Aš tik UŽ mikroautobusų tinklo panaikinimą Vilniuje. Faktiškai jie yra vienas iš svarbesnių faktorių, neleidžiančių normalaus VT vystymosi.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Vilniaus viešasis transportas (archyvas 2008-2012.07)
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Parašė oranger Rodyti pranešimąAš tik UŽ mikroautobusų tinklo panaikinimą Vilniuje. Faktiškai jie yra vienas iš svarbesnių faktorių, neleidžiančių normalaus VT vystymosi.I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
Parama Siaurojo geležinkelio klubui
Comment
-
Parašė Wycka Rodyti pranešimąAš irgi pritarčiau, bet tik su viena itin kategoriška sąlyga — likęs VT po mikroautobusų panaikinimo važiuos žymiai greičiau ir dažniau.www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Parašė Pauliukas Rodyti pranešimąVisos legalios priemones kovoti su mikroautobusu mazinimu mieste yra logiskos ir net labai sveikintinos. Kad Kauno politikai taip atsikvosetu ir nenuolaidziautu savo draugeliams imoniu savininkams.. Mikrobu atsisakymas yra mazesne blogybe. Aisku, kad priemescio keli gyventojai gali netekti artimo susiekimo nera gerai, bet reikia ziureti i gaunama nauda visam miestui.www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąDėl greičio. O kaip manai, ar pilnas prisigrūdusių keleivių autobusas ar troleibusas gali miesto sąlygomis, kai gali tekti staiga stabdyti, vežti keleivius 50 ar kur galima ir 60-70 km/h greičiu? Ne. Tačiau ne piko metu, kai ir keleivių mažiau, ir gatvės tuštesnės, tai, kad VT velkasi 30-40 km/h greičiu yra labai blogai. Arba kad ir 29 autobusas nuo Gariūnų iki Grigiškių velkasi geriausiu atveju 50-60 km/h greičiu, kai galėtų važiuoti 80 km/h, net ir būdamas pilnas. Tas pats pasakytina ir apie S. Batoro gatve važiuojančius autobusus...
Comment
-
Parašė Pauliukas Rodyti pranešimąDel vaziavimo letumo tai pastebejau tik Vilniuje, kad autobusai velkasi. Kaune vaziuoja normaliai ar netgi laksto..www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Parašė Ametistas Rodyti pranešimąŽymiai? Žymiai nereikia, nes nebus tiek keleivių. Dėl greičio - Lietuva nėra tokia turtinga, kad dotuotų VT tiek, kad jis galėtų prabangiai keleivius vežioti tik sėdinčius, tai daro įtaką greičiui. Aišku, įvedus A juostas, optimizavus tvarkaraščius ir kiek padidinus transporto skaičių maršrutuose, greitį galima didinti, bet žymiai - ne.
Kas dėl greičio, tam reikia NORMALIAI, o ne teoriškai sudarinėti tvarkaraščius (kad autobusui nereikėtų tuščia tiesia gatve važiuoti 35km/h greičiu), nupiešti vientisas A juostas (ir panaikinus šviesoforą Pylimo/Klaipėdos g. sankryžoje). Jau esu minėjęs idėją, kad Vilniuje galėtų būti bent viena 2 juostų gatvė, skirta tik VT ir spec. transportui.I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
Parama Siaurojo geležinkelio klubui
Comment
-
Parašė Wycka Rodyti pranešimąKaip nebus keleivių, jeigu nebeliks mikroautobusų? Tai kur tie keleiviai dings — vaikščios pėsti, važiuos taxi ar per naktį automobilį nusipirks?
Kas dėl greičio, tam reikia NORMALIAI, o ne teoriškai sudarinėti tvarkaraščius (kad autobusui nereikėtų tuščia tiesia gatve važiuoti 35km/h greičiu), nupiešti vientisas A juostas (ir panaikinus šviesoforą Pylimo/Klaipėdos g. sankryžoje). Jau esu minėjęs idėją, kad Vilniuje galėtų būti bent viena 2 juostų gatvė, skirta tik VT ir spec. transportui.www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Parašė Ametistas Rodyti pranešimąSiūlau dar kartą paskaityti kaip parašiau: „Žymiai? Žymiai nereikia, nes nebus tiek keleivių“. Aš nerašiau, kad keleivių nebus.I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
Parama Siaurojo geležinkelio klubui
Comment
-
Parašė Zorro Rodyti pranešimąVilniuje jungiami autobusų ir troleibusų parkai
Sostinės taryba pritarė bendrovių „Vilniaus autobusai“ ir „Vilniaus troleibusai“ sujungimui. Už reorganizavimo proceso pradžią pasisakė 27 tarybos nariai, prieš – 10, dar 10 susilaikė.
Comment
-
Parašė Wycka Rodyti pranešimąNa tada ir aš turėčiau truputį pakeisti savo žodžius: „Kaip nebus tiek keleivių, jeigu nebeliks mikroautobusų? Tai kur tie mikroautobusų keleiviai dings — vaikščios pėsti, važiuos taxi ar per naktį automobilį nusipirks?“
Comment
-
Ne, visgi į tokius maršrutus kaip Stotis - Santariškės ir Stotis - Fabijoniškės reikės daugiau autobusų. Taip pat problematiška būtų su oro uostu. 2 autobuso maršrutą rekėtų sutankinti bent iki 4 reisų per valandą ne piko metu... Visgi kol kas tikriausiai mikrobų nenaikins, o tik pakels kainas važiuoti jais. Gali būti, kad po kurio laiko pakels ir ne pro centrą važiuojančių mikrobų kainas. O po to ir autobusų bei troleibusų...
Comment
-
Parašė Mettal Rodyti pranešimąManau, kad šiame punkte derėtų apsiriboti vien tik "scandinavian version" autobusais. Kategoriškai nesutinku, kad vairuotojai nemoka naudotis kondicionieriais:
1. Jie ne visada veikia.
2. Ne visi keleiviai supranta, kas tai yra kondicionierius ir patys atidaro langus.
Užbėgsiu už akių: tikrai yra tokių "taupių" vairuotojų, kurie mieliau langus atidarys, nei jungs kondicionierių. O tai jau netoleruotina.
o jeigu kondicienierius jau sugadintas tokių asmenų, reikia jį remontuoti, naudoti ir rūpintis kad nebūtų gadinamas. Tikrai daugiau žmonių važinėtų (o jau važiuojantiems būtų maloniau) jeigu VT būtų daugiau tvarkos.Paskutinis taisė [sp]; 2011.05.19, 12:30.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąDėl greičio. O kaip manai, ar pilnas prisigrūdusių keleivių autobusas ar troleibusas gali miesto sąlygomis, kai gali tekti staiga stabdyti, vežti keleivius 50 ar kur galima ir 60-70 km/h greičiu? Ne. Tačiau ne piko metu, kai ir keleivių mažiau, ir gatvės tuštesnės, tai, kad VT velkasi 30-40 km/h greičiu yra labai blogai. Arba kad ir 29 autobusas nuo Gariūnų iki Grigiškių velkasi geriausiu atveju 50-60 km/h greičiu, kai galėtų važiuoti 80 km/h, net ir būdamas pilnas. Tas pats pasakytina ir apie S. Batoro gatve važiuojančius autobusus...
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąNe, visgi į tokius maršrutus kaip Stotis - Santariškės ir Stotis - Fabijoniškės reikės daugiau autobusų. Taip pat problematiška būtų su oro uostu. 2 autobuso maršrutą rekėtų sutankinti bent iki 4 reisų per valandą ne piko metu... Visgi kol kas tikriausiai mikrobų nenaikins, o tik pakels kainas važiuoti jais. Gali būti, kad po kurio laiko pakels ir ne pro centrą važiuojančių mikrobų kainas. O po to ir autobusų bei troleibusų...
Manau, iš oro uosto reikalingi bent keli reisai per dieną greitojo autobuso maršruto. Tam tiktų ir midibusai, kurie iš VNO vežtų į centrą ar net dar toliau, pvz iki Akropolio, o gal (jeigu ne per daug fantastiška) net iki Villon. Išvažiavęs iš VNO, autobusas sustotų tik Naujininkų žiede, tada ties Lukiškių aikšte, prie Operos, Žaliojo tilto, PC Europa, PC Akropolis, gal ir dar toliau važiuotų.I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
Parama Siaurojo geležinkelio klubui
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąNe, visgi į tokius maršrutus kaip Stotis - Santariškės ir Stotis - Fabijoniškės reikės daugiau autobusų. Taip pat problematiška būtų su oro uostu. 2 autobuso maršrutą rekėtų sutankinti bent iki 4 reisų per valandą ne piko metu... Visgi kol kas tikriausiai mikrobų nenaikins, o tik pakels kainas važiuoti jais. Gali būti, kad po kurio laiko pakels ir ne pro centrą važiuojančių mikrobų kainas. O po to ir autobusų bei troleibusų...
53 autobusą tikrai reikės tankinti, o 26- nebūtinai. Visus 9 autobusus paleidus ilgus, jie net ir piko metu beveik niekuomet nebūna sausakimši. Panaikinus 5 mikroautobusą, keleiviai pasiskirstys tarp 26 ir 05 maršrutų, tad visi turėtų tilpti. Juolab keleivių srautai 53 maršrute kur kas didesni nei 26- Fabijoniškėse, Šeškinėje, prie Ozo, Akropolio srautai yra didesni nei Santariškėse, Jeruzalėje ir dalyje Baltupių.
2, manau užtektų tiesiog grąžinti visus ilgus autobusus. Taip pat reikėtų į bendrąją integruoti ir Oro uosto traukinį.
Comment
Comment