Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus viešasis transportas (archyvas 2008-2012.07)

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Iš 40 švieslenčių veikia vos 3

    Sostinės valdžia niekaip nepajėgia pagal paskirtį panaudoti švieslenčių, kurios prieš keletą metų buvo sukabintos viešojo transporto stotelėse. Iš 40 švieslenčių šiuo metu veikia 3, nors pagal projektą visos turėjo veikti nuo 2008-ųjų pavasario, praneša LTV naujienų tarnyba.
    http://verslas.delfi.lt/automoto/is-....d?id=41147029

    Comment


      Vežios lietuviški troleibusai?
      Sandra TRINKŪNAITĖ
      „Sostinės” korespondentė
      2011-01-22
      Įmonė „Vilniaus troleibusai” nutarė naujus troleibusus surinkinėti pati. Jau kovo mėnesį į Vilnių turėtų atkeliauti pirmosios lietuviškų troleibusų detalės.

      Šiuo metu miesto gatvėmis važinėja 321 troleibusas, tačiau net 200 jų yra seni ir smarkiai išklerę. Juos būtina kuo skubiau keisti.

      „Mes per daug jėgų skiriame senų troleibusų remontui. Tad susėdome, apskaičiavome ir, užuot pirkę iš svetur, nutarėme troleibusus surinkinėti patys.Turime krūvą specialistų, kurie išmano, kaip tai padaryti.

      Jeigu reikės, galėsime ir papildomai žmonių parengti. Svarbiausia – ryžtas ir noras”, – teigė įmonės „Vilniaus troleibusai” generalinis direktorius Vidmantas Striška.

      Jis jau kalbėjosi su įvairiomis troleibusų detales gaminančiomis užsienio įmonėmis ir paragino dalyvauti konkurse. Jis bus skelbiamas artimiausiu metu.

      Iš pradžių „Vilniaus troleibusai” ketina surinkti tris eksperimentinius troleibusus. Jeigu šis projektas pateisins lūkesčius, darbai bus tęsiami.

      Nors parko direktorius tikino, kad tokiu būdu pavyktų sutaupyti pinigų, kokia tai būti suma, kol kas atskleisti nenorėjo.

      „Pirmą troleibusą surinkti gal ir nebus pigiau. Tačiau mes mokysimės. Kai įsivažiuosime pasikeis ir kaina”, – sumanymo sėkme neabejojo V.Striška.

      Šiais metais iš ES lėšų „Vilniaus troleibusai” dar ketina įsigyti ir trylika svetur pagamintų naujų transporto priemonių. ES finansuoja 85 procentus visos joms įsigyti skirtos sumos.

      Pirks aštuoniolika ekologiškų autobusų

      * Savo parką netrukus ketina papildyti ir įmonė „Vilniaus autobusai”. Ji įsigis 18 ekologiškų autobusų.

      * „Didžiąją lėšų dalį skiria Europos Sąjunga. Netrukus skelbsime tarptautinį konkursą, rinksimės geriausią variantą. Naujieji autobusai gali būti varomi gamtinėmis dujomis, elektra ar turėti hibridinį variklį”, – sakė bendrovės „Vilniaus autobusai” direktorius Gintaras Nakutis.

      * Vieno tokio autobuso kaina siekia iki 750 tūkst. litų.

      * Pastarąjį kartą bendrovė „Vilniaus autobusai” savo parką papildė 2004–2006 metais, kai įsigijo 30 autobusų „Volvo”.

      * Šiuo metu autobusų parkas iš viso turi 370 viešojo transporto priemonių.

      Comment


        Parašė digital Rodyti pranešimą
        Vežios lietuviški troleibusai?
        Sandra TRINKŪNAITĖ
        „Sostinės” korespondentė
        2011-01-22
        Gal pagaliau ir mes automobilius (autobusus/troleibusus) gaminsime
        "I killed the Bank" - Andrew Jackson

        Comment


          Parašė Kosovo Rodyti pranešimą
          Gal pagaliau ir mes automobilius (autobusus/troleibusus) gaminsime

          Jei jau vartoti lietuviu kalba tiksliai,tai reiketu sakyti surinkines o ne gamins. Nes visos komplektuojancios detales,kaip supratau bus is uzsienio.

          Comment


            Įdomu, kokius troleibusus surikinės. Solaris, Škodas ar Bogdanus...

            Comment


              Kadangi 1-asis parkas yra Žolyno gatvėje, tai ir troleibusas galėtų vadintis "ŽOLYNAS"

              Comment


                Visai neblogas sumanymas. Visgi Lietuvoje yra puikių specialistų, kuriems gal ir nesiseka tėvynėje susirasti darbo.

                Comment


                  Kaune surinko JELTZ, planavo daugiau, o gavosi kaip matom

                  Comment


                    Parašė vilijampolietis Rodyti pranešimą
                    Kadangi 1-asis parkas yra Žolyno gatvėje, tai ir troleibusas galėtų vadintis "ŽOLYNAS"
                    Abejoju, ar Antakalnyje pakaks ploto surinkinėjimams. Greičiausiai surinkinės Justiniškių g. 14, arba išvis kur nors Vilniaus m. priemiestyje, pvz Vokėje.
                    Šiaip ar taip, labai pozityvus žingsnis.
                    I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
                    Parama Siaurojo geležinkelio klubui

                    Comment


                      Parašė Pauliukas Rodyti pranešimą
                      Kaune surinko JELTZ, planavo daugiau, o gavosi kaip matom
                      Kita vertus, tas JELTZ, kurį surinko Kaune, dar važinėja gatvėmis (vakar mačiau 11 maršrute), o gamyklinio rinkimo metalo lauže

                      Comment


                        Parašė Wycka Rodyti pranešimą
                        Abejoju, ar Antakalnyje pakaks ploto surinkinėjimams. Greičiausiai surinkinės Justiniškių g. 14, arba išvis kur nors Vilniaus m. priemiestyje, pvz Vokėje.
                        Šiaip ar taip, labai pozityvus žingsnis.
                        Pakaks. Jei po 2-3 surinks per mėnesį, tai ploto pakaks. Per metus surinktų sau troleibusus, kurių pirkimą dabar finansuoja ES.

                        Comment


                          Beje, berods neseniai prancūzų "Cegelec" planavo prie Vilniaus troleibusus gaminti. Niekas nežino, kaip dabar reikalai ta linkme juda? Planai taip ir liko planais?
                          Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                          Marsrutai.lt tinklaraštis!
                          SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                          Comment


                            O tai ne Bogdan'as vietoj MAZ'o?

                            Comment


                              Pavėluota naujiena dėl 36 mikroautobuso maršruto Bireliai – Sakališkės – Pagubė – Naujaneriai – Balsiai – Jeruzalė – Lukiškių Aikštė

                              Sužinojau, kad jis jau nebevažinėja nuo Sausio pradžios be rots. Ar kas nors matėte šį mėnesį 36 maršruto mikroautobusą?
                              Gerbkite kitų forumo narių nuomones.

                              Comment


                                Viena transporto įmonė Vilniui leistų sutaupyti



                                Vilniuje siūloma sujungti autobusų ir troleibusų įmones, nes tai esą leistų sumažinti administravimo sąnaudas ir galvoti ne tik apie patogesnį transportą, bet ir apie pigesnius bilietus.
                                Juliaus Kalinsko/„15 minučių“ nuotr. / Vilniuje siūloma sujungti autobusų ir troleibusų įmones, nes tai esą leistų sumažinti administravimo sąnaudas ir galvoti ne tik apie patogesnį transportą, bet ir apie pigesnius bilietus.

                                Sostinės savivaldybėje svarstoma idėja į vieną bendrovę sujungti tris viešuoju transportu Vilniuje besirūpinančias įmones. Anot tokio sumanymo autorių, taip pavyktų sumažinti sąnaudas, viešasis transportas taptų patrauklesnis ir patogesnis, o bilietai – pigesni.
                                Didinti straipsnio tekstą Mažinti straipsnio tekstą


                                Anot sostinės vicemero Romo Adomavičiaus, norint pagerinti viešojo transporto paslaugas Vilniuje, reikėtų jau šiemet pradėti savivaldybės įmonių „Susisiekimo paslaugos“, „Vilniaus autobusai“ ir „Vilniaus troleibusai“ sujungimą į vieną municipalinę viešojo transporto įmonę.

                                Mažėtų išlaidos

                                „Tai palengvintų administravimą, sumažintų sąnaudas ir panaikintų tuos nesveikus konkurencinius santykius, kuriuos net sunku įvardyti – atrodo, lyg šeimoje, kurioje kiekvienas vaikas stengiasi gauti kuo daugiau. Turėtų būti viena bendra savivaldybės įmonė, kuri būtų valdoma iš vieno centro, nereikėtų konkuruoti dėl maršrutų, išsispręstų santykiai su privačiais vežėjais, kurie kartais turi net geresnes sąlygas negu savivaldybės įmonės“, – sakė vicemeras.

                                Anot R.Adomavičiaus, būtina racionaliai suskaičiuoti, kiek ir kokio transporto Vilniaus miestui reikia, kuo gali aprūpinti savivaldybė, o kur reikia privačių investicijų. „Visi turi dirbti vienodomis sąlygomis: visur turi galioti elektroninis bilietas, vedama teisinga apskaita, mokami mokesčiai. Tada būtų galima galvoti ir apie skirtingą mokėjimą už kelionę – važiuojantys kelias stoteles galėtų mokėti mažiau, negu tie, kurie važiuoja didelį atstumą“, – sakė R.Adomavičius.

                                Tačiau vicemero siūloma idėja neatrodo patraukli įmonės „Susisiekimo paslaugos“ vadovui Gintui Bliuvui. Anot jo, Europos šalys renkasi trijų pakopų sistemą: savivaldybės yra paslaugų užsakovės, transporto agentūra organizuoja veiklą, konkursus, o vežėjai, juos laimėję, veža keleivius. Pilnas straipsnis čia
                                Gerbkite kitų forumo narių nuomones.

                                Comment


                                  Nesamonė tas parkų sujungimas, anksčiau niekam apie tai i galva net nebuvo atėje ir buvo gerai. Išvis net vietos nebūtų pvz. autobusų parke troleibusus ikišti. O jei autobusus i troleibusų parka atiduoti tai būtų ne 2 autobusų ir troleibusų parkai, o 3.

                                  Comment


                                    Na tarkim sujuntu sias tris imones i viena..taciau kaip butu su privaciais vezejais ivedus vieninga bilietu sistema (elektronini bilieta) juk SI "Susisiekimo paslaugos" butu viena imone su autobusu ir troleibusu parku,o privatus autobusai turetu i juos taip pat integruotis..gal but ne tik privatus autobusai bet ir marsrutiniai taksi ar netgi Lietuvos gelezinkeliai su atkarpa Naujoji Vilnia-Vilniaus gelez.stotis arba kt.atkarpa Stotis-Oro uostas.

                                    Comment


                                      Šiandien pastebėta, kad 76 mikroautobusas važiuoja pro Reformatų Stotelę.

                                      Įdomu, gal jo trasą pakeitė iki Stoties?

                                      Gal kas jį matėte Stotyje?
                                      Gerbkite kitų forumo narių nuomones.

                                      Comment


                                        Mano nuomone visai neblogai būtų palikti nakvoti troleibusus autobusų parke. Ryte sumažėtų tuščių važinėjimų. Tada, sumažėjus troleibusų parkų užimtumui, galima palikti bent jau kelis autobusus. Atsimenu, kad Vilniaus Autobusu svetainėje net buvo filmukas su vizija, jog reikia daryti kelias "nakvynės" vietas. Tokiu atveju susitaupytų kuro rytais ir vakarais.

                                        Comment


                                          Parašė sknts Rodyti pranešimą
                                          Mano nuomone visai neblogai būtų palikti nakvoti troleibusus autobusų parke. Ryte sumažėtų tuščių važinėjimų. Tada, sumažėjus troleibusų parkų užimtumui, galima palikti bent jau kelis autobusus. Atsimenu, kad Vilniaus Autobusu svetainėje net buvo filmukas su vizija, jog reikia daryti kelias "nakvynės" vietas. Tokiu atveju susitaupytų kuro rytais ir vakarais.
                                          Dar ir dabar tas filmukas yra. Vilniaus Autobusai svetainėje.
                                          Gerbkite kitų forumo narių nuomones.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X