Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus viešasis transportas (archyvas 2008-2012.07)

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Nuo Birželio 1-os dienos, 36 maršrutą gražiną į 1-a poskiri, ir dirbs 1-ojo poskirio autobusai. Nieko nesuprantu, kodėl negali jie apsispresti, kam koki maršrutą atiduoti o paskui susigražinti.?
    Paskutinis taisė 1132; 2011.05.28, 19:57.

    Comment


      Parašė 2120 Rodyti pranešimą
      Nuo Birželio 1-os dienos, 36 maršrutą gražiną į 1-a poskiri, ir dirbs 1-ojo poskirio autobusai. Nieko nesuprantu, kodėl negali jie apsispresti, kam koki maršrutą atiduoti o paskui susigražinti.?
      Iš kur žinai, kad grąžina?

      Gal grąžina dėl to, kad 26 maršrutu vėl važinės trumpi autobusai?
      Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
      Marsrutai.lt tinklaraštis!
      SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

      Comment


        Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
        Iš kur žinai, kad grąžina?

        Gal grąžina dėl to, kad 26 maršrutu vėl važinės trumpi autobusai?
        Girdėjau kaip vairuotojai tarppusavyje šnekėjo.

        Comment


          Parašė 2120 Rodyti pranešimą
          Girdėjau kaip vairuotojai tarppusavyje šnekėjo.
          Kiek žinau, kad vasaros sezonu 36 dirbs triašiai autobusai, tai yra oficialiai paskelbta www.vilniustransport.lt
          Gerbkite kitų forumo narių nuomones.

          Comment


            Parašė autobusas36 Rodyti pranešimą
            Kiek žinau, kad vasaros sezonu 36 dirbs triašiai autobusai, tai yra oficialiai paskelbta www.vilniustransport.lt
            /\Nu ir kas? Tegul dirba tie triašiai tuo 36 maršrutu, bet dirbs 1-ojo poskirio autobusai.

            Comment


              Parašė 2120 Rodyti pranešimą
              /\Nu ir kas? Tegul dirba tie triašiai tuo 36 maršrutu, bet dirbs 1-ojo poskirio autobusai.
              Bet pirmająme poskyryje yra tik trumpi (dviašiai) autobusai.
              Gerbkite kitų forumo narių nuomones.

              Comment


                Parašė autobusas36 Rodyti pranešimą
                Bet pirmająme poskyryje yra tik trumpi (dviašiai) autobusai.
                Netiesa, abu poskyriai turi ir ilgų ir trumpų autobusų. 1-ajame poskyryje periodiškai arba ištisus metus važinėja ilgi autobusai 12, 16, 17, 19, 26, 31, 34, 37, 39, 42, 44, 47, 55, 74, 78 maršrutais. 2-ajame poskyryje ilgi autobusai periodiškai arba ištisus metus dirba 5, 6, 7, 22, 24, 29, 36, 43, 45, 46, 53, 54, 56, 63, 75 maršrutais
                Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                Marsrutai.lt tinklaraštis!
                SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                Comment


                  Mažės maršrutų
                  Gintarė MICEVIČIŪTĖ
                  „Sostinės” korespondentė
                  2011-05-28
                  Sužinoję, kad nuo birželio 1 d. nebeliks 067 maršruto autobuso, važiuojančio iš Santariškių į Grigiškes, gyventojai puolė rinkti parašų, kad šis jiems gyvybiškai svarbus maršrutas išliktų.

                  Išsaugoti iš Santariškių į Grigiškes važiuojančius įmonės „Kolegita” 067 maršruto autobusus panoro apie 2500 vilniečių. Jų pasirašytas raštas jau iškeliavęs į miesto savivaldybę.

                  Vilniaus vežėjų asociacijos prezidentas Saulius Matulionis sakė, kad per mėnesį 067 maršruto autobusai veža apie 60 tūkst. keleivių.

                  „Tai gana daug, bet savivaldybei atrodo, kad toks keleivių skaičius per mažas”, – priežastis, kodėl miesto savivaldybė nepratęsė sutarties su įmone „Kolegita”, paaiškino S.Matulionis.

                  Miesto savivaldybės Komunalinio ūkio departamento direktorius Virginijus Pauža teigė, kad panaikinus 067 maršrutu kursuojančius privačius autobusus vilniečiai iš Santariškių į Grigiškes galės nuvykti kitais būdais.

                  Tuo pačiu maršrutu važinėja 29 ir 55 numeriais pažymėti autobusai.

                  Tačiau norint iš Grigiškių nuvykti į Santariškes iš vieno autobuso į kitą reikia persėsti Lazdynuose.

                  „Suprantu, kad privatūs autobusai buvo patogesni, keleivis ranką pakelia ir jie stoja, kur nori, tačiau taip negalima, autobusai gali sustoti tik stotelėse.

                  Atsižvelgsime į žmonių norus, gal pratęsime 29 arba 55 autobuso maršrutus, kad iš Santariškių į Grigiškes būtų galima nuvažiuoti be persėdimo.

                  Tačiau kol kas galimybių sujungti visus miesto rajonus neturime”, – kalbėjo V.Pauža.

                  Jis pridūrė, kad 067 autobusų maršrutas miesto savivaldybei yra nenaudingas.

                  Už negautas planuotas pajamas privačiam vežėjui sostinės savivaldybė turi sumokėti. Per mėnesį už šį maršrutą susidaro iki 200 tūkst. litų.

                  Comment


                    Antrąkart savivaldybė iš dangaus išgalvoja argumentus siekdama įrodyti 067 maršruto nereikalingumą. Paprasčiau tariant, pievas šneka.

                    Nu nė karto neteko matyti, kad kas nors stabdo privatų autobusą ranka. Bent jau Kolegitos autobusai tai stoja tik stotelėse kaip ir priklauso, čia ne mikriukai.

                    Jau nusibodo tokie pokštai. Kol kas jie nepasakė nė vieno tinkamo argumento, kodėl maršrutas naikinamas. Vis išgalvoja ką nors, kaip ir dėl mažo keleivių srauto.

                    Vienintelis panašus į tinkamą argumentas yra šis:

                    Už negautas planuotas pajamas privačiam vežėjui sostinės savivaldybė turi sumokėti. Per mėnesį už šį maršrutą susidaro iki 200 tūkst. litų.
                    Tačiau sprendžiant iš maršruto apkrovos, NETIKIU, kad jis yra toks nuostolingas. Tačiau net jei tai ir tiesa, bet 200 tūkst. Lt per mėnesį- ne tokia jau ir didelė suma. Manau, kad išleisti į gatves tiek transporto priemonių, kad pavyktų susidoroti su keleivių srautais be privačių maršrutų pagalbos, yra kur kas brangiau nei tie 200 tūkst. O ir tą nuostolį būtų galima sumažinti, jei būtų tinkama tvarkaraščių sklaida- juk keleivių dar labiau padaugėtų.
                    Paskutinis taisė Vilnietizz; 2011.05.31, 16:00.
                    Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                    Marsrutai.lt tinklaraštis!
                    SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                    Comment


                      Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
                      Nu nė karto neteko matyti, kad kas nors stabdo privatų autobusą ranka. Bent jau Kolegitos autobusai tai stoja tik stotelėse kaip ir priklauso, čia ne mikriukai.
                      Negaliu pasakyti apie 067, bet 062 ir 05 stoja ir prie pakeltos rankos (rečiau negu mikriukai, bet stoja). Taip pat galiu tiksliai pasakyti, kuriose vietose, ne stotelėje, sustoja ir išleidžia keleivius kasryt.

                      Per metus 2.5 mln. vienam maršrutui maža suma?
                      P.

                      Comment


                        200 tūkst. per mėnesį milžiniška suma. Ji padengtų iš 100 tūkst. zuikių negautas pajamas ir nereikėtų toks idiotiškos priekinių durų tvarkos.

                        Comment


                          Parašė vap Rodyti pranešimą
                          Negaliu pasakyti apie 067, bet 062 ir 05 stoja ir prie pakeltos rankos (rečiau negu mikriukai, bet stoja). Taip pat galiu tiksliai pasakyti, kuriose vietose, ne stotelėje, sustoja ir išleidžia keleivius kasryt.

                          Per metus 2.5 mln. vienam maršrutui maža suma?
                          Na, kartais gal ir išleidžia, bet kad įleidinėtų ne stotelėje, nė karto nemačiau, gal ir klystu. Bet kuriuo atveju, tai ne priežastis naikinti maršrutą.

                          O šiaip, jei jau prakalbom apie grafikų nesilaikymą, tai gal geriau jau būtų panaikinti ne 05 ar 067, o Centvalio 062. Jiems tai tikrai nei tvarkaraščiai, nei KET negalioja- daro viską, kad tik kuo daugiau keleivių pervežtų. Mettal teigė matęs pas 062 vairuotojus atspausdintus 53 ir kitų maršrutų-konkurentų tvarkaraščius. Kolegitos vairuotojai pagrinde taip nesielgia.

                          Turbūt kompensacijos vežėjams mokamos tik už 067, o už 05 ir 062 nemokamos , nes jie yra kur kas labiau apkrauti nei 067 (nors ir 067 ne tuščias važinėja, bet 05 ir 062 kartais vos ne sausakimši būna!). Todėl ir lieka ta 200 tūkst. Lt/mėn. suma. Gal ir ji nėra maža, bet kartoju, panaikinus privačius maršrutus ir mikriukus, autobusų parkui išleisti į gatves proporcingai daugiau transporto priemonių (kad susidoroti su padidėjusiais keleivių srautais) municipaliniam autobusų parkui kainuotų turbūt ne ką pigiau. O pelno didelio iš to tikėtis vargu ar verta.
                          Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                          Marsrutai.lt tinklaraštis!
                          SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                          Comment


                            Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
                            Na, kartais gal ir išleidžia, bet kad įleidinėtų ne stotelėje, nė karto nemačiau, gal ir klystu. Bet kuriuo atveju, tai ne priežastis naikinti maršrutą.

                            O šiaip, jei jau prakalbom apie grafikų nesilaikymą, tai gal geriau jau būtų panaikinti ne 05 ar 067, o Centvalio 062. Jiems tai tikrai nei tvarkaraščiai, nei KET negalioja- daro viską, kad tik kuo daugiau keleivių pervežtų. Mettal teigė matęs pas 062 vairuotojus atspausdintus 53 ir kitų maršrutų-konkurentų tvarkaraščius. Kolegitos vairuotojai pagrinde taip nesielgia.
                            ne kartais išleidžia, o kiekvieną rytą. Ties Konstitucijos pr. arba prieš šviesoforą arba už. Tas pats su sustojimu ir paėmimu žmonių prieš Konstitucijos pr. arba už jo.

                            Taip pat prieš Žalgirio g. beveik visada išleidžia žmones, jei dega raudonas šviesoforo signalas.

                            Kurie dažniau taip elgiasi ar 062 ar 05 vairuotojai pasakyti negaliu, bet elgiasi ir tų ir tų.
                            P.

                            Comment


                              Parašė vap Rodyti pranešimą
                              ne kartais išleidžia, o kiekvieną rytą. Ties Konstitucijos pr. arba prieš šviesoforą arba už. Tas pats su sustojimu ir paėmimu žmonių prieš Konstitucijos pr. arba už jo.

                              Taip pat prieš Žalgirio g. beveik visada išleidžia žmones, jei dega raudonas šviesoforo signalas.

                              Kurie dažniau taip elgiasi ar 062 ar 05 vairuotojai pasakyti negaliu, bet elgiasi ir tų ir tų.
                              Pastatytu prie sankryžos su Konstitucijos pr. kamerą ir porą kartų demonstratyviai nubaustų vairuotojus- tai, manau, nebeliks tokių pažeidėjų.

                              Bet kuriuo atveju, tai ne priežastis naikinti 067 maršruto
                              Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                              Marsrutai.lt tinklaraštis!
                              SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                              Comment


                                2011 06 01 - NUO BIRŽELIO 2 D. IKI RUGSĖJO 3 D. KEIČIASI 30, 33 IR 50 AUTOBUSŲ TRASOS.

                                http://www.vilniustransport.lt/lt/news/view/?id=375

                                Comment


                                  Jeigu kažkam įdomu,apie Vilniaus VT darbo/veiklos pasiūlymus,užeikite į tema Hobis:Viešasis transportas (planai,tvarkaraščiai ir kt.)
                                  Paskutinis taisė Pilaitis; 2011.06.03, 22:16.

                                  Comment


                                    Va ką atradau:

                                    8000 Vilniaus studentų: norime geresnio susisiekimo viešuoju transportu
                                    Vilniaus universiteto Studentų atstovybė (VU SA) su dar aštuonių Vilniaus aukštųjų mokyklų studentų atstovais parengė peticiją su pasiūlymais, kaip gerinti viešojo transporto susisiekimą Vilniaus mieste. Po šia peticija praėjusių metų rudenį, per Tarptautinę studentų dieną, pasirašė 8071 studentas. Prie šio klausimo vėl grįžta su naujuoju miesto meru Artūru Zuoku.
                                    ...Pagrindiniai siūlymai buvo troleibusų ir autobusų važiavimo laiko vėlinimas ar maršrutų skaičiaus didinimas. Taip pat siūlyta sudaryti naujus maršrutus ir tobulinti esamus. Pavyzdžiui, buvo išaiškinta problema, kad VU Medicinos fakulteto studentams kyla problemų, kai reikia nuvažiuoti nuo M. K. Čiurlionio gatvėje esančio fakulteto iki Santariškių klinikų. Dėl šios priežasties buvo pasiūlytas maršrutas: Santariškės – Didlaukio st. – Žaliasis tiltas – Sparta – Stotis. Taip pat dauguma studentų išreiškė poreikį naktiniams autobusams miesto švenčių ar šventinių renginių naktimis.
                                    Papildymas:
                                    beje pats nuo savęs gal geriau pasiūlyčiau ne per žaliąjį tiltą, o lukiškių g. per geležinį vilką iki didlaukio g., tada jau baltupio g.
                                    Paskutinis taisė Rijikas; 2011.06.06, 11:23.

                                    Comment


                                      Nuo 2011 m. balandžio 11 d. 55 „Santariškės–Fabijoniškės–Laisvės pr.–Greitosios pagalbos ligoninė” maršruto autobuso trasa pratęsiama iki Grigiškių:

                                      http://www.vilniustransport.lt/lt/news/view/?id=377

                                      Comment


                                        Parašė 2120 Rodyti pranešimą
                                        Nuo 2011 m. balandžio 11 d. 55 „Santariškės–Fabijoniškės–Laisvės pr.–Greitosios pagalbos ligoninė” maršruto autobuso trasa pratęsiama iki Grigiškių:

                                        http://www.vilniustransport.lt/lt/news/view/?id=377
                                        nesupratau, kodėl balandžio? taiso praeities klaidas?
                                        beje ir keistai per fabijoniškes sukinėjasi...
                                        ir kaip dar seksis ilgam autobusui nuo savanorių pr. užvažiuoti į oslo g., kai dabar ten išrausta?
                                        Paskutinis taisė Rijikas; 2011.06.06, 11:32.

                                        Comment


                                          Parašė Rijikas;
                                          nesupratau, kodėl balandžio? taiso praeities klaidas?
                                          Be tai pala, parašyta nuo 2011 metų balandžio mėnesio. Bet Balandis juk senai praėjo
                                          Paskutinis taisė 1132; 2011.06.06, 11:32.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X