Jau anksčiau kalbėjome, kad, norint į šiuos naujus maršrutus pritraukti keleivius iš automobilių, reikia, kad su parkavimo čekiu būtų galima bent jau du kartus pravažiuoti autobusu (ryte nuo aikštelės iki darbovietės ir vakare- atvirkščiai). Norint pritraukti daugiau keleivių iš VT- reikia valandinio bilieto. Tada ir galima bus kalbėti apie grafiko tankinimą, ir tai tik tuomet, jei keleivių srautai realiai augs. O kol kas dažninti 88 ir 89 maršrutų kursavimą tikrai nereikia, nes keleivių yra vos vienas kitas (kol kas). Beje, ir vėl dramatizuoji: jie kursuoja ne kas 50, o kas 20-30 min.
na, yra tik pora reisų apie 10-11valandą, kai tenka laukti 50minučių. o šiaip tai visąlaik tenka tiek 88, tiek 89maršruto laukti nuo 20 iki 30minučių
Jau anksčiau kalbėjome, kad, norint į šiuos naujus maršrutus pritraukti keleivius iš automobilių, reikia, kad su parkavimo čekiu būtų galima bent jau du kartus pravažiuoti autobusu (ryte nuo aikštelės iki darbovietės ir vakare- atvirkščiai).
Nuo kada stovėjimas aikštelėje prie Seimo mokamas. Pagrindinis tikslas šių maršrutų kaip suprantu ir yra vairuotojus pasistačiusius mašinas aikštelėje prie Seimo išvežioti po centrą ir senamiestį. Bet manęs, kaip vairuotojo, nepriversit to daryti, kol aš žinosiu kad man gali tekti palaukti 20 min.
Nuo kada stovėjimas aikštelėje prie Seimo mokamas. Pagrindinis tikslas šių maršrutų kaip suprantu ir yra vairuotojus pasistačiusius mašinas aikštelėje prie Seimo išvežioti po centrą ir senamiestį. Bet manęs, kaip vairuotojo, nepriversit to daryti, kol aš žinosiu kad man gali tekti palaukti 20 min.
O koks tikslas su mašina atvažiavus iš miesto pakraščio į centrą važiuot prie Seimo, jeigu tau reikia į Senamiestį (kur nors prie Rotušės ar Maironio g)? Jeigu jau atvažiavai su mašina iki centro (atstovėjai visus kamščius), tai jau važiuosi tiesiai ten, kur tau reikia.
Sutinku, kad maršrutai "nemokama stovėjimo aikštelė - centras" logiški ir egzistuoja daugybėje miestų. Bet ta nemokama stovėjimo aikštelė turi būt prieš kamščius, ir VT turi kamščiuose nedalyvauti (kad aikštelėje pasistatytum mašiną ir su VT kamščius aplenktum).
O aš ir nesakau kad maršrutas logiškas ir gerai apgalvotas. Tiesiog iš to kaip jis padarytas: pririštas prie stovėjimo aikštelių, o ne VT maršrutų - galima spręsti apie jo paskirtį.
Tiesa, net ir tokia schema, kartais turi prasmę. Pavyzdžiu,i ilgalaikiui stovėjimui po 6-8 val. per dieną. Bet faktas lieka faktu dėl per menko dažnumo, dėl to kad jį pasiekti reikia pervažiuoti kamščius ir t.t. šie maršrutai tokie kaip yra dabar niekada nebus populiarūs.
O koks tikslas su mašina atvažiavus iš miesto pakraščio į centrą važiuot prie Seimo, jeigu tau reikia į Senamiestį (kur nors prie Rotušės ar Maironio g)? Jeigu jau atvažiavai su mašina iki centro (atstovėjai visus kamščius), tai jau važiuosi tiesiai ten, kur tau reikia.
Sutinku, kad maršrutai "nemokama stovėjimo aikštelė - centras" logiški ir egzistuoja daugybėje miestų. Bet ta nemokama stovėjimo aikštelė turi būt prieš kamščius, ir VT turi kamščiuose nedalyvauti (kad aikštelėje pasistatytum mašiną ir su VT kamščius aplenktum).
Stovėjimą Senamiestyje reikia padaryti tiek brangiu, kad vairuotojams neapsimokėtų važiuoti savo mašina iki galo, o verčiau palikti ją vienoje iš didelių aikštelių ir toliau važiuoti mikriuku. O manau, nereikia aiškinti, kokia yra nauda iš automobilių išstumimo iš Senamiesčio. Sumažės aplinkos tarša, pagerės eismo saugumas, Senamiestis bus patrauklesnis.
Kas dėl kursavimo dažnumo, tai net 20-30 min. yra per dažnai, žvelgiant pagal keleivių srautus.
Parašė darijusk
O aš ir nesakau kad maršrutas logiškas ir gerai apgalvotas. Tiesiog iš to kaip jis padarytas: pririštas prie stovėjimo aikštelių, o ne VT maršrutų - galima spręsti apie jo paskirtį.
Tinka ir VT keleiviams. 88 ir 89 maršruto trasa kertasi su daugelio kitų maršrutų trasomis- tiek autobusų, tiek troleibusų
Kaip suprantu, keičiami tik išvykimo laikai, autobusų/troleibusų skaičius lieka toks pats?
taip, tu visiškai teisus. eilinis "čia man nepatinka, bus taip" ir pan. eilinį kartą keičia 87maršruto autobuso grafiką, bet jis vis tiek lieka toks pat
man atrodo, ar šio maršruto grafikas [pagal išvykimo laikus] nepasikeitęs?
man atrodo, ar šio maršruto grafikas [pagal išvykimo laikus] nepasikeitęs?
Tau tik taip atrodo: pažiūrėk į rytinius reisus. Absoliučiai visų maršrutų, išskyrus 74, grafikai keičiasi. 74 ten rodomas tik todėl, kad keičiamas 14 maršruto grafikas (kaip žinia, egzistuoja grafikas 14+74).
Tau tik taip atrodo: pažiūrėk į rytinius reisus. Absoliučiai visų maršrutų, išskyrus 74, grafikai keičiasi. 74 ten rodomas tik todėl, kad keičiamas 14 maršruto grafikas (kaip žinia, egzistuoja grafikas 14+74).
O kas negerai su šiuo reisu? Tiesiog pailgėjo pietūs vairuotojui ir tiek.
10 ir 34 visi grafikai išstumdyti, ten labai daug vardyti tektų.
supranti, mano mamai tik 10:00 atsidaro ofisas, kurį reik valyt. o į Vanaginės žiedą autobusas atvažiuoja 9:30. bent jau 9:20 galėtų iš Ozo žiedo išvažiuot
supranti, mano mamai tik 10:00 atsidaro ofisas, kurį reik valyt. o į Vanaginės žiedą autobusas atvažiuoja 9:30. bent jau 9:20 galėtų iš Ozo žiedo išvažiuot
Grafikai, deja, sudaromi atsižvelgiant į realius keleivių srautus, o ne individualiai pagal kiekveno keleivio pageidavimus.
P.S. Ar tavo mama dirba "IKI-Link Molėtų"?
Comment