Parašė Silber418
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Vilniaus viešasis transportas (archyvas 2008-2012.07)
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
Parama Siaurojo geležinkelio klubui
-
Parašė Wycka Rodyti pranešimąBuridano asilo situacija.
Comment
-
Parašė Silber418 Rodyti pranešimąBe to, nenutiesus bent vienos linijos nebūtų žinoma, ar naujoji transporto priemonė bus populiari.
Comment
-
Parašė andyour Rodyti pranešimąPolitikams labiau rūpi otkatai iš kelininkų, valdovų rūmai, stadionai, arenos.
Comment
-
Parašė Wycka Rodyti pranešimąDėl ko Zuokas ir šneka apie tramvajus, o kai kurie politikai ir apie metro. Nes tai elektra, o ne naftos produktais varomas VT. Ne tik ekologiškiau, bet ir pigiau, nes elektros gamintojų konkurencija yra žymiai didesnė nei naftos gavėjų. Be to, nemaža dalis elektros yra pagaminama Lietuvoje (ir dar ne visas potencialas išnaudotas), o kas dėl naftos... mes net su latviais dėl baltijos šelfo telkinio nesugebame broliškai susitarti.
Be to, artėja tas momentas, kai kai kuriuose maršrutuose esamų transporto priemonių nebepakaks, kad ir kiek dar tankinsime troleibusų ir autobusų tvarkaraščius. Reikės talpesnių transporto priemonių. Kol kas tai sprendžiama triašiais troleibusais ir autobusais su priekaba. Vis tiek ne tiek daug laiko beliko laukti, kol nutiks viena iš dviejų blogybių: a) VT bus nebepajėgus piko metu pervežti visų keleivių; b) esamos gatvės, visų pirma senesniuose mikrorajonuose, užsikimš nuo lengvųjų automobilių, taigi bus dar daugiau laiko praleidžiama kamščiuose, sudeginama daugiau kuro ir labiau teršiamas miesto oras. Todėl jau dabar reikia apsispręsti, kuo važinėsime po 15-20 metų — tramvajais ar metro. Net hibridiniai ar elektromobiliai nebus išeitis. Tuo jau įsitikino ne vienas Vakarų pasaulio didmiestis, pvz Paryžius, Bogota, Los Andželas, San Franciskas.
Kas dėl metro, tai čia jau kitas klausimas. Tai brangus projektas. Esamiems keleivių srautams pervežti pilnai pakanka ir troleibusų bei autobusų. Jei ateities perspektyvoje miestas sparčiai plėsis, o valdžia pagaliau supras, kad gerai išvystytas visuomeninis transportas- vienas iš veiksmingiausių būdų kovoti su transporto spūstimis, metro prireiks. Bet pirmiau pilnai išnaudokim esamo viešojo transporto galimybes.
Grįžtant prie troleibusų. Vietoj tramvajų mieste galėtų kursuoti daugiau dvigubų troleibusų.Būtent jie būtų puiki alternatyva labiausiai apkrautiems autobusų maršrutams, brangstant degalams. Žinoma, prieš tai kontaktinį tinklą reikėtų nutiesti ir į tuos rajonus, kur jo iki šiol nėra- pvz.: Santariškes, Fabijoniškes, Pilaitę. Ir dalimi esamų troleibusų maršrutų galėtų kursuoti ilgosios transporto priemonės. O tramvajaus galbūt ir nereikėtų tuomet.
Taip kad vystyti šią transporto rūšį reikia, o ne atmesti ją kaip nešiuolaikišką, kaip tai siūlo padaryti Zuokas.
Nereikia pamiršti ir elektrinių traukinių.
P.S. Uždarius Ignalinos atominę elektrinę, mes jau nebegalime pasigirti turėdami daug perteklinės energijos. Tad ir į elektrinio transporto potencialą reikia žvelgti atsargiau
Comment
-
Parašė Silber418 Rodyti pranešimąReikia ir stadiono (pabaigto!), ir arenos, ir funkcionalios VT sistemos. O korupcija yra tikra rakštis, sutinku.
Comment
-
Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimąTroleibusas, lygiai taip pat, kaip ir tramvajus ar metro, yra varomas elektra. Ir ko gero, tramvajus ne ką pranašesnis nei troleibusai, nes, jei jo eismas organizuojamas vien tik ant žemės, tai jo bėgiai užima ne mažesnę gatvės dalį negu esamam VT skirta juosta (kad tų juostų turėtų būti kur kas daugiau nei yra dabar, abejonių nekyla). Vienintelis tramvajaus pranašumas yra nebent talpumas, bet mano nuomone, tegu geriau jau kas 6-8 min. kursuoja dvigubas troleibusas, negu kas 15-20 min. - trijų-keturių vagonų tramvajai.
Uždarius Ignalinos atominę elektrinę, mes jau nebegalime pasigirti turėdami daug perteklinės energijos. Tad ir į elektrinio transporto potencialą reikia žvelgti atsargiauI'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
Parama Siaurojo geležinkelio klubui
Comment
-
Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimąŽinoma, prieš tai kontaktinį tinklą reikėtų nutiesti ir į tuos rajonus, kur jo iki šiol nėra- pvz.: Santariškes, Fabijoniškes, Pilaitę.
Comment
-
Parašė andyour Rodyti pranešimąKažin kiek skiriasi autobuso kaina nuo troleibuso kainos, ar tai nulėmė? Tuomet, kodėl sovietmečiu tiesėI'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
Parama Siaurojo geležinkelio klubui
Comment
-
Parašė andyour Rodyti pranešimąVadinasi buvo pasirinktas pigiausias kelias. Pigesni autobusai ir nereikėjo tiesti naujų linijų.I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
Parama Siaurojo geležinkelio klubui
Comment
-
Parašė Wycka Rodyti pranešimąTamsta rašote apie dabartinę situaciją, o aš apie tai, kas bus po 15-20 metų, jeigu dabartinės tendencijos nesikeis. Pvz jau dabar 7 maršruto troleibusas piko metu važiuoja kas 4 min. Ką ten dar tankinti? Žinoma, galima paleisti troleibusus kas 3 min., dar sutankinkime 1, 2, 3, 4 ir 5 troleibusų maršrutų kursavimą, ir pabandykite tada įsivaizduoti Pylimo ir Jogailos gatves piko metu.
Parašė andyour Rodyti pranešimąKažin kiek skiriasi autobuso kaina nuo troleibuso kainos, ar tai nulėmė? Tuomet, kodėl sovietmečiu tiesėPaskutinis taisė Vilnietizz; 2011.06.26, 01:33.
Comment
-
Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimąwww.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimąKur tai įmanoma, ir, jei keleivių srautai yra pakankamai dideli, trumpus troleibisus keisti ilgais. Tik jie turėtų būti naujesni ir manevringesni nei tos 16 maršrutu važinėjančios ŠkodosI'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
Parama Siaurojo geležinkelio klubui
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąBūtent, kuro kainų augimas galbūt dar šiemet privers padidinti bilietų kainas. Jei ne, tai kitų metų pradžioje. Reikia atminti, kad Vilniaus VT sėdi didelėse skolose, todėl kainų kėlimas neišvengiamas. Ir taip paskutinį kartą jos kilo prieš krizę.
Comment
-
Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą"Vilniaus troleibusai" sukūrė oficialią sostinės troleibusų maršrutų schemą . Jos dizainas stulbinamai panašus į Eugenijaus Radlinsko (fellar) kurtos beveik identiškos troleibusų schemos stilių. Tiesą sakant, "Vilniaus troleibusų" kūrinys man paliko visai nekokį įspūdį- be galybės klaidų, jis yra dar ir nepraktiškas. Iš žemėlapyje įvardytų lankytinų vietų daugelis yra nutolusios nuo troleibusų stotelių. Klaidų, kaip ir minėjau, ypač daug- kai kurių stotelių pavadinimai įrašyti neteisingai, kai kurios stotelės iš viso praleistos . Štai kelios mano rastos klaidos:
23. Neris ->Petro Vileišio st.
Žiauru
Beje, pati "Vilniaus troleibusų" oficiali svetainė irgi atnaujinta, tik kol kas ji nepasiekiamaParašė Ametistas Rodyti pranešimąTai ne "Vilniaus troleibusų", bet Eugenijaus kūrinys.Paskutinis taisė Pilaitis; 2011.06.27, 11:15.
Comment
-
Parašė andyour Rodyti pranešimąKažin kiek skiriasi autobuso kaina nuo troleibuso kainos, ar tai nulėmė? Tuomet, kodėl sovietmečiu tiesėParašė Wycka Rodyti pranešimąAr jūs kalbate apie tuos Škoda troleibusus su priekada, 15Tr?
Comment
-
Parašė andyour Rodyti pranešimąGreitas susisiekimas visada populiarus Jeigu Kinijoje metro talonėlis 2lt, kodėl Lietuvoje taip negalėtų būti. Apskritai, VT galėtų būti nemokamas, žmonės tuo nepiknaudžiautų, specialiai nesivažinėtų nuo ryto iki vakaro Gan nemažai pritrauktų automobilių vairuotojų. O šiaip, jeigu keliai yra nemokami, o kodėl VT mokamas?
O dėl to keleivių nepervežimo piko metu - juk gali kursuot ir trigubi troleibusai. Deja, šiuo atveju tektų padaryt A juostas visur. Todėl galima iš karto daryti BRT sistemą, kuri daug pasaulio miestų pasiteisino, o kai kur perveža tiek pat/daugiau keleivių, kiek kitur metro.100 minčių – miestai, transportas ir idėjos
Comment
-
Parašė taccido Rodyti pranešimąVilniuj 9 dešimtmetyje norėjo padaryt VT nemokamą. Išlaidas turėjo kompensuot gamyklos.
O dėl to keleivių nepervežimo piko metu - juk gali kursuot ir trigubi troleibusai. Deja, šiuo atveju tektų padaryt A juostas visur. Todėl galima iš karto daryti BRT sistemą, kuri daug pasaulio miestų pasiteisino, o kai kur perveža tiek pat/daugiau keleivių, kiek kitur metro.
Comment
Comment