Parašė Wycka
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Vilniaus viešasis transportas (archyvas 2008-2012.07)
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
-
Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimąO apie ką kalba tuomet? Nesuprantu tavęs
Ne miestui čia transportas. Ekskursijoms į Trakus taip, bet ne miesto centrui.
Comment
-
Parašė Mettal Rodyti pranešimąIr vėl jokios oficialios informacijos - tik gandai...
Vilniaus savivaldybė nėra priėmusi jokių sprendimų dėl mikroautobusų
Vilniaus meras Artūras Zuokas šiandien pasitarime su Miesto ūkio ir transporto departamento vadovais atkreipė dėmėsį dėl klaidingos informacijos, kad naikinami maršrutiniai mikroautobusai.
...
Spaudoje pateikiama informacija yra klaidinga. Savivaldybė nėra priėmusi jokių srendimų dėl mikroautobusų. Prieš įgyvendinant bet kokius sprendimus, gyventojams bus pasiūlytos alternatyvos, kurios nesukels nepatogumų vykstant į darbą, namo, ar tiesiog keliauti po miestą.
Comment
-
Parašė Wycka Rodyti pranešimąKažin kodėl mikroautobusų nesunaikina tokie faktai, kaip didesnė bilieto kaina ir terminuoto bilieto nebuvimas???
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimąTodėl, kad gali pasiūlyti sustoti kur nori, lėkti dvigubai greičiau nei leistinas greitis, priešpriešine juosta, šaligatviais ir t.t.I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
Parama Siaurojo geležinkelio klubui
Comment
-
Parašė Wycka Rodyti pranešimąUž KET pažeidimus turėtų bausti kelių policija, o ne savivaldybė.
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimąPolicija paskui kiekvieną mikrobą neprilakstys. Kaip manai, kodėl normaliose šalyje nėra tokios VT rūšies?I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
Parama Siaurojo geležinkelio klubui
Comment
-
Parašė oranger Rodyti pranešimąMano kolega jau atsakė.
Ne miestui čia transportas. Ekskursijoms į Trakus taip, bet ne miesto centrui.
Comment
-
Parašė oranger
Mano kolega jau atsakė.
Ne miestui čia transportas. Ekskursijoms į Trakus taip, bet ne miesto centrui.
Iš dalies sutinku- Fiate laisvai buvo galima įtaisyti ir antrąją automatinių durų varčią, vietoj tų visiškai nereikalingų priekinių keleivio durų. Bet visais kitais aspektais šie mikriukai, puikiai tinka miestui.
O žemagrindžių mikroautobusų turbūt kad nebūna.
Comment
-
Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimąOj ne, ekskursijoms į Trakus reikia minkštesnių sėdynių.
Iš dalies sutinku- Fiate laisvai buvo galima įtaisyti ir antrąją automatinių durų varčią, vietoj tų visiškai nereikalingų priekinių keleivio durų. Bet visais kitais aspektais šie mikriukai, puikiai tinka miestui.
O žemagrindžių mikroautobusų turbūt kad nebūna.
o dėl keleivio sėdynės prie vairuotojo tai greičiausiai padaryta tam, kad porininkas, kažkur maršruto vidury įsėdęs, galėtų atsisėst šalia savo kolegos (bent aš taip supratau)
edit: nedarom čia offtopicPaskutinis taisė ssnaiperis; 2011.10.05, 21:02.
Comment
-
Atsižvelgiant į padidėjusius keleivių srautus, nuo 2011 m. spalio 10 d. keičiasi troleibusų maršruto Nr.13 Žirmūnai – Šeimyniškių g. – Naugarduko g. tvarkaraščiai darbo dienomis.
Darbo dienomis 13 maršrute pridedamas vienas pertraukiamu grafiku dirbsiantis troleibusas- taigi iš viso maršrutu dirbs 6 troleibusai. Poilsio dienų grafikas lieka toks pats. Negi šis maršrutas išties populiarėja? Teko girdėti, kad kaip tik yra vienas iš nuostolingiausių.
Comment
-
Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimąhttp://www.vilniustransport.lt/lt/news/view/?id=418
Darbo dienomis 13 maršrute pridedamas vienas pertraukiamu grafiku dirbsiantis troleibusas- taigi iš viso maršrutu dirbs 6 troleibusai. Poilsio dienų grafikas lieka toks pats. Negi šis maršrutas išties populiarėja? Teko girdėti, kad kaip tik yra vienas iš nuostolingiausių.
Comment
-
Klausimas, ar 13-o maršruto troleibusų skaičiaus padidinimas nesumažina kokio gretimo maršuto troleibusų skaičiaus?
13-as maršrutas užvažiuoja į Naugarduko g., kur nemažai daugiabučių, o susisiekimo galimybės su miestu yra ribotos. Taip pat jis 'patogina' susisiekimą su miesto centru akliesiems ir silpnaregiams, kurių tame rajone tikrai netrūksta. Maža to, prie pat Naugarduko g. žiedo įsikūręs Lenkų kultūros centras, kuris, net neabejoju, taip pat pageidauja maršruto išlikimo.
Nežinau, pagal čia matuojamas tas nuostolingumas, bet šiaip jau 13-as maršrutas tuščias nevažinėja. Jei ne Naugarduko gatvėje, tai kitose vietose tų keleivių susirenka. Pagrindinė jo problema - didelis dubliavimas 12-o ir 17-o maršrutų. Gal būt efektyviau būtų, jei vietoj 13-o maršruto į Naugarduko g., kaip į tarpinę stotelę, užsuktų atskiri 17-o maršruto reisai.
Comment
-
Parašė praeivis Rodyti pranešimąNukeliaus i . O istaisys tada,kai vel keis grafikus ar pavadinimus,tada tuo paciu pakeis ir ta:-)
Comment
-
Parašė 1132
Greičiausiai kad nuostolingi, nes nuo 2012 metų Liepos 8 dienos 88 ir 89 maršrutus panaikins visai. Fiat autobusų salone turi būti parašyta.
Comment
-
Eismo pakeitimai dėl pervažos darbų
Kaip suprantu, 67 maršrutas skaidomas į dvi dalis?
P.S. gal kas rengiasi pasivažinėti 67-u tokia įdomia trasa- pro Šatrininkus, Kyviškes, Sadūniškes, Skaisterius... Turėtų būti įdomu Dar įdomu, ar jis stos visose stotelėse?
Comment
-
Parašė 1132 Rodyti pranešimąGreičiausiai kad nuostolingi, nes nuo 2012 metų Liepos 8 dienos 88 ir 89 maršrutus panaikins visai. Fiat autobusų salone turi būti parašyta.
Comment
-
Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimąEismo pakeitimai dėl pervažos darbų
Kaip suprantu, 67 maršrutas skaidomas į dvi dalis?
P.S. gal kas rengiasi pasivažinėti 67-u tokia įdomia trasa- pro Šatrininkus, Kyviškes, Sadūniškes, Skaisterius... Turėtų būti įdomu Dar įdomu, ar jis stos visose stotelėse?
Comment
Comment