Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus viešasis transportas (archyvas 2008-2012.07)

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Nas Rodyti pranešimą
    Pasiūlymas dar geresnis, jei jau taupyti.
    Panašiai tada galėtų pasielgti ir su 21nr., kuris dažniausiai važinėja apytuštis.
    21 maršruto atidarymas ir lygiagretus 38 ir 45 autobusų trasų keitimas iš viso buvo totali nesąmonė, bet tai jau kita tema
    Paskutinis taisė Vilnietizz; 2011.10.15, 20:04.
    Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
    Marsrutai.lt tinklaraštis!
    SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

    Comment


      Jau dabar aišku, kad 21-o maršruto iki Saulėtekio tikrai nereikia. Keleivių pikas (jei tai galima pavadinti piku) Klinikos-Šiaurės miestelis. Norintiems važiuoti toliau troleibusų parkui labiau apsimokėtų iškviesti taksi. Taigi 21-am maršrutui užtektų važinėti trasa Antakalnis-P.Lukšio g.

      Nors, mano nuomone, pakaktų grąžinti 38-ą maršrutą senąją trasa, o 21-ą uždaryti ir daugiau dėl to nesukti galvos.

      10-o maršruto pratęsimą iki Saulėtekio palaikyčiau. Tiek nuo Naujininkų, tiek nuo Naujamiesčio, tiek nuo Lukiškių aikštės, tiek nuo gabalo Kalvarijų gatvės efektyviai pasiekti Saulėtekį - keblu. Be kita ko, būtų sumažintas 10-o ir 11-o maršrutų dubliavimasis. 10-as maršrutas taptų savitesnis. Kitas klausimas, ar tikrai reikia, kad visi 10-o maršruto troleibusai važinėtų iki Saulėtekio. Gal tada geriau būtų 10-ą maršrutą skelti į dvi dalis - 10 ir 10A.

      Comment


        Parašė rufas...tr Rodyti pranešimą
        Jau dabar aišku, kad 21-o maršruto iki Saulėtekio tikrai nereikia. Keleivių pikas (jei tai galima pavadinti piku) Klinikos-Šiaurės miestelis. Norintiems važiuoti toliau troleibusų parkui labiau apsimokėtų iškviesti taksi. Taigi 21-am maršrutui užtektų važinėti trasa Antakalnis-P.Lukšio g.

        Nors, mano nuomone, pakaktų grąžinti 38-ą maršrutą senąją trasa, o 21-ą uždaryti ir daugiau dėl to nesukti galvos.
        Dėl 21-o ir taip viskas buvo aišku. Tikiuosi, susiprotėta bus jį panaikinti, o 38 ir 45 grąžinti senąsias trasas. Akcentuoju, 45-am irgi, nes dabar Antakalnio gyventojai prarado patogų susisiekimą su didžiaisiais prekybos centrais, o poilsio dienomis kaip tik didžiausias tokio susisiekimo poreikis. O važiavimas pro Valakampių tiltą poilsio dienomis yra visiškai tuščias.
        Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
        Marsrutai.lt tinklaraštis!
        SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

        Comment


          Parašė rufas...tr Rodyti pranešimą
          10-o maršruto pratęsimą iki Saulėtekio palaikyčiau. Tiek nuo Naujininkų, tiek nuo Naujamiesčio, tiek nuo Lukiškių aikštės, tiek nuo gabalo Kalvarijų gatvės efektyviai pasiekti Saulėtekį - keblu. Be kita ko, būtų sumažintas 10-o ir 11-o maršrutų dubliavimasis. 10-as maršrutas taptų savitesnis. Kitas klausimas, ar tikrai reikia, kad visi 10-o maršruto troleibusai važinėtų iki Saulėtekio. Gal tada geriau būtų 10-ą maršrutą skelti į dvi dalis - 10 ir 10A.
          o kokia trasa eitų 10a troleibuso maršrutas?

          Comment


            Parašė rufas...tr Rodyti pranešimą
            10-o maršruto pratęsimą iki Saulėtekio palaikyčiau. Tiek nuo Naujininkų, tiek nuo Naujamiesčio, tiek nuo Lukiškių aikštės, tiek nuo gabalo Kalvarijų gatvės efektyviai pasiekti Saulėtekį - keblu. Be kita ko, būtų sumažintas 10-o ir 11-o maršrutų dubliavimasis. 10-as maršrutas taptų savitesnis. Kitas klausimas, ar tikrai reikia, kad visi 10-o maršruto troleibusai važinėtų iki Saulėtekio. Gal tada geriau būtų 10-ą maršrutą skelti į dvi dalis - 10 ir 10A.
            Kaip esantis 10 maršruto klientas nuo studijų metų iki dabar, sakau atsakingai - maršrutas į Saulėtekį nereikalingas. Nėra važiuojančių tiek daug, kad vertėtų gainioti troleibusus į Saulėtekį. Kareivių g. Žirmūnuose gyvenantys tiesiogiai gali nuvažiuoti į Saulėtekį 45 autobusu. Seniau kursavo 5 autobusas. Net ir mano studijų metais, kuomet tekdavo rytais važiuoti sausakimšuose troleibusuose, iki Saulėtekio važiuojančių mažai. Tiesa, tuomet visi nuo žiedo eidavo pėsti, nelaukdami 5, 18, 38 ar 47 autobusų, kurie rytais važiuodavo pilni. Dabar situacija kita, keleivių tiek nėra. Iš viso 10 ir 11 nuo Kareivių stotelės važiuoja į Antakalnį pustuštis.

            Comment


              Parašė taigi_trolis Rodyti pranešimą
              o kokia trasa eitų 10a troleibuso maršrutas?
              Turbūt tokia pačia kaip dabar,, tik būtų ilgesnė- iki Saulėtekio.
              Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
              Marsrutai.lt tinklaraštis!
              SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

              Comment


                Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                Kaip esantis 10 maršruto klientas nuo studijų metų iki dabar, sakau atsakingai - maršrutas į Saulėtekį nereikalingas. Iš viso 10 ir 11 nuo Kareivių stotelės važiuoja į Antakalnį pustuštis.
                Gal dėl to ir važiuoja pustuštis, kad neveža į Saulėtekį? Nematau nieko blogo, jeigu kokie 3-4 reisai rytinio ir 4-5 vakarinio piko metu būtų pratęsti iki Saulėtekio. Aišku, pirmus 3-4 mėnesius jie ir toliau važinėtų pustuščiai, nes keleiviams reikėtų priprasti prie pailgėjusio maršruto. Šiaip ar taip, dabar nėra tiesioginės jungties tarp Naujininkų — Spartos — Lukiškių a. ir Saulėtekio.
                I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
                Parama Siaurojo geležinkelio klubui

                Comment


                  Parašė Wycka Rodyti pranešimą
                  Gal dėl to ir važiuoja pustuštis, kad neveža į Saulėtekį? Nematau nieko blogo, jeigu kokie 3-4 reisai rytinio ir 4-5 vakarinio piko metu būtų pratęsti iki Saulėtekio. Aišku, pirmus 3-4 mėnesius jie ir toliau važinėtų pustuščiai, nes keleiviams reikėtų priprasti prie pailgėjusio maršruto. Šiaip ar taip, dabar nėra tiesioginės jungties tarp Naujininkų — Spartos — Lukiškių a. ir Saulėtekio.
                  Nėra tų keleivių. Visi norintys iš Kareivių g. gali nuvažiuoti 45 autobusu, kuris, beje, net dažniau už 10 troleibusą kursuoja. Iš Šnipiškių visi važiuoja su persėdimu prie "Kuro aparatūros". Nuo Žalgirio g. dalis Šnipiškių studentų gali važiuoti 5 autobusu. Prie turgaus ne tas kontingentas. O nuo Konstitucijos pr. važiuoja 19 troleibusas. Iš Naujininkų iš viso tiesiau yra važiuoti 17 troleibusu su persėdimu į 2 ar 14 Karaliaus Mindaugo, Kalnų parko ar Petro ir Povilo bažnyčios stotelėse.

                  Comment


                    Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
                    Turbūt tokia pačia kaip dabar,, tik būtų ilgesnė- iki Saulėtekio.
                    manau netikslinga daryti 10a troleibuso maršruto. na, jei jau tektų daryt, tai siūlyčiau maršrutą Antakalnis - Saulėtekis. bet ir tai nemanau, ar geras sprendimas būtų

                    Comment


                      Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                      Nėra tų keleivių. Visi norintys iš Kareivių g. gali nuvažiuoti 45 autobusu, kuris, beje, net dažniau už 10 troleibusą kursuoja. Iš Šnipiškių visi važiuoja su persėdimu prie "Kuro aparatūros". Nuo Žalgirio g. dalis Šnipiškių studentų gali važiuoti 5 autobusu. Prie turgaus ne tas kontingentas. O nuo Konstitucijos pr. važiuoja 19 troleibusas. Iš Naujininkų iš viso tiesiau yra važiuoti 17 troleibusu su persėdimu į 2 ar 14 Karaliaus Mindaugo, Kalnų parko ar Petro ir Povilo bažnyčios stotelėse.
                      Netyčia pats paprieštaravai pats sau. Rašei, kad beveik visi studentai naudojasi terminuotais bilietais. Neabejoju, kad nemaža dalis perka tik troleibusų terminuotą bilietą. O pats dar pridedi, kad galima nuvažiuoti 45 autobusu...
                      Beje, į Saulėtekį važiuoja ne tik studentai, bet ir dėstytojai, techninis universitetų ir bendrabučių personalas, per stojamuosius egzaminus būsimus studentus dažnai atlydi tėvai. Taip pat Saulėtekyje bei viena stotelė už jo yra gyvenamųjų namų ir butų (nuolat gyvena šeimos, o ne studentai).
                      I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
                      Parama Siaurojo geležinkelio klubui

                      Comment


                        Dėl kelių litų per mėnesį nesubiednės. Nėra susisiekimo problemos su Saulėtekiu. Problema yra su miegamaisiais rajonais. Jie neturi deramo susisiekimo net su centrine miesto dalimi, kas sąlygoja didelį kiekį važiuojančių automobiliais.

                        Comment


                          Parašė taigi_trolis Rodyti pranešimą
                          manau netikslinga daryti 10a troleibuso maršruto. na, jei jau tektų daryt, tai siūlyčiau maršrutą Antakalnis - Saulėtekis. bet ir tai nemanau, ar geras sprendimas būtų
                          Tai 10A būtų ne visiškai naujas maršrutas, o paprasčiausiai atskiri 10 maršruto reisai ilgesne trasa- iki Saulėtekio.

                          Paprasčiau tariant- troleibusų skaičius 10/10A maršrute išliks tas pats, bet, tarkime 4 ar 5 troleibusai iš 10 kursuos iki Saulėtekio ir bus pažymėti 10A numeriu. O likę 5 troleibusai kursuos iki Antakalnio, kaip ir dabar, ir bus pažymėti dabartiniu 10 numeriu.
                          Paskutinis taisė Vilnietizz; 2011.10.15, 21:50.
                          Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                          Marsrutai.lt tinklaraštis!
                          SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                          Comment


                            Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
                            Tai 10A būtų ne visiškai naujas maršrutas, o paprasčiausiai atskiri 10 maršruto reisai ilgesne trasa- iki Saulėtekio.
                            na, aš siūlyčiau piko metu iki Saulėtekio siųsti 10a maršrutą berods 4pertraukiami troleibusai dirba 10maršrutu, tai manau juos ir tikslingiausia leisti

                            Comment


                              Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                              Dėl kelių litų per mėnesį nesubiednės. Nėra susisiekimo problemos su Saulėtekiu. Problema yra su miegamaisiais rajonais. Jie neturi deramo susisiekimo net su centrine miesto dalimi, kas sąlygoja didelį kiekį važiuojančių automobiliais.
                              Žinoma, kad nenubiednės — tėvai nupirks automobilius. Dėl to ir manau, kad keli papildomi troleibusų, o tebūnie ir autobusų reisai į Saulėtekį (darbo dienomis) duos visokeriopos naudos. Dar praverstų, jeigu parkavimas Saulėtekio alėjoje būtų uždraustas, o aikštelėse prie universitetų — mokamas (tegul ir simboline kaina).
                              I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
                              Parama Siaurojo geležinkelio klubui

                              Comment


                                Parašė Wycka Rodyti pranešimą
                                Netyčia pats paprieštaravai pats sau. Rašei, kad beveik visi studentai naudojasi terminuotais bilietais. Neabejoju, kad nemaža dalis perka tik troleibusų terminuotą bilietą. O pats dar pridedi, kad galima nuvažiuoti 45 autobusu...
                                Manau, kvaila yra pirkti tik troleibusų terminuotus bilietus ir dar reikalauti tiesioginio susisiekimo savo kryptimi būtent troleibusais. Ar ne per gerai? Studentams mėnesinis bilietas visom transporto rūšim kainuoja tik 5 litais daugiau- juk tai, sutik, nedaug.
                                Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                                Marsrutai.lt tinklaraštis!
                                SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                                Comment


                                  Parašė rufas...tr Rodyti pranešimą
                                  Nors, mano nuomone, pakaktų grąžinti 38-ą maršrutą senąją trasa, o 21-ą uždaryti ir daugiau dėl to nesukti galvos.
                                  Autobusų vairuotojai tau už tokį pasiūlymą tikrai nepadėkos . Iki sutrumpinimo, 38 buvo vienas bjauriausių maršrutų mieste dėl savo vėlavimų ir keleivių kontingento.
                                  21 važiuoja iki Saulėtekio ne vien dėl potencialių keleivių, bet ir dėl to, kad Antakalnio žiedas yra perpildytas.
                                  Viešojo transporto temų rodyklė >>

                                  Comment


                                    Parašė Wycka Rodyti pranešimą
                                    Žinoma, kad nenubiednės — tėvai nupirks automobilius. Dėl to ir manau, kad keli papildomi troleibusų, o tebūnie ir autobusų reisai į Saulėtekį (darbo dienomis) duos visokeriopos naudos. Dar praverstų, jeigu parkavimas Saulėtekio alėjoje būtų uždraustas, o aikštelėse prie universitetų — mokamas (tegul ir simboline kaina).
                                    Parkavimas uždraustas, netgi yra po A juostą į abi puses. Aikštelės taip pat mokamos prie kai kurių mokslo įstaigų, arba tiesiog privačios uždaros aikštelės, kur studentai neįleidžiami.
                                    Flickr

                                    Comment


                                      Saulėtekyje nėra kur mašinos pastatyti. Daugiau ratuotų nei yra nebus.

                                      Comment


                                        Parašė Mettal Rodyti pranešimą
                                        Autobusų vairuotojai tau už tokį pasiūlymą tikrai nepadėkos . Iki sutrumpinimo, 38 buvo vienas bjauriausių maršrutų mieste dėl savo vėlavimų ir keleivių kontingento.
                                        21 važiuoja iki Saulėtekio ne vien dėl potencialių keleivių, bet ir dėl to, kad Antakalnio žiedas yra perpildytas.
                                        Hm, koks gi ten kontingentas tarp Antakalnio ir Žirmūnų žiedų prisirenka? Ar pensininkai yra blogas kontingentas?
                                        Be to, neliko 38 autobuso, tai tas kontingentas (vis tiek nesuprantu, ką turi omeny) renkasi 21 troleibuse.

                                        Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                        Saulėtekyje nėra kur mašinos pastatyti. Daugiau ratuotų nei yra nebus.
                                        Reikia, kad jų skaičius ne tik nedidėtų, bet ir mažėtų.
                                        Paskutinis taisė Vilnietizz; 2011.10.15, 21:59.
                                        Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                                        Marsrutai.lt tinklaraštis!
                                        SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                                        Comment

                                        Working...
                                        X