Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus viešasis transportas (archyvas 2008-2012.07)

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Altas juos jau seniai buvo paruošęs, tik kai mačiau buvo su dar tranzitiniais numeriais. Jei gerai atsimenu, Vilniaus autobusų parko techninis personalas nedirba sekmadienį ir pirmadienį, tad jei jie atvažiavo šeštadienį, sutvarkyti švieslentes buvo įmanoma...
    Daugiau mano nuotraukų >>>

    www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija.

    Comment



      Peržiūrėkit paskutinius "Vilniaus miesto autobusų fotogalerijos" pranešimus

      Ten ir paaiškinimai apie FIAT-ų garažo numerius. O taip pat ir akivaizdūs įrodymai, kad jie be kartoninių lentelių niekaip neišsivers - švieslentės tiktai priekyje, o kaip iš šono ir galo pažymėt, kas čia per stebuklas?
      Lipdukų a la "maršruto lentelės" tikriausiai neklijuos...

      Comment


        Parašė Al1 Rodyti pranešimą
        Valandinis bilietas nėra toks aktualus dalykas. Pavyzdžiui, Prahoje mėnesini bilietas centrinėje zonoje (kuri apima apie 15 km spindulio teritoriją, jei ją pritaikyti Vilniui, beveik visas miestas patektų) visų rūšių VT - metro, tramvajus, autobusai, kainuoja tik 510 kronų, arba 73 Lt. Metinis bilietas kainuoja tik 680 Lt. O dabar palyginkime, kiek išleidžiama mėnesiniams pas mus.
        "Valandinis" gal ir nėra aktualus pats savaime (siaurąja prasme). Tačiau labai svarbu atsisakyti šitos kvailos kainodaros - kai apmokestinamas įlipimas (o ne nuvažiuotas atstumas ar laikas). Santykis tarp vienkartinio ir mėnesio bilieto yra nesveikas - netgi nuolatiniams keleiviams pirkti nuolatinį apsimoka ne visada, taigi šitaip skatinama rinktis kitas transporto rūšis.

        Comment


          Aš buvau teisus dėl 76 maršruto užvažiavimo į Balsių mokykla.
          Informacija dėl autobuso važiavimo prie mokyklos
          Informuojame, kad nuo rugsėjo 12 d. 76 maršruto autobusas užsuks prie Balsių mokyklos nuo Birelių, Pagubės ir kitų tolimesnių rajonų. Autobusas ryte prie mokyklos atvažiuos 7.43.
          Su autobusų tvarkaraščiais galite susipažinti eismo tvarkaraščių svetainėje.
          PS. Šiuo metu tvarkaraštis derinamas. Bus paskelbtas artimiausiu metu.
          Gerbkite kitų forumo narių nuomones.

          Comment


            .
            Parašė autobusas36 Rodyti pranešimą
            Aš buvau teisus dėl 76 maršruto užvažiavimo į Balsių mokykla.
            Informacija dėl autobuso važiavimo prie mokyklos
            Informuojame, kad nuo rugsėjo 12 d. 76 maršruto autobusas užsuks prie Balsių mokyklos nuo Birelių, Pagubės ir kitų tolimesnių rajonų. Autobusas ryte prie mokyklos atvažiuos 7.43.
            Su autobusų tvarkaraščiais galite susipažinti eismo tvarkaraščių svetainėje.
            PS. Šiuo metu tvarkaraštis derinamas. Bus paskelbtas artimiausiu metu.
            Tai, kaip supratau, užsuks į mokyklą tik vienu reisu ryte, važiuodamas link miesto? O pasibaigus pamokoms, moksleiviai iš Pagubės/Naujanerių/Sakališkių vistiek turės eiti iki stotelės "Balsiai"?
            Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
            Marsrutai.lt tinklaraštis!
            SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

            Comment


              Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
              .

              Tai, kaip supratau, užsuks į mokyklą tik vienu reisu ryte, važiuodamas link miesto? O pasibaigus pamokoms, moksleiviai iš Pagubės/Naujanerių/Sakališkių vistiek turės eiti iki stotelės "Balsiai"?
              Dar nėra paskelbtas eismo tvarkaraštis. Kai jį paskelbs tada matysime. (Aš siūlau tik vieną reisą tai yra į Pamokas tiek Balsių Bendruomenei ir mokyklai ir net pačiai savivaldybei ir Susisiekimo paslaugom.). O po pamokų ir taip susiderina su 35A autobusu.

              Šią savaitę turėtų paskelbti eismo tvarkaraštį. Ketvirtadienį jau turėtų būti paskelbtas.
              Lygtais dar važiuodamas iš Birelių užsuks ir į Pagubę.
              Gerbkite kitų forumo narių nuomones.

              Comment


                Sveiki,
                internetu jau viešai prieinama Vilniaus miesto savivaldybės administracijos užsakyta Naujų transporto rūšių diegimo Vilniaus mieste specialiojo plano ataskaita. Atsisiųsti galima iš čia.
                Ataskaitos turinys:

                Comment


                  88 ir 89 su dabartinėmis trasomis važinės tušti. Šitie maršrutai sujungė 3 stovėjimo aikšteles, kaip kad akcentuoja politikai. Bet tai kas važiuos su automobiliu į centrą, statys jį mokamoje aikštelėje, tada dar persės į VT, kad galutinai nuvažiuotų iki darbo už tai dar papildomai sumokėdamas už bilietą?
                  Reikia, kad į naujuosius maršrutus būtų patogu persėsti VT keleiviams, kurie turi el. bilietus. Dabar maršrutų galutinis taškas kažkoks užkampis prie seimo. Susisiekimas Gedimino pr. jau ir taip neblogas. Ar nebūtų geriau, jei maršrutai eitų iki Žaliojo tilto, Europos? Tada galima laukti ir keleivių iš ten važiuojančių maršrutų (ypač A47 ir T19)

                  Comment


                    Parašė YOUrgis Rodyti pranešimą
                    Sveiki,
                    internetu jau viešai prieinama Vilniaus miesto savivaldybės administracijos užsakyta Naujų transporto rūšių diegimo Vilniaus mieste specialiojo plano ataskaita. Atsisiųsti galima iš čia.
                    Ataskaitos turinys:
                    Atvaizdas
                    Kaip čia po tokiu svarbiu pranešimu - nė vieno komentaro. Antrą nakties nuėjau miegot, kad perskaityčiau viską
                    Apie pačią ataskaitą iš blogosios:
                    * apgailėtinai daug daug daug gramatikos, stiliaus, logikos klaidų (jau net spell check nepadarė....), kai kur atsiranda jausmas, kad po taško turėjo tekstas tęstis, bet kažkodėl nutrūksta, nevieningas formatavimas, žodžiu, man gėda būtų tokią kam nors tokią parodyti
                    * dalis turinio yra copy/paste, vadinasi, atasakita paveldėjo visokių UAB rentinys studijų angažuotumus. Kita vertus, po to yra paišymas, kokie būtų srautai, kokia nauda ir t.t., tai ten kažkas jau normaliau padirbėjo, ir sakyčiau neblogą analizę paruošė

                    Išvados tokios: sudirbta systra ir sudirbtas vilnaius rentinys, o pats geriausias pasirodo atsiperkamumo atžvilgiu greitieji autobusai, kursuojantys kas 15 min antroje vietoje lieka tramvajus su santariškės-stotis + ukmergės-konstitucijos-goštauto- sanvanorių-paneriai + saulėtekis-šiaurinė g.-laisvės pr.-gerosios vilties-geležinkelio-stotis, ir man toks patinka
                    Nežinau, keista ta studija, įdomiau sulaukti aukštesnės valdžios nuomonės dėl viso šito reikalo
                    Beje visų mylimiausias tramvajus, pakastas po žeme, čia net nesvarstomas

                    Comment


                      Kas tais greitaisiais autobusais kas 15 min. naudosis? Absurdas. Dabar ten, daugelio troleibusų maršrutų kursavimo dažnis didesnis.

                      Comment


                        Ispardave Midi busus - pirks nauju/padevetu

                        Paskelbtas konkursas 5vnt midibusu (8-9m, 45 vietos, dujos arba dyzelis, nuo 1999) ir 6 vienetu sujungtiniu autobusu (dujos arba dyzelis, nuo 1996m).

                        Man tik idomu, kad jiems salygas raso, nes vertinama pagal maziausios kainos kriteriju, o reikalavimuise parasyta, kad pageidaujama (o ne privaloma) oro kondicionierius ir autonominis sildymas ir pageidaujamos ( o ne privalomos) markes MB, Neoplan, Man.

                        Tai kiek as suprantu, kadangi vertinama pagal maziausia kaina, kas nors pasiules kokia Karosa kaip sujungtini (koki 741 ar 841 kuriuos pradeda nurasineti be priedu ir dyzelini) ir laimes ta konkursa, nes tik "pageidaujama", o ne "butina"

                        Comment


                          Dėl to tyrimo - ten man labai nepatiko siūlomos naikinti viešojo transporto atkarpos ir dar kvailesnės motyvacijos:
                          • Šeškinės, Paberžės ir Dūkštų g. naikinama, nes ten per tankus tinklas (labas rytas, nuo kada šitoks didžiulis pliusas tapo minusu?)
                          • Kirtimų pramoniniame rajone naikinamas 3 autobuso eismas: gal išgelbės nuo čigonų ir narkomanų, bet dabar nemažai keleivių surenkantis maršrutas tampa nereikalingu?
                          • Fabijoniškėse naikinamas eismas Gedvydžių, S. Nėries ir L. Giros g. atkarpoje - galima pamanyti, kad ten autobusai važiuoja tušti, o aplink pilna alternatyvių autobusams pritaikytų gatvių...
                          • Nutiestas Linksmosios g. tęsinys po geležinkeliu iki Šiaurės g. nėra pretekstas naikinti autobusų eismą A. Kojelavičiaus gatve, nes ten irgi surenkama daug keleivių, o analizuotojai, turbūt, "nepamatė", kad tarp Kojelavičiaus ir Pramonės gatvių eina geležinkelis ir jo bet kur nepereisi.


                          mskapss, midibusų niekas neišpardavė - juos elementariai nurašė ir supjaustė į metalo laužą.
                          Karosų tikrai niekas nesiūlys, nes:
                          1. Karosa nežemagrindė.
                          2. Niekam, be mūsų, kol kas nekilo mintis pardavinėti tokius autobusus
                          3. Ilgos Karosos labai sparčiai nyksta ir jų nėra daug likę (Čekijos, Slovakijos miestuose jos yra tik todėl, kad dar neišdirbo savo resursų ir jų dar nėra kuo pakeisti).
                          Viešojo transporto temų rodyklė >>

                          Comment


                            Prahoje Karosų daug ir netgi pas tokius privatininkus kaip Veolia... Taip kad Karosų problema ne kokybėje, o eksploatacijoje... Kreivos rankos pas mūsų autobusistus. Žinoma, kažkiek įtakos turi ir mūsų atšiauresnis klimatas.

                            Comment


                              tai kad nera reikalavimo kad autobusas butu zemagrindis - gali bet koki slamsta jiems ikisti

                              Comment


                                Parašė Mettal Rodyti pranešimą
                                [*]Šeškinės, Paberžės ir Dūkštų g. naikinama, nes ten per tankus tinklas (labas rytas, nuo kada šitoks didžiulis pliusas tapo minusu?)
                                Bet jeigu tą "tankų tinklą" sudaro kartą per valandą važiuojantys autobusai - tada tiktai minusas. Net jeigu tas "tankus tinklas" gražiai atrodo žemėlapyje.

                                Comment


                                  Tiesa dar prisiminiau įdomų dalykėlį iš viso to tyrimo. Statistika šiaip įdomi, kokie maršrutų, stotelių apkrovimai ir pan. Tik tiek, kad neįtikėtinai žemai įvertintas 2 troleibusas, o tia tikėjausi jį pamatyti kaip vieną iš labiausiai naudojamų, o jis kažkoks antraplanis. Ar tik nebus padarę kokios metodinės klaidelės, mat tyrimą atlikinėjo vasario mėnesį? Tą patį mėnesį, kuris turi 28 dienas, o pirmas 7 mėnesio dienas bent jau VU atostogavo..... Ar tai įtakos neturėjo?

                                  Comment


                                    Parašė Rijikas Rodyti pranešimą
                                    Statistika šiaip įdomi, kokie maršrutų, stotelių apkrovimai ir pan. Tik tiek, kad neįtikėtinai žemai įvertintas 2 troleibusas, o tikėjausi jį pamatyti kaip vieną iš labiausiai naudojamų, o jis kažkoks antraplanis.
                                    Šiek tiek ne į temą, bet vis tik... Kuris troleibusų maršrutas Vilniuje labiausiai apkrautas, populiariausias? Pastaruoju metu dažnokai tenka būti sostinėje ir stebiuosi, kaip dažnai važiuoja 16-o maršruto troleibusas... Nors galbūt tai klaidingas pastebėjimas.

                                    Comment


                                      Pagal ataskaita tai 19 maršrutas pats "darbščiausias".... po to 16, trečioje vietoje 7.... bet bendras troleibusų keleivių skaičius nuo 1998 metų sumažėjo 48.7%
                                      Paskutinis taisė vilijampolietis; 2011.09.07, 15:41.

                                      Comment


                                        Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                        Prahoje Karosų daug ir netgi pas tokius privatininkus kaip Veolia... Taip kad Karosų problema ne kokybėje, o eksploatacijoje... Kreivos rankos pas mūsų autobusistus. Žinoma, kažkiek įtakos turi ir mūsų atšiauresnis klimatas.
                                        Užtat ten jos visos arba naujesnės (1999 m. ir vėliau) arba joms atliktas kapitalinis remontas, t.y. pakeistas vos ne visas kėbulas.

                                        Parašė c2h5oh Rodyti pranešimą
                                        Bet jeigu tą "tankų tinklą" sudaro kartą per valandą važiuojantys autobusai - tada tiktai minusas. Net jeigu tas "tankus tinklas" gražiai atrodo žemėlapyje.
                                        2, 40, 43, 56 ir 75 maršrutą liežuvis neapsiverčia pavadinti retai važiuojančiais.
                                        Viešojo transporto temų rodyklė >>

                                        Comment


                                          75 marsruta turetu apsiversti liezuvis pavadinti retai vaziuojanciu,negana to kad nueme sekmadienini reisa is Pilaites po 8h,kuriuo tikrai naudojosi nemazai zmoniu (del to reiktu rasyti skunda),o dar ir vaziuoja poilsio dienom vos ne kas 3valandas!
                                          Aplamai, bent jau poilsio dienom tai su tokiu 75 marsruto kursavimu truksta bet kokiu zodziu..

                                          Comment

                                          Working...
                                          X