Kaip manot ar verta tikėt Vilniaus švieslentėmis, kai jos rodo štai ką ?
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Vilniaus viešasis transportas (archyvas 2008-2012.07)
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
-
http://verslas.delfi.lt/automoto/vil....d?id=46442427
Vilniuje keičiasi 48 maršruto autobuso trasa
Vilniaus miesto savivaldybė praneša, kad atsižvelgiant į gyventojų prašymus, nuo 2011 m. birželio 11 d., šeštadienio, keičiama 48 „Šeškinė–Pašilaičiai–Santariškės” maršruto autobuso trasa – autobusai nuo Ateities ir Fabijoniškių gatvių sankryžos važiuos Fabijoniškių, P. Žadeikos ir L. Giros gatvėmis iki Ateities gatvės, toliau – senąja trasa į Santariškes.
Analogiškai keičiasi 48 maršruto autobusų trasa važiuojant iš Santariškių į Šeškinę.
Comment
-
Tebūnie naktis 2011
kulturosnaktis.lt
Vilniaus viešojo transporto informacija
Dėmesio! iki 03.00 val. kursuos sekančių maršrutų mikroautobusai:
1 „Stotis - Jogailos g. - Konstitucijos pr. - Pilaitė"
5 „Stotis- Jogailos g. -Kalvarijų g. - Santariškės"
2 „Stotis - Jogailos g. Kalvarijų g. - Ozo g. - Gelvonų g. - S.Stanevičiaus g.- L.Giros"
7 „Stotis - Pamėnkalnio g.- Žverynas - Viršuliškės- Justiniškės - Pašilaičiai"
51 „V. Kudirkos a.- Žaliasis tiltas - Konstitucijos pr. -Karoliniškės- Lazdynai"
20 „Naujininkai- Lukiškių a.- Goštauto g. - Žaliasis tiltas- Konstitucijos pr. - Šeškinė- Fabijoniškės- Big,as" 21-03.00 (15-20 min)Dear Sir,
Comment
-
Parašė toleranceofculture Rodyti pranešimą
Comment
-
Parašė toleranceofculture Rodyti pranešimą
Taip pat įdomu, kokios bus kainos už važiavimą- ar tie patys 3 litai? Žinoma, mikriukininkams tikėtis didelio pelno neverta, nes keleivių labai daug nebus. Jeigu jie nori, kad bent kas nors naudotųsi tokia naktine paslauga, reikalinga normali tvarkaraščių sklaida, kitaip 90% miestiečių ir miesto svečių paprasčiausiai nežinios nieko apie tokią naujovę.
Taip pat keistas yra maršrutų tinklas. Dalis miesto (pvz: rytinė Pašilaičių dalis, Žirmūnai, Antakalnis, Naujoji Vilnia) vistiek lieka be naktinio transporto.
Bet gera pradžia yra pusė darbo ir puiku, kad bent kažkas šia linkme yra daroma Tikėkimės, paslauga nebus apleista.
Comment
-
Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimąAr čia dėl kažkokio renginio ar nuo šiol nuolat kursuos iki vėlyvos nakties?
Taip pat įdomu, kokios bus kainos už važiavimą- ar tie patys 3 litai? Žinoma, mikriukininkams tikėtis didelio pelno neverta, nes keleivių labai daug nebus. Jeigu jie nori, kad bent kas nors naudotųsi tokia naktine paslauga, reikalinga normali tvarkaraščių sklaida, kitaip 90% miestiečių ir miesto svečių paprasčiausiai nežinios nieko apie tokią naujovę.
Taip pat keistas yra maršrutų tinklas. Dalis miesto (pvz: rytinė Pašilaičių dalis, Žirmūnai, Antakalnis, Naujoji Vilnia) vistiek lieka be naktinio transporto.
Bet gera pradžia yra pusė darbo ir puiku, kad bent kažkas šia linkme yra daroma Tikėkimės, paslauga nebus apleista.
Comment
-
Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimąTaip pat keistas yra maršrutų tinklas. Dalis miesto (pvz: rytinė Pašilaičių dalis, Žirmūnai, Antakalnis, Naujoji Vilnia) vistiek lieka be naktinio transporto.I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
Parama Siaurojo geležinkelio klubui
Comment
-
Parašė toleranceofculture Rodyti pranešimąDear Sir,
Comment
-
Solaris Urbino 12
Lygtais šitos naujienos dar nebuvo :
Vilniečiai ir kauniečiai išbandys „Solaris Urbino 12“
„Solaris Urbino 12“ jau nuo rytdienos turėtų išvažiuoti į Kauno miesto gatves. „Autobusas registruotas Lenkijoje šių metų gegužės 31-ąją, taigi yra visiškai naujas. Tiek jo registracija, tiek draudimas galioja ir Lietuvoje. Sudėtingiausia bus įdiegti autobuse elektroninio bilieto sistemas, tačiau tikimės darbus pabaigti iki šio vakaro, ir ryt, birželio 9-ąją, iš pat ryto pradėti juo vežti miestiečius“, - sako UAB „Kauno autobusai“ eksploatacijos direktorius Rimas Stankaitis.
Kaune naujoji transporto priemonė važinės iki sekmadienio, birželio 12-osios. Paskui penkias dienas autobusą turės progos išbandyti sostinės gyventojai bei svečiai.
„Solaris Urbino 12“ žemagrindis, 12,4 metro ilgio. Ant jo stogo sumontuoti šeši iš specialių kompozitinių medžiagų pagaminti balionai suspaustoms gamtinėms dujoms laikyti. Autobuso variklis – 234 kW galingumo „Cummins“.
Salone – 29 sėdimos, 47 stovimos vietos. Dar dvi vietos salono viduryje skirtos neįgaliųjų vežimėliams pasistatyti.Dear Sir,
Comment
-
Karščiai išbando autobusus ir keleivius
Dalis vilniečių turimų autobusų neturi nei kondicionierių, nei įrengtų orlaidžių. Neefektyvios orlaidės įrengtos ir kai kuriuose naujos kartos autobusuose – jos atsidaro pernelyg mažai. Kad tokioms transporto priemonėms nereikėtų visą vasarą stovėti garaže, „Vilniaus autobusų“ vadovai nusprendė šiek tiek patobulinti jų konstrukciją.
Dar praėjusią vasarą bendrovės vadovai pradėjo domėtis, kas galėtų pagaminti autobusams naujus langus su plačiau atsidarančiomis orlaidėmis. „Iš pradžių bandėme ieškoti gamintojų Lietuvoje. Atlikti mūsų užsakymą pabandė vieni, po to kiti gamintojai. Sugaišome laiko kol įsitikinome, kad toks darbas ne jų jėgoms. Tada bandėme ieškoti potencialių gamintojų užsienyje. Pavyko sutarti su viena Čekijos gamykla, kuri gamina langus suspaustas gamtines dujas naudojantiems „Tedom“ autobusams. Nors mūsų užsakymas gamyklai pasirodė itin menkas ir mažai pelningas, jie pažadėjo artimiausiu metu pagaminti naujus langus mūsų autobusams“, - sako J. Grabys.
Pasak „Vilniaus autobusų“ technikos direktoriaus, vilniečių užsakymas bus pradėtas vykdyti po poros savaičių. „Tikimės, kad langai mums bus pagaminti per trumpiausią įmanomą laiką, tuomet beliks juos parsigabenti ir sumontuoti autobusuose. Viliamės, jog per mėnesį šią problemą išspręsime ir tuomet galėsime vilniečiams pateikti patogesnius ir karštiems orams labiau pritaikytus autobusus“, - sako J. Grabys.Dear Sir,
Comment
-
Parašė miniMauglis Rodyti pranešimą
http://www.vilniustransport.lt/lt/news/view/?id=379
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąĮtariu, kad dujiniams. Nes kiti turi arba kondicionierius, arba orlaides ir stogo liukus.
Užtat Šiauliuose tai visiškas pravalas. Beveik visi autobusai be orlaidžių (gal tik keli su).
Comment
-
Parašė Mettal Rodyti pranešimąSituacija dviprasmiška: realiai langus reikia keisti dujiniams, bet į patvorį sustatyti visi Mercedes Benz trumpi autobusai.Gerbkite kitų forumo narių nuomones.
Comment
-
Kai kas įdomaus
Autobusų maršrutų naikinimo virusas
"Šnekos apie smulkaus verslo palaikymą tuščios. Daroma atvirkščiai – mažiukus norima išstumti ir sukurti monopoliją. Todėl ir neleista mums įsilieti į bendrą miesto viešojo transporto bilietų sistemą, nors to prašėme dar 2008 m. Klaipėdoje keleivių pervežimo paslaugą teikia trys įmonės, Vilniuje tuoj liks tik viena", – liūdnai savo verslo perspektyvas brėžė V.Barvidas. Verslininkas nuogąstavo, kad po Naujųjų metų bus panaikintas ir kitas jo įmonei priklausančio 05 autobuso maršrutas "Stotis–Santariškės".Gerbkite kitų forumo narių nuomones.
Comment
-
„Vilniaus autobusai“ ir „Vilniaus troleibusai“ bus jungiami
Vilniaus miesto taryba nusprendė pradėti dviejų viešojo transporto paslaugas teikiančias bendrovių - „Vilniaus autobusai“ ir „Vilniaus troleibusai“ - sujungimo procesą.
„Tai yra tik kelio pradžia. Tolesnes šių įstaigų reorganizavimo sąlygas parengs Savivaldybės administracija ir klausimas bus svarstomos kituose Tarybos posėdžiuose“, - teigė Vilniaus miesto meras Artūras Zuokas.
Pagrindinis „Vilniaus autobusų“ ir „Vilniaus troleibusų“ reorganizavimo tikslas yra viešojo transporto teikiamų paslaugų kokybės gerinimas, kuris ne tik pakeis viešojo transporto įvaizdį, bet ir padės pritraukti daugiau keleivių. Tikimasi, kad nauja organizacinė struktūra užtikrins strateginių tikslų įgyvendinimą, lankstumą, veiklos efektyvumą.
Comment
-
O aš priešingai manau, kad gerai. Reikalingas vieningesnis eismo organizavimas.---- NAUJOJI VILNIA facebook'e ----
Comment
Comment