Parašė Rijikas
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Vilniaus viešasis transportas (archyvas 2008-2012.07)
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Šiuo metu tik dalyje autobusų yra pakeisti garso įrašai. Nė viename troleibuse naujų negirdėjau ir nemačiau nė vienos stotelės ženklo su nauju pavadinimu. Kitos stotelės pavadinimas sakomas kaip ir anksčiau - pusiaukelėje arba išvis prie pat kitos stotelės. Informacinį pranešimą apie pasirūpinimą savo saugumu taip pat perrašė nauja diktorė. Gal tokia konstrukcija "stotelė -- Kauno plentas" nėra bloga, tačiau tarpas tarp Kita ir stotelė tikrai nežmoniškas. Nesuprantu, kodėl negalima buvo padaryti 2 įrašų: Kita ir Kita stotelė, vietoje atskirų Kita ir Stotelė. Šitaip būtų sutaupyti resursai - nereikėtų leisti iškart 3 atskirų garso takelių.
Dėl Vilnietizz pastebėjimo, kai sakoma "Kita stotelė Kauno stotelė" - kiek suprantu, tai yra elementariausias aplaidumas, kai pakeičiamas pavadinimo linksnis (ar pats pavadinimas su linksniu) ir nustatymuose nėra nurodoma, kad po "Kita" jau nereikalingas įrašas "stotelė". Šitaip yra įgarsinta stotelė "Fermentai", kuri dabar tapo "Fermentų stotele".
P.S. jei gerai paieškoti, galima surasti daugiau nutylėtų stotelių pavadinimų pasikeitimų, pvz. Tuskulėnų st. -> Tuskulėnai. Kas tai būti "Tuskulėnai"? Senas kaimo pavadinimas? Gal tada Žvejų st. keičiam į st. Žvejai, o Čiurlionio į Pogulianka?
Dar viena klaida - pasikartojantys stotelių pavadinimai. Ne paslaptis, kad iki rytojaus Vilniuje bus 2 stotelės Vilija. Viena Šiaurės g., kita - Galvės g. Keisdami įrašus mūsų protuoliai nesusimąstė, kad vienas ir tas pats įrašas naudojamas 2 stotelėms ir dabar turime Vakario stotelę Galvės g., A. Paneriuose...
Labai tikiuosi, kad šitos klaidos bus ištaisytos ir visur (garso įrašuose, tvarkaraščiuose ir ant stotelių ženklų) stotelių pavadinimai bus suvienodinti. Kitu atveju - verdam labai tirštą košę, kurią srėbti teks keleiviams, nes VA/VT ar savivaldybė siųs pas SĮSP, o tinginys SĮSP išvis tylės.
Comment
-
Parašė taccido Rodyti pranešimąŠtai kaip Lietuvoje važiuoja VT... Matyt keleiviai nelabai svarbus reikalas, kad autobusai kursuoja pagal kažkokias dirbtines ribas. Kodėl negali padaryt kaip Varšuvoj, pagal zonas? 1 zona - miesto ribose, esama kaina. 2 zona - už miesto ribų, didesnė kaina. Gal taip išsispręstų problema?
Viskas, kas realiai daroma, tėra tik lopai (tvarkaračių pakeitinėjimai, vieno kito maršruto patiuningavimas).
Be to, pagal kokius kriterijus buvo nustatyta miesto savivaldybės riba? Sakykim, kai kur numatyta gyvenamųjų rajonų plėtra. Bet kodėl tada laukai prie Daniliškių ir miškai Antakalnio seniūnijoje - jau miestas?
1) autobuso bilietuko kaina (prijungus prie miesto savivaldybės, tereikia mokėt 2 lt, o ne pagal atstumą, kaip priemiestiniuose reisuose)
2) šildymo kaina (prijungus prie miesto savivaldybės, šildymo ūkis atitenka miesto savivaldybės įmonei ir taikoma Vilniaus miesto kaina - o ji rajonuose beveik visada smarkiai didesnė)
3) telefono pokalbių kaina (prijungus prie miesto savivaldybės, pokabiai "Lietuvos telekomo" tinkle su Vilniaus numeriais tampa vietiniai, o ne tarpmiestiniai)
4) Vilniaus rajono valdžios specifinė politika žemės ir statybų srityje
Visi veiksniai realūs, objektyvūs, bet su savivalda niekaip nesusiję.
O kodėl 1957 metais prie Naujosios Vilnios miestas buvo prijungtas prie Vilniaus, deja, nežinau. Turbūt irgi "po mnogočislennym prosbam trudiaščichsia"?
Comment
-
Parašė c2h5oh Rodyti pranešimą3) telefono pokalbių kaina (prijungus prie miesto savivaldybės, pokabiai "Lietuvos telekomo" tinkle su Vilniaus numeriais tampa vietiniai, o ne tarpmiestiniai)
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąDėl telefoninių pokalbių tai yra ne taip. Nepaisant to, kad Vilniaus miestas ir rajonas yra skirtingos savivaldybės, kaip beje, ir Kauno, Alytaus, Šiaulių bei dar kelios kitos, yra vieningas telefono tinklas tiek miesto, tiek rajono ribose, kodas tas pats ir tarifai tie patys.
Comment
-
Nuo 2011-09-01 įsigaliosiantis troleibusų maršrutų žemėlapis (Autorius - Andrej Krivuščenko).Paskutinis taisė Mettal; 2011.08.31, 22:44.
Comment
-
Parašė Mettal Rodyti pranešimąNuo 2011-09-01 įsigaliosiantis troleibusų maršrutų žemėlapis (Autorius - Andrej Krivuščenko).
Comment
-
ATSAKYMAS IŠ SUSISIEKIMO PASLAUGŲ DĖL 35A OŽKINIAI – NAUJIEJI VERKIAI – BALSIŲ G. – BALSIAI – NAUJANERIAI – PAGUBĖ
Labas rytas,
Organizuojant mokinių privežimą prie Balsių mokyklos buvo atsižvelgiama ar mokiniai iš aplinkinių mikrorajonų gali pasiekti mokyklą. Paaiškėjo, kad problematiškiausia atvažiuoti į mokyklą yra Ožkinių, Popieriaus gatvėse gyvenantiems vaikams. Todėl 35A autobuso tvarkaraštis ir buvo suderintas būtent šio mikrorajono mokiniams. Iš Pagubės, Birelių, Naujanerių važiuoja 36 ir 76 maršrutų autobusai. Šių maršrutų autobusai neužsuka į Balsių mokyklą, o važiuoja Žaliųjų Ežerų gatvę. Tvarkaraščiai yra suderinti taip, kad vaikai išlipę Ragučio ar Balsių stotelėse galėtų nueiti iki mokyklos. Tvarkaraščių laikai yra suderinti su Balsių mokyklos direktorę.
Prasidėjus rugsėjui, stebėsime situaciją. Koks bus pravažiavimas Bubilo gatve iki mokyklos? Ar nebus užstatytą gatvė lengvaisiais automobiliais ir ar yra galimybę dar vieną autobusą užsukti į mokyklą? Visą tai derinsime su mokyklos vadovais, o jie savo ruožtu informuos tėvus apie galimus pasikeitimus.
Be to, neaišku kokia bus Jūsų bendruomenės reakciją, jei Balsių gatvę pradės važiuoti papildomi autobusai.
Manome, kad kol kas palaukime rezultatų.
Geros dienos
Pagarbiai,
Irena Grigelevičiūtė
VT eismo valdymo inžinierė
SĮ "Suisiekimo paslaugos"
Eksploatacijos ir tyrimų skyrius
Žolyno g.15, LT-10209 Vilnius.
Tel. +370 5 234 5926Gerbkite kitų forumo narių nuomones.
Comment
-
Tai čia viskas aišku. Kadangi 35A maršrutu važiuos tik vienas autobusas, nebuvo galimybės užtikrinti, kad laiku į pamokas juo galėtų atvykti moksleiviai tiek iš Pagubės, tiek iš Ožkinių. Jei pertvarkyti grafką ir padaryti jį patogų ir Pagubės ar Naujanerių mokiniams, tai mokiniai iš Ožkinių prie mokyklos atvyktų per anskti. Savaime suprantama, buvo būtina pasirinkti vieną prioritetinę kryptį aptarnavimui. Visiškai logiška, kad pasirinkti Ožkiniai, nes būtent iš jų pusės pasiekti mokyklą yra problematiška. Tuo tarpu mokiniams iš Pagubės, Naujanerių ar net Sakališkių pasiekti mokyklą yra nesunku ir dabar. Pirmas variantas- važiuoti iki stotelės "Balsiai". Nuo šios stotelės atstumas iki mokyklos nėra toks jau tragiškai didelis, galima paeiti ir pėsčiomis. Kitas variantas- važiuoti iki stotelės "Verkių Riešė" ir persėsti į 35A, kuris iš šios stotelės išvyks 07.37 val. O 07.33 į verkių Riešės stotelę atvažiuos 76 autobusas. Trečias variantas- čia labiau tik Balsių mokiniams- važiuoti 76 mikriuku.
Taigi viskas čia yra logiška, ir pretenzijų gyventojai reikšti neturėtų. Kaip jau minėjau, su vienu autobusu patogiai aptarnauti dviejų krypčių neįmanoma. Dėl minėtų priežasčių kaip prioritetinė pasirinkta Ožkinių kryptis. Laikui bėgant grafikai dar bus keičiami, anokia čia problema.
Vienintelė problema, kurią aš įžvelgiu- reikėtų geriau suderinti 36 link miesto ir 35A link mokyklos grafikus, kad keleiviams būtų patogiau persėsti Verkių Riešės stotelėje. Dabar gi, atvykus į stotelę 07:19, 35A tenka laukti beveik 20 min., o atvykus 07:39- autobusas jau būna nuvažiavęs. Idealiu atveju užtektų 35A pirmąjį reisą pavėlinti 3 min.
Comment
-
Parašė c2h5oh Rodyti pranešimąO kodėl 1957 metais prie Naujosios Vilnios miestas buvo prijungtas prie Vilniaus, deja, nežinau. Turbūt irgi "po mnogočislennym prosbam trudiaščichsia"?---- NAUJOJI VILNIA facebook'e ----
Comment
-
Aiškėja, kokiais autobusais bei troleibusais važinėsime sostinėje
http://verslas.delfi.lt/automoto/ais....d?id=49159804
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąBet jei grįžti tik prie troleibusų, tai "Vitovtas" tikrai nieko gero.
Comment
Comment