Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus viešasis transportas (archyvas 2008-2012.07)

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Silber418 Rodyti pranešimą
    Tik keista, kodėl niekas nedaroma? Nei metro, nei tramvajų, nei lengvojo geležinkelio bėgiai netiesiami, nors ir teigiama, jog bėginė transporto priemonė išgelbėtų miesto VT.
    Ko laukiama? Be to, nenutiesus bent vienos linijos nebūtų žinoma, ar naujoji transporto priemonė bus populiari.
    Buridano asilo situacija.
    I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
    Parama Siaurojo geležinkelio klubui

    Comment


      Politikams labiau rūpi otkatai iš kelininkų, valdovų rūmai, stadionai, arenos.

      Comment


        Parašė Wycka Rodyti pranešimą
        Buridano asilo situacija.
        Aha, ir "asilo" vietoje dūsaujantis miesto VT, kuriam geriau būtų nemirti.

        Comment


          Parašė Silber418 Rodyti pranešimą
          Be to, nenutiesus bent vienos linijos nebūtų žinoma, ar naujoji transporto priemonė bus populiari.
          Greitas susisiekimas visada populiarus Jeigu Kinijoje metro talonėlis 2lt, kodėl Lietuvoje taip negalėtų būti. Apskritai, VT galėtų būti nemokamas, žmonės tuo nepiknaudžiautų, specialiai nesivažinėtų nuo ryto iki vakaro Gan nemažai pritrauktų automobilių vairuotojų. O šiaip, jeigu keliai yra nemokami, o kodėl VT mokamas?

          Comment


            Parašė andyour Rodyti pranešimą
            Politikams labiau rūpi otkatai iš kelininkų, valdovų rūmai, stadionai, arenos.
            Reikia ir stadiono (pabaigto!), ir arenos, ir funkcionalios VT sistemos. O korupcija yra tikra rakštis, sutinku.

            Comment


              Parašė Wycka Rodyti pranešimą
              Dėl ko Zuokas ir šneka apie tramvajus, o kai kurie politikai ir apie metro. Nes tai elektra, o ne naftos produktais varomas VT. Ne tik ekologiškiau, bet ir pigiau, nes elektros gamintojų konkurencija yra žymiai didesnė nei naftos gavėjų. Be to, nemaža dalis elektros yra pagaminama Lietuvoje (ir dar ne visas potencialas išnaudotas), o kas dėl naftos... mes net su latviais dėl baltijos šelfo telkinio nesugebame broliškai susitarti.
              Be to, artėja tas momentas, kai kai kuriuose maršrutuose esamų transporto priemonių nebepakaks, kad ir kiek dar tankinsime troleibusų ir autobusų tvarkaraščius. Reikės talpesnių transporto priemonių. Kol kas tai sprendžiama triašiais troleibusais ir autobusais su priekaba. Vis tiek ne tiek daug laiko beliko laukti, kol nutiks viena iš dviejų blogybių: a) VT bus nebepajėgus piko metu pervežti visų keleivių; b) esamos gatvės, visų pirma senesniuose mikrorajonuose, užsikimš nuo lengvųjų automobilių, taigi bus dar daugiau laiko praleidžiama kamščiuose, sudeginama daugiau kuro ir labiau teršiamas miesto oras. Todėl jau dabar reikia apsispręsti, kuo važinėsime po 15-20 metų — tramvajais ar metro. Net hibridiniai ar elektromobiliai nebus išeitis. Tuo jau įsitikino ne vienas Vakarų pasaulio didmiestis, pvz Paryžius, Bogota, Los Andželas, San Franciskas.
              Troleibusas, lygiai taip pat, kaip ir tramvajus ar metro, yra varomas elektra. Ir ko gero, tramvajus ne ką pranašesnis nei troleibusai, nes, jei jo eismas organizuojamas vien tik ant žemės, tai jo bėgiai užima ne mažesnę gatvės dalį negu esamam VT skirta juosta (kad tų juostų turėtų būti kur kas daugiau nei yra dabar, abejonių nekyla). Vienintelis tramvajaus pranašumas yra nebent talpumas, bet mano nuomone, tegu geriau jau kas 6-8 min. kursuoja dvigubas troleibusas, negu kas 15-20 min. - trijų-keturių vagonų tramvajai.
              Kas dėl metro, tai čia jau kitas klausimas. Tai brangus projektas. Esamiems keleivių srautams pervežti pilnai pakanka ir troleibusų bei autobusų. Jei ateities perspektyvoje miestas sparčiai plėsis, o valdžia pagaliau supras, kad gerai išvystytas visuomeninis transportas- vienas iš veiksmingiausių būdų kovoti su transporto spūstimis, metro prireiks. Bet pirmiau pilnai išnaudokim esamo viešojo transporto galimybes.
              Grįžtant prie troleibusų. Vietoj tramvajų mieste galėtų kursuoti daugiau dvigubų troleibusų.Būtent jie būtų puiki alternatyva labiausiai apkrautiems autobusų maršrutams, brangstant degalams. Žinoma, prieš tai kontaktinį tinklą reikėtų nutiesti ir į tuos rajonus, kur jo iki šiol nėra- pvz.: Santariškes, Fabijoniškes, Pilaitę. Ir dalimi esamų troleibusų maršrutų galėtų kursuoti ilgosios transporto priemonės. O tramvajaus galbūt ir nereikėtų tuomet.
              Taip kad vystyti šią transporto rūšį reikia, o ne atmesti ją kaip nešiuolaikišką, kaip tai siūlo padaryti Zuokas.
              Nereikia pamiršti ir elektrinių traukinių.

              P.S. Uždarius Ignalinos atominę elektrinę, mes jau nebegalime pasigirti turėdami daug perteklinės energijos. Tad ir į elektrinio transporto potencialą reikia žvelgti atsargiau
              Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
              Marsrutai.lt tinklaraštis!
              SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

              Comment


                Parašė Silber418 Rodyti pranešimą
                Reikia ir stadiono (pabaigto!), ir arenos, ir funkcionalios VT sistemos. O korupcija yra tikra rakštis, sutinku.
                Manau, VT visada turėjo būti prioritetas numeris vienas. Kam tie stadionai ir arenos, jeigu ten nebus į ką pažiūrėti Geras susisiekimas taupo žmonių laiką bei svarbiausia jų darbingumą. Per dieną 2h, per mėnesį 40h, o tai jau visa darbo saivaitė, ketvirtadalis atlyginimo.

                Comment


                  Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
                  Troleibusas, lygiai taip pat, kaip ir tramvajus ar metro, yra varomas elektra. Ir ko gero, tramvajus ne ką pranašesnis nei troleibusai, nes, jei jo eismas organizuojamas vien tik ant žemės, tai jo bėgiai užima ne mažesnę gatvės dalį negu esamam VT skirta juosta (kad tų juostų turėtų būti kur kas daugiau nei yra dabar, abejonių nekyla). Vienintelis tramvajaus pranašumas yra nebent talpumas, bet mano nuomone, tegu geriau jau kas 6-8 min. kursuoja dvigubas troleibusas, negu kas 15-20 min. - trijų-keturių vagonų tramvajai.
                  Uždarius Ignalinos atominę elektrinę, mes jau nebegalime pasigirti turėdami daug perteklinės energijos. Tad ir į elektrinio transporto potencialą reikia žvelgti atsargiau
                  Tamsta rašote apie dabartinę situaciją, o aš apie tai, kas bus po 15-20 metų, jeigu dabartinės tendencijos nesikeis. Pvz jau dabar 7 maršruto troleibusas piko metu važiuoja kas 4 min. Ką ten dar tankinti? Žinoma, galima paleisti troleibusus kas 3 min., dar sutankinkime 1, 2, 3, 4 ir 5 troleibusų maršrutų kursavimą, ir pabandykite tada įsivaizduoti Pylimo ir Jogailos gatves piko metu.
                  I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
                  Parama Siaurojo geležinkelio klubui

                  Comment


                    Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
                    Žinoma, prieš tai kontaktinį tinklą reikėtų nutiesti ir į tuos rajonus, kur jo iki šiol nėra- pvz.: Santariškes, Fabijoniškes, Pilaitę.
                    Kažin kiek skiriasi autobuso kaina nuo troleibuso kainos, ar tai nulėmė? Tuomet, kodėl sovietmečiu tiesė

                    Comment


                      Parašė andyour Rodyti pranešimą
                      Kažin kiek skiriasi autobuso kaina nuo troleibuso kainos, ar tai nulėmė? Tuomet, kodėl sovietmečiu tiesė
                      Naujas troleibusas kainuoja apie 1,2 mln. Lt. Autobusų kainos labai skiriasi, nes ir gamintojų daugiau. Vidutiniškai tos pačios talpos kaip ir troleibusas už 1,2 mln. Lt autobusas kainuotų apie 1 mln. Lt.
                      I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
                      Parama Siaurojo geležinkelio klubui

                      Comment


                        Vadinasi buvo pasirinktas pigiausias kelias. Pigesni autobusai ir nereikėjo tiesti naujų linijų. O kaip dėl eksploatacijos, ar ilgesniu laikotarpiu troleibusai netampa rentabilesni?
                        Paskutinis taisė andyour; 2011.06.26, 01:15.

                        Comment


                          Parašė andyour Rodyti pranešimą
                          Vadinasi buvo pasirinktas pigiausias kelias. Pigesni autobusai ir nereikėjo tiesti naujų linijų.
                          Aišku, tada ekologijos klausimas nebuvo toks aktualus, kaip šiandien. Tačiau elektra varomas transportas yra pigesnis, tik reikia daugiau investuoti į įrangą ir kontaktinį tinklą (+ kt priežiūra). Matai, jeigu jau nutiesei tinklą, privalai iš karto juo leisti kuo daugiau troleibusų, antraip tai bus grynas nuostolis. Kiek žinau, Vilniuje yra tik viena atkarpėlė, kur važiuoja tik vieno maršruto troleibusas — Naugarduko g. atkarpa, 13-as maršrutas.
                          I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
                          Parama Siaurojo geležinkelio klubui

                          Comment


                            Parašė Wycka Rodyti pranešimą
                            Tamsta rašote apie dabartinę situaciją, o aš apie tai, kas bus po 15-20 metų, jeigu dabartinės tendencijos nesikeis. Pvz jau dabar 7 maršruto troleibusas piko metu važiuoja kas 4 min. Ką ten dar tankinti? Žinoma, galima paleisti troleibusus kas 3 min., dar sutankinkime 1, 2, 3, 4 ir 5 troleibusų maršrutų kursavimą, ir pabandykite tada įsivaizduoti Pylimo ir Jogailos gatves piko metu.
                            Tai aš juk aiškiai išdėsčiau savo pasiūlymą- kur tai įmanoma, ir, jei keleivių srautai yra pakankamai dideli, trumpus troleibisus keisti ilgais. Tik jie turėtų būti naujesni ir manevringesni nei tos 16 maršrutu važinėjančios Škodos

                            Parašė andyour Rodyti pranešimą
                            Kažin kiek skiriasi autobuso kaina nuo troleibuso kainos, ar tai nulėmė? Tuomet, kodėl sovietmečiu tiesė
                            Troleibusas yra ekologiškesnė transporto priemonė
                            Paskutinis taisė Vilnietizz; 2011.06.26, 01:33.
                            Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                            Marsrutai.lt tinklaraštis!
                            SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                            Comment


                              Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
                              "Vilniaus troleibusai" sukūrė oficialią sostinės troleibusų maršrutų schemą . Jos dizainas stulbinamai panašus į Eugenijaus Radlinsko (fellar) kurtos beveik identiškos troleibusų schemos stilių.
                              Tai ne "Vilniaus troleibusų", bet Eugenijaus kūrinys.
                              www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                              Comment


                                Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
                                Kur tai įmanoma, ir, jei keleivių srautai yra pakankamai dideli, trumpus troleibisus keisti ilgais. Tik jie turėtų būti naujesni ir manevringesni nei tos 16 maršrutu važinėjančios Škodos
                                Ar jūs kalbate apie tuos Škoda troleibusus su priekada, 15Tr?
                                I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
                                Parama Siaurojo geležinkelio klubui

                                Comment


                                  Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                  Būtent, kuro kainų augimas galbūt dar šiemet privers padidinti bilietų kainas. Jei ne, tai kitų metų pradžioje. Reikia atminti, kad Vilniaus VT sėdi didelėse skolose, todėl kainų kėlimas neišvengiamas. Ir taip paskutinį kartą jos kilo prieš krizę.
                                  Tiksliau savivaldybė sėdi skolose VT parkams.
                                  http://m.lrytas.lt/-1308629241130735...ms-belieka.htm

                                  Comment


                                    Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
                                    "Vilniaus troleibusai" sukūrė oficialią sostinės troleibusų maršrutų schemą . Jos dizainas stulbinamai panašus į Eugenijaus Radlinsko (fellar) kurtos beveik identiškos troleibusų schemos stilių. Tiesą sakant, "Vilniaus troleibusų" kūrinys man paliko visai nekokį įspūdį- be galybės klaidų, jis yra dar ir nepraktiškas. Iš žemėlapyje įvardytų lankytinų vietų daugelis yra nutolusios nuo troleibusų stotelių. Klaidų, kaip ir minėjau, ypač daug- kai kurių stotelių pavadinimai įrašyti neteisingai, kai kurios stotelės iš viso praleistos . Štai kelios mano rastos klaidos:

                                    23. Neris ->Petro Vileišio st.

                                    Žiauru


                                    Beje, pati "Vilniaus troleibusų" oficiali svetainė irgi atnaujinta, tik kol kas ji nepasiekiama
                                    Juokingiausia klaida:Neris-Petro Vilešio.Jei yra gatvė,nebutina turėti stotelė.Kaunas
                                    Parašė Ametistas Rodyti pranešimą
                                    Tai ne "Vilniaus troleibusų", bet Eugenijaus kūrinys.
                                    Eugenijaus,bet su Vilniaus Troleibusu patobulinimais.
                                    Paskutinis taisė Pilaitis; 2011.06.27, 11:15.

                                    Comment


                                      Parašė andyour Rodyti pranešimą
                                      Kažin kiek skiriasi autobuso kaina nuo troleibuso kainos, ar tai nulėmė? Tuomet, kodėl sovietmečiu tiesė
                                      Parašė Wycka Rodyti pranešimą
                                      Ar jūs kalbate apie tuos Škoda troleibusus su priekada, 15Tr?
                                      Taip, būtent apie juos
                                      Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                                      Marsrutai.lt tinklaraštis!
                                      SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                                      Comment


                                        Parašė andyour Rodyti pranešimą
                                        Greitas susisiekimas visada populiarus Jeigu Kinijoje metro talonėlis 2lt, kodėl Lietuvoje taip negalėtų būti. Apskritai, VT galėtų būti nemokamas, žmonės tuo nepiknaudžiautų, specialiai nesivažinėtų nuo ryto iki vakaro Gan nemažai pritrauktų automobilių vairuotojų. O šiaip, jeigu keliai yra nemokami, o kodėl VT mokamas?
                                        Vilniuj 9 dešimtmetyje norėjo padaryt VT nemokamą. Išlaidas turėjo kompensuot gamyklos.

                                        O dėl to keleivių nepervežimo piko metu - juk gali kursuot ir trigubi troleibusai. Deja, šiuo atveju tektų padaryt A juostas visur. Todėl galima iš karto daryti BRT sistemą, kuri daug pasaulio miestų pasiteisino, o kai kur perveža tiek pat/daugiau keleivių, kiek kitur metro.
                                        100 minčių – miestai, transportas ir idėjos

                                        Comment


                                          Parašė taccido Rodyti pranešimą
                                          Vilniuj 9 dešimtmetyje norėjo padaryt VT nemokamą. Išlaidas turėjo kompensuot gamyklos.

                                          O dėl to keleivių nepervežimo piko metu - juk gali kursuot ir trigubi troleibusai. Deja, šiuo atveju tektų padaryt A juostas visur. Todėl galima iš karto daryti BRT sistemą, kuri daug pasaulio miestų pasiteisino, o kai kur perveža tiek pat/daugiau keleivių, kiek kitur metro.
                                          Todėl galima iš karto daryti greitojo tramvajaus ar vienbėgio sistemą, kuri daug pasaulio miestų pasiteisino, o kai kur perveža tiek pat/daugiau keleivių, kiek kitur metro.
                                          http://m.lrytas.lt/-1308629241130735...ms-belieka.htm

                                          Comment

                                          Working...
                                          X