Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus viešasis transportas (archyvas 2008-2012.07)

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė c2h5oh Rodyti pranešimą
    Tokie maršrutai kaip 75 - tai tik pavyzdys, kokia neefektyvi yra Vilniaus VT sistema, ir kaip jai reikia esminės pertvarkos. Ir jokie kosmetiniai pakeitimai (tvarkaraščio padažninimai - paretinimai, patrumpinimai - pailginimai) nieko iš esmės nekeičia.

    Tokių neefektyvių maršrutų pavyzdžių yra gerokai daugiau, skalsu kalbos. Dugną pasieksim tada, kai sulauksime reiso Salininkai - Grigiškės - Riešė. [papildymas - tik dabar pamačiau 55 maršrutą - jau nebedaug trūksta ]
    75 tikrai reikalingas.55 buvo pratestas kad būtu daugiau keleivių ir būtu patogiau (panaikinus 067).
    Parašė Lettered Rodyti pranešimą
    Kodėl manai, jog 75 maršrutas nereikalingas? Ne visi važinėja tik iš miegamųjų rajonų į centrą ir atgal. 7 arba 45 maršrutas irgi nevažiuoja į/pro centrą, bet sausakimši kartais net ne piko metu.
    Visiškai sutinku.

    Beje, Vilniaus naktiniai maršrutai taip pat orą vežiojo.
    Jie nėra patogus.Brangus biletai, nepatogios trasos ir etc.

    Comment


      Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą
      75 tikrai reikalingas.55 buvo pratestas kad būtu daugiau keleivių ir būtu patogiau (panaikinus 067).
      šiaip būtų gerai turėti tiesioginį susisiekimą Salininkams su Gariūnų turgumi/Grigiškėmis. gal ateity ir bus įgyvendintas šis maršrutas
      Daugiau mano nuotraukų >>
      Mano rajonas ir apylinkės >>

      Comment


        Parašė 1132 Rodyti pranešimą
        Mačiau Volvo 7700A autobusuose įrengtas kameras numeriai 701, 702, 773 ir dar keli, girdėjau jog 10 autobusų turi kameras, gal galit pasakyti kas čia per pokštas? Juk kameros VT nepasiteisino... Dar viena nesamone
        Pasiteisino.
        Parašė ssnaiperis Rodyti pranešimą
        šiaip būtų gerai turėti tiesioginį susisiekimą Salininkams su Gariūnų turgumi/Grigiškėmis. gal ateity ir bus įgyvendintas šis maršrutas
        Vargu ar toks maršrutas reikalingas.Beto,kokia trasa pasiūlytum?

        Comment


          Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą
          Pasiteisino.

          Vargu ar toks maršrutas reikalingas.Beto,kokia trasa pasiūlytum?
          maršruto galinė stotelė būtų Melioratorių. Eitų Eišiškių plentu, Kirtimų gatve pro prekybos bazę [būsimuoju pietiniu aplinkkeliu]. nes tokiu atveju norint pasiekti Gariūnus/Grigiškes reikia daryti 4persėdimus [du į vieną pusę, du atgal]. plius dar tėvai važiuodavo tik autobusais, kas man yra kliūtis, kai aš galiu tiek autobusais, tiek troleibusais važinėt
          Daugiau mano nuotraukų >>
          Mano rajonas ir apylinkės >>

          Comment


            Parašė ssnaiperis Rodyti pranešimą
            maršruto galinė stotelė būtų Melioratorių. Eitų Eišiškių plentu, Kirtimų gatve pro prekybos bazę [būsimuoju pietiniu aplinkkeliu]. nes tokiu atveju norint pasiekti Gariūnus/Grigiškes reikia daryti 4persėdimus [du į vieną pusę, du atgal]. plius dar tėvai važiuodavo tik autobusais, kas man yra kliūtis, kai aš galiu tiek autobusais, tiek troleibusais važinėt
            Na,gal ir neblogas,bet kur garantijos kad bus daug keleivių?

            Comment


              Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą
              Na,gal ir neblogas,bet kur garantijos kad bus daug keleivių?
              visaip su keleivių srautais tame maršrute gali būti. vieni sužinos ir įvertins tą maršrutą. beje, pliusas tame, kad bus išvengta nesąžiningų "mikrobų" branduolių [vairuotojų turėjau omeny (Hahaha)]

              na, jei ne iš Salininkų, tai bent jau iš stoties galėtų būti autobusas maršrutu Stotis - Gariūnai, arba bent jau Stotis - Grigiškės, atsisakant mikrobų
              Daugiau mano nuotraukų >>
              Mano rajonas ir apylinkės >>

              Comment


                Parašė ssnaiperis Rodyti pranešimą
                visaip su keleivių srautais tame maršrute gali būti. vieni sužinos ir įvertins tą maršrutą. beje, pliusas tame, kad bus išvengta nesąžiningų "mikrobų" branduolių [vairuotojų turėjau omeny (Hahaha)]

                na, jei ne iš Salininkų, tai bent jau iš stoties galėtų būti autobusas maršrutu Stotis - Gariūnai, arba bent jau Stotis - Grigiškės, atsisakant mikrobų
                Galima 29 pratesti iki stoties,bet yra 15T bei 28A.Beto,stotis perpildyta autobusais...

                Comment


                  O jau tokiu atveju apsimoka su mašina važinėti. Kiek dar yra žmonių norinčių ten važiuoti? Buvo 82 mikroautobusas, kuris ko gero važinėjo į Gariūnus per stotį, bet juk dabar tai senų seniausiai nevažinėja. O tai reiškia, kad ten keleivių labai trūksta. Į Gariūnus galima nuvažiuoti iš stoties su 37/50 mikroautobusais, arba pavažiuoti iki Žalgirio st. ir persėsti į nemokamą ekspresą. Bus 2 persėdimai.
                  Viešojo transporto temų rodyklė >>

                  Comment


                    Parašė Mettal Rodyti pranešimą
                    Beje, Vilniaus naktiniai maršrutai taip pat orą vežiojo.
                    Net ir tie maršrutai, kurie driekiasi pro Pramogų areną (103, 104), tušti važiavo? Dėl kitų net nekalbu - savaime suprantama, niekas nevažiuotų už 6 litus ir dar lanku pro miesto centrą.
                    Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                    Marsrutai.lt tinklaraštis!
                    SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                    Comment


                      Parašė Mettal Rodyti pranešimą
                      O jau tokiu atveju apsimoka su mašina važinėti. Kiek dar yra žmonių norinčių ten važiuoti? Buvo 82 mikroautobusas, kuris ko gero važinėjo į Gariūnus per stotį, bet juk dabar tai senų seniausiai nevažinėja. O tai reiškia, kad ten keleivių labai trūksta. Į Gariūnus galima nuvažiuoti iš stoties su 37/50 mikroautobusais, arba pavažiuoti iki Žalgirio st. ir persėsti į nemokamą ekspresą. Bus 2 persėdimai.
                      aš čia net nepriskaičiuoju, kad su mašina galima nuvažiuot. kaip minėjau, mikrobai per brangūs + vairuoja tikri nachalai su savo "ruskaja radio". galima ir iki Lazdynų kino teatro nuvažiuot ir ten įsėst į nemokamą ekspresą arba 200autobusą. bet ir tai sunku suderinti grafiką, kad vienam taške netektų ilgai transporto laukti [šiuo atveju nemokamo ekspreso į Gariūnus iš Lazdynų, kuris dabar važinėja kartą per valandą]
                      Daugiau mano nuotraukų >>
                      Mano rajonas ir apylinkės >>

                      Comment


                        Parašė Mettal Rodyti pranešimą
                        Beje, Vilniaus naktiniai maršrutai taip pat orą vežiojo.
                        Sunku tikėtis, kad tokie standartizuoti naktiniai maršrutai turės pasisekimą jei bus elgiamasi taip kaip dabar: maršrutai buvo kurį laiką, po to dingo ir vėl iš niekur nieko atsirado kelioms dienoms. Tokiais atvejais tada reikalinga labai gera informacijos apie juos sklaida, ko šį kartą nebuvo.
                        Žmones reikia pratinti prie maršrutų ilgą laiką, kad tai taptu įpročiu ir atsiras tų keleivių. Bet tai pasiekiama ne per vieną mėnesį, o juo labiau - savaitę.

                        Parašė ssnaiperis Rodyti pranešimą
                        šiaip būtų gerai turėti tiesioginį susisiekimą Salininkams su Gariūnų turgumi/Grigiškėmis. gal ateity ir bus įgyvendintas šis maršrutas
                        Tai čia bet kokiam mikrorajonui, kuris dabar neturi tiesioginio susisiekimo, būtų gerai turėti tokią galimybę nuvažiuoti į Gariūnus, Oro uostą, Akropolį, Ozą, Panoramą, Katedros aikštę, Saulėtekį ir t.t. Tačiau tuomet iškyla kitas klausimas, kiek keleivių naudotusi tokiais maršrutais ir kaip dažnai jie važiuotų ?
                        Tamstos siūlomu maršrutu keleivių pakankamai normalus kiekis galėtu būti tikriausiai tik savaitgaliais, nuo kokių 7 val. ryto iki 12-13 val. Tokiu atveju tai būtu pernelyg specifinis maršrutas. Juo labiau, kad žmonės kiekvieną savaitgali į Gariūnus nevažiuoja.

                        Mūsų VT turi keletą didelių bėdų:
                        1. Nėra lanksčios kainų politikos. T.y. vienas bilietas, tik vienam pravažiavimui, be galimybės persėsti nemokant du ar kelis kartus brangiau.
                        Tai iššaukia didelį tiesioginio susisiekimo maršrutų poreikį, kurie važiuoja daugiau mažiau priderinti prie tam tikrų keleivių poreikių. Iš to atsiranda sekanti problema.
                        2. VT kursavimas daugumoje nėra cikliškas. T.y. negali žinoti, kad tas ar kitas maršrutas važiuoja vienodais intervalais ir būtinai atvažiuos už 15 min (30, 45, 60, 5, 10 ar pan.). Tai mažina atsitiktinių keleivių, kurie nesinaudoja VT pastoviais maršrutais, bet tam tikrais atvejais galėtu juo pasinaudoti, interesą važiuoti autobusu arba troleibusu. Juk gali atsitikti, kad norėjai nuvažiuoti pasiimti kokį dokumentą, bet atėjęs į stotelę lauksi valandą, nors prieš tai tas maršrutas važiavo kas 20-30 min.

                        Comment


                          Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                          Didžioji dalis keleivių vis tiek važiuoja su mėnesiniu bilietu, todėl jiems persėdimas - laiko gaišimas. Bilietų tipai yra viena, bet ir atitinkamas Vt kursavimas turi būti. Kas iš to, kad įves valandinį bilietą, bet per valandą nienuvažiuosi ten, kur reikia? O trumpesnio galiojimo laiko bilietai Vilniui su esamu VT lygiu iš viso netinka.
                          Tikrai taip - kol egzistuoja dabartinė maršrutų sistema (kai autobuso važiavimas kas 15 min laikomas afigienai dažnu), persėdimas yra laiko gaišimas. O kai kuriais atvejais išvis neįmanomas (kaip maršrute yra valandinės skylės).

                          Beje, pamiršom, nuo ko prasidėjo šita diskusija - gi nuo savivaldybės paskelbtoje studijoje esančio pasiūlymo iš kai kurių gatvių (kur autobusai važinėja labai retai) reisus iškelti.

                          Comment


                            Parašė sleader Rodyti pranešimą
                            Sunku tikėtis, kad tokie standartizuoti naktiniai maršrutai turės pasisekimą jei bus elgiamasi taip kaip dabar: maršrutai buvo kurį laiką, po to dingo ir vėl iš niekur nieko atsirado kelioms dienoms. Tokiais atvejais tada reikalinga labai gera informacijos apie juos sklaida, ko šį kartą nebuvo.
                            Žmones reikia pratinti prie maršrutų ilgą laiką, kad tai taptu įpročiu ir atsiras tų keleivių. Bet tai pasiekiama ne per vieną mėnesį, o juo labiau - savaitę.
                            Būtent. Kaune važinėja 2 naktiniai populiariausi miesto troleibusai ir vienas autobusas. Gal ir pas mus didesnio pasisekimo naktį sulauktų gerai visiems žinomi 2,7,16,19 troleibusai, 53 autobusas?(sąrašą galima pildyti)

                            Naudingiausi krepšinio čempionato metu autobusai būtų buvę 7,26,45 per Šilo tiltą.

                            Comment


                              Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
                              Net ir tie maršrutai, kurie driekiasi pro Pramogų areną (103, 104), tušti važiavo? Dėl kitų net nekalbu - savaime suprantama, niekas nevažiuotų už 6 litus ir dar lanku pro miesto centrą.
                              Taip, net ir tie.
                              Viešojo transporto temų rodyklė >>

                              Comment


                                Parašė c2h5oh Rodyti pranešimą
                                Todėl, kad "Vilniaus autobusų parkui" yra efektyvesnių būdų nugabenti keleivius iš taško A (PIlaitė) į tašką B (Santariškės).

                                O kodėl Pilaitės gyventojai nori ir reikalauja to reiso aš puikiai suprantu - nes juo važiuot kainuoja 2 lt, o ne 4 lt kaip bet kuriuo kitu atveju su persėdimu. Ko gero, didžioji dauguma norų sukurti naujus reisus, pratęsti ar pakeisti esamus yra pagrįsta būtent tuo (nes dėl tūpos kainodaros kelionė be persėdimo kainuoja dvigubai pigiau nei tokia pat kelionė su persėdimu)
                                Tikriausiai c2h5oh turi omeny, kad reikia panaikint tokius maršrutus kaip 75, 7, 55 ir pan. t.y. kurie nevažiuoja pro centrą ar stotį. Šiaip iš tiesų pagalvojus, tai jei liktų tik tokie maršrutai kurie veža iki pagrindinių transpotro mazgų ir jų važiavimo intervalai butų 10-15min., kelionės laikas, manau, sutrumpėtų. Padarytų keletą pagrindinių transpotro mazgų, pvz., Stotis, Antakalnis, Centras, Žemieji Paneriai, Pašilaičiai ir tarkim iš kiekvieno didesnio mikrorajono į tuos pagrindinius transporto mazgus važiuoja po maršrutą. Pvz.: Fabijoniškės - Žaliasis tiltas - Stotis, Fabijoniškės -Žemieji paneriai, Fabijonškės - Antakalnis. Maršrutų būtų mažai, bet užtad dažnai kursuotų. Manau, taip būtų geriau, nei dabar O jei dar mikrobus, dubliuojančius autobusų ir troleibusų trasas, panaikint, tai tikrai būtų keleivių.

                                Comment


                                  Parašė Edgarass Rodyti pranešimą
                                  Tikriausiai c2h5oh turi omeny, kad reikia panaikint tokius maršrutus kaip 75, 7, 55 ir pan. t.y. kurie nevažiuoja pro centrą ar stotį. Šiaip iš tiesų pagalvojus, tai jei liktų tik tokie maršrutai kurie veža iki pagrindinių transpotro mazgų ir jų važiavimo intervalai butų 10-15min., kelionės laikas, manau, sutrumpėtų. Padarytų keletą pagrindinių transpotro mazgų, pvz., Stotis, Antakalnis, Centras, Žemieji Paneriai, Pašilaičiai ir tarkim iš kiekvieno didesnio mikrorajono į tuos pagrindinius transporto mazgus važiuoja po maršrutą. Pvz.: Fabijoniškės - Žaliasis tiltas - Stotis, Fabijoniškės -Žemieji paneriai, Fabijonškės - Antakalnis. Maršrutų būtų mažai, bet užtad dažnai kursuotų. Manau, taip būtų geriau, nei dabar O jei dar mikrobus, dubliuojančius autobusų ir troleibusų trasas, panaikint, tai tikrai būtų keleivių.
                                  is stoties i Antakalni autobuso tikrai reikia autobusai gi greiciau uz troleibusus vaziuoja
                                  Daugiau mano nuotraukų >>
                                  Mano rajonas ir apylinkės >>

                                  Comment


                                    Parašė Edgarass Rodyti pranešimą
                                    Tikriausiai c2h5oh turi omeny, kad reikia panaikint tokius maršrutus kaip 75, 7, 55 ir pan. t.y. kurie nevažiuoja pro centrą ar stotį.
                                    Na ne visai taip radikaliai - nebūtinai tik į centrą ir į stotį. Ir į stotį yra keistų maršrutų, pvz 20 troleibusas: atkarpoj tarp Žirmūnų ir Operos jis dubliuoja 3-6 kitus maršrutus (3 pilnai, 6 didžiąja dalim), o atkarpoj tarp Operos ir Stoties - 3-4 maršrutus. Ir beveik visi tie dubliuojami maršrutai važinėja dažniau. Logika, kodėl jis buvo sukurtas, akivaizdžiai ta pati - "tiesioginis susisiekimas" (2 litai vietoj 4).

                                    Šiaip iš tiesų pagalvojus, tai jei liktų tik tokie maršrutai kurie veža iki pagrindinių transpotro mazgų ir jų važiavimo intervalai butų 10-15min., kelionės laikas, manau, sutrumpėtų. Padarytų keletą pagrindinių transpotro mazgų, pvz., Stotis, Antakalnis, Centras, Žemieji Paneriai, Pašilaičiai ir tarkim iš kiekvieno didesnio mikrorajono į tuos pagrindinius transporto mazgus važiuoja po maršrutą. Pvz.: Fabijoniškės - Žaliasis tiltas - Stotis, Fabijoniškės -Žemieji paneriai, Fabijonškės - Antakalnis. Maršrutų būtų mažai, bet užtad dažnai kursuotų. Manau, taip būtų geriau, nei dabar O jei dar mikrobus, dubliuojančius autobusų ir troleibusų trasas, panaikint, tai tikrai būtų keleivių.
                                    Atsimenu, šiame foruma kažkada kažkas (amiko?) rašė, kad nuvežti 1 keleivį 1 km troleibusu kainuoja 3 kartus pigiau negu autobusu. Jeigu tai tiesa, tuomet visi autobusų reisai, dubliuojantys troleibusus yra savivaldybės lėšų švaistymas (brangi infrastrūktūra - kontaktinis tinklas - neišnaudojama, o keleiviai vežami patiriant gerokai didesnes sąnaudas).

                                    Comment


                                      Parašė c2h5oh Rodyti pranešimą
                                      Na ne visai taip radikaliai - nebūtinai tik į centrą ir į stotį. Ir į stotį yra keistų maršrutų, pvz 20 troleibusas: atkarpoj tarp Žirmūnų ir Operos jis dubliuoja 3-6 kitus maršrutus (3 pilnai, 6 didžiąja dalim), o atkarpoj tarp Operos ir Stoties - 3-4 maršrutus. Ir beveik visi tie dubliuojami maršrutai važinėja dažniau. Logika, kodėl jis buvo sukurtas, akivaizdžiai ta pati - "tiesioginis susisiekimas" (2 litai vietoj 4).


                                      Atsimenu, šiame foruma kažkada kažkas (amiko?) rašė, kad nuvežti 1 keleivį 1 km troleibusu kainuoja 3 kartus pigiau negu autobusu. Jeigu tai tiesa, tuomet visi autobusų reisai, dubliuojantys troleibusus yra savivaldybės lėšų švaistymas (brangi infrastrūktūra - kontaktinis tinklas - neišnaudojama, o keleiviai vežami patiriant gerokai didesnes sąnaudas).
                                      Kalbi matosi iš teorines pusės, bet ne praktinės. Turbūt VT Vilniuje nesi važiavęs ir pačiam Vilniuje senai buvęs
                                      Pvz. 7 dubliuoja 45 ir tarkim 16 troleibusą. Bet 7 visada pilnas, kaip ir 45 su 16. Tuomet reiktų, kad 45 ir 16 važinėtų gerokai tankiau, tačiau toje atkarpoje, kuri nesutampa su 7 maršrutu, važinėtų tuštoti. Tai kame čia visa nauda?
                                      Su autobusu keleivį nuvežti pigiau ne dėl to, kad elektra pigesnė už degalus, o dėl to, kad troleibusai eina magrindiniais maršrutais, kur didžiausi keleivių srautai, o troleibusų nenamažai maršrutų važinėja didelius atstumus periferijoje, bet ten VT irgi reikalingas.
                                      Paskutinis taisė Lettered; 2011.09.15, 11:54.
                                      Flickr

                                      Comment


                                        Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
                                        Tas maršrutas tikrai reikalingas- nuo Žaliųjų ežerų gatvės iki mokyklos pėsčiom eiti yra pakankamai toli, nors ir ne taip jau tragiškai. Kita vertus, šiuo metu šis maršrutas yra naudingas tik Ožkinių moksleiviams.
                                        Atsakymas iš Susisiekimo paslaugų gautas 2011 m., Rugsėjo 12 d., 8:56 val.

                                        Laba diena,
                                        DĖL 76 AUTOBUSŲ MARŠRUTO
                                        Dėkojame už Jūsų išsakytą pastabą ir norime Jus informuoti, kad 35A „Ožkiniai–Naujieji Verkiai–Balsių g.–Pagubė“ autobusų maršrutas yra pritaikytas mokiniams gyvenantiems Ožkiniuose. Tačiau nuo rugsėjo 12 dienos Birelių, Pagubės ir Naujanerių gyventojų poreikiams 76 „Ateities g.–Sakališkės–Bireliai“ autobusų maršruto tvarkaraštis bus pritaikytas prie Balsių mokyklos pamokų tvarkaraščio. Taip pat šio maršruto autobusai kai kuriais reisais užsuks į stotelę Balsių mokykla. Iš stotelės Birelių žiedas autobusas išvyks 7.19 val. o į stotelę Balsių mokykla atvyks 7.43 val.
                                        Tikimės, kad šis pakeitimas patenkins Jūsų prašymą.
                                        Gerbkite kitų forumo narių nuomones.

                                        Comment


                                          Parašė ssnaiperis Rodyti pranešimą
                                          is stoties i Antakalni autobuso tikrai reikia autobusai gi greiciau uz troleibusus vaziuoja
                                          O kam? Užtenka pilnai pilnai 2 maršruto troleibuso, na nebent autobusą paleisti per Olandų gatve, bet ne iki Antakalnio, o iki kokio Saulėtekio arba Dvarčionių. Bet ir tai vargu ar jo reikia išvis.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X