Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus viešasis transportas (archyvas 2008-2012.07)

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Buss fanas Rodyti pranešimą
    Siek tiek pataisysiu Tave privatininkus skelbia stoteliu cilindruose, svieslentese ir dar SI "Susisiekimo paslaugos" svetaineje bei greiciausio marsruto paieskoje (paskutini kart kai ivedziau netgi nustebau,kad man vaziuojant reiks dar ir su privaciu autobusu pora stoteliu pavaziuoti ) + be minetu marsrutu dar ir "Leilando" 112 marsrutas skelbiamas stoteliu cilindruose. del viso to,ko anksciau nebuvo as ir pradejau manyti jog "Susisiekimo paslaugos" jau ir privacius autobusu pradejo koordinuoti
    Negi neaišku, kad Susisiekimo paslaugos (toliau SĮSP) nelenda į privatininkų gyvenimą (jų kontrole užsiima lygtais Savivaldybės viešojo transporto poskyris, kuris tiesa, savo pareigas irgi atlieka apgailėtinai)? Galbūt SĮSP tik nustato privatininkams grafikus, nors tuo irgi abejoju. Pernai pavasarį buvo pasirašyta sutartis tarp SĮSP ir Kolegitos bei Centvalio dėl 05 ir 062 maršrutų grafikų atvaizdavimo (tik šių maršrutų!) internete bei stotelėse. SĮSP sutarties sąlygas įvykdė, ir viskas- nebesikiša jie daugiau ten. 064 grafiko nėra, nes Leilandas tokią sutartį nepasirašė, o 067 nėra, nes kai sutartis buvo pasirašyta, jo dar nebuvo, o kai jis pradėjo kursuoti, naujos sutarties niekas nepasirašė. Tas pats ir su nemokamais. Kodėl taip? Nuo žioplumo vaistų nėra.

    Dėl 112 išvis jokios sutarties nebuvo pasirašoma, čia rajono maršrutas. Tiesiog Leilandas paprašė SĮSP (galbūt ir šiek tiek užmokėjo), kad įlaminuotų jo grafikus stotelėse tam, kad jie nebūtų nuplėšiami. Kodėl Leilandas nepaprašė SĮSP įlaminuoti kitų jo maršrutų grafikus? Klausk jų.

    Dabar jau viskas aišku?
    Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
    Marsrutai.lt tinklaraštis!
    SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

    Comment


      Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
      Negi neaišku, kad Susisiekimo paslaugos (toliau SĮSP) nelenda į privatininkų gyvenimą (jų kontrole užsiima lygtais Savivaldybės viešojo transporto poskyris, kuris tiesa, savo pareigas irgi atlieka apgailėtinai)? Galbūt SĮSP tik nustato privatininkams grafikus, nors tuo irgi abejoju. Pernai pavasarį buvo pasirašyta sutartis tarp SĮSP ir Kolegitos bei Centvalio dėl 05 ir 062 maršrutų grafikų atvaizdavimo (tik šių maršrutų!) internete bei stotelėse. SĮSP sutarties sąlygas įvykdė, ir viskas- nebesikiša jie daugiau ten. 064 grafiko nėra, nes Leilandas tokią sutartį nepasirašė, o 067 nėra, nes kai sutartis buvo pasirašyta, jo dar nebuvo, o kai jis pradėjo kursuoti, naujos sutarties niekas nepasirašė. Tas pats ir su nemokamais. Kodėl taip? Nuo žioplumo vaistų nėra.

      Dėl 112 išvis jokios sutarties nebuvo pasirašoma, čia rajono maršrutas. Tiesiog Leilandas paprašė SĮSP (galbūt ir šiek tiek užmokėjo), kad įlaminuotų jo grafikus stotelėse tam, kad jie nebūtų nuplėšiami. Kodėl Leilandas nepaprašė SĮSP įlaminuoti kitų jo maršrutų grafikus? Klausk jų.

      Dabar jau viskas aišku?
      na matai labai jau per visas savo turimas priemones SI "Susisiekimo paslaugos" pradejo skelbti tuos privatininkus,netgi per greiciausio marsruto paieska,kaip jau minejau. Be to kazkada maciau SISP darbuotoju pareigu ir kontaktu sarase koordinatorius: troleibusu koordinatorius,autobusu koordinatorius ir privaciu autobusu koordinatorius..tiesa kuri laika pastarojo kontaktu jau nematau,taciau po tos sutarties pasirasymo manau kad jis vel galejo atsirasti todel man tokie klausimai ir iskilo..

      Comment


        Švieslentėse ir greičiauso maršruto paieškoje privatininkai yra todėl ir tik todėl, kad yra jų grafikai. Nebūtų grafiko, nebūtų tavo švieslenčių. O greičiausio maršruto paieška ir taip yra dalis eismo tvarkaraščių pateikimo internete dalis.
        Viešojo transporto temų rodyklė >>

        Comment


          Parašė Buss fanas Rodyti pranešimą
          na matai labai jau per visas savo turimas priemones SI "Susisiekimo paslaugos" pradejo skelbti tuos privatininkus,netgi per greiciausio marsruto paieska,kaip jau minejau. Be to kazkada maciau SISP darbuotoju pareigu ir kontaktu sarase koordinatorius: troleibusu koordinatorius,autobusu koordinatorius ir privaciu autobusu koordinatorius..tiesa kuri laika pastarojo kontaktu jau nematau,taciau po tos sutarties pasirasymo manau kad jis vel galejo atsirasti todel man tokie klausimai ir iskilo..
          Bet privačiuose autobusuose nėra sumontuota e.bilieto įranga, o švieslentėse rodomas tik teorinis atvykimo laikas, kuris nekinta net jei transporto priemonė vėluoja atvykti į stotelę ar atvyksta per anksti.

          Ir kaip matai, internete ir stotelėse rodomi tik 2 iš 9 maršrutų tvarkaraščiai. Patalpinus juos internete, visas bendradarbiavimas baigėsi. Negi čia yra kažko nesuprantamo?
          Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
          Marsrutai.lt tinklaraštis!
          SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

          Comment


            na tai kaip supratau,pagal Tave-tai privaciu autobusu SI "Susisiekimo paslaugos" nekoordinuoja ir su jais kaip ir neturi nieko bendro?

            Comment


              Parašė Buss fanas Rodyti pranešimą
              na tai kaip supratau,pagal Tave-tai privaciu autobusu SI "Susisiekimo paslaugos" nekoordinuoja ir su jais kaip ir neturi nieko bendro?
              Pagaliau supratai, ką mes tau virš pusmečio bandėme įrodyti

              O grafikus privatininkams, tiesą sakant, nežinau, kas sudarinėja.
              Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
              Marsrutai.lt tinklaraštis!
              SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

              Comment


                Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
                Pagaliau supratai, ką mes tau virš pusmečio bandėme įrodyti

                O grafikus privatininkams, tiesą sakant, nežinau, kas sudarinėja.
                Kadangi internete privatininkų pateikiami, tai jie įvedami į Piką. Tai arba jie ir kuriami Piku, arba tik suvedami ranka.
                www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                Comment


                  Parašė Ametistas Rodyti pranešimą
                  Kadangi internete privatininkų pateikiami, tai jie įvedami į Piką. Tai arba jie ir kuriami Piku, arba tik suvedami ranka.
                  Mane domina, kas sudarinėja ir koreguoja tvarkaraščius privačių autobusų maršrutams, kas visa tai koordinuoja, o ne suveda į internetą. Pavyzdžiui, miesto maršrutų tvarkaraščius sudarinėja Susisiekimo paslaugos.
                  Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                  Marsrutai.lt tinklaraštis!
                  SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                  Comment


                    Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
                    Pagaliau supratai, ką mes tau virš pusmečio bandėme įrodyti

                    O grafikus privatininkams, tiesą sakant, nežinau, kas sudarinėja.


                    As to kategoriskaietvirtinu,bet manau,kad jie susidaro juos patys ,o po to dar matomai kysiu pagalba ir ''paderina'',kad visa tai net internete butu ju naudai. Na stai konkretus pavyzdys: vilniuje jei jus norite nuvaziuoti 40 marsrutu nuo BIG'o iki zaliojo tilto,tai jums internete ismes stai toki pasiulyma.


                    1 variantas:

                    40 L.L. Zamenhofo st. 11:15 11:33 Gelvonėlio st.


                    062 Gelvonėlio st. 11:51 12:03 Žaliasis tiltas


                    Variantas 2:

                    Išvykimas Atvykimas

                    40 L.L. Zamenhofo st. 11:15 11:33 Gelvonėlio st.


                    53 Gelvonėlio st. 11:41 11:57 Žaliasis tiltas


                    Tai yra pirmiausia jums pasiulys blogesni ir brangesni varianta su privatininku (ir vaziuost ilgiau ir papildomai reikes moketi 2 litus,nors turite pravaziuojanti).
                    O tik paskui jums pasiulys jau ta antra geresni varianta,kur gaejote ir greiciau nuvaziuoti ir su tuo paciu nuolatiniu papildomai nemokedamas. Nemanau ,kad taip grafikai galejo butu sudaryti be kysiu pagalbos. Cia matyt jau privaciu autobusu savininkai pasistenge,kad keleiviai butu dezinformuojami ir apgaudinejami ju naudai.

                    Comment


                      Parašė praeivis Rodyti pranešimą
                      As to kategoriskaietvirtinu,bet manau,kad jie susidaro juos patys ,o po to dar matomai kysiu pagalba ir ''paderina'',kad visa tai net internete butu ju naudai.
                      Jau antrą kartą tamstai aiškinu, kad kompiuteris kyšių neima. Privatininkas važiuoja greičiau už miesto transportą, o sistema juk ir vadinasi - greičiausio maršruto paieška. Sistemai dzin ar ten troleibusas ar autobusas, ar lėktuvas - svarbiausia yra greičiausiai pasiekti kelionės tikslą. Beje, atskleisiu valstybinę paslaptį: greičiausio maršruto paieškos nustatymuose galima nusistatyti kokiomis transporto priemonėmis ar jų kombinacijomis norima naudotis! Todėl niekas netrukdo nuimti žymeklį nuo privačių autobusų...
                      Viešojo transporto temų rodyklė >>

                      Comment


                        Parašė Mettal Rodyti pranešimą
                        Jau antrą kartą tamstai aiškinu, kad kompiuteris kyšių neima. Privatininkas važiuoja greičiau už miesto transportą, o sistema juk ir vadinasi - greičiausio maršruto paieška. Sistemai dzin ar ten troleibusas ar autobusas, ar lėktuvas - svarbiausia yra greičiausiai pasiekti kelionės tikslą. Beje, atskleisiu valstybinę paslaptį: greičiausio maršruto paieškos nustatymuose galima nusistatyti kokiomis transporto priemonėmis ar jų kombinacijomis norima naudotis! Todėl niekas netrukdo nuimti žymeklį nuo privačių autobusų...
                        1. Kompiuteris kysiu neima,bet jis dirba pagal nurodyta programa,kuria sudarineja tas kysius imantysis:-)) Ar dabar aiskiau?
                        2. Tuo konkreciu atveju aiskiai parodyta,kad privatininkas atvaziuoja veliau.
                        3. Eilinis zmogus dazniausiai nesiknisa tuose detaliuose nustatymuose ir todel varneles ir nenuima nuo privaciu autobusu.

                        Jei nori gali pasiziureti dar viena pavyzdi; ivesk zamenhofo-pramogu arena. Ir gausi stai koki rezultata. Is pradziu tau pasiulys brangesni ir blogesni laiko atzvilgiu varianta :40 aut 12.10 -12.28 gelvoneliu
                        062 aut 12.44gelvoneliu-12.48 pramogu arena.

                        O tik po to bus parodomas tas variantas ,kuris yra tau geresnis,o ne privaciu autobusu kompanijai:
                        40 aut 12.10zamenhofo - 12.28 gelvoneliu
                        53 aut 12.35 gelvoneliu - 12.42 pramogu arena.

                        O gal dar ir dabar viakiskai tvirtinsi,kad cia kaltas kompiuteris,o ne tie kas sudare jam tokia programa. O gal sakysi,kad kaltas pats vartotojas,nes nenueme varneles? O gal zmogui svarbu nuvaziuoti kuo greiciau, bet jam is pradziu vis tiek persa ilgesni vaziavimo varianta,bet tik kad butu vaziuota su privatininku:-)) Taigi nusiimk rozinius akinius ir matyk gyvenima toki ,koks jis yra is tikruju.
                        Paskutinis taisė praeivis; 2011.05.23, 11:03.

                        Comment


                          Parašė Ametistas Rodyti pranešimą
                          Parašė c2h5oh
                          O "Susisiekimo paslaugos" liks atskira įmone, kurios vienintelė funkcija - koordinuoti kitą įmonę, "sujungtą a ir t parką"?
                          Ne koordinuoti parką, o organizuoti ir koordinuoti VT eismą Vilniuje - kaip ir dabar yra, taip ir vėliau bus.


                          Parašė Buss fanas Rodyti pranešimą
                          na tai kaip supratau,pagal Tave-tai privaciu autobusu SI "Susisiekimo paslaugos" nekoordinuoja ir su jais kaip ir neturi nieko bendro?
                          Tai koordinuoja ar nekoordinuoja?

                          Comment


                            Atsakymas iš Vilniaus miesto savivaldybės

                            Dėl populiariausių Vilniaus miesto viešojo transporto stotelių ir maršrutų
                            Gerbkite kitų forumo narių nuomones.

                            Comment


                              Parašė c2h5oh Rodyti pranešimą
                              Tai koordinuoja ar nekoordinuoja?
                              Tai kaip supratau pagal Vilnieti, tai:"Susisiekimo paslaugos" privaciu autobusu nekoordinuoja ir tai yra visiskai atskira respublika

                              Comment


                                Parašė praeivis Rodyti pranešimą
                                1. Kompiuteris kysiu neima,bet jis dirba pagal nurodyta programa,kuria sudarineja tas kysius imantysis:-)) Ar dabar aiskiau?
                                2. Tuo konkreciu atveju aiskiai parodyta,kad privatininkas atvaziuoja veliau.
                                3. Eilinis zmogus dazniausiai nesiknisa tuose detaliuose nustatymuose ir todel varneles ir nenuima nuo privaciu autobusu.

                                Jei nori gali pasiziureti dar viena pavyzdi; ivesk zamenhofo-pramogu arena. Ir gausi stai koki rezultata. Is pradziu tau pasiulys brangesni ir blogesni laiko atzvilgiu varianta :40 aut 12.10 -12.28 gelvoneliu
                                062 aut 12.44gelvoneliu-12.48 pramogu arena.

                                O tik po to bus parodomas tas variantas ,kuris yra tau geresnis,o ne privaciu autobusu kompanijai:
                                40 aut 12.10zamenhofo - 12.28 gelvoneliu
                                53 aut 12.35 gelvoneliu - 12.42 pramogu arena.

                                O gal dar ir dabar viakiskai tvirtinsi,kad cia kaltas kompiuteris,o ne tie kas sudare jam tokia programa. O gal sakysi,kad kaltas pats vartotojas,nes nenueme varneles? O gal zmogui svarbu nuvaziuoti kuo greiciau, bet jam is pradziu vis tiek persa ilgesni vaziavimo varianta,bet tik kad butu vaziuota su privatininku:-)) Taigi nusiimk rozinius akinius ir matyk gyvenima toki ,koks jis yra is tikruju.
                                Na, nelaikyk keleivių kvailiais. Visų pirma, galima nuimti varnelę nuo privatininkų. Antra, nėra prasmės daryti taip, kad miesto maršrutai automatiškai paieškoje turėtų prioritetą. Juk tiems keleiviams, kurie neturi nuolatinio, dzin, kuo važiuoti.
                                Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                                Marsrutai.lt tinklaraštis!
                                SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                                Comment


                                  O gal ir ne. Nusiperka pakelį vienkartinių ar paros bilietą ir važinėja. Ypač užsieniečiai, kurie visų VT ypatumų nežino.

                                  Comment


                                    Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
                                    Na, nelaikyk keleivių kvailiais. Visų pirma, galima nuimti varnelę nuo privatininkų. Antra, nėra prasmės daryti taip, kad miesto maršrutai automatiškai paieškoje turėtų prioritetą. Juk tiems keleiviams, kurie neturi nuolatinio, dzin, kuo važiuoti.
                                    Praeivi,kaip matome ne tik Mettal reikia nusiimti rozinius akinius..

                                    Comment


                                      Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                      O gal ir ne. Nusiperka pakelį vienkartinių ar paros bilietą ir važinėja. Ypač užsieniečiai, kurie visų VT ypatumų nežino.
                                      Na net jei keleivis ir nevietinis, tai ką? Greičiausio maršruto paieška galima naudotis ne vien lietuvių kalba. Tad ir užsieniečiui nesunku nuimti varnelę nuo privataus maršruto. Žinoma, nepamaišytų aiškiai matomas įspėjimas, kad privačiuose maršrutuose miesto bilietai negalioja.
                                      Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                                      Marsrutai.lt tinklaraštis!
                                      SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                                      Comment


                                        http://www.alfa.lt/straipsnis/114251...11-05-24_09-35

                                        Prieš keletą metų teko kalbinti Lietuvoje viešėjusį Tarptautinės visuomeninio transporto asociacijos (UITP) generalinį sekretorių Hansą Ratą. Iš to, ką pamatė Lietuvoje, patyrusiam viešojo transporto specialistui giliausią įspūdį paliko galybė miestų gatvėmis zujančių mikroautobusų. Pasak jo, tokios transporto rūšies jau nelikę net Afrikoje, nekalbant apie ilgametę keleivių vežimo patirtį turinčius Vakarų Europos miestus. Siekdami išvaduoti miestų gatves nuo spūsčių, mikroautobusus iš miestų centro pamažu stumia ir Rusijos didmiesčių vadovai.
                                        http://m.lrytas.lt/-1308629241130735...ms-belieka.htm

                                        Comment



                                          Sostinės vežėjai apskaičiavo, kad per mėnesį dėl privačių vežėjų jie netenka maždaug 1,5 mln. litų. Per metus susidaro apie 18 milijonų – tiek, kiek abiem vežėjams – „Vilniaus autobusams“ bei „Vilniaus troleibusams“ – reikia kompensacijų iš miesto savivaldybės. „Jei šie pinigai atitektų mums, nereikėtų dotacijų iš miesto, ir miestas šiuos pinigus galėtų skirti kitoms reikmėms“, - sako bendrovės „Vilniaus autobusai“ eksploatacijos direktorius Rimantas Markauskas.
                                          Dear Sir,

                                          Comment

                                          Working...
                                          X