Parašė Al1
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Vilniaus viešasis transportas (archyvas 2008-2012.07)
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąMikroautobusai iš viso kaip šuniui penkta koja.
Comment
-
Parašė Silber418 Rodyti pranešimąPuiki idėja. Tiesa, mikroautobusai galėtų kursuoti tik tam tikruose, didesniuose rajonuose, o didesnius atstumus galima būtų įveikti autobusais.
Na, svajonėms ribų nėra.
1) kurie važiuoja į vietoves, kur keleivių srautai yra maži ir didžiųjų autobusų kursavimas yra nuostolingas.
2) kurie tiesiogiai aptarnauja kryptis, kurias autobusais ir troleibusais įveikti galima tik su persėdimais. (pvz: Santariškių-Naujosios Vilnios, Fabijoniškių-Oro uosto, Santariškių-Salininkų, Stoties-Grigiškių ir tt.)
3) kurie važiuoja į vietoves, kur autobusai ir troleibusai nekursuoja (4, 26, 38, 62, 73, 99).
.. ir juos įtraukti į bendrąją sistemą
Kitus mikriukus- taip, naikinti be gailesčio!
Parašė Silber418 Rodyti pranešimąNa, intuityviai norėtųsi miestą suskirstyti trimis zonomis: centras (Senamiestis, Užupis bei NMC), gyvaniemieji rajonai miesto ribose bei priemiesčiai (Grigiškės ir pan.).Paskutinis taisė Vilnietizz; 2010.11.28, 17:55.
Comment
-
Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimąNa, kodėl gi? Palikti ir į bendrąją miesto sistema įtraukti siūlyčiau tik tuos mikroautobusų maršrutus:
1) kurie važiuoja į vietoves, kur keleivių srautai yra maži ir didžiųjų autobusų kursavimas yra nuostolingas.
2) kurie tiesiogiai aptarnauja kryptis, kurias autobusais ir troleibusais įveikti galima tik su persėdimais. (pvz: Santariškių-Naujosios Vilnios, Fabijoniškių-Oro uosto, Santariškių-Salininkų, Stoties-Grigiškių ir tt.)
3) kurie važiuoja į vietoves, kur autobusai ir troleibusai nekursuoja (4, 26, 38, 62, 73, 99).
.. ir juos įtraukti į bendrąją sistemą
Kitus mikriukus- taip, naikinti be gailesčio!
Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimąNesiųlyčiau visgi priemiesčio atskirti nuo miesto. O Grigiškių prie priemiesčio tikrai nepriskirsi- kad ir dėl keleivių srautų
Comment
-
Parašė rat Rodyti pranešimąKam tos zonos, kai ir taip dauguma autobusų ir troleibusų į centrą važiuoja? Nuo to, kad kaina bus didesnė, kokybė nepagerės.
Suskirsčius miestą zonomis, žmonės mokėtų daugmaž už tokį atstumą, kokį jie važiavo.
Parašė rat Rodyti pranešimąKą Vilnius metropolis kažkoks, kad zonų reiktų?
Vilnius yra Vilniaus - Kauno dvimiesčio dalis.
Comment
-
Parašė Silber418 Rodyti pranešimąProtingai suplanavus ir perskirsčius keleivių srautus, galima kai kuriose vietose palikti maršrutinių autobusų maršrutus.Parašė Al1 Rodyti pranešimąMikroautobusai iš viso kaip šuniui penkta koja.Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimąNa, kodėl gi? Palikti ir į bendrąją miesto sistema įtraukti siūlyčiau tik tuos mikroautobusų maršrutus:
1) kurie važiuoja į vietoves, kur keleivių srautai yra maži ir didžiųjų autobusų kursavimas yra nuostolingas.
2) kurie tiesiogiai aptarnauja kryptis, kurias autobusais ir troleibusais įveikti galima tik su persėdimais. (pvz: Santariškių-Naujosios Vilnios, Fabijoniškių-Oro uosto, Santariškių-Salininkų, Stoties-Grigiškių ir tt.)
3) kurie važiuoja į vietoves, kur autobusai ir troleibusai nekursuoja (4, 26, 38, 62, 73, 99).
.. ir juos įtraukti į bendrąją sistemą
Kitus mikriukus- taip, naikinti be gailesčio!
Nesiųlyčiau visgi priemiesčio atskirti nuo miesto. O Grigiškių prie priemiesčio tikrai nepriskirsi- kad ir dėl keleivių srautų
Grigiškės, miesto VT atžvilgiu, yra priemiestis ir nuo Vilniaus iki Grigiškių kelionė turėtų kainuoti: a) nuo miesto pakraščio iki Grigiškių - esama kaina, b) nuo kokių Karoliniškių ar Santariškių - bent 0,5 Lt brangiau, c) nuo centro - bent 1 Lt brangiau.Parašė rat Rodyti pranešimąKam tos zonos, kai ir taip dauguma autobusų ir troleibusų į centrą važiuoja? Nuo to, kad kaina bus didesnė, kokybė nepagerės. Ką Vilnius metropolis kažkoks, kad zonų reiktų?
Važiuoja du autobusai. Vieno maršrutas driekiasi vien tirštai apgyvendintais miesto mikrorajonais, o kitas - laukymėmis ir dar gerokai už miesto centro. Maršrutų ilgis skiriasi. Siekiant įverti sąžiningą kainodarą, neparemtą matavimu iš dangaus ir nevarijuojant tarp nuostolingų ir pelningų maršrutų (dabar pelningais maršrutais realiai turėtų transportas kursuoti dažniau, tačiau nepelningais maršrutais - kursuoti tik darbo dienomis ir tik piko metu).
Ar dabar bent kažkiek supranti? Tavo pasisakymas šioje srityje yra ne tik kad neteisingas, bet dar ir pernelyg įtaigus. Bet tie, kas nors kažkiek nusimano miestų VT srityje, puikiai suvokia, kad kalbi nesąmones.Parašė Silber418 Rodyti pranešimąVilnius yra Vilniaus - Kauno dvimiesčio dalis.Paskutinis taisė Ametistas; 2010.11.28, 00:10.www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąVienkartinis tai iš tiesų gan pigus, lyginant su kitų Europos šalių miestais. Bet mėnesiniai yra per brangūs. Šalyse su aukštesniu pragyvenimo lygiu miestuose su labiau išplėtotu VT mėnesiniai kainuoja kai kur netgi pigiau arba tik šiek tiek brangiau. Bet įvertinus pragyvenimo lygį, atlyginimus, pensijas, kuro kainas, pas mus vis tiek gaunasi, kad mėnesiniai per brangūs. Ir tai yra viena iš priežasčių, kodėl žmonės nesinaudoja VT.
Parašė Silber418 Rodyti pranešimąBūtų smagu, kad Vilnius būtų suskirstytas zonomis bei perskaičiuotos kainos.I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
Parama Siaurojo geležinkelio klubui
Comment
-
Parašė Silber418 Rodyti pranešimąNa, intuityviai norėtųsi miestą suskirstyti trimis zonomis: centras (Senamiestis, Užupis bei NMC), gyvaniemieji rajonai miesto ribose bei priemiesčiai (Grigiškės ir pan.).
Comment
-
Parašė amikoGrigiškės, miesto VT atžvilgiu, yra priemiestis ir nuo Vilniaus iki Grigiškių kelionė turėtų kainuoti: a) nuo miesto pakraščio iki Grigiškių - esama kaina, b) nuo kokių Karoliniškių ar Santariškių - bent 0,5 Lt brangiau, c) nuo centro - bent 1 Lt brangiau.
Ir apskritai, siūlyčiau priemiesčio nuo miesto neatskirti. Rajonas- jau kitas klausimas.
Parašė Wycka Rodyti pranešimąTai būtų dar gerokai per anksti. Ir dėl Vilniaus dydžio, ir dėl žmonių mentaliteto. Protingiausia pradėti nuo 2 zonų — miestas ir priemiesčiai. Važiuojant tik mieste, vienkartinio bilieto kaina būtų 2Lt, o jeigu maršrutas išeina už miesto ribų (pvz autobusų maršrutai 12, 14, 16, 32, 52a, 76, 78), vienkartinio bilieto kaina būtų 2,5Lt. Perkant iš vairuotojo, priemoka — 0,5Lt. Bet terminuotieji bilietai vis tiek galiotų abiejose zonose.
P.S. Ir vistiek liks probleminių maršrutų (pvz: 18), kurie aptarnauja miestą, bet vienai ar dviem stotelėms užvažiuoja į rajono teritoriją. Ką su tokiais darysim?
76 kursuoja tik miesto teritorija.
Parašė praeivis Rodyti pranešimąI uzmiesti miesto autobusai aplamai neturetu vaziuoti. Ir i kaimus taip pat,nors formaliai jie yra ir miesto ribose.
P.S. Mano nuomone, ten turėtų važinėti mikriukai, integruoti į bendrąją sistemą ir privežantys prie artimiausio stambesnio transporto mazgo.Paskutinis taisė Vilnietizz; 2010.11.28, 18:22.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąNereikia miestui jokių zonų. Užmiestis - kitas reikalas. Pakaktų dviejų zonų.
Comment
-
Parašė Silber418 Rodyti pranešimąNa, intuityviai norėtųsi miestą suskirstyti trimis zonomis: centras (Senamiestis, Užupis bei NMC), gyvaniemieji rajonai miesto ribose bei priemiesčiai (Grigiškės ir pan.).
Comment
-
Parašė praeivis Rodyti pranešimąI uzmiesti miesto autobusai aplamai neturetu vaziuoti. Ir i kaimus taip pat,nors formaliai jie yra ir miesto ribose.I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
Parama Siaurojo geležinkelio klubui
Comment
-
Parašė praeivis Rodyti pranešimąI uzmiesti miesto autobusai aplamai neturetu vaziuoti. Ir i kaimus taip pat,nors formaliai jie yra ir miesto ribose.
Comment
-
Parašė praeivis Rodyti pranešimąI uzmiesti miesto autobusai aplamai neturetu vaziuoti. Ir i kaimus taip pat,nors formaliai jie yra ir miesto ribose.
Comment
-
Parašė Wycka Rodyti pranešimą/\ Tamstos pranešimas tiesiog plyšta nuo argumentų.
Comment
-
Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimąO kas, tavo nuomone, turėtų važiuoti į "kaimus miesto ribose"?
Manau,kad aplamai nereiketu painioti kaimo su miestu. Ir jei i kaimus siusti miesto autobusus,tai tomis kryptimis bilietai galetu buti brangesni,o centre kur dideli keleiviu srautai ,transportas pilnai uzpildytas ir gauna gera pelna-turetu buti pigesni. Jei darote bilietus visur vienodus ,tai turite ir aiskiai pasakyti: jus mokate brangiau todel,kad galetu pigiau namo grizti puslenkiai i vilniaus rajona.
Arba palikti tuos marsrutus privatininkams su mikriukais,taksi arkliais ar dar kuo tik nori.
Comment
-
Parašė amiko Rodyti pranešimąNepritariu. Mažėjant gyventojų tankumui, miestams plečiantis, reikia spręsti: ar retas autobusų kursavimas, ar mikroautobusų, integruotų į bendrą sistemą, eismas, kurių funkcija - privežamoji.
Comment
-
Parašė praeivis Rodyti pranešimąI uzmiesti miesto autobusai aplamai neturetu vaziuoti. Ir i kaimus taip pat,nors formaliai jie yra ir miesto ribose.Parašė praeivis Rodyti pranešimąEkonomiskai neapsimoka,kas cia paciam neaisku?I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
Parama Siaurojo geležinkelio klubui
Comment
-
Parašė praeivis Rodyti pranešimąManau,kad aplamai nereiketu painioti kaimo su miestu. Ir jei i kaimus siusti miesto autobusus,tai tomis kryptimis bilietai galetu buti brangesni,o centre kur dideli keleiviu srautai ,transportas pilnai uzpildytas ir gauna gera pelna-turetu buti pigesni. Jei darote bilietus visur vienodus ,tai turite ir aiskiai pasakyti: jus mokate brangiau todel,kad galetu pigiau namo grizti puslenkiai i vilniaus rajona.
Arba palikti tuos marsrutus privatininkams su mikriukais,taksi arkliais ar dar kuo tik nori.
Comment
Comment