Per "Žinių" radiją dabar vyksta laida su Vilniaus vicemeru Adomaičiu apie Vilniaus viešajį transportą.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Vilniaus viešasis transportas (archyvas 2008-2012.07)
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
patvirtino studijos koncepcija:
Ateitis TRAMAS arba BRT.
tiiuosi galutinai bus prieita prie tramoMano blog'as persikėlė: http://yessuz.com
Voilà! In view, a humble vaudevillian veteran, cast vicariously as both victim and villian by the vicissitudes of Fate. This visage, no mere veneer of vanity, is a vestige of the vox populi, now vacant, vanished.
Comment
-
Parašė yessuz Rodyti pranešimąpatvirtino studijos koncepcija:
Ateitis TRAMAS arba BRT.
tiiuosi galutinai bus prieita prie tramo
Gal dėl tramvajaus diskutuokime temoje Vilniaus tramvajus.
Comment
-
Parašė Pilaitis Rodyti pranešimąĮšskyrus Kalvarijų gatvė.
Gal dėl tramvajaus diskutuokime temoje Vilniaus tramvajus.Mano blog'as persikėlė: http://yessuz.com
Voilà! In view, a humble vaudevillian veteran, cast vicariously as both victim and villian by the vicissitudes of Fate. This visage, no mere veneer of vanity, is a vestige of the vox populi, now vacant, vanished.
Comment
-
BRT tikrai Vilniui būtų naudingesnis, nei tramvajus, bei pigesnis.
Bogota, Kolumbija
http://en.wikipedia.org/wiki/List_of...lenio_stations---- NAUJOJI VILNIA facebook'e ----
Comment
-
Parašė Maxas Rodyti pranešimąBRT tikrai Vilniui būtų naudingesnis, nei tramvajus, bei pigesnis.
Bogota, Kolumbija
Atvaizdas
http://en.wikipedia.org/wiki/List_of...lenio_stations
be to, BRT reikia daugiau plocio nei kad tramvajui...Mano blog'as persikėlė: http://yessuz.com
Voilà! In view, a humble vaudevillian veteran, cast vicariously as both victim and villian by the vicissitudes of Fate. This visage, no mere veneer of vanity, is a vestige of the vox populi, now vacant, vanished.
Comment
-
Kas išgelbės Vilnių nuo spūsčių: metro ar tramvajus?
http://www.lzinios.lt/Ekonomika/Tras...o-ar-tramvajus
visas karas kaip supratau vyksta dėl europos pinigų, Zuokas nori milijardus skirstyti per savo rankas ir proteguoja tramvajų, o metro sąjūdis nori milijardus imti ir statyti metro, o kas iš to viso išeis tai nežiniaAš neliūdnas - aš blaivus
Comment
-
Parašė geriantis Rodyti pranešimąKas išgelbės Vilnių nuo spūsčių: metro ar tramvajus?
http://www.lzinios.lt/Ekonomika/Tras...o-ar-tramvajus
visas karas kaip supratau vyksta dėl europos pinigų, Zuokas nori milijardus skirstyti per savo rankas ir proteguoja tramvajų, o metro sąjūdis nori milijardus imti ir statyti metro, o kas iš to viso išeis tai nežinia
Vien ko vertas tekstukas po straipsnio nuotrauka: "Vilnius dūsta nuo transporto grūsčių. Dangstydamasi šia situacija sostinės valdžia skuba patvirtinti itin brangius projektus. Jeigu nugalėtų mero Artūro Zuoko tramvajų variantas, "Abonentas" pakiltų į naujas aukštumas - valdytų 2,5-3,5 mlrd. litų vertės projektą ir sykiu tramvajaus linijomis paslėptų savo aferą, už 100 mln. litų trupančiomis trinkelėmis grįstą Gedimino prospektą."
Comment
-
Parašė sleader Rodyti pranešimąLabai kryptingas rašinys. Skaitant susidarė įspūdis, kad norima ne išsiaiškinti kokia transporto rūšis yra geresnė, bet apšaukti savivaldybę jog ji nori "manipuliuoti" didelėmis pinigų sumomis.
Vien ko vertas tekstukas po straipsnio nuotrauka: "Vilnius dūsta nuo transporto grūsčių. Dangstydamasi šia situacija sostinės valdžia skuba patvirtinti itin brangius projektus. Jeigu nugalėtų mero Artūro Zuoko tramvajų variantas, "Abonentas" pakiltų į naujas aukštumas - valdytų 2,5-3,5 mlrd. litų vertės projektą ir sykiu tramvajaus linijomis paslėptų savo aferą, už 100 mln. litų trupančiomis trinkelėmis grįstą Gedimino prospektą.""I killed the Bank" - Andrew Jackson
Comment
-
Parašė Maxas Rodyti pranešimąBRT tikrai Vilniui būtų naudingesnis, nei tramvajus, bei pigesnis.
Bogota, Kolumbija
Comment
-
1980 metų Vilniaus troleibusų maršrutų žemėlapis>>
Koreguotas: 2011-11-29, 2011-11-30.Paskutinis taisė Mettal; 2011.11.30, 12:17.
Comment
-
Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimąIr kaip ten 8 apsisukdavo siaurame Paupio žiede?
Beje Tauragnų sustojimas tais laikais vadinosi berodas -"Saičiavimo mašinų gamykla" , o "Turgus" vadinosi "Turgavietė", o Aguonų - vadinosi Kultūros namai, beje schemoje be pavadinimo liko sustojimas "Lietuva", ir 8-as toleibusas važiuodamas link Paupio "Gedimino" stotelę turėjo jau už tuometinio Lenino pr.Paskutinis taisė lietus; 2011.11.28, 18:57.
Comment
-
Stai sitoj temoje Kaunas tikrai Vilniu apstate, palyginus 1980 metu ir dabartine schema, raudonuju liniju Kaune padidejo nemazai, o Vilniuj tik pratese iki Pasilaiciu, Silo tilta ir trumpa uzsukima i Siaures miesteli irenge. Uztat prapuole Uzupio ir Valakampiu linijos. Kurios butu tikras gardesis fanato sielai
Comment
-
Parašė uH1978 Rodyti pranešimąStai sitoj temoje Kaunas tikrai Vilniu apstate, palyginus 1980 metu ir dabartine schema, raudonuju liniju Kaune padidejo nemazai, o Vilniuj tik pratese iki Pasilaiciu, Silo tilta ir trumpa uzsukima i Siaures miesteli irenge. Uztat prapuole Uzupio ir Valakampiu linijos. Kurios butu tikras gardesis fanato sielai
Comment
-
Parašė uH1978Nu taip. Neatkreipiau demesio i Sauleteki ir Tuskulenu-Narbuto. Bet marsrutu buvo 18, dabar 21, tai padidejo sestadaliu. O Kaune dabar 16, o 1980 metais negaliu tiksliai pasakyt, bet nebuvo daugiau nei 10. Ir niekas nepanaikinta, ishskyrus tarnybines linijos i troleibusu parka Sanciuose.
Comment
Comment