Parašė toleranceofculture
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Vilniaus viešasis transportas (archyvas 2008-2012.07)
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
-
Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimąNemanau, kad reikia keisti 8 maršrutą, nes kentės pietinės Vaidotų dalies gyventojai. Mano nuomone, daug naudingiau būtų atkurti 9 autobusą atkarpoje Žemieji Paneriai-Pagiriai (tiek aš tiek Mettal jau esam tai siūlę). O nuo stotelės "Baltoji Vokė" iki pačios gyvenvietės ir taip nėra toli.Gerbkite kitų forumo narių nuomones.
Comment
-
Parašė amiko Rodyti pranešimą1,3 km yra ne tik, o net. Trasą prailginus, naujoje stotelėje turėtų įlipti BENT 5 keleiviai į kiekvieną reisą. Ar tiek būtų?Dear Sir,
Comment
-
Parašė toleranceofculture Rodyti pranešimąManau kad butu tu keleiviu, juk gyentojai is vaidotu galetu su persedimu nuvaziuoti i stoti ar i pagirius, o ir is zemuju paneriu puses zmones galetu lengviau nuvaziuoti i stoti ir i pagirius.
Dažniausiai VT naudojasi tris kartus mažiau keleivių, negu tiek gyventojų reikalauja pratęsti trasą ar ją kitaip pakoreguoti.www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimąNemanau, kad reikia keisti 8 maršrutą, nes kentės pietinės Vaidotų dalies gyventojai. Mano nuomone, daug naudingiau būtų atkurti 9 autobusą atkarpoje Žemieji Paneriai-Pagiriai (tiek aš tiek Mettal jau esam tai siūlę). O nuo stotelės "Baltoji Vokė" iki pačios gyvenvietės ir taip nėra toli.
Atkurus 9 marsruta jis dalyje trasos dubliuotusi su 42 ir 78, bei is/i vaidotus vistiek nebutu greito susisiekimo su stotimi. O stai pakeitus 8 autobuso trasa butu nusauti du zuikiai vienu metu.Paskutinis taisė toleranceofculture; 2010.12.09, 14:52.Dear Sir,
Comment
-
Tas užsukimas būtų visai ne pro šalį ir tikrai būtų naudingas, bet...
Nepaminėjai, kaip derinti su 42 ir 78: ar taip, kad galima būtų važiuoti į stotį ilgai nelaukiant, ar taip, kad iš stoties atvykus 42/78 tuoj atvažiuotų 8 ar abu kartu? Derinti bus tikrai labai sudėtinga, nes autobusų kursavimo intervalai yra skirtingi. Jeigu nesugebama panaikinti tokios nesamonės kaip 42 ir 78 važiuojantys vienas paskui kitą (tiesiogine to žodžio prasme, o ne 10 min. tarpais), tai kaip tada derins su 8? (Čia retorinis klausimas)
Baltosios Vokės gyvenvietė, kaip ir Vaidotai, yra rajono teritorijoje, o rajonų savivaldybėms susisiekimas yra kaip rakštis vienoje vietoje ir jie nenoriai įsileidžia miesto vežėjus. Dėl to ir VA nenori važiuoti rajono teritorija, nes rajonas jiems nenori mokėti už vežimą. Be to, tas įvažiavimas į B. Vokę yra siauras, statokas ir neapšviestas. Taip pat, ten ir gatvės ne pačios plačiausios, bet kadangi ten eismas nedidelis, tai autobusas pravažiuotų.
Na, pasvajoti tikrai niekas nedraudžia . Baltojoje Vokėje įrengti 2 stoteles (1 ten nepakaks), o Vaidotuose 8 maršrutą pratęsti ne iki dabartinės 27 mikriuko apsisukimo vietos, o dar toliau iki Kunigiškių ir Kiaunių g. sankryžos. Ten yra labai erdvi aikštelė ir dar stebiuosi, kad iki ten nevažiuoja mikriukas - juk net įrenginėti nieko nereikia - viskas yra, trūksta tik stotelės ženklo.
Comment
-
Parašė Mettal Rodyti pranešimąTas užsukimas būtų visai ne pro šalį ir tikrai būtų naudingas, bet...
Nepaminėjai, kaip derinti su 42 ir 78: ar taip, kad galima būtų važiuoti į stotį ilgai nelaukiant, ar taip, kad iš stoties atvykus 42/78 tuoj atvažiuotų 8 ar abu kartu? Derinti bus tikrai labai sudėtinga, nes autobusų kursavimo intervalai yra skirtingi. Jeigu nesugebama panaikinti tokios nesamonės kaip 42 ir 78 važiuojantys vienas paskui kitą (tiesiogine to žodžio prasme, o ne 10 min. tarpais), tai kaip tada derins su 8? (Čia retorinis klausimas)
Baltosios Vokės gyvenvietė, kaip ir Vaidotai, yra rajono teritorijoje, o rajonų savivaldybėms susisiekimas yra kaip rakštis vienoje vietoje ir jie nenoriai įsileidžia miesto vežėjus. Dėl to ir VA nenori važiuoti rajono teritorija, nes rajonas jiems nenori mokėti už vežimą. Be to, tas įvažiavimas į B. Vokę yra siauras, statokas ir neapšviestas. Taip pat, ten ir gatvės ne pačios plačiausios, bet kadangi ten eismas nedidelis, tai autobusas pravažiuotų.
Na, pasvajoti tikrai niekas nedraudžia . Baltojoje Vokėje įrengti 2 stoteles (1 ten nepakaks), o Vaidotuose 8 maršrutą pratęsti ne iki dabartinės 27 mikriuko apsisukimo vietos, o dar toliau iki Kunigiškių ir Kiaunių g. sankryžos. Ten yra labai erdvi aikštelė ir dar stebiuosi, kad iki ten nevažiuoja mikriukas - juk net įrenginėti nieko nereikia - viskas yra, trūksta tik stotelės ženklo.www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Parašė Mettal Rodyti pranešimąTas užsukimas būtų visai ne pro šalį ir tikrai būtų naudingas, bet...
Nepaminėjai, kaip derinti su 42 ir 78: ar taip, kad galima būtų važiuoti į stotį ilgai nelaukiant, ar taip, kad iš stoties atvykus 42/78 tuoj atvažiuotų 8 ar abu kartu? Derinti bus tikrai labai sudėtinga, nes autobusų kursavimo intervalai yra skirtingi. Jeigu nesugebama panaikinti tokios nesamonės kaip 42 ir 78 važiuojantys vienas paskui kitą (tiesiogine to žodžio prasme, o ne 10 min. tarpais), tai kaip tada derins su 8? (Čia retorinis klausimas)
Baltosios Vokės gyvenvietė, kaip ir Vaidotai, yra rajono teritorijoje, o rajonų savivaldybėms susisiekimas yra kaip rakštis vienoje vietoje ir jie nenoriai įsileidžia miesto vežėjus. Dėl to ir VA nenori važiuoti rajono teritorija, nes rajonas jiems nenori mokėti už vežimą. Be to, tas įvažiavimas į B. Vokę yra siauras, statokas ir neapšviestas. Taip pat, ten ir gatvės ne pačios plačiausios, bet kadangi ten eismas nedidelis, tai autobusas pravažiuotų.
Na, pasvajoti tikrai niekas nedraudžia . Baltojoje Vokėje įrengti 2 stoteles (1 ten nepakaks), o Vaidotuose 8 maršrutą pratęsti ne iki dabartinės 27 mikriuko apsisukimo vietos, o dar toliau iki Kunigiškių ir Kiaunių g. sankryžos. Ten yra labai erdvi aikštelė ir dar stebiuosi, kad iki ten nevažiuoja mikriukas - juk net įrenginėti nieko nereikia - viskas yra, trūksta tik stotelės ženklo.
Taciau idomus dalykas yra tas, jog pravaziavus baltaja voke ir vaidotus vel yra vilniaus miesto teritorija:
Todel ir vel man kyla klausimas kodel 8 marsrutas yra pratestas iki rajono teritorijos, bet ne iki miesto.
O aikstele toje vietoje apsisukimui tikrai yra, ir labai abejoju ar tai yra privati nuosavybe, ten daznai atvaziuoja pastoveti ivairiu sunkvezimiu vairuotojai ar jaunimas linksminasi su masinom atvaziave.
Dear Sir,
Comment
-
Parašė Mettal Rodyti pranešimą
Ta žemė galbūt įėjo į teritoriją, kuri vėliau paskirta prie grąžintinų žemių. Taip ta aikštelė galėjo patekti į privataus savininko rankas.www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Parašė toleranceofculture Rodyti pranešimąDabar viskas jau aiskiau kaip, kas ir kodel Taip, pastebejau, kad tvarkarasciu derinimas tikrai sudetingas dalykas, bent jau "Si SP"...
Taciau idomus dalykas yra tas, jog pravaziavus baltaja voke ir vaidotus vel yra vilniaus miesto teritorija:
Atvaizdas
Todel ir vel man kyla klausimas kodel 8 marsrutas yra pratestas iki rajono teritorijos, bet ne iki miesto.
O aikstele toje vietoje apsisukimui tikrai yra, ir labai abejoju ar tai yra privati nuosavybe, ten daznai atvaziuoja pastoveti ivairiu sunkvezimiu vairuotojai ar jaunimas linksminasi su masinom atvaziave.
Atvaizdas
Jei man tektų garbė atsisėsti Kaune į tvarkaraščių sudarinėtojo kėdę, tai sau užsibrėžčiau tikslą be papildomų išlaidų pagerinti susisiekimą (čia kalbame apie tvarkaraščius, o ne maršrutus).
Man tekę sudarinėti tiek VT, tiek ir pamokų tvarkaraščius. Abiem atvejais reikia ne tik atsižvelgti į įstatymus, higienos normatyvus, bet ir sureguliuoti maksimaliai kokybiškai. Dažniausiai pavykdavo pasiekti 80-90 proc. patenkinamumo rodiklį. 100 proc. pasiekti įmanoma tik retais atvejais (esant didesnėms finansinėms galimybėms).
Taigi: derinti įmanoma, bet tai brangu (kartais nederinti geriau, negu derinti, nes derinant sudaromi didesni intervalai) ir užima labai daug laiko. Visgi - miesto VT tvarkaraščiai turi būti ir yra derinami, bet nepakankamai. Kaune jie derinami žymiai kokybiškiau.www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Parašė amiko Rodyti pranešimąJei man tektų garbė atsisėsti Kaune į tvarkaraščių sudarinėtojo kėdę, tai sau užsibrėžčiau tikslą be papildomų išlaidų pagerinti susisiekimą (čia kalbame apie tvarkaraščius, o ne maršrutus).
Man tekę sudarinėti tiek VT, tiek ir pamokų tvarkaraščius. Abiem atvejais reikia ne tik atsižvelgti į įstatymus, higienos normatyvus, bet ir sureguliuoti maksimaliai kokybiškai. Dažniausiai pavykdavo pasiekti 80-90 proc. patenkinamumo rodiklį. 100 proc. pasiekti įmanoma tik retais atvejais (esant didesnėms finansinėms galimybėms).
Taigi: derinti įmanoma, bet tai brangu (kartais nederinti geriau, negu derinti, nes derinant sudaromi didesni intervalai) ir užima labai daug laiko. Visgi - miesto VT tvarkaraščiai turi būti ir yra derinami, bet nepakankamai. Kaune jie derinami žymiai kokybiškiau.
Gaila tu zmoniu kurie visa gyvenima dirba darbus tik del pinigu, o ne del savo malonumo, ar kitu zmoniu geroves.
O siaip vis dazniau isitikinu kad Vilniaus transporto sistema smarkiai atsilieka nuo Kauno ir Klaipedos. Nezinau, gal cia kaltas jos dydis, bet greiciausiai problema yra darbuotoju ir valdininku neveiklume. Tikiuosi kadanors atsiras toje imoneje kompetetingu darbuotoju su entuziazmu.Dear Sir,
Comment
-
Parašė amiko Rodyti pranešimą1,3 km yra ne tik, o net. Trasą prailginus, naujoje stotelėje turėtų įlipti BENT 5 keleiviai į kiekvieną reisą. Ar tiek būtų?
Parašė toleranceofculture Rodyti pranešimąManau kad butu tu keleiviu, juk gyventojai is vaidotu galetu su persedimu nuvaziuoti i stoti ar i pagirius, o ir is zemuju paneriu puses zmones galetu lengviau nuvaziuoti i stoti ir i pagirius.
Parašė toleranceofculture Rodyti pranešimąKodel kentes? Juk nei viena stotele nebutu panaikinta. Tik pailgetu marsruto vaziavimo laikas kokiom 6 min. Tai tos tarpines stoteles galetu ir nebuti, svarbiausia kad zmones turetu galimybe persesti i 42 ar 78.
Atkurus 9 marsruta jis dalyje trasos dubliuotusi su 42 ir 78, bei is/i vaidotus vistiek nebutu greito susisiekimo su stotimi. O stai pakeitus 8 autobuso trasa butu nusauti du zuikiai vienu metu.
Galiausiai, Vaidotų gyventojams yra 27 mikroautobusas.
O 9 maršrutas labai nedaug su 42/78 dubliuotųsi (to netgi dubliavimu nevadinčiau), bet Mettal minėjo, jog iki panaikinimo jis atkarpje Pagiriai-Ž.Paneriai neretai būdavo perpildytas. Todėl ir pasiūliau ar\tstatyti maršrutą šioje atkarpoje, bet ne iki 40 Totorių.
Parašė Mettal Rodyti pranešimąBaltosios Vokės gyvenvietė, kaip ir Vaidotai, yra rajono teritorijoje, o rajonų savivaldybėms susisiekimas yra kaip rakštis vienoje vietoje ir jie nenoriai įsileidžia miesto vežėjus. Dėl to ir VA nenori važiuoti rajono teritorija, nes rajonas jiems nenori mokėti už vežimą. Be to, tas įvažiavimas į B. Vokę yra siauras, statokas ir neapšviestas.
http://lt.wikipedia.org/wiki/Baltoji..._%28Vilnius%29Paskutinis taisė Vilnietizz; 2010.12.09, 18:55.
Comment
-
Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimąGaliausiai, jei norima persėsti iš 8 į 42/78 (nors, kartoju, tokių keleivių turėtų būti itin nedaug), galima išlipti "Pagirių" stotelėje ir paėjėti kokius 250 metrų iki st. "Baltoji Vokė". Geriau jau vienąkart nutiesti šaligatvį toje nedidelėje atkarpoje negu kasdien varinėti apytuštį autobusą.
Galiausiai, Vaidotų gyventojams yra 27 mikroautobusas.
O 9 maršrutas labai nedaug su 42/78 dubliuotųsi (to netgi dubliavimu nevadinčiau), bet Mettal minėjo, jog iki panaikinimo jis atkarpje Pagiriai-Ž.Paneriai neretai būdavo perpildytas. Todėl ir pasiūliau ar\tstatyti maršrutą šioje atkarpoje, bet ne iki 40 Totorių.
Bet apibendrinant nutiesti saligatvi ar pakeisti trasa apsimoketu tik tuomet jei 8 marsrutas butu pratestas iki kunigiskiu ir kiauniu gatviu sankirtos. Kitaip vistiek visi vaziuos su mikroautobusu.Dear Sir,
Comment
-
Nesuprantu, kodėl 24 ir 73 maršrutų autobusai, važiuodami link centro, nestoja "Geležinio Vilko" stotelėje, o "panyra" po Pedagoginio universiteto žiedu važiuodami tiesiai Geležinio Vilko gatve? Negi manoma, jog ten nelips pakankamai keleivių? Bet juk stotelė yra miesto centre, pakankamai judrioje vietoje, šalia Pedagoginio universiteto, tad įlipančių/išlipančių keleivių tikrai turėtų būti pakankamai daug. Juk Šeškinės kryptimi tiek 24, tiek 73 stoja "Geležinio Vilko st.".
Taip siekiama išvengti stovėjimo kamščiuose? Manau, tai nesąmonė, nes kiti pro ten važiuojantys autobusai (6, 40) minėtoje stotelėje stoja abiejomis kryptimis. 46 taip pat (centre, kaip žinia, jis važiuoja ratu, todėl "Geležinio Vilko st." pravažiuoja tik vieną kartą).
Žodžiu, nematau priežasčių, kodėl 24 ir 73 autobusai neturėtų stoti "Geležinio Vilko st." važiuodami link centro.
Beje, stotelių su pavadinimu "Geležinio Vilko" Vilniuje yra net dvi. Be minėtos, dar Molėtų plente tokia yra.
Comment
-
Parašė toleranceofculture Rodyti pranešimąApie saligatvio nutiesima ir as masciau, bet ten eiti ne 250 o visi 500m, Ir idomu kas apsiimtu ta saligatvi tiesti. Tai ivyktu nebent kai butu tiesiamas pietinis aplinkelis. Hm, bet idomu kodel panaikino ta 9 marsruta jei jis perpildytas budavo? nieks bilietu nezymedavo?
Bet apibendrinant nutiesti saligatvi ar pakeisti trasa apsimoketu tik tuomet jei 8 marsrutas butu pratestas iki kunigiskiu ir kiauniu gatviu sankirtos. Kitaip vistiek visi vaziuos su mikroautobusu.
9 maršrutą panaikino, nes valdžią visuomet ieško lengviausių problemos sprendimo būdų, nebandant kuo geriau išnudoti galimybės. Iki Pagirių jį išties apsimokėjo ir apsimoka palikti.
Kita priežastis- VA nenoriai važiuoja į rajoną, nes jiems už tai nemoka kompensacijų. Panaikintas buvo ir 4A, kurio kai kurie reisai buvo sausakimši. Visgi tai dar kartą įrodo, kad "valdžią visuomet ieško lengviausių problemos sprendimo būdų, nebandydama įjunginėti proto, kurį jį vargu ar turi"
Comment
-
Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimąŽodžiu, nematau priežasčių, kodėl 24 ir 73 autobusai neturėtų stoti "Geležinio Vilko st." važiuodami link centro.
kadaise iš ryto mėgdavau "prasinešti" 24, ir galiu paskayti, kad tas sukinėjimasis per pedagoginio žiedą iš 24 atimtų daug sveikatos, kitaip tariant greičio iš paties nuostabiausio 24 maršruto. o keleivių srautas į konkrečią pedagoginio stotelę būtų trupinėliai ypač piko valandomis, kai 24 važiuoja dažniausiai. 73 atveju kompetencijos neturiu, bet kad ten tokia stotelė - užkampis. arba jei važiuoja studentai, arba nžn kas
apskritai kiek praretinčiau stoteles, bet tai jau kitas klausimas
Ps. ką tik irgi stebėjau kažkaip baltupio g. važiuojančią ilgą karosą, nesupratau, ką ji ten daro...
Comment
-
Parašė 2120 Rodyti pranešimąŠiandien mačiau gera vaizdeli, 502 mašina dirbo 26A maršrutu pertraukiamu grafiku, o 145 ilga Karosa dirbo 26A maršrutu dvipamaininiu grafiku gražu buvo žiūrėt ir matyt toki vaizdeli
Skirti būtent į 26A- tai tuščias pinigų švaistymas, nes ir trumpi šio maršruto autobusai nėra labai apkrauti. Bet čia greičiausiai rezervinis buvo.
Parašė Rijikas Rodyti pranešimąuoj retai nosį čia jau beįkišu, bet viena akim stebiu
kadaise iš ryto mėgdavau "prasinešti" 24, ir galiu paskayti, kad tas sukinėjimasis per pedagoginio žiedą iš 24 atimtų daug sveikatos, kitaip tariant greičio iš paties nuostabiausio 24 maršruto. o keleivių srautas į konkrečią pedagoginio stotelę būtų trupinėliai ypač piko valandomis, kai 24 važiuoja dažniausiai. 73 atveju kompetencijos neturiu, bet kad ten tokia stotelė - užkampis. arba jei važiuoja studentai, arba nžn kas
apskritai kiek praretinčiau stoteles, bet tai jau kitas klausimas
Ps. ką tik irgi stebėjau kažkaip baltupio g. važiuojančią ilgą karosą, nesupratau, ką ji ten daro...
P.S. Tai kodėl tuomet, tavo nuomone, kiti autobusai (6,40,46) visgi stoja šioje stotelėje? Kodėl, važiuodami Šeškinės kryptimi, tie patys 24 ir 73 visgi stoja minėtoje stotelėje? Dvigubi standartai?Paskutinis taisė Vilnietizz; 2010.12.10, 00:14.
Comment
Comment