Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus viešasis transportas (archyvas 2008-2012.07)

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    A. Zuoko facebook tinklalapy Vilniaus miesto savivaldybė parašė:

    "Maršrutai nebus naikinami. Su Transrevis derybos vyko ilgai ir vežėjas atsisakė koreguoti maršrutų trasą mažiau nei 30%. Skelbsim naujus konkursus."

    Comment


      Tokią frazę kaip "dauguma persės į VT" galima išvis pamiršti, bent jau imant trumpąjį laikotarpį (1-2 metus). Ilgam laikotarpyje (~15-20 metų) visko gali atsitikti, bet jei neįvyks kažkokių nenumatytų kataklizmų, irgi sunkiai tikėtina jog daugiau nei pusė žmonių iškeis kasdienes keliones automobiliu į keliones viešuoju transportu.

      Jei paanalizavus skaičius, tai 2009 metais VT Vilniuje pervežė 285,5 mln. keleivių, o 2010 m. - 275,2 mln. Tuo tarpu degalų kainos kito: 2009 m. - benzinas vidutiniškai kainavo ~3,5 lt/l, o 2010 m. - 4,10 lt/l. Tai nėra staigus ir drastiškas (~ 1 lt/l) brangimas, tačiau net ir augant kuro kainai, VT keleivių skaičius mažėjo. Jei lyginant gyventojų mobilumą, tai abejotina ar jis 2010 metais sumažėjo lyginant su 2009 metais. Juo labiau, kad kelionių (lyginant lengv. automob. su VT) procentinė išraiška nuo 2005 metų, kai buvo VT- 51,9%/ lengv. aut. - 48,9%, iki 2011 metų: atitinkamai 39,6% / 60,4%, kinta viešojo transporto nenaudai. Nors kuras visu laikotarpiu turėjo tik brangimo tendenciją.

      Dėl šių priežasčių ir ieškoma galimybių padidinti VT populiarumą. O kaip priemonė tai pasiekti yra rengiamasi įdiegti naują viešojo transporto rūšį.

      Comment


        Parašė Naujokė Rodyti pranešimą
        62 ir 4 mikrai naikinami kiek žinau..
        taigi naikinami nuo kovo 2d., be to 2 mikriukas taip pat naikinamas.

        Comment


          Nuo kovo Vilniuje greičiausiai nebeliks trijų mikroautobusų maršrutų
          Gerbkite kitų forumo narių nuomones.

          Comment


            Vilniaus gatvėse neliks 2, 4 ir 62 maršrutų mikroautobusų

            Skaitykite daugiau: http://www.15min.lt/naujiena/miestas...#ixzz1nriIPyfj

            Comment


              Parašė sleader Rodyti pranešimą
              Jei paanalizavus skaičius, tai 2009 metais VT Vilniuje pervežė 285,5 mln. keleivių, o 2010 m. - 275,2 mln. Tuo tarpu degalų kainos kito: 2009 m. - benzinas vidutiniškai kainavo ~3,5 lt/l, o 2010 m. - 4,10 lt/l. Tai nėra staigus ir drastiškas (~ 1 lt/l) brangimas, tačiau net ir augant kuro kainai, VT keleivių skaičius mažėjo. Jei lyginant gyventojų mobilumą, tai abejotina ar jis 2010 metais sumažėjo lyginant su 2009 metais. Juo labiau, kad kelionių (lyginant lengv. automob. su VT) procentinė išraiška nuo 2005 metų, kai buvo VT- 51,9%/ lengv. aut. - 48,9%, iki 2011 metų: atitinkamai 39,6% / 60,4%, kinta viešojo transporto nenaudai. Nors kuras visu laikotarpiu turėjo tik brangimo tendenciją.

              Dėl šių priežasčių ir ieškoma galimybių padidinti VT populiarumą. O kaip priemonė tai pasiekti yra rengiamasi įdiegti naują viešojo transporto rūšį.
              Teisingas pastebėjimas. Taip, nuo 2009-2010 metų pradėjo smukti keleivių skaičius VT. O tai įvyko dėl keletą priežasčių:

              1. Vilniaus autobusų parkas nusipirko "superinius" autobusus Saffle. Nereikia toli eiti, net mano pažįstamieji (ypač vasarą) tose maršrutuose, kur dažniausiai pasitaiko Saffle renkasi mikroautobusus.

              2. Ilgas trasos įveikimas. Jau seniai reikia daugumoje greitų gatvių įvesti išlaipinimą pagal pageidavimą. Nevisiems patinka pusvalandį važiuoti kai mikriuku arba mašina nuvažiuosi per 10-15 minučių. Dabar autobusai važinėja 15-20 km/val greičiu, nėra išlipančių keleivių - vistiek stovi pusė minutės ir kažko laukia.

              Taip kad pats autobusų parkas iš dalies kaltas dėl keleivių mažėjimo.

              Comment


                Parašė grustnyj Rodyti pranešimą
                Teisingas pastebėjimas. Taip, nuo 2009-2010 metų pradėjo smukti keleivių skaičius VT. O tai įvyko dėl keletą priežasčių:

                1. Vilniaus autobusų parkas nusipirko "superinius" autobusus Saffle. Nereikia toli eiti, net mano pažįstamieji (ypač vasarą) tose maršrutuose, kur dažniausiai pasitaiko Saffle renkasi mikroautobusus.

                2. Ilgas trasos įveikimas. Jau seniai reikia daugumoje greitų gatvių įvesti išlaipinimą pagal pageidavimą. Nevisiems patinka pusvalandį važiuoti kai mikriuku arba mašina nuvažiuosi per 10-15 minučių. Dabar autobusai važinėja 15-20 km/val greičiu, nėra išlipančių keleivių - vistiek stovi pusė minutės ir kažko laukia.

                Taip kad pats autobusų parkas iš dalies kaltas dėl keleivių mažėjimo.
                Jeigu jau žlugo pirmųjų durų tvarka. Tai gal tegul įveda naujovę išlipimą pagal pageidavimą. O jeigu stotelėse nėra keleivių laukiančių autobusų, troleibusų, jis toje stotelėje nestoja, nes joje nieks neišlipa. Manau, kad prie šios naujovės labiau priprastų visi keleiviai.
                Gerbkite kitų forumo narių nuomones.

                Comment


                  Parašė autobusas36 Rodyti pranešimą
                  Jeigu jau žlugo pirmųjų durų tvarka. Tai gal tegul įveda naujovę išlipimą pagal pageidavimą. O jeigu stotelėse nėra keleivių laukiančių autobusų, troleibusų, jis toje stotelėje nestoja, nes joje nieks neišlipa. Manau, kad prie šios naujovės labiau priprastų visi keleiviai.
                  Be abejo priprastų, o nauda irgi bus - greitesnis trasos įveikimas.

                  Comment


                    Tokiu atveju autobusai važiuotų be grafiko.
                    N N N

                    Comment


                      Pagreitinti trasos įveikimą kai kuriuose maršrutuose galima ir dabar. Ne piko metu dalis autobusų važinėja tikrai per lėtai, nes tvarkaraštis pernelyg ištemptas. Piko metu, tokia tvarka vis tiek nieko nepakeistu, nes retoje stotelėje nebūna ilipančių/išlipančių. Juo labiau, kad vairuotojai skubėdami tikrai negaišta laiko ilgam stovėjimui stotelėje, jei joje nėra keleivių.

                      Comment


                        Parašė LBP Rodyti pranešimą
                        Tokiu atveju autobusai važiuotų be grafiko.
                        Manau, kad čia pirmiausia kalbama apie populiarius autobusų (pvz 7, 26, 45, 53) maršrutus ir troleibusus. Tuomet pakaktų tik nurodyti išvykimo iš pradinės stotelės laiką, arba jeigu jau veikia palydovinio sekimo sistema, stotelių švieslentėse rodyti prognozuojamą atvykimo į tą stotelę laiką.
                        I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
                        Parama Siaurojo geležinkelio klubui

                        Comment


                          Parašė sleader Rodyti pranešimą
                          Pagreitinti trasos įveikimą kai kuriuose maršrutuose galima ir dabar. Ne piko metu dalis autobusų važinėja tikrai per lėtai, nes tvarkaraštis pernelyg ištemptas. Piko metu, tokia tvarka vis tiek nieko nepakeistu, nes retoje stotelėje nebūna ilipančių/išlipančių. Juo labiau, kad vairuotojai skubėdami tikrai negaišta laiko ilgam stovėjimui stotelėje, jei joje nėra keleivių.
                          Gaišta. Ir piko metu. Dažnai rytais 10 autobusu tenka važiuoti ilgiau, nes jis Žaliajame tilte stovi minimum 2-3 minutes, nors jau visi įlipo, tas pats būna Pramogų arena stotelėje.

                          31 mėgsta pastovėti Strelčiukų, Grūdų ir Gurių stotelėje (turbūt laukia 33).

                          Ir tokių pavyzdžių galima surasti beveik visose maršrutuose. Kol kas vienintelis 74 piko metų nestovi ilgiau negu reikia.
                          Paskutinis taisė grustnyj; 2012.03.01, 15:12.

                          Comment


                            Parašė grustnyj Rodyti pranešimą
                            Kol kas vienintelis 74 piko metų nestovi ilgiau negu reikia.
                            Todėl, kad 74-as apie pusę trasos įveikia išvis niekur nestodamas. Bet tai tikriausiai tėra vienintelė maloni išimtis Vilniaus VT.
                            I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
                            Parama Siaurojo geležinkelio klubui

                            Comment


                              Parašė Wycka Rodyti pranešimą
                              Todėl, kad 74-as apie pusę trasos įveikia išvis niekur nestodamas. Bet tai tikriausiai tėra vienintelė maloni išimtis Vilniaus VT.
                              Taip. Galėtų ir dar kur nors padaryti greitąjį susisiekimą iš taško A į tašką B.

                              Comment


                                Vilniaus miesto savivaldybė Facebook'e:

                                "62 mikroautobuso maršrutą pakeis jau nuo šiandien pakoreguotas 52A „Pašilaičiai–Tarandė“ autobusų maršruto tvarkaraštis. Šio maršruto autobusai važiuos dažniau. Taip pat ilginamas šio maršruto darbo laikas darbo ir poilsio dienomis: autobusai darbo dienomis važiuos nuo 6.00 val. iki 22 val., o poilsio nuo 6.30 val. iki 22 val. Piko metu autobusai važiuos kas 15–20 minučių, ne piko metu kas 25–30 minučių. Keleiviai į 5 maršrutų autobusą galės persėsti Gedvydžių stotelėje, į 33, 46, 48, 55 ir 55A autobusus Juliaus Juzeliūno stotelėje, o Pašilaičių žiede į 11, 16, 19 maršrutų troleibusus bei 33, 46, 48, 55 ir 55A autobusus (pridedamas grafikas).

                                2-ojo mikroautobuso maršrutą iki Fabijoniškių sėkmingai iki šiol dubliavo 53 autobusas, kursuojantis nuo Stoties ir vežantis pro P. Žadeikos, L. Giros, S. Stanevičiaus gatves. Esant poreikiui, šio maršruto autobusų skaičius bus padidintas.

                                Vietoj 4 mikroautobuso, vykstančio iš Stoties į Perkūnkiemį pro Šeškinę, svarstoma galimybė paleisti Viešojo transpoto parko darbuotojams skirtus mikroautobusus visuomeninio transporto bilietų kainomis.

                                Taip pat ieškoma kitų būdų, kaip optimaliau pakoreguoti visuomeninių autobusų maršrutus iki Perkūnkiemio rajono."

                                Comment


                                  Parašė grustnyj Rodyti pranešimą
                                  2-ojo mikroautobuso maršrutą iki Fabijoniškių sėkmingai iki šiol dubliavo 53 autobusas, kursuojantis nuo Stoties ir vežantis pro P. Žadeikos, L. Giros, S. Stanevičiaus gatves. Esant poreikiui, šio maršruto autobusų skaičius bus padidintas.
                                  Nuojauta kužda, kad jau per Velykas kursuos 53a maršrutas.
                                  I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
                                  Parama Siaurojo geležinkelio klubui

                                  Comment


                                    Parašė Wycka Rodyti pranešimą
                                    Nuojauta kužda, kad jau per Velykas kursuos 53a maršrutas.
                                    Tik įdomu kokia trasa ir kiek autobusų kursuos.

                                    Comment


                                      Parašė autobusas36 Rodyti pranešimą
                                      Jeigu jau žlugo pirmųjų durų tvarka. Tai gal tegul įveda naujovę išlipimą pagal pageidavimą. O jeigu stotelėse nėra keleivių laukiančių autobusų, troleibusų, jis toje stotelėje nestoja, nes joje nieks neišlipa. Manau, kad prie šios naujovės labiau priprastų visi keleiviai.
                                      Londone tokia yra tvarka:jei nori išlipti,turi paspausti stop mygtuką,o jei nori įliptį ištiesti ranką(kai stabdant mikroautobusa).

                                      Comment


                                        Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą
                                        Londone tokia yra tvarka:jei nori išlipti,turi paspausti stop mygtuką,o jei nori įliptį ištiesti ranką(kai stabdant mikroautobusa).
                                        Pas mus mentalitetas blogas, vaikai ar išgėrę dundukai pradės spausti tą mygtuką kai nereikia...

                                        Comment


                                          Parašė grustnyj
                                          Vilniaus gatvėse neliks 2, 4 ir 62 maršrutų mikroautobusų

                                          Skaitykite daugiau: http://www.15min.lt/naujiena/miestas...#ixzz1nriIPyfj
                                          Įdomiai čia V. Dapkus dėsto savo nuomonę. Nedubliavo nei vieno autobuso maršruto? O kaip gi 2 ir 53? Ar dėl šiek tiek skirtingos trasos trasos Fabijoniškėse jau reiškia, kad nedubliuoja?

                                          Taip pat visiškai nesuprantu, kodėl vietoj 4 maršruto atidaromas kažkoks į bendrą sistemą įtrauktas maršrutas bus skirtas tik parko darbuotojams, bet ne paprastiems miestiečiams? Mažų mažiausiai nelogiška.
                                          Tokiomis trasomis, kokios siūlomos 2, 4 ir 62 maršrutams, vežėjų galima laukti ir metus, bet nesulauks. Niekas nenorės važinėti tokiom vietom, kur keleivių praktiškai nėra, o kamščiai didžiuliai.
                                          Bet kuriuo atveju, iniciatyva sveikintina. Vietoj 2-uko reikėtų padažninti 53 maršruto kursavimą. Vietoj 4-o - dažniau leisti 43 maršrutą, gal dar 5-ą. Bet kuriuo atveju, jei grafikai bus pakeisti, miestiečiai nuo to tik išloš.

                                          Parašė sleader
                                          Pagreitinti trasos įveikimą kai kuriuose maršrutuose galima ir dabar. Ne piko metu dalis autobusų važinėja tikrai per lėtai, nes tvarkaraštis pernelyg ištemptas. Piko metu, tokia tvarka vis tiek nieko nepakeistu, nes retoje stotelėje nebūna ilipančių/išlipančių. Juo labiau, kad vairuotojai skubėdami tikrai negaišta laiko ilgam stovėjimui stotelėje, jei joje nėra keleivių.
                                          Taip, ištempti tvarkaraščiai yra įsisenėjusi problema.
                                          Paskutinis taisė Vilnietizz; 2012.03.01, 16:52.
                                          Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                                          Marsrutai.lt tinklaraštis!
                                          SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                                          Comment

                                          Working...
                                          X