šiandien 2maršruto troleibuse #1491 mačiau jau ant rėmo į senąją vietą sugrąžintus komposterius. penktadienį tik vienam "Volvo 7700" #743 autobuse nebuvo įjungti senieji skylamušiai.
O jau galima pagalvoti kad ta diena su visom Vilniaus AP masinom vaziavai ?
Taip pat keičiamas ir 13 maršruto autobuso grafikas nuo Rugpjūčio 1 dienos. Autobuso trasa nuo Liepkalnio trumpinama iki Markučiu, iki Žemojo Pavilnio autobusas nevažiuos.
Nuo 2011 m. rugpjūčio 1 d. iki 28 d. dėl gatvės remonto darbų 13 „Liepkalnis–Dzūkų g.– Stotis–Markučiai–Žemasis Pavilnys” maršruto autobusai į stotelę „Žemasis Pavilnys“ nevažiuos, o apsisuks ties stotele „Markučiai“
.
O aš jau galvojau, kad visam laikui iki Markučių trumpinamas.
O aš jau galvojau, kad visam laikui iki Markučių trumpinamas.
tą patį ir aš pagalvojau, kad nebekursuos iki Ž. Pavilnio o tai kaip su grafikų keitimu šiuose maršrutuose naujam sezonui? uždės naują dviem dienom, paskui vėl keis, ar jau nuo 08.29 bus rudens sezono grafikas?
Paistalai. Pasaulyje toliau vis atsiranda ir planuojama naujų, šiuolaikiškų troleibusų sistemų, o Lietuvoje jau atseit "atgyvena" ir reikia panaikint. Pirmiausia išvis reikia išnaikint mikriukus, privačius autobusus, padaryt daugiau A juostų. Bet ne - Zuokui turbūt labiau patinka griaut, nei kurt.
Bus labai įdomu pamatyt, kaip 31 važiuos apylanka A. Pavilnyje - gatvės ten siauros, ypač Švarioji g., kur yra aukštas bordiūras, o pusę gatvės stovi užtvėręs turistinis autobusas [Foto Švarioji g.][Foto J. Kolaso g.]. Be to, posūkiai ten tokie, kad ilgam autobusui tektų "milimetrus paišyti". Ypač Švariosios - J. Kolaso g. sankryžoje [Foto sankryža]. Jau nekalbant apie Garsiosios-J. Kolaso g. sankryžą, kur link stoties bus sunku išsukti net trumpam autobusui, mat ten kaip tik visą eismo juostą okupavę darbininkai, rausiantys duobę.
P.S. nuo pirmadienio TOKS atidaro naują maršrutą į Vilniaus oro uostą >>. Šiuo maršrutu važiuos TOKS MB Sprinter nr. 50, kurį šiandien mačiau grįžtantį iš Panevėžio su žydra Airport express reklama.
Zuokas demagogas. Jam ne VT rūpi, o otkatai. O TOKS'as tik grietinę graibo nuo 1 miesto autobusų maršruto. Kada labiausiai reikia VT - anksti ryte ir vakare, jie vis tiek nevažinės.
o mums, vilniečiams, pilnai pakaks ir automatrisės
Uoj, labai jau reikia to traukinio- beveik visada tuščias važinėja. Turbūt ir mikriukas be keleivių važinės, kaip ir kitas TOKSo ekspresas- į Akropolį. Naudingas nebent tuo, kad darbą baigia 20 min. vėliau nei miesto autobusai.
Uoj, labai jau reikia to traukinio- beveik visada tuščias važinėja. Turbūt ir mikriukas be keleivių važinės, kaip ir kitas TOKSo ekspresas- į Akropolį. Naudingas nebent tuo, kad darbą baigia 20 min. vėliau nei miesto autobusai.
ėjo čia kalbos apie geležinkelio stotelės įrengimą Salininkuose kaip tik apsimoka leisti automatrisę iki Juodšilių, Jašiūnų
[P.S. nuo pirmadienio TOKS atidaro naują maršrutą į Vilniaus oro uostą >>. Šiuo maršrutu važiuos TOKS MB Sprinter nr. 50, kurį šiandien mačiau grįžtantį iš Panevėžio su žydra Airport express reklama.[/QUOTE]
Bet juk tai gautusi Vap'o 1 marsruto (Stotis-Oro uostas) dublis..!?
Ir kaina,aisku bus "mikriukine"
Ka jau kalbeti apie LG drezina i oro uosta..
nesuprantu ka Toksas galvoja,atidarydamas miesto marsrutus..
Comment