Tai, kad prisipažino, dar nereiškia, kad kažką daryti pradės
Bet man labiausiai patiko jų paaiškinimas, kad Oficialiame mikroautobusų sąraše pateikiama "aktualiausia informacija", nors iš tiesų jų sąraše pateikti duomenys nuo tikrovės skiriasi kaip diena ir naktis.
Užtenka palyginti su šiuo sąrašu http://entuziastai.marsrutai.lt/1400.aspx .
O čia jau galiu garantuoti, kad tiek Mettal, tiek aš įkeliame tik patikimą informaciją, o ne iš serijos "Odna Babuška Skazala". Iš Oficialaus sąrašo nusižiūrime nebent mikriukų eismo dažnumą.
Kad aktualiausia, tai nereiškia, jog ji turi būti teisinga Pasižiūrėk LKŽe, ką tas žodis reiškia
www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Na tarkim sujuntu sias tris imones i viena..taciau kaip butu su privaciais vezejais ivedus vieninga bilietu sistema (elektronini bilieta) juk SI "Susisiekimo paslaugos" butu viena imone su autobusu ir troleibusu parku,o privatus autobusai turetu i juos taip pat integruotis ar kaip?? Gal but ne tik privatus autobusai bet ir marsrutiniai taksi ar netgi Lietuvos gelezinkeliai su atkarpa Naujoji Vilnia-Vilniaus gelez.stotis arba kt.atkarpa Stotis-Oro uostas?
Marsrutai.info WAP versija yra nemokama, tačiau naudojimuisi ja nuolat reikalinga prieiga prie interneto, todėl mokėti už sunaudotus megabaitus/kilobaitus pagal savo mob.interneto tarifą reikia kaskart peržiūrint tvarkaraščius.
Aš tai darau taip:
Atsisiunčiu visus puslapius esančius marsrutai.info serveryje ir išsaugau juos mobiliajame, tuomet atsidarau per "Opera" ten įsidedu į žymas ir turiu visus tvarkaraščius offline.
Ir visgi manau, kad straipsnio autorius kažko nežino ar nenorėjo pasakyti Esu įsitikinęs, kad senis pats išprovokavo kontrolierius tokiam poelgiui . Ir šiaip, pastaruoju metu kontrolieriai kaip tik mandagesni tapo, kiek pastebėjau.
Sveiki. Siandien ryte autobusas 703 volvo7700A pateko i avarija Grigiskiu ziede.
Dar viena avarija i kuria pateko autobusas 127 karosab741 iviko taipogi Grigiskiu ziede iskart po pirmojo autobuso avarijos. 127 autobusu waziavau as. Nepykit kad rasau ne Lietuviu kalbos rasmenemis nes telefone Anglu kalba tik yra.
Baisu. Bet baisiuosi daugiausia ne kontrolierių veiksmais. Kaip galima, net ir TURINT AUTOMOBILĮ, senyvą, ligotą žmogų, ir dar iš kito miesto atvykusį, privežti tik iki autobuso stotelės ir... palikti likimo valiai?
Man tai šioje istorijoje keisčiausia, kad dėl iškilusios problemos (neveikiančių komposterių) klausiama kažkokių manomai keleivių, bet nesikreipiama pagalbos į asmenį kuris turėtu žinoti ir padėti - vairuotoją. O tai kas rašoma apie kontrolierius, tai visiškai nestebina ir net nesitiki, kad situacija greitu metu pasikeistu į gerą.
Baisu. Bet baisiuosi daugiausia ne kontrolierių veiksmais. Kaip galima, net ir TURINT AUTOMOBILĮ, senyvą, ligotą žmogų, ir dar iš kito miesto atvykusį, privežti tik iki autobuso stotelės ir... palikti likimo valiai?
Tai pas mus jau toks prastas keleivinis transportas, kad senyvo žmogaus jau niekaip jam negalima patikėt?
Manau, tokiu atveju tinka pasakymas: nežinojimas neatleidžia nuo atsakomybės. Juk nuvažiavę į kokią Daniją policijai nepasakysite, kad "nežinojau, kad negalima kirsti ištisinės linijos, pas mus Lietuvoje daug kas taip daro". Todėl prieš keliaudami pasidomime tos vietos taisyklėmis. O kad Vilniuje įlipimas pro priekines duris ir prie vairuotojo reikia pasižymėti bilietą, tai labai daug buvo rašyta spaudoje. Aišku ir pas kontrolierius turėjo suveikti žmogiškumo faktorius.
Neretai tokiuose straipsniuose visos spalvos taip sutirštinamos, kad tik kontrolieriai atrodytų kuo žiauresni. Ta, kuri sodino pagyvenusią moteriškę į autobusą galėjo pati ją perspėti. O kontrolieriai dar ne tokių atvejų yra matę ir tokių pasiteisinimų kiekvienas tikras zuikis prisigalvoja. Kol kas niekas nėra išradęs tokio metodo, kad iškart galima būtų nustatyti meluoja žmogus ar ne. O mūsų kontrolė labai pasikeitė į gerąją pusę.
Manau, tokiu atveju tinka pasakymas: nežinojimas neatleidžia nuo atsakomybės. Juk nuvažiavę į kokią Daniją policijai nepasakysite, kad "nežinojau, kad negalima kirsti ištisinės linijos, pas mus Lietuvoje daug kas taip daro". Todėl prieš keliaudami pasidomime tos vietos taisyklėmis. O kad Vilniuje įlipimas pro priekines duris ir prie vairuotojo reikia pasižymėti bilietą, tai labai daug buvo rašyta spaudoje. Aišku ir pas kontrolierius turėjo suveikti žmogiškumo faktorius.
Taip, nežinojimas neatleidžia nuo atsakomybės.
Kas dėl įlipimo pro priekines duris, tai ši istorija dar kartą parodė, kaip vairuotojai "atsakingai" vykdo savo pareigas. Dar moteriškei lipant į transporto priemonę, vairuotojas, pagal taisykles, turėjo pareikalauti jos pažymėti bilietą. Šiuo atveju jis to nepadarė, o greičiausiai net ir nežiūrėjo į įlipimo durų pusę, nors įlaipinimas ir vyko pradinėje maršruto stotelėje ir, kaip supratau, įlipančiųjų beveik nebuvo.
Neretai tokiuose straipsniuose visos spalvos taip sutirštinamos, kad tik kontrolieriai atrodytų kuo žiauresni. Ta, kuri sodino pagyvenusią moteriškę į autobusą galėjo pati ją perspėti. O kontrolieriai dar ne tokių atvejų yra matę ir tokių pasiteisinimų kiekvienas tikras zuikis prisigalvoja. Kol kas niekas nėra išradęs tokio metodo, kad iškart galima būtų nustatyti meluoja žmogus ar ne. O mūsų kontrolė labai pasikeitė į gerąją pusę.
Pritariu Kas bebūtų, bet kontrolė išties keičiasi į gerąją pusę
Taip, nežinojimas neatleidžia nuo atsakomybės.
Kas dėl įlipimo pro priekines duris, tai ši istorija dar kartą parodė, kaip vairuotojai "atsakingai" vykdo savo pareigas. Dar moteriškei lipant į transporto priemonę, vairuotojas, pagal taisykles, turėjo pareikalauti jos pažymėti bilietą. Šiuo atveju jis to nepadarė, o greičiausiai net ir nežiūrėjo į įlipimo durų pusę, nors įlaipinimas ir vyko pradinėje maršruto stotelėje ir, kaip supratau, įlipančiųjų beveik nebuvo.
Kartais tenka lankytis Pagiriuose, tai pastebėjau, kad galinėje stotelėje beveik visada stovint autobusui (78 ar 42) Vairuotojas laiko atidaręs vidurines duris o priekinės būna uždarytos. Ir jis nei nežvilgteli įlipančių pusėn, o ten tikrai nemažai keleivių lipa. Tačiau kai važiuoja link stoties stotelėse atidaro tik priekines duris. Tai vienintelis paaiškinimas būtu, kad vairuotojas tiesiog šąla?
Autobusai ir troleibusai vasario 16 dieną važiuos pagal sekmadienio, o vasario 19 d. – darbo dienų tvarkaraščiais.
Informacija apie pasikeitimus bei viešojo transporto darbą pateikiama interneto tinklalapyje www.vilniustransport.lt, mobiliaisiais telefonais (wap.vilniustransport.lt) bei darbo valandomis teikiama nemokama telefono linija 8-800-22922.
Vilniaus miesto savivaldybė praneša:
Vasario 16 dieną - galios bilietai, kurie galioja ir išeiginėmis dienomis, vasario 19 dieną - galios darbo dienų bilietai.
Comment