Tai tarybinis išradimas. Nors rusai Vikipedijoje sako, kad tai amerikietiškas (!!!) išradimas. http://ru.wikipedia.org/wiki/%D0%9C%...80.D0.B8.D1.8F
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Vilniaus viešasis transportas (archyvas 2008-2012.07)
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąTai tarybinis išradimas. Nors rusai Vikipedijoje sako, kad tai amerikietiškas (!!!) išradimas. http://ru.wikipedia.org/wiki/%D0%9C%...80.D0.B8.D1.8F
LIETUVOS RESPUBLIKOS Kelių transporto kodekse yra tokie apibrėžimai:
3. Keleivinėms transporto priemonėms priskiriamos motorinės ir elektrinės transporto priemonės, pagamintos keleiviams vežti. Tai autobusai, troleibusai, lengvieji automobiliai, lengvieji automobiliai taksi.
4. Autobusas - motorinė transporto priemonė, skirta vežti žmonėms bei bagažui ir turinti daugiau kaip 9 sėdimąsias vietas įskaitant vairuotojo vietą.
5. Troleibusas - autobusas, varomas kontaktiniu tinklu tiekiama elektros energija.
7. Lengvasis automobilis taksi – motorinė kelių transporto priemonė, skirta keleiviams ir bagažui vežti, turinti, įskaitant vairuotojo vietą, ne daugiau kaip 7 sėdimas vietas, įrengtą taksometrą bei atpažinimo ženklą – plafoną ir atitinkanti lengviesiems automobiliams taksi keliamus techninius reikalavimus. Techninius reikalavimus lengviesiems automobiliams taksi nustato Susisiekimo ministerija.
Tačiau toliau, tame pačiame dokumente, kažkaip atsiranda sąvoka "maršrutinis taksi" kai kalbama apie keleivių vežimą:
18 straipsnis. Keleivių vežimas
1. Keleiviai vežami keleiviams vežti pagamintomis keleivinėmis kelių transporto priemonėmis – autobusais, troleibusais, lengvaisiais automobiliais, lengvaisiais automobiliais taksi. Keleivių vežimą reglamentuoja Susisiekimo ministerijos patvirtintos Keleivių ir bagažo vežimo taisyklės bei Keleivių vežimo lengvaisiais automobiliais taksi taisyklės.
<...>
3. Reguliarūs reisai – reisai, kuriais keleiviai vežami nustatytu dažnumu ir maršrutais, kelionės metu paimant ir išleidžiant keleivius tam tikslui nustatytose stotelėse, laikantis iš anksto nustatytų tvarkaraščių ir tarifų. Reguliarūs reisai organizuojami, jeigu gatvių ir kelių būklė atitinka Susisiekimo ministerijos nustatytus reikalavimus. Keleiviai reguliariais reisais vežami tik autobusais, troleibusais ir maršrutiniais taksi.
Dar atkreipčiau dėmesį į pabrauktą vietą, kuri nurodo, kad reguliariuose reisuose, keleiviai net ir tais mistiniais "maršrutiniais taksi" vežami paimant ir išleidžiant nustatytose stotelėse.
Ir štai pagaliau tame pačiame 18 straipsnyje randame apibrėžimą kas yra keleivių vežimas maršrutiniais taksi:
8. Keleivių vežimas maršrutiniais taksi – keleivių vežimas autobusais, turinčiais nuo 10 iki 17 sėdimųjų vietų, įskaitant ir vairuotojo, ir atpažinimo ženklą – plafoną. Maršrutiniais taksi vežama tik sėdimosiose vietose pagal patvirtintus tvarkaraščius nustatytais vietinio (miesto ir priemiestinio) reguliaraus susisiekimo maršrutais. Keleiviai paimami ir išleidžiami stotelėse arba kitose pagal pageidavimą vietose, kuriose nedraudžia sustoti Kelių eismo taisyklės.
Ir kas keista, tai šitame punkte keleivius galima paimti ir kitose vietose pagal pageidavimą, nors pagal trečią punktą yra kiek kitaip.
Comment
-
Parašė sleader Rodyti pranešimąPrivačių vežėjų autobusai (pvz. 05, 062) irgi privatus nustatytu maršrutu kursuojantis viešasis transportas. Šiuose autobusuose ir maršrutiniuose taksi, mokama už važiavimą viena suderinta kaina visam maršrutui. Tai kuo skiriasi šie du transporto tipai ? Apskritai "maršrutinis taksi" yra kažkoks keistas visuomeninio transporto "užvadinimas".
Mikroautobusuose bilieto kaina 3 Lt, lengvatų nėra, stojama bet kur. Taip kad čia skirtingi dalykai.
Comment
-
Parašė MettalTai kad Vilniaus privačiuose negalioja lengvatos ir yra mieste tam tikrų vietų, kur stojama ne stotelėse.Gerbkite kitų forumo narių nuomones.
Comment
-
Parašė autobusas36 Rodyti pranešimąTai, kad privatūs 05 ir 062 taiko lengvatas tai yra parduoda bilietus už 2 Lt., ir su 50% nuolaida už 1 Lt., kiek teko jais naudotis, tai visada man parduodavo bilietą su nuolaidą už pusę kainos ir ant bilieto būdavo užrašyta Lengvatinis važiavimo bilietas 50% 1 Litas.
Comment
-
Parašė taigi_trolis Rodyti pranešimąo ar panaikintam "Kolegitos" 067 autobuse buvo taikomos lengvatos?
Comment
-
Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimąBet privačiuose autobusų maršrutuose, nors ir negalioja miesto bilietai, bet kelionės kaina 2 litai, galioja lengvatos, stojama tik stotelėse.
Mikroautobusuose bilieto kaina 3 Lt, lengvatų nėra, stojama bet kur. Taip kad čia skirtingi dalykai.
Comment
-
Parašė sleader Rodyti pranešimąTarybiniai laikai jau seniai baigėsi, taigi keista kaip dar pas mus egzistuoja toks dalykas, kuris net ir oficialiai vadinasi maršrutiniu taksi, be apibrėžimo kas tai yra.
LIETUVOS RESPUBLIKOS Kelių transporto kodekse yra tokie apibrėžimai:
Taigi pagal šiuos apibrėžimus, maršrutinis taksi turėtu būti paprasčiausias autobusas. Nes šiuo atveju egzistuoja tik lengvasis automobilinis taksi, o apie kitokias taksi formas neužsimenama.
Tačiau toliau, tame pačiame dokumente, kažkaip atsiranda sąvoka "maršrutinis taksi" kai kalbama apie keleivių vežimą:
Kažkaip keista. Pirmame punkte keleiviu vežimui pagamintose transporto priemonėse, tokio darinio kaip maršrutinis taksi nėra, o vat jau trečiame punkte keleiviai jau vežami tuo "maršrutiniu taksi", nors dar neaišku kas tai yra.
Dar atkreipčiau dėmesį į pabrauktą vietą, kuri nurodo, kad reguliariuose reisuose, keleiviai net ir tais mistiniais "maršrutiniais taksi" vežami paimant ir išleidžiant nustatytose stotelėse.
Ir štai pagaliau tame pačiame 18 straipsnyje randame apibrėžimą kas yra keleivių vežimas maršrutiniais taksi:
Kadangi dokumente yra daugybė akivaizdžių prieštaravimų ir neatitikimų, tai taip ir lieka neaišku kuo išskirtinis tas "maršrutinis taksi" ir kiek jis yra taksi. Apart to, kad turi kažkokį plafoną, nors pagal visą kita atitinka autobusą.
Ir kas keista, tai šitame punkte keleivius galima paimti ir kitose vietose pagal pageidavimą, nors pagal trečią punktą yra kiek kitaip.
Comment
-
Parašė Mettal Rodyti pranešimąTikrai neįtikino, nes tie argumentai šioje situacijoje neturi pagrindo. Mano teiginys nėra iš piršto laužtas, nes rusai abiejuose pavyzdžiuose (apie "ekspertus" ir kiną) buvo pateikti kaip "blogieji/neišmanantys".
Baigiam šią temą.
Man itališkas autobusas patinka. Jei jis turi vidinių trukumų - tai rimtas argumentas, bet tai turi pagrįsti ekspertai.Paskutinis taisė oranger; 2011.10.22, 23:09.
Comment
-
Parašė AmetistasDabar kai pats paskaičiau tą visą dalyką, atsiimu žodžius dėl sliekų Man reikia su tavim susisiekti ir sukurti raštą - inicijuoti pakeitimus tame dokumente. Bet klaikiai neturiu laiko - atidėkime lapkričiui. Per tą laiką būtų gerai, kad išsiaiškintum, šitą dokumentą kas priėmė - seimas ar Susisiekimo ministerija. Čia panašiau į ministerijos lygmens dokumentą.
Comment
-
Parašė oranger Rodyti pranešimąNieko neturiu prieš rusus kaip tautą (jų politika visai kita tema). Bet šiame kontekste mano argumentas turi pagrindą. Tai tas pats jeigu lietuviai, italai arba kokie ukrainiečiai nurodinėtų rusams kokius reikia statyti kosminius laivus
Baigiam šią temą.
Man itališkas autobusas patinka. Jei jis turi vidinių trukumų - tai rimtas argumentas, bet tai turi pagrįsti ekspertai.
Comment
-
Parašė Eimantas Rodyti pranešimąJeigu įlipus ir važiuojant matai sūrudijusius varžtus ir suvirinimo siūles, nesueina detaliį kampai, barška ir girgžda, tai nereikalingi jokie ekspertai, kad pasakytų jog tai š... Juk įlipus ir važiuojant su kokiu žiguliu ar Gazele nereikalingi ekspertai.
Comment
-
Tai ko gero važinėjai kitų gamintojų arba senesnės konstrukcijos autobusais. Noriu patikslinti, kad kalba eina būtent apie konkretaus gamintojo konkretų modelį - BMB Avancity+L. Neabejoju, kad kiti itališki autobusai yra geros kokybės, tačiau šitas - tikrai išimtis, darantį jiems visiems gėdą.
Comment
-
Parašė Mettal Rodyti pranešimąTai ko gero važinėjai kitų gamintojų arba senesnės konstrukcijos autobusais. Noriu patikslinti, kad kalba eina būtent apie konkretaus gamintojo konkretų modelį - BMB Avancity+L. Neabejoju, kad kiti itališki autobusai yra geros kokybės, tačiau šitas - tikrai išimtis, darantį jiems visiems gėdą.
Comment
-
Nuo spalio 26d. tam tikromis savaitės dienomis dalis 130 maršruto Pramogų arena – Giedraičiai autobusų važiuos iki Dubingių. Keisis 101, 133, 144, 146, 171, 217 maršrutų tvarkaraščiai. 215 maršrutas iki kitų metų pavasario nevažiuos.
Comment
-
Tyrimas: 80 proc. sostinės autobusų ir troleibusų nesilaiko grafiko
http://www.grynas.lt/aplinka/tyrimas....d?id=51055771
Comment
Comment