Jei taip, tai būtų nelogiška įrenginėt posūkį iš Šilo tilto į Žirmūnų g., nes iš parko važiuoti greičiau per Valakampių tiltą. Todėl nemanau, kad panaikintų 21.
Mačiau savo akimis būtent posūkį iš Šilo t. į Žirmūnų g. Laidai išsišakoja ties Šilo st. prie VTDK.
Iš Žirmūnųs g. pasukti į Šilo tiltą didelė problema. Niekas mąstantis ten troleibuso neleis, kol nebus rekonstruota sankryža įrengiant papildomą juostą sukti į Šilo tiltą.
Tas 21 labiau panašus į šnekas iš serijos „man tai pasakė pusbrolio dėdė, kuriam pasakė jo senelis, kuris išgirdo iš savo kaimyno, kuriam pasakė anūkas“. Kol kas nė vienas taip ir nepasakė tiksliai, iš kur į kur tie laidai nutiesti: ar nuo Šilo tilto link Šiaurės miestelio, ar tik priešinga kryptim ar į abi puses.
na, reik patiems nuvažiuot ir pažiūrėt, kur sumontuotas kontaktinis tinklas kol patys nepamatysim, tol ir nepatikėsim
Iš Žirmūnųs g. pasukti į Šilo tiltą didelė problema. Niekas mąstantis ten troleibuso neleis, kol nebus rekonstruota sankryža įrengiant papildomą juostą sukti į Šilo tiltą.
Pasižiūrėk, kas ten darosi piko metu. Nuolatinės spūstys, o šviesoforas be papildomų rodyklių ir abiejomis Žirmūnų g. kryptimis važiuojant ta pati žalia dega. Kaip pasukti?
Matyt 38 pakeis. Jame niekada keleivių netrūko. Ir naujas maršrutas nebus tuščias, juolab nemažai Žirmūnuose ir Antakalnyje gyvenančių turi nuolatinius tik troleibusams.
O viskas kogero tik tam, kad troleibusai parką pasiektų greičiau.
Būtent, yra 38 ir jo pilnai pakanka. Nors jis iir yra pakanakamai populiarus, bet sausakimšo nė karto nemačiau. Taip ir nesupratau, kurių galų trumpinti autobuso maršrutą ir vietoj jo leisti troleibusą.
O studentai ir moksleiviai dažniausiai perka biletus visom transporto rūšim, nes skirtumas nedidelis (tik 5 Lt).
Pasižiūrėk, kas ten darosi piko metu. Nuolatinės spūstys, o šviesoforas be papildomų rodyklių ir abiejomis Žirmūnų g. kryptimis važiuojant ta pati žalia dega. Kaip pasukti?
patikėk, tame rajone įsivaizduoju kamščius buvo laikas, kai dažnai man per kamščius iš Žirmūnų tekdavo važiuot į stotį piko metu ant Šilo tilto irgi siaubingi kamščiai
Nėra ten jokių problemų su ta sankryža. Užsidegus žaliam signalui galima važiuoti tiesiai ir sukti į kairę, nes papildoma sekcija ten yra, tik nėra atskiros eismo juostos. Kadangi žalia užsidega iš pradžių iš vienos pusės važiuojantiems tiesiai ir sukantiems, o po to iš kitos pusės - analogiškai.
Ten spūstys ir pasukti į Šilo tiltą per du šviesoforo ciklus - didelė sėkmė. Savaitgaliai - kita kalba.
kadangi tame rajone dažnai būdavau, tai apie spūstis galiu pasakyt štai ką: kamštis piko metu link Šilo tilto prasidėdavo nuo Šiaurės Miestelio stotelės. spūstyje tekdavo apie 10min prastovėt, kol iki sankryžos atvažiuodavome
Tas 21 labiau panašus į šnekas iš serijos „man tai pasakė pusbrolio dėdė, kuriam pasakė jo senelis, kuris išgirdo iš savo kaimyno, kuriam pasakė anūkas“. Kol kas nė vienas taip ir nepasakė tiksliai, iš kur į kur tie laidai nutiesti: ar nuo Šilo tilto link Šiaurės miestelio, ar tik priešinga kryptim ar į abi puses.
Na gerai, netikėk jei nenori, niekas neverčia, bet pažiūrėsiu ka tada sakysi kai maždaug kokia Rugpjūčio 20-25 dienomis bus sudėti nauji grafikai ir pridėti 15 ir 21 troleibusų maršrutai ir jų grafikai.
kadangi tame rajone dažnai būdavau, tai apie spūstis galiu pasakyt štai ką: kamštis piko metu link Šilo tilto prasidėdavo nuo Šiaurės Miestelio stotelės. spūstyje tekdavo apie 10min prastovėt, kol iki sankryžos atvažiuodavome
10 min tai daug. Per tą laiką tiems, kas reikia, gali su persėdimu pasiekti Saulėtekį. Visi, kurie gyvena Žirmūnuose į šiaurę nuo Šiaurės miestelio tai gali padaryti persėsdami Kareivių st. į 45 autobusą. Šio autobuso kursavimą galima būtų dar ir sutankinti ypač darbo dienomis, nes ir taip tuščias nevažinėja. O tie, kurie gyvena likusioje Žirmūnų dalyje gali važiuoti 19 troleibusu. Be to dar važiuoja ir 38 autobusas.
Na gerai, netikėk jei nenori, niekas neverčia, bet pažiūrėsiu ka tada sakysi kai maždaug kokia Rugpjūčio 20-25 dienomis bus sudėti nauji grafikai ir pridėti 15 ir 21 troleibusų maršrutai ir jų grafikai.
10 min tai daug. Per tą laiką tiems, kas reikia, gali su persėdimu pasiekti Saulėtekį. Visi, kurie gyvena Žirmūnuose į šiaurę nuo Šiaurės miestelio tai gali padaryti persėsdami Kareivių st. į 45 autobusą. Šio autobuso kursavimą galima būtų dar ir sutankinti ypač darbo dienomis, nes ir taip tuščias nevažinėja. O tie, kurie gyvena likusioje Žirmūnų dalyje gali važiuoti 19 troleibusu. Be to dar važiuoja ir 38 autobusas.
Iš asmeninės patirties žinau, kad 38 greičiau nuvažiuot, nei daryt persėdimą į 19.
10 min tai daug. Per tą laiką tiems, kas reikia, gali su persėdimu pasiekti Saulėtekį. Visi, kurie gyvena Žirmūnuose į šiaurę nuo Šiaurės miestelio tai gali padaryti persėsdami Kareivių st. į 45 autobusą. Šio autobuso kursavimą galima būtų dar ir sutankinti ypač darbo dienomis, nes ir taip tuščias nevažinėja. O tie, kurie gyvena likusioje Žirmūnų dalyje gali važiuoti 19 troleibusu. Be to dar važiuoja ir 38 autobusas.
Na tai kas kad daug? Nuo Tauro kalno važiuojant, arba Pamėnkalnio ar Goštauto gatvėje irgi būna kamščiai kur reikia stovėti apie 10 minučių, o Goštauto gatvėje būna tokių kamščių kad ir 40 minučių galima ta gatve važiuoti, tai ka tada daryti?
38 retai važiuoją, ir manau kad vis dėl to 21 troleibusas bus gerai, o 38 į Šilėnus tegu nuo Antakalnio žiedo važiuoja. Ir išvis kas iš to kad mes čia tą diskutuojam? Savivaldybei nusispjauti į tai, pagal juos jie geriau žino už kitus ir pasipriešinti jų sprendimams yra beprasmiška... Nes jie žino geriau...
Na tai kas kad daug? Nuo Tauro kalno važiuojant, arba Pamėnkalnio ar Goštauto gatvėje irgi būna kamščiai kur reikia stovėti apie 10 minučių, o Goštauto gatvėje būna tokių kamščių kad ir 40 minučių galima ta gatve važiuoti, tai ka tada daryti?
38 retai važiuoją, ir manau kad vis dėl to 21 troleibusas bus gerai, o 38 į Šilėnus tegu nuo Antakalnio žiedo važiuoja. Ir išvis kas iš to kad mes čia tą diskutuojam? Savivaldybei nusispjauti į tai, pagal juos jie geriau žino už kitus ir pasipriešinti ų sprendimams yra beprasmiška...
O kiek ten troleibusų 21-u važiuos? Ar daug dažniau už 38 važiuos? Ir nereikia sakyti kad 38 per retai kursuoja- su keleivių srautais jis puikiai susitvarko, niekada nebūna taip, kad žmonės netilptų. Jei troleibusas kursuos dažniau už 38-ąjį, dalis reisų bus pustuščiai.
O kiek ten troleibusų 21-u važiuos? Ar daug dažniau už 38 važiuos? Ir nereikia sakyti kad 38 per retai kursuoja- su keleivių srautais jis puikiai susitvarko, niekada nebūna taip, kad žmonės netilptų. Jei troleibusas kursuos dažniau už 38-ąjį, dalis reisų bus pustuščiai.
21 troleibusų maršrutu dirbs 4 troleibusai perrašyti iš 2-ojo parko į 1-ajiį. Manau 2 pertraukiami grafikai ir 2 dvipamaininiai, arba 3 pertraukiami ir 1 dvipamaininis.
Siek tiek sugrisiu prie naujuju autobusu marsrutu miesto centre: greiciausiai bus taip, kad ant apsvietimo stulpo bus pakabintas zenklas [kaip Klaipedoje]
Comment