Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus viešasis transportas (archyvas 2008-2012.07)

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Edgarass Rodyti pranešimą
    Truputi šokiruojanti naujiena Tikriausiai autobusui teks ir per žvyrkelį važiuot, nes ,kiek žinau, tarp Skaisterių ir Sadūniškių kelias neasfaltuotas (nebent išasfaltavo per rugsėjį). Anksčiau gyvenau Skaisteriuose
    Įdomiai čia Turbūt pirmą kartą miesto viešasis transportas važiuos žvyrkeliu. Greičiausiai leis senesnį autobusą, jei ten tikrai yra neasfaltuota atkarpa.
    Tikrai labai gaila, kad negalėsiu šiuo maršrutu pravažiuoti. Tikuosi, sulauksim foto, o gal net ir videoreportažo. Juk tai turbūt pirma ir paskutinė galimybė pamatyti miesto autobusą ties Skaisteriais, Sadūniškėmis, Kyviškėmis, Veliučionimis ar Šatrininkais

    Beje, o kaip važiuos priemiestiniai autobusai?
    Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
    Marsrutai.lt tinklaraštis!
    SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

    Comment


      Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
      Įdomiai čia Turbūt pirmą kartą miesto viešasis transportas važiuos žvyrkeliu. Greičiausiai leis senesnį autobusą, jei ten tikrai yra neasfaltuota atkarpa.
      Tikrai labai gaila, kad negalėsiu šiuo maršrutu pravažiuoti. Tikuosi, sulauksim foto, o gal net ir videoreportažo. Juk tai turbūt pirma ir paskutinė galimybė pamatyti miesto autobusą ties Skaisteriais, Sadūniškėmis, Kyviškėmis, Veliučionimis ar Šatrininkais

      Beje, o kaip važiuos priemiestiniai autobusai?
      gaila darbo dieną važinės žvyrkeliu o taip norėčiau pavažinėt...
      Daugiau mano nuotraukų >>
      Mano rajonas ir apylinkės >>

      Comment


        Negi buvo problema paleisti kitą autobusą nuo pervažos. Keleiviai perliptų ir tiek. Papildomai žymėti bilietų galėtų ir nereikalauti.

        Comment


          Parašė Al1 Rodyti pranešimą
          Negi buvo problema paleisti kitą autobusą nuo pervažos. Keleiviai perliptų ir tiek. Papildomai žymėti bilietų galėtų ir nereikalauti.
          nu šiaip yra logikos tavo pasakyme. likusi dalis nuo Gel. stoties iki pervažos ir nuo pervažos iki Mickūnų tame tarpe neturės susisiekimo su N. Vilnia
          Daugiau mano nuotraukų >>
          Mano rajonas ir apylinkės >>

          Comment


            Parašė Al1 Rodyti pranešimą
            Negi buvo problema paleisti kitą autobusą nuo pervažos. Keleiviai perliptų ir tiek. Papildomai žymėti bilietų galėtų ir nereikalauti.
            Tai maršrutas bus padalintas į du maršrutus: Kalno g. - Naujoji Vilnia ir Parko g. - Mickūnai. Paprastai 67 aptarnauja dvi kryptis- Kalno g. ir Mickūnų, dabar atskiri du autobusai aptarnaus skirtingas kryptis. O keleivių, važiuojančių iš Kalno gatvės į Mickūnus, greičiausiai nėra. Taip kad dukart žymėtis bilietą beveik niekam ir nereikės.

            Žinoma, Parko g. - Mickūnai reisams galėjo priskirti 67A numerį. Būtų mažiau painiavos
            Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
            Marsrutai.lt tinklaraštis!
            SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

            Comment


              Naujais maršrutais Vilniaus senamiestyje naudotis neskuba

              Prieš mėnesį Vilniaus senamiestyje startavę du nauji maršrutai (Nr. 88 ir Nr. 89) kol kas praeivių tik palydimi žvilgsniu. Kad maršrutais neskuba naudotis vilniečiai ir sostinės svečiai, sutinka ir patys viešojo transporto atstovai. Tačiau, anot jų, naujiems maršrutams prigyti reikia laiko. Visgi esą yra planas, kuris turėtų populiarinti centre riedančius autobusiukus.

              „Liūdna, tikiuosi, kad kuo daugiau žmonių įlips [į naujus maršrutus], nes dabar yra bandomasis laikotarpis ir jeigu nevažiuos pakankamai žmonių, tie maršrutai bus nutraukti“, – sakė naujais maršrutais kasdien besinaudojanti dirbanti studentė Viktorija Vosyliūtė. Mergina pastebi, kad vakarais 89-asis maršrutas būna pustuštis, o dieną jį dažniau renkasi pensinio amžiaus žmonės ar mamos su vaikais.

              „Įpročiai, žinomumas, nauda... Maršrutas turi prigyti. Sunku kol kas apie jį [naują maršrutą] kalbėti. Pavyzdžiui, 11 maršrutas visiškai „užsikrovė“ per metus“, – paskaičiavo Sostinės savivaldybės įmonės „Susisiekimo paslaugos“ vadovas Gintas Bliuvas. Jam iš dalies pritaria ir „Vilniaus autobusų “ vadovas Gintaras Nakutis: „Reikia žymiai daugiau laiko, kad žmonės pastebėtų, pradėtų naudotis“.

              Paklaustas, ar maršrutą renkasi į Vilnių atvykę turistai, G. Bliuvas teigė, kad kol kas šiuose maršrutuose dažnesni keleiviai yra vietiniai gyventojai, o turistai, kol geri orai, miestą nori pereiti pėščiomis.

              Pasak G. Nakučio ir G. Bliuvo, šių dviejų maršrutų ateitis turėtų paaiškėti ateinančią savaitę, kai savivaldybėje bus pristatytas naujas planas, kuriame esą yra minčių populiarinti maršrutą.

              Nauji maršrutai driekiasi Goštauto, Maironio gatvėmis iki Rotušės ir sujungia tris dideles automobilių statymo aikšteles: prie Seimo, požeminę Gedimino prospekte bei daugiaaukštę Tilto gatvėje ir Tymo kvartale. Naujais maršrutais kursuoja keturios ekologiškos transporto priemonės. Senamiesčio maršrutuose važinėjančiuose autobusiukuose galioja mėnesiniai ir vienkartiniai viešojo transporto bilietai, įrengta e. bilieto sistema.
              Įdomu bus sužinoti, koks gi tas planas
              Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
              Marsrutai.lt tinklaraštis!
              SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

              Comment


                Nemokamai kokį menėsį reikėjo vežioti keleivius kol prie maršruto keleiviai pripras,o po to džiaugtis, kad jie užpildo 50% sėdimų vietų.

                Comment


                  Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
                  Naujais maršrutais Vilniaus senamiestyje naudotis neskuba



                  Įdomu bus sužinoti, koks gi tas planas
                  Man rodos žmonių tikrai padaugėtų jei maršrutai važiuotų užsukdamai į subačiaus stotelę. Tik bėda, jog ten apsisukt nelabai yra kur, nebent per stovėjimo aikštelę.
                  Dear Sir,

                  Comment


                    Parašė mersiukas
                    Nemokamai kokį menėsį reikėjo vežioti keleivius kol prie maršruto keleiviai pripras,o po to džiaugtis, kad jie užpildo 50% sėdimų vietų.
                    Kai vyko dienos be automobilio renginiai, visą savaitę 88 ir 89 keleivius nemokamai vežiojo. Keleivių nuo to nė kiek nepadaugėjo, nors apie akciją ir plačiai skelbė.
                    Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                    Marsrutai.lt tinklaraštis!
                    SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                    Comment


                      Gal kas žino ar Vilniuje naudojama sistema kai šviesoforai reaguoja į viešąjį transportą, kaip reaguoja kituose miestuose į tramvajų ir teikia jam pirmenybę? Kiek žianau, kadangi beveik visi šviesoforai Vilniuje yra sujungti į tinklą, o VT turi GPS toks dalykas yra įmanomas. Aišku nelabai žinau kiek iš tikrųjų naudos atneštų tokia sistema. Tiesiog, šiaip įdomu
                      Dear Sir,

                      Comment


                        Nėra to Vilniuje.

                        Comment


                          Parašė oranger Rodyti pranešimą
                          Straipsnio pabaigoje minimos tik dvi įmonės: "Škoda" ir MAZ. Kiek atsimenu, buvo ir pasiūlymų iš Italijos ir Lenkijos
                          Dar berods buvo kalbėta su ukrainiečių „Bogdan“, net svarstyta šiuos troleibusus surinkinėti Vilniaus 1-ajame troleibusų parke. Taigi ir dabar, perskaičius šią naujieną, kur rašoma, kad kėbulai jau keliauja į Lietuvą, kyla klausimas, iš kur tie kėbulai? Ar tik ne iš Ukrainos?
                          I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
                          Parama Siaurojo geležinkelio klubui

                          Comment


                            Pirmąją 67 maršruto apylankos dieną į Mickūnus važiavo Mercedes-Benz O405N2 nr.505. Eismo tvarkaraštis labai netobulas: iš Mickūnų yra išvykstama už 30 min. (ryte pirmuoju reisu net už 25 min.) nuo išvykimo iš Naujosios Vilnios. Reisas 16:30 / 17:00 iš viso važiavo per pervažą 4 kartus, iš jų - 3 kartus turėjo praleisti traukinį (link Mickūnų 2 kartus praleidinėjo tą patį krovininį). Nepaisant to, kad nuo Grigaičių jis niekur nestoja, tai dar ir lekia kaip akis išdegęs ir vis tiek vėluoja: iš Mickūnų išvyko 17:06, vietoje 17:00. Tarp Sadūniškių/Špokinės pervažos ir Skaisterių eismas vyksta neasfaltuotu keliu.



                            Paties autobuso nefotografavau, nes buvo jau tamsoka. Video medžiagą įdėsiu vėliau, nors nemanau, kad ji bus labai įdomi.
                            P.S. trasa Kalno g. - st. Naujoji Vilnia važiuoja kitas autobusas.
                            Viešojo transporto temų rodyklė >>

                            Comment


                              Parašė toleranceofculture Rodyti pranešimą
                              Gal kas žino ar Vilniuje naudojama sistema kai šviesoforai reaguoja į viešąjį transportą, kaip reaguoja kituose miestuose į tramvajų ir teikia jam pirmenybę? Kiek žianau, kadangi beveik visi šviesoforai Vilniuje yra sujungti į tinklą, o VT turi GPS toks dalykas yra įmanomas. Aišku nelabai žinau kiek iš tikrųjų naudos atneštų tokia sistema. Tiesiog, šiaip įdomu
                              Nera tokios sistemos ir sie sviesoforai is principo i tai negaletu reaguoti. Jei kalbeti atvirai,be visu tu nesamoniu,kurias skiedzia susisiekimo paslaugos ir pan., tai sie sviesoforai yra irengti taip: juose yra nuo 2 iki 4 programu (skirtingu rezimu) ir viskas. Tie davikliai,kurie yra pakabinti sankryzose, tai patys paprasciausi ,kurie skaiciuoja kiek pravaziuoja masinu. Ir stai jei sakykim per sia valanda pravaziavo jau daugiau masinu,tada automatika perjungia sviesofora i kita rezima, sakykim tada pagrindinei gatvej pradeda zalia sviesa degti ilgesni laika. Ir viskas. Daugiau jie i nieka nereaguoja. tu gali vienas atvaziuoti prie sankryzos vidury nakties ir tau bus raudona,nors aplinkui nei vienos masinos ir tie sviesoforai nepersijungs,nes jie i nieka nereaguoja,o tiesiog dirba savo rezimu ir tiek.
                              Ai tiesa dar operatoriai nuotoliniu budu gali patys perjungti sviesoforo rezima. stai ir visa sistema uz simtus milijonu litu:-)

                              Comment


                                Parašė Mettal
                                Pirmąją 67 maršruto apylankos dieną į Mickūnus važiavo Mercedes-Benz O405N2 nr.505. Eismo tvarkaraštis labai netobulas: iš Mickūnų yra išvykstama už 30 min. (ryte pirmuoju reisu net už 25 min.) nuo išvykimo iš Naujosios Vilnios. Reisas 16:30 / 17:00 iš viso važiavo per pervažą 4 kartus, iš jų - 3 kartus turėjo praleisti traukinį (link Mickūnų 2 kartus praleidinėjo tą patį krovininį). Nepaisant to, kad nuo Grigaičių jis niekur nestoja, tai dar ir lekia kaip akis išdegęs ir vis tiek vėluoja: iš Mickūnų išvyko 17:06, vietoje 17:00. Tarp Sadūniškių/Špokinės pervažos ir Skaisterių eismas vyksta neasfaltuotu keliu.

                                Paties autobuso nefotografavau, nes buvo jau tamsoka. Video medžiagą įdėsiu vėliau, nors nemanau, kad ji bus labai įdomi.
                                P.S. trasa Kalno g. - st. Naujoji Vilnia važiuoja kitas autobusas.
                                Skaisteriuose irgi nestoja? Tuomet dar ir lentelę klaidinančią padarė. Turėjo būti Parko g. - Grigaičiai- Mickūnai.

                                P.S. Ar nematei apylanka važiuojančių priemiestinių?
                                Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                                Marsrutai.lt tinklaraštis!
                                SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                                Comment


                                  Parašė Mettal Rodyti pranešimą
                                  Pirmąją 67 maršruto apylankos dieną į Mickūnus važiavo Mercedes-Benz O405N2 nr.505. Eismo tvarkaraštis labai netobulas: iš Mickūnų yra išvykstama už 30 min. (ryte pirmuoju reisu net už 25 min.) nuo išvykimo iš Naujosios Vilnios. Reisas 16:30 / 17:00 iš viso važiavo per pervažą 4 kartus, iš jų - 3 kartus turėjo praleisti traukinį (link Mickūnų 2 kartus praleidinėjo tą patį krovininį). Nepaisant to, kad nuo Grigaičių jis niekur nestoja, tai dar ir lekia kaip akis išdegęs ir vis tiek vėluoja: iš Mickūnų išvyko 17:06, vietoje 17:00. Tarp Sadūniškių/Špokinės pervažos ir Skaisterių eismas vyksta neasfaltuotu keliu.

                                  Atvaizdas


                                  Paties autobuso nefotografavau, nes buvo jau tamsoka. Video medžiagą įdėsiu vėliau, nors nemanau, kad ji bus labai įdomi.
                                  P.S. trasa Kalno g. - st. Naujoji Vilnia važiuoja kitas autobusas.
                                  Eina sau! Net lentelę padarė. Nemaniau,kad padarys, juk tik dvi dienas ji tebus reikalinga.

                                  Šiandien važiavau 67-u nuo Tremtinių st. iki st. Naujoji Vilnia tuo reisu, kuris 20:01 būna Tremtinių stotelėje. Vairuotojas pakeliui tris kartus klausė keleivių ar yra važiuojančių į Mickūnus (aisku, rusiškai klausė), o jei tokių atsirasdavo, imdavo pasakoti, kokiu būdu iki jų nuvažiuoti Ir aišku buvo tokių kaip iš dangaus nukritusių, kurie akis išpūtę nesiorientavo kas čia vyksta. O juk autobuse buvo pakabinti bent 4 skelbimai su informacija

                                  Comment


                                    Parašė Edgarass Rodyti pranešimą
                                    Eina sau! Net lentelę padarė. Nemaniau,kad padarys, juk tik dvi dienas ji tebus reikalinga.

                                    Šiandien važiavau 67-u nuo Tremtinių st. iki st. Naujoji Vilnia tuo reisu, kuris 20:01 būna Tremtinių stotelėje. Vairuotojas pakeliui tris kartus klausė keleivių ar yra važiuojančių į Mickūnus (aisku, rusiškai klausė), o jei tokių atsirasdavo, imdavo pasakoti, kokiu būdu iki jų nuvažiuoti Ir aišku buvo tokių kaip iš dangaus nukritusių, kurie akis išpūtę nesiorientavo kas čia vyksta. O juk autobuse buvo pakabinti bent 4 skelbimai su informacija
                                    visokių žioplių būna šiais laikais
                                    Daugiau mano nuotraukų >>
                                    Mano rajonas ir apylinkės >>

                                    Comment


                                      Parašė ssnaiperis Rodyti pranešimą
                                      visokių žioplių būna šiais laikais
                                      Šiaip gali būti, kad tie kaimiečiai paprasčiausiai nemoka lietuvių kalbos Bet čia jau jų problemos

                                      Comment


                                        Parašė Edgarass Rodyti pranešimą
                                        Šiaip gali būti, kad tie kaimiečiai paprasčiausiai nemoka lietuvių kalbos Bet čia jau jų problemos
                                        tai jo, ten gi "Wilno naša"
                                        Daugiau mano nuotraukų >>
                                        Mano rajonas ir apylinkės >>

                                        Comment


                                          Parašė praeivis Rodyti pranešimą
                                          Ai tiesa dar operatoriai nuotoliniu budu gali patys perjungti sviesoforo rezima. stai ir visa sistema uz simtus milijonu litu:-)
                                          Apie tą aš ir kalbu, jeigu operatoriai gali juos valdyti nuotoliniu būdu, vadinasi lygiai taip pat tai už juos galėtų daryti programa, kuri būtų sujungta su viešojo transporto priemonių sekimo sistema.:-) Aišku, vėl gi neaišku ar tokia sistema pasiteisintų. Vistiek reikėtų kažkam programuoti, mokėti pinigus..

                                          O dėl šviesoforų esu pastebėjęs, jog kai laukiu vienoje sankryžoje su dviračiu, šviesoforas gali ir 5min neužsidegti, o atvažiavus į tą pačią sankryžą su mašina. nereikia laukti ir pusės minutės. Taip, kad manau ši šviesoforų sistema turi daug potencialo, tiesiog nieks tinkamai jų neužprogramavo. Bet tikiuosi ateityje sistemos galimybės bus išplėstos :-7
                                          Dear Sir,

                                          Comment

                                          Working...
                                          X