Valdžia gali manyti kitaip. Parkai skolose ir pajamas reikia didinti. Kuro kainos auga. Iki 3 Lt tikrai nekels, bet iki 2,20 - 2,40 pakelti visgi gali.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Vilniaus viešasis transportas (archyvas 2008-2012.07)
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąValdžia gali manyti kitaip. Parkai skolose ir pajamas reikia didinti. Kuro kainos auga. Iki 3 Lt tikrai nekels, bet iki 2,20 - 2,40 pakelti visgi gali.I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
Parama Siaurojo geležinkelio klubui
Comment
-
Parašė Wycka Rodyti pranešimąPajamas galima didinti ir kitais būdais, net pačiam atsibosta kartotis. Reklama troleibusų išorėje ir viduje, garsinė ir video reklama salone, reklama ant vienkartinių ir terminuotų bilietų, reklama VT įmonės e-puslapyje, autobusų/troleibusų proginė nuoma, etc etc etc...
Comment
-
Sostinėje kelionės mikroautobusais kaina nedidės bent iki gruodžio
http://verslas.delfi.lt/automoto/sos....d?id=45716997
Comment
-
Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimąTik nereikia kelti važiavimo valdišku VT kainų! Jos jau dabar išpūstos, jau dabar išlaidos bilietams yra ne ką mažesnės nei automobilio išlaikymo išlaidos. Jei kainą padidins iki 3 litų, tikrai kur kas daugiau žmonių rinksis nuosavą transportą. Tik moksleiviams ir studentams rimtai apsimokės VT naudotis. Na ir pensininkams, kuriems sveikata neleidžia vairuoti.www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Parašė Buss fanas Rodyti pranešimąJei panaikinti zada mikrobus,idomu kokia situacija tuomet bus su privaciais autobusais? Ar juos paliks,o gal integruos i bendra e.bilieto sistema? Kokios Jusu nuomones kolegos?Parašė c2h5oh Rodyti pranešimąO "Susisiekimo paslaugos" liks atskira įmone, kurios vienintelė funkcija - koordinuoti kitą įmonę, "sujungtą a ir t parką"?www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
[QUOTE=Ametistas;548919]Autobusai, veikiausiai, išliks. Į e. bilieto sistemą greičiausiai nebus integruota, nes privatininkai nenorės investuoti į įrangos įsigijimą, o savivaldybės jiems įrangos nepirks.
Bet juk privacius autobusus dabar jau koordinuoja SI "Susisiekimo paslaugos"? Juk ir tvarkarascius cilindruose talpina (ko anksciau nebuvo!) ir svieslentese zymi ir netgi lipdukus ant duru isdave tokius pat kaip autobusams ir troleibusams tai jie jau autobusams ir troleibusams ne konkurentai pasidare ar kaip?? manau kad juos tikrai paliks ir tai einama prie vieningos e.bilieto sistemosPaskutinis taisė Buss fanas; 2011.05.20, 17:50.
Comment
-
Parašė music Rodyti pranešimąPapilėnų kas 5-10 min apsireiškia po autobusą, dažniau po kelis iš karto, o Laisvės pr. nėra nė ką skaičiuot, nes ta pačia trasa dar važiuoja 11 ir 16 (pastarasis kas 3-5 min) ir 18 anaiptol nėra populiarus, todėl ir stebiuosi jo užpildymu.
Pilaitei būtų pats metas galvoti bent jau apie troleibusus. Keista, kad jų nėra, o į stotį gainiojamas 54 autobusas, didžiąją maršruto dalį dubliuojantis ypač populiarų 16 maršruto troleibusą. Tereiktų 3-4 km kontaktinio tinklo, o ES mėgsta ekologiją.
Konkrečiau apie srautus į Pilaitę. Minėtas pavyzdys rodo, kad bent piko metu greitasis VT turėtų pasisekimą, juk būtų vienintelis jo maršrutas, o dabar ta pačia trasa veža kelių maršrutų autobusai, tad reik skaičiuoti ne jų srautą atskirai, o trasos bendrą vežtų keleivių skaičių.I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
Parama Siaurojo geležinkelio klubui
Comment
-
Parašė Wycka Rodyti pranešimąIšties autobusų 54 maršrutas šiek tiek įdomus. Ar ne daugiau logikos būtų jį paleisti iš Stoties Pylimo/Jogailos/Vilniaus gatvėmis iki Žaliojo tilto, tada suktų į Konstitucijos prospektą, pravažiuotų pro Savivaldybę, VPU, „Panoramą“ Narbuto gatve ir tiesiai Pailaitės prospektu iki Bitėnų stotelės. Panašiai, kaip kažkada važiuodavo privatus 072 maršruto autobusas. Taip būtų išvengta kitų maršrutų (ypač troleibusų) dubliavimo, nes dabartinis maršrutas ~65% dubliuoja troleibusų 16 maršrutą.
Comment
-
Parašė Mettal Rodyti pranešimąVietoje 072 yra 47, o 54 ir taip labai nemažai žmonių veža toje dubliuojančioje atkarpoje.
Tada nerašiau, tai dabar pasireikščiu: mąsčiau apie tokią trasą — Stotis-Pylimo g.-Basanavičiaus g.-Savanorių pr.-Laisvės pr.-Pilaitės pr.-Karaliaučiaus g..
Tik man kyla klausimas, ar sugebėtų ilgas autobusas išsukti iš Basanavičiaus g. į Pylimo g. (į stoties pusę)?I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
Parama Siaurojo geležinkelio klubui
Comment
-
Mano nuomone, šiuo atveju būtų galima pratęsti 47 maršrutą iki Stoties šiomis gatvėmis: ..., A.Goštauto, J.Tumo- Vaižganto, V.Kudirkos, Pamėnkalnio, Pylimo ir Sodų g. Tik nežinau, ar gali ilgasis autobusas pasukti iš Kudirkos į Pamėnkalnio gatvę. Be to, didės intervalai tarp reisų, tad visai įmanoma, kad teks didinti autobusų skaičių.
54 naikinti vis tiek nereikės- net ir dalinai dubliuodamas 16 troleibusą jis yra pakankamai populiarus. Tačiau, Pilaitei turint du tiesioginius maršrutus į Stotį, galima bus pasvarstyti apie galimybę kurį nors iš jų paleisti ne Vydūno gatve, o Pilaitės prospektu, taip pagerinant susisiekimą šiaurinės Pilaitės dalies gyventojams. 54 ten puikiai tiktų.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąLipdukus jie patys nusipirko, už tvarkaraščių taplipimą galbūt irgi susimoka...
Comment
-
Parašė Buss fanas Rodyti pranešimąna kazin ar privatus autobusai patys pirktu tuos lipdukus,juolab jei ju vistiek nesilaiko..o ant visu masinu jie yra. Taip pat anksciau juk ir tvarkarasciu stoteliu cilindruose ir svieslentese nebudavo,o dabar jau atsirado..cia manau kad SI "Susisiekimo paslaugos" juos prieme po savop veliava ir koordinuoja,nemato konkurentu su autobusais ir troleibusais ir siekia vieningo e.bilietoI'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
Parama Siaurojo geležinkelio klubui
Comment
-
Parašė Wycka Rodyti pranešimą/\ Kuo susiję lipdukai ant durų su e-bilietu?
Comment
-
Dar kartą sakau: Susisiekimo paslaugos niekaip neprižiūri privatininkų. Vienintelis ryšys yra tas, kad kažkas juos ir privatininkus privertė sudaryti sutart dėl privatininkų grafikų skelbimo internete ir stotelėse ir konkrečiai tik dėl 05 ir 062 maršrutų. Antraip jau seniai turėtume ir 064, ir 067 maršrutų grafikus.
Comment
-
Parašė Mettal Rodyti pranešimąDar kartą sakau: Susisiekimo paslaugos niekaip neprižiūri privatininkų. Vienintelis ryšys yra tas, kad kažkas juos ir privatininkus privertė sudaryti sutart dėl privatininkų grafikų skelbimo internete ir stotelėse ir konkrečiai tik dėl 05 ir 062 maršrutų. Antraip jau seniai turėtume ir 064, ir 067 maršrutų grafikus.
Comment
Comment