Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus viešasis transportas (archyvas 2008-2012.07)

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
    Tai kad Vilniaus rajone mikroautobusų maršrutų nėra- net ir tie maršrutai, kuriais važinėja mikriukai, laikomi autobusų maršrutais.
    Yra 146, 174/A (39A)
    Gerbkite kitų forumo narių nuomones.

    Comment


      Parašė autobusas36 Rodyti pranešimą
      Yra 146, 174/A (39A)
      Na o apie ką aš kalbu? Šiais maršrutais važiuoja mikriukai, bet jie priskiriami prie autobusų maršrutų.
      Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
      Marsrutai.lt tinklaraštis!
      SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

      Comment


        Rajono maršrutinis taksi yra toks, kuris ima fiksuotą mokęstį (tarkim 3Lt), nepriklausomai nuo nuvažiuoto atstumo.
        Vilniaus rajono maršrutinių taksi nėra. Jeigu maršrutą aptarnauja mikroautobusas, tai nereiškia, kad tai jau maršrutinis taksi. Metas atsikvošėti nuo šito sovietinio stereotipo "mikroautobusas=maršrutinis taksi".
        Viešojo transporto temų rodyklė >>

        Comment


          Sostinės gatvėse – vidutinės klasės „Neoplan”







          http://ebus.lt/lietuvoje-ir-pasaulyj...s-neoplan.html

          Autobusai geri, Vilniuj tikrai pravers. Autobusai dirbo Diuseldorfo mieste, nes matosi išlikusi jų originali spalvų schema. Keista, kad ir kiti miestai tokių neperka. Ypač tokie midi klasės autobusai tinka Klaipėdoje, Panevėžyje.

          Comment


            Vilniaus m. savivalybės tinklalapyje vyksta apklausa, kuria siekiama išsiaiškinti, kuris iš 4-ių Vilniuje šiuo metu bandomų autobusų labiausiai patiko vilniečiams. Įdomu, ar apklausos rezultatai turės kokios nors įtakos sprendžiant, kuris iš autobusų miestui yra tinkamiausias, ar čia tik specialistų prerogatyva tokius klausimus spręsti?

            Balsuoti galima čia http://www.vilnius.lt/newvilniusweb/.../?itemID=94948

            P.S. keista, itališkas kibiras BMB antroje vietoje
            Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
            Marsrutai.lt tinklaraštis!
            SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

            Comment


              Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
              Vilniaus m. savivalybės tinklalapyje vyksta apklausa, kuria siekiama išsiaiškinti, kuris iš 4-ių Vilniuje šiuo metu bandomų autobusų labiausiai patiko vilniečiams. Įdomu, ar apklausos rezultatai turės kokios nors įtakos sprendžiant, kuris iš autobusų miestui yra tinkamiausias, ar čia tik specialistų prerogatyva tokius klausimus spręsti?

              Balsuoti galima čia http://www.vilnius.lt/newvilniusweb/.../?itemID=94948

              P.S. keista, itališkas kibiras BMB antroje vietoje
              na, pagal mane galėtų "itališkas kibiras" būti trečioje vietoje

              Comment


                Pagal dizainą itališkas autobusas neabejotinai yra pirmoje vietoje. Tai kad nieko keisto.
                O kodėl jis jūsų manymui yra "kibiras"?

                Comment


                  Parašė oranger Rodyti pranešimą
                  Pagal dizainą itališkas autobusas neabejotinai yra pirmoje vietoje. Tai kad nieko keisto.
                  O kodėl jis jūsų manymui yra "kibiras"?
                  Dėl plastikinių sėdynių ir apskritai, ypač prastos surinkimo kokybės.

                  Paskaitykite, jei suprantate rusiškai, ką rašo fotobus`e http://fotobus.msk.ru/photo/545887/#424453
                  Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                  Marsrutai.lt tinklaraštis!
                  SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                  Comment


                    Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
                    Dėl plastikinių sėdynių ir apskritai, ypač prastos surinkimo kokybės.

                    Paskaitykite, jei suprantate rusiškai, ką rašo fotobus`e http://fotobus.msk.ru/photo/545887/#424453
                    O kuo blogai plastikinės sėdynės? Čia miesto autobusas, Italijoje irgi jos plastikinės ir niekas neverkia... Ar būtinai jos turi būti šlykščios spalvos medžiagos su porolonu?

                    O ką, rusai gamina gerus autobusus, kad jie čia jums yra vertinimo kriterijus?

                    Comment


                      Parašė oranger Rodyti pranešimą
                      Pagal dizainą itališkas autobusas neabejotinai yra pirmoje vietoje. Tai kad nieko keisto.
                      O kodėl jis jūsų manymui yra "kibiras"?
                      Drįsčiau nesutikti. Mano manymu, dizaino požiūriu pirmąją vietą gautų MAN autobusas. Nors aišku daug ką lemia skonis dizainui.

                      Comment


                        Pasakysiu taip, MAN autobusas kuris važinėjo šia savaite,geros kokybes, bet daug valgo "dujų",net sakykim perdaug. Užtat jo vakar net nenorėjo leisti į maršrutą o gražinti į lenkijo,bet tai padarys šiandien atrodo.
                        Viskas apie keleivinį transportą http://www.ebus.lt/

                        Mano nuotraukos https://www.flickr.com/photos/134209824@N04/

                        Comment


                          Parašė Denis_Simonov Rodyti pranešimą
                          Pasakysiu taip, MAN autobusas kuris važinėjo šia savaite,geros kokybes, bet daug valgo "dujų",net sakykim perdaug. Užtat jo vakar net nenorėjo leisti į maršrutą o gražinti į lenkijo,bet tai padarys šiandien atrodo.
                          O kaip su kitų autobusų kuro sunaudojimo ir kitais rodikliais, turi informacijos?
                          Man visi 3 pirmi autobusai atrodo geri, tik jau čekiškas tikrai netinka, pasenęs kažkoks dizainas.

                          Comment


                            Irisbus mažiausiai sunaudoja kurą. O Solaris ir Breda vienodai.
                            Viskas apie keleivinį transportą http://www.ebus.lt/

                            Mano nuotraukos https://www.flickr.com/photos/134209824@N04/

                            Comment


                              Parašė Ametistas
                              Dėl nuolaidų - ne vežėjas, bet valstybė (savivaldybė) lengvatas taiko, tad čia lengvatos klausimas visai ne prie ko.
                              Galbūt klystu, bet kiek žinau, įstatymai netrukdo ir pačiam vežėjui savo iniciatyva taikyti nuolaidas? Pvz. visokios kavinės, kiti privatūs subjektai, kiek žinau, ir be valstybės (savivaldybės) reguliavimo pripažįsta pvz. ISIC arba "Laisvalaikio" kortelę.

                              Parašė Ametistas
                              Dėl terminuotų bilietų - taip, savivaldybei leidus, vežėjas galėtų tokius platinti.
                              Ar tik savivaldybei leidus? Visada maniau, kad neplatina tik dėl to, jog jiem patiem neapsimoka.

                              Parašė Ametistas
                              Tvarkaraščių laikytis privalo, bet nesilaiko - trūksta kontrolės.
                              O ar jie apskritai turi kokius nors aiškius tvarkaraščius? Jei taip, ar jie kur nors viešai skelbiami, kad keleiviai galėtų į juos pasižiūrėti? Radau tik tokią apytikslę informaciją, kur rašoma tokiu detalumu: "Važiuoja kas 15 - 20 min". Tuo tarpu savivaldybė ne tik turi kur kas aiškesnius tvarkaraščius, bet ir labai maloniai nustebino, leidusi matyti autobusų ir troleibusų eismą realiuoju laiku.

                              Parašė Ametistas
                              VT plėtra ne nespėja, o tiesiog nėra poreikio leisti autobusus į naujas gyvenvietes, kur, dažniausiai netgi infrastruktūra nėra pritaikyta autobusų eismui!
                              Pasitaisau, matyt turėjau omenyje ne tiek VT plėtrą, o apskritai "viešąją plėtrą", t.y. viešojo sektoriaus nesugebėjimą greitai aprūpinti naujas vietoves reikiama infrastruktūra (o dėl to - ir paslaugomis), kuo pagal galimybes ir bando naudotis verslas.

                              Comment


                                Parašė oranger Rodyti pranešimą
                                O ką, rusai gamina gerus autobusus, kad jie čia jums yra vertinimo kriterijus?
                                Jei tinklapis rusiškas, nereiškia, kad ten vien rusai iš Rusijos rašo.
                                Vien Groundzer minėti midi Neoplan turi daugiau sėdimų vietų, nei šitas. Jis tinkamas tik kaip "statinė silkėms".
                                Paskutinis taisė Mettal; 2011.10.22, 11:52.
                                Viešojo transporto temų rodyklė >>

                                Comment


                                  Parašė Denis_Simonov Rodyti pranešimą
                                  Irisbus mažiausiai sunaudoja kurą. O Solaris ir Breda vienodai.
                                  Bet ar Irisbusas nemažesnis, ar nesiskiria talpinamų keleivių skaičius?

                                  Comment


                                    Parašė furtivete Rodyti pranešimą
                                    Galbūt klystu, bet kiek žinau, įstatymai netrukdo ir pačiam vežėjui savo iniciatyva taikyti nuolaidas? Pvz. visokios kavinės, kiti privatūs subjektai, kiek žinau, ir be valstybės (savivaldybės) reguliavimo pripažįsta pvz. ISIC arba "Laisvalaikio" kortelę.



                                    Ar tik savivaldybei leidus? Visada maniau, kad neplatina tik dėl to, jog jiem patiem neapsimoka.
                                    Vietinis VT nėra tokia pelninga veikla, kad vežėjai dar ir nuolaidas taikytų. Tarpmiestiniai maršrutai kas kita. Bet ten ir nuolaidos galioja trumpai. O vietinio VT keleiviams iš tokių trumpalaikių nuolaidų jokios naudos.

                                    Bilietų rūšis nustato savivaldybė pagal galiojančius teisės aktus. Žinoma, jei vežėjai nepageidauja (nes neapsimoka), tai tokių bilietų ir nėra.

                                    Comment


                                      Parašė groundzer Rodyti pranešimą
                                      Sostinės gatvėse – vidutinės klasės „Neoplan”

                                      Atvaizdas


                                      Atvaizdas


                                      Atvaizdas


                                      http://ebus.lt/lietuvoje-ir-pasaulyj...s-neoplan.html

                                      Autobusai geri, Vilniuj tikrai pravers. Autobusai dirbo Diuseldorfo mieste, nes matosi išlikusi jų originali spalvų schema. Keista, kad ir kiti miestai tokių neperka. Ypač tokie midi klasės autobusai tinka Klaipėdoje, Panevėžyje.
                                      Nelabai sugalvoju kur jie Klaipėdoje tiktų.
                                      GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

                                      Comment


                                        Parašė oranger

                                        O kuo blogai plastikinės sėdynės? Čia miesto autobusas, Italijoje irgi jos plastikinės ir niekas neverkia... Ar būtinai jos turi būti šlykščios spalvos medžiagos su porolonu?

                                        O ką, rusai gamina gerus autobusus, kad jie čia jums yra vertinimo kriterijus?
                                        Plastikinės sėdynės tikrai nieko gero, nors koks apmušalas turėtų būti.
                                        Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                                        Marsrutai.lt tinklaraštis!
                                        SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                                        Comment

                                        Working...
                                        X