Manau, kvaila yra pirkti tik troleibusų terminuotus bilietus ir dar reikalauti tiesioginio susisiekimo savo kryptimi būtent troleibusais. Ar ne per gerai? Studentams mėnesinis bilietas visom transporto rūšim kainuoja tik 5 litais daugiau- juk tai, sutik, nedaug.
O ar nėra kvaila gyvenant Vilniuje ir studijuojant Vilniuje važinėti automobiliu?
Nėra ir netgi neįmanoma kitaip, čia iš savo asmeninių pozicijų kalbu.
Jei į darbą/mokslus tenka važinėti iš vieno miesto galo į kitą arba jeigu gyveni priemiestyje, kur VT nedaug- tuomet visiškai sutiksiu su tavim.
Bet gyventi Pašilaičiuose, Antakalnyje ar Žirmūnuose ir į mokslus/darbą Gedimino pr. ar tame pačiame Saulėtekyje važinėti tik automobiliu tikrai kvailoka.
Taip, mūsų viešasis transportas nėra idealus, tačiau, iš kitos pusės, nėra jau toks baisus, kad nebūtų galima naudotis.
Būtent 38 atveju - taip. Maža to, kad vėluoji, tai dar turi visose stotelėse laukti kol jie sulips, kol užtektinai paburbės dėl vėlavimo. Juk 38 aptarnaudavo ne vien Antakalnio klinikas, bet ir Kairėnų kapines.
Kaip esantis 10 maršruto klientas nuo studijų metų iki dabar, sakau atsakingai - maršrutas į Saulėtekį nereikalingas. Nėra važiuojančių tiek daug, kad vertėtų gainioti troleibusus į Saulėtekį. Kareivių g. Žirmūnuose gyvenantys tiesiogiai gali nuvažiuoti į Saulėtekį 45 autobusu. Seniau kursavo 5 autobusas. Net ir mano studijų metais, kuomet tekdavo rytais važiuoti sausakimšuose troleibusuose, iki Saulėtekio važiuojančių mažai. Tiesa, tuomet visi nuo žiedo eidavo pėsti, nelaukdami 5, 18, 38 ar 47 autobusų, kurie rytais važiuodavo pilni. Dabar situacija kita, keleivių tiek nėra.
Niekas nekalba apie Žirmūnus ar Kareivių gatvę. Jau buvo minėta, kad maršruto pakeitimai gali būti aktualūs Naujininkų-Spartos-Lukiškių-iš dalies Kalvarijų g. keleiviams. Siūlyti jiems persėdinėti, tai reiškia, kad keleivis per dieną turi įlipti/išlipti į/iš transporto priemonės 4 kartus. Arba 20 kartų per savaitę. Arba 80 kartų per mėnesį. Aš kaip VT entuziastas kartais tiek persėdimų nepadarau, tad kokia gali būti kalba apie VT efektyvumą? Juolabiau, kad problemos sprendimas ne toks jau ir sudėtingas.
10-as Kareivių g. labiau dubliuos 45-ą? O kad beveik visą 10-ą maršrutą dubliuoja 11-as, tai čia nieko tokio, ane? Ir šitaip su dauguma maršrutų. Užteks ten tų keleivių abiems.
Iš viso 10 ir 11 nuo Kareivių stotelės važiuoja į Antakalnį pustuštis.
Nebent jeigu būna kas nors prieky nuvažiavęs prieš kelias minutes. Kiek man tenka ten pravažiuoti, keleivių tikrai būna. Tiesa, iki pat Antakalnio nuvažiuoja ne visi. Dalis išlipa Lizdeikos st.
Pasilieku prie tos idėjos, kad bent keli 10-o maršruto reisai užvažiuotų į Saulėtekį.
Nebent Metro šią problemą išspręstų. Dėl kainos, tai studentai ir taip veltui galima sakyti gali VT važinėti.
Metro šiandien paleisti dar per anksti, nors po kokių 20-25 metų jo jau reikėtų. Tačiau šiuolaikiniai keleiviai tampa vis reiklesni komfortui, ir pasiūlymai persėdinėti, ypač žiemą, tampa vis mažiau patrauklūs.
Niekas nekalba apie Žirmūnus ar Kareivių gatvę. Jau buvo minėta, kad maršruto pakeitimai gali būti aktualūs Naujininkų-Spartos-Lukiškių-iš dalies Kalvarijų g. keleiviams. Siūlyti jiems persėdinėti, tai reiškia, kad keleivis per dieną turi įlipti/išlipti į/iš transporto priemonės 4 kartus. Arba 20 kartų per savaitę. Arba 80 kartų per mėnesį. Aš kaip VT entuziastas kartais tiek persėdimų nepadarau, tad kokia gali būti kalba apie VT efektyvumą? Juolabiau, kad problemos sprendimas ne toks jau ir sudėtingas.
10-as Kareivių g. labiau dubliuos 45-ą? O kad beveik visą 10-ą maršrutą dubliuoja 11-as, tai čia nieko tokio, ane? Ir šitaip su dauguma maršrutų. Užteks ten tų keleivių abiems.
Nebent jeigu būna kas nors prieky nuvažiavęs prieš kelias minutes. Kiek man tenka ten pravažiuoti, keleivių tikrai būna. Tiesa, iki pat Antakalnio nuvažiuoja ne visi. Dalis išlipa Lizdeikos st.
Pasilieku prie tos idėjos, kad bent keli 10-o maršruto reisai užvažiuotų į Saulėtekį.
Keleivių nuo to nepadaugės. Yra kur kas rimtesnių VT susisiekimo problemų su miegamaisiais rajonais. O naujų troleibusų maršrutų veisimas esamame tinkle VT nepagerins. Reikia troleibusų tinklo plėtros.
Būtent 38 atveju - taip. Maža to, kad vėluoji, tai dar turi visose stotelėse laukti kol jie sulips, kol užtektinai paburbės dėl vėlavimo. Juk 38 aptarnaudavo ne vien Antakalnio klinikas, bet ir Kairėnų kapines.
o ar atidarius 21troleibusų maršrutą jaučiavi vėlavimai, tokie, kokie buvo 38autobusų maršrute?
Būtent 38 atveju - taip. Maža to, kad vėluoji, tai dar turi visose stotelėse laukti kol jie sulips, kol užtektinai paburbės dėl vėlavimo. Juk 38 aptarnaudavo ne vien Antakalnio klinikas, bet ir Kairėnų kapines.
Na dabar, kai jau nebegalioja priekinių durų tvarka, tai tie burbėjimai vairuotojus nelabai ir pasiektų
O vėlavimai sprendžiami koreguojant grafikus, o ne naikinant maršrutus
Metro šiandien paleisti dar per anksti, nors po kokių 20-25 metų jo jau reikėtų. Tačiau šiuolaikiniai keleiviai tampa vis reiklesni komfortui, ir pasiūlymai persėdinėti, ypač žiemą, tampa vis mažiau patrauklūs.
O čia jau nėra gerai. Persėdimas yra visiškai normalus dalykas, net ir Vakaruose. Tokio dydžio mieste kaip Vilnius tikrai nebūtina kurti tokį maršrutų tinklą, kad iį bet kurio miesto taško į bet kurį kitą būtų galima nuvažiuoti tiesiogiai. Kur kas optimaliau ir praktiškiau būtų pagerinti persėdimų galimbes, kad persėsti reikėtų ne daugiau kaip 1 kartą.
o ar atidarius 21troleibusų maršrutą jaučiavi vėlavimai, tokie, kokie buvo 38autobusų maršrute?
Neįsivaizduoju - dar nė karto nesu juo važiavęs. 21-am yra skiriama keliom minutėm daugiau, nei 38, tačiau jis kursuoja dažniau, t.y. perveža mažiau žmonių, turi ilgesnes atstovas ir turi vietų, kur galima vytis grafiką. 38-as viso šito neturėjo, nes nuo Saulėtekio iki pat A. Veržuvos reikėjo lėkti visu greičiu.
Pritariu. Todėl manau, kad būtų prasminga 10 ir 17 troleibusų maršrutus pratęsti iki oro uosto.
Man irgi tokia mintis buvo atejusi i galva. O ten vaziuojant Dariaus ir Gireno gatve nuo Naujininku buvo kada nors nutiesta troleibusu linija? Nes maciau ten siokie tokie stulpai dar islike.
Pritariu. Todėl manau, kad būtų prasminga 10 ir 17 troleibusų maršrutus pratęsti iki oro uosto.
Į oro uostą jau važinėja tuščias "metro" (LG traukinys). Prieš tiesiant naujus laidus, derėtų apmastyti priežastis, kodėl jis tuščias. O jos juk aiškios, ir bendros visam Vilniaus VT.
Persėdimas yra visiškai normalus dalykas, net ir Vakaruose. Tokio dydžio mieste kaip Vilnius tikrai nebūtina kurti tokį maršrutų tinklą, kad iį bet kurio miesto taško į bet kurį kitą būtų galima nuvažiuoti tiesiogiai. Kur kas optimaliau ir praktiškiau būtų pagerinti persėdimų galimbes, kad persėsti reikėtų ne daugiau kaip 1 kartą.
Pagal Vilniaus VT tarifus, persėdimas yra didžiulis nusikaltimas, už kurį keleivis baudžiamas kelionės kainos padvigubinimu. O persėdimas iš autobuso į troleibusą - sunkinanti aplinkybė, papildomai baudžiama mėnesinio bilieto kainos padidinimu.
Man irgi tokia mintis buvo atejusi i galva. O ten vaziuojant Dariaus ir Gireno gatve nuo Naujininku buvo kada nors nutiesta troleibusu linija? Nes maciau ten siokie tokie stulpai dar islike.
Kiek žinau buvo planai troleibusų linijas tiesti į Kirtimus (turbūt oro uostas) ir Naująją Vilnią, tačiau ar tai partęsus iki Saulėtekio, ar kai buvo pratesta nuo Justiniškių iki Pašilaičių, buvo atsisakyta plano, kad troleibusai važiuos į Kirtimus ir N.Vilnią, o planuojama linija į Santariškes.
Comment