Jei blaiviai pažvelgti į situaciją. Vis vien nerealu , kad jie viską baigs iki savaitės pabaigos. Nemanau, kad 3 dienų užtenka norint tinkamai sureguliuoti sistemą VT transporto priemonėse (kompiuteriai "lagina" ne kiek nemažiau, nei anksčiau, dar daugelyje TP jie nėra perkelti į priekį.), apmokyti kioskų personalą (taip pat ne visi kioskai turi tinkamą įrangą), detaliau informuoti visuomenę apie naująją tvarką ir tt. Taip pat nepamirškite, kad iki šiol neatkurta galimybė pildytis bilietą internete. Taip kad, nemanau, kad čia yra kažkas tikroviško
P.S.O ką tuomet darys "Empirija"?
Administratoriams- prašau, iškelkit diskusiją apie e.bilietą čia
Su kainomis tai visiškai nesusiję. Vien tau ne sykį sakiau, kad kainas priima savivaldybės Taryba. O čia kalbama apie projekto pirmojo etapo įgyvendinimą. Pirmojo etapo, kuris Kaune įgyvendintas dar rugpjūčio mėn.
Jei blaiviai pažvelgti į situaciją. Vis vien nerealu , kad jie viską baigs iki savaitės pabaigos. Nemanau, kad 3 dienų užtenka norint tinkamai sureguliuoti sistemą VT transporto priemonėse (kompiuteriai "lagina" ne kiek nemažiau, nei anksčiau, dar daugelyje TP jie nėra perkelti į priekį.), apmokyti kioskų personalą (taip pat ne visi kioskai turi tinkamą įrangą), detaliau informuoti visuomenę apie naująją tvarką ir tt. Taip pat nepamirškite, kad iki šiol neatkurta galimybė pildytis bilietą internete. Taip kad, nemanau, kad čia yra kažkas tikroviško
P.S.O ką tuomet darys "Empirija"?
Administratoriams- kelkit diskusiją apie e.bilietą čia
Pirmojo etapo įgyvendinimui tikrai reikia tinkamos įrangos, todėl jei jos neturi kioskai, tai nauja rūšimi bilietų ten keleiviai pasipildyti negalės. Kaip suprantu, kol kas tai bus bandomasis etapas, kuris Kaune vykdytas šių metų pavasarį ir jame dalyvavau aš bei kai kurie kiti VT entuziastai. Vilnius ir Klaipėda pasirinko gudresnį, bet labai jau neprofesionalų variantą - bandomieji triušiai bus pirmieji keleiviai, besinaudojantys nauja sistema.
„Empirijos" būtent šita ir yra - paleisti e. bilietą, apie ką jau ir prabilo. Aš tai nelinkęs tikėti šituo populizmu.
Su kainomis tai visiškai nesusiję. Vien tau ne sykį sakiau, kad kainas priima savivaldybės Taryba. O čia kalbama apie projekto pirmojo etapo įgyvendinimą. Pirmojo etapo, kuris Kaune įgyvendintas dar rugpjūčio mėn.
Pirmojo etapo įgyvendinimui tikrai reikia tinkamos įrangos, todėl jei jos neturi kioskai, tai nauja rūšimi bilietų ten keleiviai pasipildyti negalės. Kaip suprantu, kol kas tai bus bandomasis etapas, kuris Kaune vykdytas šių metų pavasarį ir jame dalyvavau aš bei kai kurie kiti VT entuziastai. Vilnius ir Klaipėda pasirinko gudresnį, bet labai jau neprofesionalų variantą - bandomieji triušiai bus pirmieji keleiviai, besinaudojantys nauja sistema.
„Empirijos" būtent šita ir yra - paleisti e. bilietą, apie ką jau ir prabilo. Aš tai nelinkęs tikėti šituo populizmu.
Matai, nemanau, kad kioskai jau yra visa reikiama įranga aprūpinti. Tuo tarpu internete laikinai pildytis bilietų negalima. Nerealu, kad projekto vykdytojai viską suspėtų sutvarkyti iki penktadienio (toliau jau juk bus Naujieji metai, šventinės išeiginės ), o dar ir nuolat pakimbančius borto kompiuterius sutvarkyti (dar ne visose TP jie jau yra priekyje sumonuoti, kai kuriose TP tiesiog neveikia). Todėl labai ir labai abejoju netgi tuo, kad jau šią savaitę prasidės pirmas etapas, kad ir bandomasis.
O šiaip prieš kelias savaites skaičiau, kad "Empirija" e.bilietą įdiegs ne anksčiau nei iki kitų metų gegužės. Pamastyk, ar tai realu, kad jie viską aptvarkytų taip greitai, vos per kelias savaites nuo sutarties pasirašymo? Nemanau.
Matai, nemanau, kad kioskai jau yra visa reikiama įranga aprūpinti. Tuo tarpu internete laikinai pildytis bilietų negalima. Nerealu, kad projekto vykdytojai viską suspėtų sutvarkyti iki penktadienio (toliau jau juk bus Naujieji metai, šventinės išeiginės ), o dar ir nuolat pakimbančius borto kompiuterius sutvarkyti (dar ne visose TP jie jau yra priekyje sumonuoti, kai kuriose TP tiesiog neveikia). Todėl labai ir labai abejoju netgi tuo, kad jau šią savaitę prasidės pirmas etapas, kad ir bandomasis.
O šiaip prieš kelias savaites skaičiau, kad "Empirija" e.bilietą įdiegs ne anksčiau nei iki kitų metų gegužės. Pamastyk, ar tai realu, kad jie viską aptvarkytų taip greitai, vos per kelias savaites nuo sutarties pasirašymo? Nemanau.
Škodose e.bilieto komposterių niekur neperkels. Nes jie ir taip yra prie priekinių durų. Turi dar perkelti Solariuose. O daugumoje autobusų jau e.bilieto komposteriai yra perkelti arčiau priekinių durų.
Škodose e.bilieto komposterių niekur neperkels. Nes jie ir taip yra prie priekinių durų. Turi dar perkelti Solariuose. O daugumoje autobusų jau e.bilieto komposteriai yra perkelti arčiau priekinių durų.
Bet daugelyje TP tie kompiuteriai nėra taip arti vairuotojų kabinų, kad jie gerai girdėtų tuos pyptėlėjimus. Nors šiaip apskritai abejoju, ar vairuotojai tų pyptelėjimų klausysis.
Bet daugelyje TP tie kompiuteriai nėra taip arti vairuotojų kabinų, kad jie gerai girdėtų tuos pyptėlėjimus. Nors šiaip apskritai abejoju, ar vairuotojai tų pyptelėjimų klausysis.
Matai, nemanau, kad kioskai jau yra visa reikiama įranga aprūpinti. Tuo tarpu internete laikinai pildytis bilietų negalima. Nerealu, kad projekto vykdytojai viską suspėtų sutvarkyti iki penktadienio (toliau jau juk bus Naujieji metai, šventinės išeiginės ), o dar ir nuolat pakimbančius borto kompiuterius sutvarkyti (dar ne visose TP jie jau yra priekyje sumonuoti, kai kuriose TP tiesiog neveikia). Todėl labai ir labai abejoju netgi tuo, kad jau šią savaitę prasidės pirmas etapas, kad ir bandomasis.
O šiaip prieš kelias savaites skaičiau, kad "Empirija" e.bilietą įdiegs ne anksčiau nei iki kitų metų gegužės. Pamastyk, ar tai realu, kad jie viską aptvarkytų taip greitai, vos per kelias savaites nuo sutarties pasirašymo? Nemanau.
Kioskų ir neturi aprūpinti ta įranga. Pati prekybos vieta turi tuos aparatus įsigyti. Nežinau kokia sutartis, gal dalį išlaidų padengs iš e. bilieto projekto pinigų. Nors tam nepritarčiau - prekybovietės reikalas atsinaujinti. Lietuvoj verslininkai per daug pripratę būti šelpiami.
Ne „viską aptvarkytų", bet viso labo įvestų pirmojo etapo e. bilieto funkcijas, kurios yra pačios paprasčiausios. O dėl pasirinkto laiko, tai tikrai jis netinkamas.
www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Kontrolierių pastaruoju metu, atvirkščiai, ne sumažėjo, o padidėjo. Mano asmeninis rekordas- praėjusią savaitę 4 kartus tikrino.
Forumietis Wycka apskritai rašė, kad buvo triskart per dieną patikrintas.
O šiaip autoriaus žodžiuose įžvelgiu šiek tiek ironijos .
<...>Būgštavimai nepasitvirtino – stotelėje įlipant keletui žmonių, vėlinimas beveik nejuntamas, o laipinant didesnį kiekį keleivių, vairuotojai paprastai atidaro visas duris. Įlipantys keleiviai savo ruožtu nesukelia grūsties, o pirmiau išleidžia išlipančiuosius ir tik tada lipa patys, taigi tokiose stotelėse, kurios turi atlaikyti didelius žmonių srautus (pvz., „Šeškinės kalvų“ stotelė prie „Akropolio“) problemų nekyla. Tiesa, kai kurie vairuotojai atidaro visas duris visose stotelėse, dėl ko į autobusą patenka zuikiai ir benamiai. <...>
Naujos tvarkos minusai taip smarkiai dar neišryškėjo dėl atsainaus vairuotojų požiūrio į darbą (75 proc. vairuotojų visada atidaro visas duris, o jau tokių, kurie reikalauja rodyti bilietą, iš vis vienetai). Nemanau, kad jei vairuotojai ims principingai tikrinti keleivius, autorius trykštės tokiu optimizmu .
Kioskų ir neturi aprūpinti ta įranga. Pati prekybos vieta turi tuos aparatus įsigyti. Nežinau kokia sutartis, gal dalį išlaidų padengs iš e. bilieto projekto pinigų. Nors tam nepritarčiau - prekybovietės reikalas atsinaujinti. Lietuvoj verslininkai per daug pripratę būti šelpiami.
Ne „viską aptvarkytų", bet viso labo įvestų pirmojo etapo e. bilieto funkcijas, kurios yra pačios paprasčiausios. O dėl pasirinkto laiko, tai tikrai jis netinkamas.
Vis tiek teks verslą iš projekto pinigų šelpti. Nemanau, kad verslininkai patys pirks aparatus (išlepinti jie, kaip ir pats minėjai), bet juk nepaliksi keleivių apskritai be galimybės pildytis e.bilietą.
Kioskų ir neturi aprūpinti ta įranga. Pati prekybos vieta turi tuos aparatus įsigyti. Nežinau kokia sutartis, gal dalį išlaidų padengs iš e. bilieto projekto pinigų. Nors tam nepritarčiau - prekybovietės reikalas atsinaujinti. Lietuvoj verslininkai per daug pripratę būti šelpiami.
Ne „viską aptvarkytų", bet viso labo įvestų pirmojo etapo e. bilieto funkcijas, kurios yra pačios paprasčiausios. O dėl pasirinkto laiko, tai tikrai jis netinkamas.
O jie tuomet iš viso nebeprekiaus bilietais... "Lietuvos spauda" yra privati beveik monopolija ir taip pasielgti gali, norėdama paspausti miesto valdžią.
O jie tuomet iš viso nebeprekiaus bilietais... "Lietuvos spauda" yra privati beveik monopolija ir taip pasielgti gali, norėdama paspausti miesto valdžią.
Vilniuje dar yra ir UAB „Vaskota“ valdomi kioskai SPAUDA
Kontrolierių pastaruoju metu, atvirkščiai, ne sumažėjo, o padidėjo. Mano asmeninis rekordas- praėjusią savaitę 4 kartus tikrino.
Forumietis Wycka apskritai rašė, kad buvo triskart per dieną patikrintas.
O šiaip autoriaus žodžiuose įžvelgiu šiek tiek ironijos .
Naujos tvarkos minusai taip smarkiai dar neišryškėjo dėl atsainaus vairuotojų požiūrio į darbą (75 proc. vairuotojų visada atidaro visas duris, o jau tokių, kurie reikalauja rodyti bilietą, iš vis vienetai). Nemanau, kad jei vairuotojai ims principingai tikrinti keleivius, autorius trykštės tokiu optimizmu .
Vis tiek teks verslą iš projekto pinigų šelpti. Nemanau, kad verslininkai patys pirks aparatus (išlepinti jie, kaip ir pats minėjai), bet juk nepaliksi keleivių apskritai be galimybės pildytis e.bilietą.
Manęs šį mėnesį visai netikrino. Paskutinį kartą tikrino Lapkričio 29 d., o bilietus pasiūlys nusipirkti iš vairuotoją.
O jie tuomet iš viso nebeprekiaus bilietais... "Lietuvos spauda" yra privati beveik monopolija ir taip pasielgti gali, norėdama paspausti miesto valdžią.
Jei Kaune įsigijo „Lietuvos spauda" įrangą netgi pirmiau už „Kauno spaudą", tai ir Vilniuje įsigis.
www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment