Jeigu "Valio" tikrai rūpėtų, kad apie šią akciją sužinoti kuo daugiau žmonių, parinktų bent jau centrinę miesto dalį kertantį maršrutą. Suprantu, ne ypač patogu dalinti jogurtus sausakimšame autobuse, bet kuo jiems neįtiko vidutiniškai apkrauti maršrutai, tokie kaip 21, 22, 23, 30, 46, 56, 73? Jei maršrutą rinko VA, vistiek man nesuprantamas jų sprendimas duoti tokį "pakraštinį" maršrutą. Gal problema tame, kad pirmajame poskyryje mažokai yra tokių "vidutiniškai" apkrautų maršrutų, kurie veža į centrą.
Pati dalyvavau sioje akcijoje ir galiu pasakyti, kad buvo labai smagu! Manau, kad tokiu akciju turetu buti tikrai daugiau! Bet marsrutas parinktas gal ir nelabai koks! o kokio autobuso. troleibuso marsruta jus rinktumetes?
Pati dalyvavau sioje akcijoje ir galiu pasakyti, kad buvo labai smagu! Manau, kad tokiu akciju turetu buti tikrai daugiau! Bet marsrutas parinktas gal ir nelabai koks! o kokio autobuso. troleibuso marsruta jus rinktumetes?
Jau parašiau, kad pasirinkčiau vieną iš šių maršrutų: 21, 22, 23, 30, 46, 56. Ne labiausiai apkrauti, bet miesto centrą kertantys maršrutai. Iš troleibusų geriausiai tiktų 5, 10 ar 14.
Šiandien buvau šokiruotas vairuotojo darbu, kad beliko tik skėsčioti rankomis, kaip ir visiems, buvusiems autobuse. Tai įvyko apie 18:40 val. Ateities st., esančioje Baltupio gatvėje. Važiavau autobusu Nr. 894, kuris važiavo į garažą (dirbo 32 maršrutu). Toje stotelėje autobusas sustojo, atidarė duris, pradėjo lipti žmonės. Tik įlipus vienai moteriai, autobusas staigiai prieš pat kitų keleivių nosį užtrenkė duris, ir greitai nuvažiavo. Žmonės, likę lauke, pasiliko stovėti ant važiuojamosios dalies. Viskas įvyko taip greitai, kad vos suspėjau susigaudyti situacijoje. Autobuse likusi keleivė pradėjo rėkti, kad sustotų ir ją išleistų, nes stotelėje liko jos vyras ir keli draugai. Nuėjusi į priekį, beldė į vairuotojo kabiną, tačiau jis toliau smarkiai lėkė link Didlaukio st. Greitis tikrai buvo viršytas, ties sankryža jau degė raudonas signalas, tačiau vairuotojas vistiek suko į kairę, ir dar dideliu greičiu. Keli žmonės vos išsilaikė už turėklų, belaukdami prie durų.
Žodžiu, buvo košmaras. Kaip šitaip galima elgtis su žmonėm. Kaip su gyvuliais. Net sovietų laikais jaučiu pagarbiau su žmonėmis elgėsi.
Kreipiuosi į vilniečius, gal galit man kokius kontaktus duoti? Iškart šitą laišką persiųsiu tiem, kurie galbūt į šitą situaciją atsižvelgs. Tokį vairuotoją iš karto reiktų mesti iš darbo už tokius dalykus.
Šiandien buvau šokiruotas vairuotojo darbu, kad beliko tik skėsčioti rankomis, kaip ir visiems, buvusiems autobuse.
(...)
Kreipiuosi į vilniečius, gal galit man kokius kontaktus duoti? Iškart šitą laišką persiųsiu tiem, kurie galbūt į šitą situaciją atsižvelgs. Tokį vairuotoją iš karto reiktų mesti iš darbo už tokius dalykus.
Malačiai VT ir SP, kad pagaliau prastūmė tokį dalyką. Vos prieš metus kai apie tai kalbėjau su jais susitikimo metu atrodė nerealu tai įgyvendinti. Džiugu, kad pasirinktas būtent toks variantas, nors jis yra ir brangesnis ir reikalauja daug maintenance'o. Atrodo visai neblogai, įdomu kaip žiūrisi realybėj.
Malačiai VT ir SP, kad pagaliau prastūmė tokį dalyką. Vos prieš metus kai apie tai kalbėjau su jais susitikimo metu atrodė nerealu tai įgyvendinti. Džiugu, kad pasirinktas būtent toks variantas, nors jis yra ir brangesnis ir reikalauja daug maintenance'o. Atrodo visai neblogai, įdomu kaip žiūrisi realybėj.
Idėja labai gera. Tik ar realu ją įgyvendinti autobusuose. Juk jie kasdien dirba vis kitu maršrutu, tai lenteles tektų perkabinti kas rytą.
Malačiai VT ir SP, kad pagaliau prastūmė tokį dalyką. Vos prieš metus kai apie tai kalbėjau su jais susitikimo metu atrodė nerealu tai įgyvendinti. Džiugu, kad pasirinktas būtent toks variantas, nors jis yra ir brangesnis ir reikalauja daug maintenance'o. Atrodo visai neblogai, įdomu kaip žiūrisi realybėj.
Kas cia gero? Cia juk ne metro. Tai kai tas troleibusas dirbs kitoje linijoje,tai bus is vis klaidinanti informacija.
naujienoje pasigedau 29 ir 55autobusų. beje, grafike nėra stotelės "Salos"
O prie ko čia 29 ir 55? Jų grafikai nesikeičia, tik "Neravų" stotelėje stos. O stotelė "Salos" yra tik naujame 28 maršruto grafike. Greičiausiai tai tvarkytojų klaida.
Kas cia gero? Cia juk ne metro. Tai kai tas troleibusas dirbs kitoje linijoje,tai bus is vis klaidinanti informacija.
Tai buvo viena iš problemų dėl kurios nemaniau, kad kada nors toks dalykas bus įgyvendintas. Bet turbūt sugalvojo kaip tai išspręsti. Galėtų būti taip pat kaip su trafaretais, kuriuos lengva keisti.
Tai buvo viena iš problemų dėl kurios nemaniau, kad kada nors toks dalykas bus įgyvendintas. Bet turbūt sugalvojo kaip tai išspręsti. Galėtų būti taip pat kaip su trafaretais, kuriuos lengva keisti.
Ten visiska nesamone. Stai as dabar perziurejau ta lentele ir ten nieko neimanoma suprasti net zinanciams miesta. Kai tokios lenteles buna metro,tai ten viskas aisku-butent toje stotyje gali persesti i kita linija ir nuvaziuoti i tokias ir tokias stoteles. O dabar paziurek kaip elgsis eilinis zmogus pamates tokia nesamone:kliniku stoteleje atseit gali persesti i kitas transporto priemones. O tverciaus stoteleje,o antakalnio jau nebegalima persesti i tuos marsrutus? Tik kliniku stoteleje? Ir kur nuvaziuosi kliniku stoteleje sakykim is troleibuso persedes i 5 autobusa? Tai ir pieskit kaip metro atskira linija to 5 autobuso su visom jo isvardintom stotelem. O tai dabar nupiesta taip,kad lyg vaziuodamas is sauletekio, islipes kliniku stoteleje gali persesti i kita transporto priemone ir sujungta su ta linija,kuri vel grizta atgal i sauleteki??? As vietinis tos nesamones nesuprantu,uzsienieciui ar zmogui is kito miesto is vis viskas bus neaisku. Galu gale net ir stoties stoteliu zemelapis pasuktas sonu ir atrodo ,kad transportas i zieda turetu atvaziuoti visiskai is kitos gatves. Cia ir yra visa blogybe,kad tos lenteles bus tik klaidinancios. Nubraizyti tokio zemelapio kaip kad yra kai kuriose stotelese neimanoma ,nes nera vietos,o palikti tokia kokia cia parodyta..... Na nebent jei vel reikia kazkam pasiimti pinigu i kisene uz kazko isisavinima ir uzkabins bele ka.
Anksciau buvo neblogas dalykas tie ''permatomi'' zemelapiai (tokie patys kaip stotelese) uzklijuoti ant skaidraus lango. Bet dabar ,kai visi langai apklijuoti reklamomis, tai tokio zemelapio jau nebeperskaitysi. O jie informacijos prasme buvo naudingi.
Paims ir perkabins į kitą troleibusą. O gero tas, kad keleiviams bus patogiau. Nejaugi esi toks bukas, kad nesuvoki tokių elementarių dalykų?
Kuom keleiviui patogiau,jei tos lenteles yra klaidinancios? Pats dabar pabandyk atsakyti: kodel tada nurodytos ne visos stoteles,kuriose gali persesti i kita transporto priemone? Ir kur tu galesi nuvaziuoti persedes i kita irgi nieko neaisku? Ar cia ta lentele bus gerai tik tam,kas turi ismanuji mobilu telefona ir gali nufotografuoti kazkoki koda? Tas kas turi telefona tai gali ir taip nueiti i tinklapi ir pasiziureti. O zmogui be tokios technikos tokios lenteles absoliuciai jokios informacijos nesuteikia,isskyrus tik tai,kad isvardintos stoteles.
P.S. Man nepatinka tie buki,kurie kaip pats yra pasirenge mokesciu moketoju pinigus issvaistyti visokioms nenaudingoms nesamonems.
Comment