Ne tiek jau ir siauras tas Paupio žiedas, teko kelis kartus 8-to maršruto troleibusu pasivažinėti iki Paupio, o va 14-tas maršrutas į Valakampius tai buvo savotiška romantika ).
Beje Tauragnų sustojimas tais laikais vadinosi berodas -"Saičiavimo mašinų gamykla" , o "Turgus" vadinosi "Turgavietė", o Aguonų - vadinosi Kultūros namai, beje schemoje be pavadinimo liko sustojimas "Lietuva", ir 8-as toleibusas važiuodamas link Paupio "Gedimino" stotelę turėjo jau už tuometinio Lenino pr.
Šaunu, rytoj pataisysiu, ačiū! Dėl stotelės „Lietuva“ - senosiose schemose šita stotelė kažkodėl pavadinta planetariumu, kaip ir ta, esanti Basanavičiaus gatvėje.
Nuo gruodžio 1 dienos keičiamas 8 autobusų maršruto tvarkaraštis. Visomis dienomis visos dienos metu ilginamas važiavimo laikas. Jeigu kalbėti atvirai, tai poilsio dienomis laiko pridėjimas yra mažų mažiausiai kvailystė. Vietoje to, kad būtų didinamos atstovos (už kurias vairuotojas, jei neklystu, gauna mažiau pinigų, nei už važiavimą), 4-6 min. ilgės važiavimo laikas, o tai reiškia, kad autobusas jau turės vilktis. Seniau šio maršruto greitis buvo tikrai geras ir patrauklus keleiviams. Akivaizdu, kad naikinant greitąją transporto rūšį - maršrutinius taksi - miesto autobusai ir troleibusai vis lėtėja ir lėtėja. Negana to, ten, kur tikrai reikia pridėti laiko, jis nėra pridedamas (30, 45 maršrutai). Jeigu čia tikrai lankosi Susisiekimo paslaugų atstovai, būtų įdomu išgirsti tokio grafikų tempimo priežastį.
Nuo gruodžio 1 dienos keičiamas 8 autobusų maršruto tvarkaraštis. Visomis dienomis visos dienos metu ilginamas važiavimo laikas. Jeigu kalbėti atvirai, tai poilsio dienomis laiko pridėjimas yra mažų mažiausiai kvailystė. Vietoje to, kad būtų didinamos atstovos (už kurias vairuotojas, jei neklystu, gauna mažiau pinigų, nei už važiavimą), 4-6 min. ilgės važiavimo laikas, o tai reiškia, kad autobusas jau turės vilktis. Seniau šio maršruto greitis buvo tikrai geras ir patrauklus keleiviams. Akivaizdu, kad naikinant greitąją transporto rūšį - maršrutinius taksi - miesto autobusai ir troleibusai vis lėtėja ir lėtėja. Negana to, ten, kur tikrai reikia pridėti laiko, jis nėra pridedamas (30, 45 maršrutai). Jeigu čia tikrai lankosi Susisiekimo paslaugų atstovai, būtų įdomu išgirsti tokio grafikų tempimo priežastį.
Sutinku, nemoka pas mus sudarynėt tvarkaraščių. Ypač absurdas kai pridėda laika po 19-20 valandos...
Šaunu, rytoj pataisysiu, ačiū! Dėl stotelės „Lietuva“ - senosiose schemose šita stotelė kažkodėl pavadinta planetariumu, kaip ir ta, esanti Basanavičiaus gatvėje.
Ir dar mažas pastebėjimas dėl statybos technikumo stotelės, ji parodyta schemoje toje vietoje kur yra šiandien, tiesa šiandien vadinasi Šilo, tačiau iki Šilo tilto atidarymo jos vieta važiuojant link centro buvo dar nedavažiavus dabartinio Šilo tilto, vėliau pernešta nes jos vietoje pastačius tiltą buvo įrengta papildoma juosta sukti į dešinę, o važiuojant link Antakalnio žiedo buvo beveik prie pat Tramvajų gatvės, kišenė yra likusi ir šiandien .
sakykit, kokia jūsų nuomonė, jei 11 maršruto autobusas važiuotų Tilto g., kaip ir 88 autobuso maršrutas?
Mano nuomone tai išvis iš 11, 88, 89 maršrutų būtu galima pagaminti vieną maršrutą. Šį maršrutą pavadinant 11 P+R. Dabar didžioji dalis šių maršrutų stotelių viena nuo kitos yra nutolusios apie 200m, o toks atstumas realiai yra juokingas.
Mano nuomone tai išvis iš 11, 88, 89 maršrutų būtu galima pagaminti vieną maršrutą. Šį maršrutą pavadinant 11 P+R. Dabar didžioji dalis šių maršrutų stotelių viena nuo kitos yra nutolusios apie 200m, o toks atstumas realiai yra juokingas.
Kadangi visi 3 maršrutai yra žiediniai, tai sunkoka būtų iš jų padaryti vieną.
Kadangi visi 3 maršrutai yra žiediniai, tai sunkoka būtų iš jų padaryti vieną.
Iš esmės taip. Tada galima palikti du (88, 89) ir šiek tiek pakoregavus trasas panaikinti 11. Būtu viskas paprasčiau, jei jie būtu pilnai žiediniai, nes dabar sudėtinga išdėlioti kai dalis trasos sutampa. Faktas tik tas, kad nereikalingi trys maršrutai, kurie praktiškai tą pačia teritoriją aptarnauja.
Ir kažkaip 88, 89 maršrutus reiktu paženklinti, kad parkuojantys automobilius turi privilegijas juose.
Iš esmės taip. Tada galima palikti du (88, 89) ir šiek tiek pakoregavus trasas panaikinti 11. Būtu viskas paprasčiau, jei jie būtu pilnai žiediniai, nes dabar sudėtinga išdėlioti kai dalis trasos sutampa. Faktas tik tas, kad nereikalingi trys maršrutai, kurie praktiškai tą pačia teritoriją aptarnauja.
Ir kažkaip 88, 89 maršrutus reiktu paženklinti, kad parkuojantys automobilius turi privilegijas juose.
bet buvo kalbos, kad nuo 2012 metų liepos 88 ir 89 maršrutai išnyks
beje, siūlyčiau 11 maršrutą skaidyti į dvi dalis:
11 Žvėrynas - Centras (Lukiškių a.)
11a Lukiškės - Senamiestis. šiuo maršrutu kursuotų Fiat Ducato mikroautobusai
Menų mokykla - buvo Meno mokykla
"Plasta" - Plastmasės
Klaipėdos - atrodo taip pat "Kronika"
Plastmasės - čia jau vėlesnių laikų pavadinimas. Išvis Ž. Paneriuose (bei ties Pramogų arena) stotelių pavadinimai nebuvo rašomi nė vienoje tarybinėje schemoje, nes bijota išduoti strategiškai slaptus objektus kapitilistinių kiaulių šnipams. Taigi, teko remtis jau nepriklausomos Lietuvos kartografų duomenimis.
Klaipėdos ir Kronika senosiose schemose yra atskiros stotelės. Greičiau Kronika buvo pervadinta į Klaipėdos st.
Dėl Meno mokyklos - ko gero teks sutikti, nes prieštaraujančių argumentų neturiu . Netrukus dar kartą atnaujinsiu žemėlapį.
Iš esmės taip. Tada galima palikti du (88, 89) ir šiek tiek pakoregavus trasas panaikinti 11. Būtu viskas paprasčiau, jei jie būtu pilnai žiediniai, nes dabar sudėtinga išdėlioti kai dalis trasos sutampa. Faktas tik tas, kad nereikalingi trys maršrutai, kurie praktiškai tą pačia teritoriją aptarnauja.
Ir kažkaip 88, 89 maršrutus reiktu paženklinti, kad parkuojantys automobilius turi privilegijas juose.
11 vienintelis važiuoja į Užupį, todėl jis reikalingas. Būtų galima jį nukreipt Gedimino pr. o 88 naikinti. 89 palikti kaip žiedinį maršrutą į kitą pusę.
Nuo gruodžio 1 dienos keičiamas 8 autobusų maršruto tvarkaraštis. Visomis dienomis visos dienos metu ilginamas važiavimo laikas. Jeigu kalbėti atvirai, tai poilsio dienomis laiko pridėjimas yra mažų mažiausiai kvailystė. Vietoje to, kad būtų didinamos atstovos (už kurias vairuotojas, jei neklystu, gauna mažiau pinigų, nei už važiavimą), 4-6 min. ilgės važiavimo laikas, o tai reiškia, kad autobusas jau turės vilktis. Seniau šio maršruto greitis buvo tikrai geras ir patrauklus keleiviams. Akivaizdu, kad naikinant greitąją transporto rūšį - maršrutinius taksi - miesto autobusai ir troleibusai vis lėtėja ir lėtėja. Negana to, ten, kur tikrai reikia pridėti laiko, jis nėra pridedamas (30, 45 maršrutai). Jeigu čia tikrai lankosi Susisiekimo paslaugų atstovai, būtų įdomu išgirsti tokio grafikų tempimo priežastį.
Bet juk 8 maršruto trasa pailgės, todėl ir pridedama laiko...
Comment