Įdomu kokios spalvos bus nauji "MAN" autobusai, gal kas turi žinių?
A. Zuokui mano dažymo shemos nepatiko, kur š naudojau pilką-mėlyną-geltoną spalvos, tai nauji "MAN" autobusai bus pilkos spalvos arba kaip jis vadina, sidabrinės spalvos.
A. Zuokui mano dažymo shemos nepatiko, kur š naudojau pilką-mėlyną-geltoną spalvos, tai nauji "MAN" autobusai bus pilkos spalvos arba kaip jis vadina, sidabrinės spalvos.
Šaunuoliai vilniečiai, pasirinko geriausią variantą. Bus apgailėtina, jei Klaipėdai naujus autobusus teiks BMC. Bildėsim su turkiškais "laužais". O žinant, kad pas mumis svarbiausia vaidmenį vaidina kainą, tai tokia tikimybė labai didelė, kad laimės tie BMC. Be to, tas BMC užprotestavo viešųjų pirkimų konkurso "rezus". Tai kol ten viskas išsirutuliuos, naujais autobusais, ko gero džiaugsimės kokį rudenį ar ne žiema.
Tai su klaipeda situacija tokia, kad pagal kaina Irisbus yra 250,000 lt pigesnis uz BMC, ir nugaletoju jau paskelbtas transmito, bet BMC uzprotestavo, nes susigincyjo ar Transmito servisas prie Jaku ziedo yra Klaipeda ar jau ne Klaipeda. Kai kainu skirtumas tos mazas, tai matyt tokios smulkmenos ir zaidzia...
A. Zuokui mano dažymo shemos nepatiko, kur š naudojau pilką-mėlyną-geltoną spalvos, tai nauji "MAN" autobusai bus pilkos spalvos arba kaip jis vadina, sidabrinės spalvos.
Pasak R. Adomavičiaus, ateityje sostinėje bus keturios pagrindinės viešojo transporto linijos, kuriomis viešasis transportas važiuos vienos – dviejų minučių intervalu. Viena linija vienu metu miesto transportu galės važiuoti 200-250 keleivių, o transporto priemonės bus naujos.
Bilietų kainos turės pigti, o su vienu bilietu bus galima persėsti iš vieno transporto į kitą ir kiekvieną kartą už persėdimą nemokėti.
Į šiuos planus įtraukiami ir mikroautobusai. Tiesa, jie važiuos tik į itin atokius sostinės mikrorajonus, į kuriuos siųsti didelio autobuso neapsimokės.
Viešojo transporto studija jau atlikta, jos įgyvendinimui trūksta vieno „mažmožio“ - pinigų. O kol jų nėra stengiamasi suformuoti gyventojų srautus ir pritraukti juos į viešąjį transportą. Tai ir pradėta daryti.
Tai ką, tramvajų jau nebus? O pagrindinę VT rūšį - trioleibusus - keis "ekologiški" autobusai su akumuliatoriais?
Tai ką, tramvajų jau nebus? O pagrindinę VT rūšį - trioleibusus - keis "ekologiški" autobusai su akumuliatoriais?
Patys kalba kasdien vis kitaip. Negali normaliai atsakyti, pateikti visuomenei visus planus dėl viešojo transporto. Saugo kaip valstybinę paslaptį. Kokiose būtent trasose kursuotų VT kas 1-2 minutes? Nejaugi negalima pasakyti...
Taigi akivaizdu, kad patys nežino ką daro. O galiausiai bus taip, kad uždraus visus mikriukus, pamirš visus tramvajus su metro ir įkurs savivaldybinius mikriukus.
Taigi akivaizdu, kad patys nežino ką daro. O galiausiai bus taip, kad uždraus visus mikriukus, pamirš visus tramvajus su metro ir įkurs savivaldybinius mikriukus.
Neturiu nieko prieš savivaldybės mikriukus, nes kai kur reikalingi būtent jie. Bet tramvajus, greitieji autobusai Vilniui reikalingi. Vilniui reikia ne tik dažnai kursuojančio, bet ir greitai vežančio transporto.
Savivaldybės maršrutiniai taksi nereikalingi. Tik vienu kitu maršrutu galėtų kursuoti autobusų parkui priklausantys mikroautobusai. Bet tai turėtų būti nauji mikrobai su automatinėmis durimis ir kad nereikėtų kuprintis įlipant...
Patys kalba kasdien vis kitaip. Negali normaliai atsakyti, pateikti visuomenei visus planus dėl viešojo transporto. Saugo kaip valstybinę paslaptį. Kokiose būtent trasose kursuotų VT kas 1-2 minutes? Nejaugi negalima pasakyti...
Nes patys ir nežino kaip čia kas bus. Dar nėra priimto politinio sprendimo dėl viešojo transporto ateities. Tiesiog buvo parengta naujos transporto rūšies diegimo koncepcija, tai maždaug pagal ją šnekėjo. Dabar berods baigtas ir pristatytas spec. planas, tai šneka maždaug tą, kas siūloma jame. O viskas tikrai bus aišku, kai bus patvirtinta ir tarybos nuspręsta daryti vienaip ar kitaip.
Kam Perkūnkiemije reikalingi tik parko darbuotojams skirti mikroautobusai?Transporto sferoje Zuokas tikrai pakvaišo.Kam naikinti troleibusus?Nes jis nori?Kam statyti tramvajų ir braukti troleibusų tinklą?Nes jis nori?Kam naikinti mikroautobusus(aišku dubliojančius VT tai naikinti)?Nes jis nori?
Kam Perkūnkiemije reikalingi tik parko darbuotojams skirti mikroautobusai?Transporto sferoje Zuokas tikrai pakvaišo.Kam naikinti troleibusus?Nes jis nori?Kam statyti tramvajų ir braukti troleibusų tinklą?Nes jis nori?Kam naikinti mikroautobusus(aišku dubliojančius VT tai naikinti)?Nes jis nori?
Mikroautobusai ardo iš vidaus visą VT funkcionavimą, manau jų iš viso nebereikia. Vakarų Europos miestuose jų niekur nemačiau.
Comment