Nuo Birželio 1-os dienos, 36 maršrutą gražiną į 1-a poskiri, ir dirbs 1-ojo poskirio autobusai. Nieko nesuprantu, kodėl negali jie apsispresti, kam koki maršrutą atiduoti o paskui susigražinti.?
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Vilniaus viešasis transportas (archyvas 2008-2012.07)
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Parašė 2120 Rodyti pranešimąNuo Birželio 1-os dienos, 36 maršrutą gražiną į 1-a poskiri, ir dirbs 1-ojo poskirio autobusai. Nieko nesuprantu, kodėl negali jie apsispresti, kam koki maršrutą atiduoti o paskui susigražinti.?
Gal grąžina dėl to, kad 26 maršrutu vėl važinės trumpi autobusai?
Comment
-
Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimąIš kur žinai, kad grąžina?
Gal grąžina dėl to, kad 26 maršrutu vėl važinės trumpi autobusai?
Comment
-
Parašė 2120 Rodyti pranešimąGirdėjau kaip vairuotojai tarppusavyje šnekėjo.Gerbkite kitų forumo narių nuomones.
Comment
-
Parašė autobusas36 Rodyti pranešimąKiek žinau, kad vasaros sezonu 36 dirbs triašiai autobusai, tai yra oficialiai paskelbta www.vilniustransport.lt
Comment
-
Parašė 2120 Rodyti pranešimą/\Nu ir kas? Tegul dirba tie triašiai tuo 36 maršrutu, bet dirbs 1-ojo poskirio autobusai.Gerbkite kitų forumo narių nuomones.
Comment
-
Parašė autobusas36 Rodyti pranešimąBet pirmająme poskyryje yra tik trumpi (dviašiai) autobusai.
Comment
-
Mažės maršrutų
Gintarė MICEVIČIŪTĖ
„Sostinės” korespondentė
2011-05-28
Sužinoję, kad nuo birželio 1 d. nebeliks 067 maršruto autobuso, važiuojančio iš Santariškių į Grigiškes, gyventojai puolė rinkti parašų, kad šis jiems gyvybiškai svarbus maršrutas išliktų.
Išsaugoti iš Santariškių į Grigiškes važiuojančius įmonės „Kolegita” 067 maršruto autobusus panoro apie 2500 vilniečių. Jų pasirašytas raštas jau iškeliavęs į miesto savivaldybę.
Vilniaus vežėjų asociacijos prezidentas Saulius Matulionis sakė, kad per mėnesį 067 maršruto autobusai veža apie 60 tūkst. keleivių.
„Tai gana daug, bet savivaldybei atrodo, kad toks keleivių skaičius per mažas”, – priežastis, kodėl miesto savivaldybė nepratęsė sutarties su įmone „Kolegita”, paaiškino S.Matulionis.
Miesto savivaldybės Komunalinio ūkio departamento direktorius Virginijus Pauža teigė, kad panaikinus 067 maršrutu kursuojančius privačius autobusus vilniečiai iš Santariškių į Grigiškes galės nuvykti kitais būdais.
Tuo pačiu maršrutu važinėja 29 ir 55 numeriais pažymėti autobusai.
Tačiau norint iš Grigiškių nuvykti į Santariškes iš vieno autobuso į kitą reikia persėsti Lazdynuose.
„Suprantu, kad privatūs autobusai buvo patogesni, keleivis ranką pakelia ir jie stoja, kur nori, tačiau taip negalima, autobusai gali sustoti tik stotelėse.
Atsižvelgsime į žmonių norus, gal pratęsime 29 arba 55 autobuso maršrutus, kad iš Santariškių į Grigiškes būtų galima nuvažiuoti be persėdimo.
Tačiau kol kas galimybių sujungti visus miesto rajonus neturime”, – kalbėjo V.Pauža.
Jis pridūrė, kad 067 autobusų maršrutas miesto savivaldybei yra nenaudingas.
Už negautas planuotas pajamas privačiam vežėjui sostinės savivaldybė turi sumokėti. Per mėnesį už šį maršrutą susidaro iki 200 tūkst. litų.
Comment
-
Antrąkart savivaldybė iš dangaus išgalvoja argumentus siekdama įrodyti 067 maršruto nereikalingumą. Paprasčiau tariant, pievas šneka.
Nu nė karto neteko matyti, kad kas nors stabdo privatų autobusą ranka. Bent jau Kolegitos autobusai tai stoja tik stotelėse kaip ir priklauso, čia ne mikriukai.
Jau nusibodo tokie pokštai. Kol kas jie nepasakė nė vieno tinkamo argumento, kodėl maršrutas naikinamas. Vis išgalvoja ką nors, kaip ir dėl mažo keleivių srauto.
Vienintelis panašus į tinkamą argumentas yra šis:
Už negautas planuotas pajamas privačiam vežėjui sostinės savivaldybė turi sumokėti. Per mėnesį už šį maršrutą susidaro iki 200 tūkst. litų.Paskutinis taisė Vilnietizz; 2011.05.31, 16:00.
Comment
-
Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimąNu nė karto neteko matyti, kad kas nors stabdo privatų autobusą ranka. Bent jau Kolegitos autobusai tai stoja tik stotelėse kaip ir priklauso, čia ne mikriukai.
Per metus 2.5 mln. vienam maršrutui maža suma?P.
Comment
-
Parašė vap Rodyti pranešimąNegaliu pasakyti apie 067, bet 062 ir 05 stoja ir prie pakeltos rankos (rečiau negu mikriukai, bet stoja). Taip pat galiu tiksliai pasakyti, kuriose vietose, ne stotelėje, sustoja ir išleidžia keleivius kasryt.
Per metus 2.5 mln. vienam maršrutui maža suma?
O šiaip, jei jau prakalbom apie grafikų nesilaikymą, tai gal geriau jau būtų panaikinti ne 05 ar 067, o Centvalio 062. Jiems tai tikrai nei tvarkaraščiai, nei KET negalioja- daro viską, kad tik kuo daugiau keleivių pervežtų. Mettal teigė matęs pas 062 vairuotojus atspausdintus 53 ir kitų maršrutų-konkurentų tvarkaraščius. Kolegitos vairuotojai pagrinde taip nesielgia.
Turbūt kompensacijos vežėjams mokamos tik už 067, o už 05 ir 062 nemokamos , nes jie yra kur kas labiau apkrauti nei 067 (nors ir 067 ne tuščias važinėja, bet 05 ir 062 kartais vos ne sausakimši būna!). Todėl ir lieka ta 200 tūkst. Lt/mėn. suma. Gal ir ji nėra maža, bet kartoju, panaikinus privačius maršrutus ir mikriukus, autobusų parkui išleisti į gatves proporcingai daugiau transporto priemonių (kad susidoroti su padidėjusiais keleivių srautais) municipaliniam autobusų parkui kainuotų turbūt ne ką pigiau. O pelno didelio iš to tikėtis vargu ar verta.
Comment
-
Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimąNa, kartais gal ir išleidžia, bet kad įleidinėtų ne stotelėje, nė karto nemačiau, gal ir klystu. Bet kuriuo atveju, tai ne priežastis naikinti maršrutą.
O šiaip, jei jau prakalbom apie grafikų nesilaikymą, tai gal geriau jau būtų panaikinti ne 05 ar 067, o Centvalio 062. Jiems tai tikrai nei tvarkaraščiai, nei KET negalioja- daro viską, kad tik kuo daugiau keleivių pervežtų. Mettal teigė matęs pas 062 vairuotojus atspausdintus 53 ir kitų maršrutų-konkurentų tvarkaraščius. Kolegitos vairuotojai pagrinde taip nesielgia.
Taip pat prieš Žalgirio g. beveik visada išleidžia žmones, jei dega raudonas šviesoforo signalas.
Kurie dažniau taip elgiasi ar 062 ar 05 vairuotojai pasakyti negaliu, bet elgiasi ir tų ir tų.P.
Comment
-
Parašė vap Rodyti pranešimąne kartais išleidžia, o kiekvieną rytą. Ties Konstitucijos pr. arba prieš šviesoforą arba už. Tas pats su sustojimu ir paėmimu žmonių prieš Konstitucijos pr. arba už jo.
Taip pat prieš Žalgirio g. beveik visada išleidžia žmones, jei dega raudonas šviesoforo signalas.
Kurie dažniau taip elgiasi ar 062 ar 05 vairuotojai pasakyti negaliu, bet elgiasi ir tų ir tų.
Bet kuriuo atveju, tai ne priežastis naikinti 067 maršruto
Comment
-
2011 06 01 - NUO BIRŽELIO 2 D. IKI RUGSĖJO 3 D. KEIČIASI 30, 33 IR 50 AUTOBUSŲ TRASOS.
http://www.vilniustransport.lt/lt/news/view/?id=375
Comment
-
Va ką atradau:
8000 Vilniaus studentų: norime geresnio susisiekimo viešuoju transportu
Vilniaus universiteto Studentų atstovybė (VU SA) su dar aštuonių Vilniaus aukštųjų mokyklų studentų atstovais parengė peticiją su pasiūlymais, kaip gerinti viešojo transporto susisiekimą Vilniaus mieste. Po šia peticija praėjusių metų rudenį, per Tarptautinę studentų dieną, pasirašė 8071 studentas. Prie šio klausimo vėl grįžta su naujuoju miesto meru Artūru Zuoku.
...Pagrindiniai siūlymai buvo troleibusų ir autobusų važiavimo laiko vėlinimas ar maršrutų skaičiaus didinimas. Taip pat siūlyta sudaryti naujus maršrutus ir tobulinti esamus. Pavyzdžiui, buvo išaiškinta problema, kad VU Medicinos fakulteto studentams kyla problemų, kai reikia nuvažiuoti nuo M. K. Čiurlionio gatvėje esančio fakulteto iki Santariškių klinikų. Dėl šios priežasties buvo pasiūlytas maršrutas: Santariškės – Didlaukio st. – Žaliasis tiltas – Sparta – Stotis. Taip pat dauguma studentų išreiškė poreikį naktiniams autobusams miesto švenčių ar šventinių renginių naktimis.
beje pats nuo savęs gal geriau pasiūlyčiau ne per žaliąjį tiltą, o lukiškių g. per geležinį vilką iki didlaukio g., tada jau baltupio g.Paskutinis taisė Rijikas; 2011.06.06, 11:23.
Comment
-
Nuo 2011 m. balandžio 11 d. 55 „Santariškės–Fabijoniškės–Laisvės pr.–Greitosios pagalbos ligoninė” maršruto autobuso trasa pratęsiama iki Grigiškių:
http://www.vilniustransport.lt/lt/news/view/?id=377
Comment
-
Parašė 2120 Rodyti pranešimąNuo 2011 m. balandžio 11 d. 55 „Santariškės–Fabijoniškės–Laisvės pr.–Greitosios pagalbos ligoninė” maršruto autobuso trasa pratęsiama iki Grigiškių:
http://www.vilniustransport.lt/lt/news/view/?id=377
beje ir keistai per fabijoniškes sukinėjasi...
ir kaip dar seksis ilgam autobusui nuo savanorių pr. užvažiuoti į oslo g., kai dabar ten išrausta?Paskutinis taisė Rijikas; 2011.06.06, 11:32.
Comment
Comment