Parašė Vilnietizz
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Vilniaus viešasis transportas (archyvas 2008-2012.07)
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Parašė centras85 Rodyti pranešimąKokie trumpi Vilniaus Autobusai turi daugiau sėdynių? Tai yra virš 30 sėdimų vietų.
Comment
-
Parašė Mettal Rodyti pranešimąTie, kurie "netinka" 36 maršrutuiGerbkite kitų forumo narių nuomones.
Comment
-
Parašė centras85 Rodyti pranešimąMan reikia sėdimų vietų skaičiaus, kurie trumpi autobusai, turi daugiau nei 29 vietas (tai yra dviašiai). O apie maršrutą net nerašiau. Nes jie kol kas man nerūpi. Man dabar yra svarbu tik kad atveža ir parveža ir tiek.
MB O405N2 (497-505, be 503) turi 31,5 vietą. MB O405N2U CNG irgi panašiai kaip O405.
Comment
-
Parašė Mettal Rodyti pranešimąDaugiausia turi MB O405, garažiniai nr. 088, 454, 455, 456, 620-624, 651, 652, 653. Viso 45 sėdimos vietos (57 stovimos pagal "ne mūsų" standartus).
MB O405N2 (497-505, be 503) turi 31,5 vietą. MB O405N2U CNG irgi panašiai kaip O405.Gerbkite kitų forumo narių nuomones.
Comment
-
Dėl nutrūkusių troleibusų laidų Vilniuje sutriko eismas
Penktadienį ryte didžiulė automobilių spūstis susidarė T. Narbuto ir šalia esančiose gatvėse. Leidžiantis nuo kalno nutrūko troleibusų laidai, eismas centro link buvo visiškai paralyžiuotas.
Į darbą penktadienį ryte skubėję vilniečiai tikina, kad T. Narbuto gatvėje per 20 minučių sugebėjo nuvažiuoti vos 50 metrų.
Apie 7.15 val. netoli Žvėryno, Karoliniškių kalvos papėdėje sugedo troleibusų linija – nutrūko vienas laidas.
Rytais leidžiantis nuo kalno šioje vietoje dažnai susidaro spūstis, tačiau penktadienio rytą ji nutįso net iki Pilaitės.
Įvykio vietoje dirba remontininkai, budi policija. Eismas buvo visiškai uždarytas, policija retkarčiais praleidžia šiek tiek automobilių.
Eismas paralyžiuotas ir Laisvės prospekte. Vairuotojai gali pravažiuoti viaduku, tačiau įvažiuoti į Pilaitės prospektą ar T. Narbuto gatvę kol kas neįmanoma.
Spūstyje šalia Laisvės prospekto įvyko kelios techninės avarijos.
Važiuojant T. Narbuto gatve į kalną kliūčių kol kas nėra.Gerbkite kitų forumo narių nuomones.
Comment
-
Gera žinia: Vilniuje viešasis transportas palyginti pigus. Kaip skelbia www.priceoftravel.com, šiuo metu pigiausiai galima važinėtis Karakase, Venesueloje, kur bilietėlis, perskaičiavus litais, kainuoja apie penkis centus, o brangiausiai – Venecijoje, kur vandens autobuso bilieto kaina siekia 22,8 Lt.
Vilnius su savo 2 Lt autobuso ir troleibuso vienkartinio bilieto kaina tarp 80-ies pasaulio turistinių miestų pagal pigumą patektų į pirmąjį dvidešimtuką. Žinoma, vertėtų turėti omeny, kad milijoniniuose Delyje, Meksike ar Buenos Airėse, kur bilietai pigesni nei pas mus, su vienu bilietėliu galima nuvažiuoti kelis ar net keliasdešimt kartų ilgesnį maršrutą.
Bloga žinia ta, kad www.priceoftravel.com Vilniaus į 80-ies populiariausių turistinių miestų sąrašą neįtraukė.I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
Parama Siaurojo geležinkelio klubui
Comment
-
Vienkartinis tai iš tiesų gan pigus, lyginant su kitų Europos šalių miestais. Bet mėnesiniai yra per brangūs. Šalyse su aukštesniu pragyvenimo lygiu miestuose su labiau išplėtotu VT mėnesiniai kainuoja kai kur netgi pigiau arba tik šiek tiek brangiau. Bet įvertinus pragyvenimo lygį, atlyginimus, pensijas, kuro kainas, pas mus vis tiek gaunasi, kad mėnesiniai per brangūs. Ir tai yra viena iš priežasčių, kodėl žmonės nesinaudoja VT.
Comment
-
Kažkodėl tai 1 maršrute naujajame grafike nebėra išskirtų žemagrindžio reisų. Soliariai šiuo maršrutu nebevažinės ar čia techninė klaida?
Beje nuo gruodžio 1 d. keičiasi ir 45, 53 maršrutų autobusų tvarkaraščiaiPaskutinis taisė Vilnietizz; 2010.11.27, 20:50.
Comment
-
Parašė Wycka Rodyti pranešimą
Gera žinia: Vilniuje viešasis transportas palyginti pigus. Kaip skelbia www.priceoftravel.com, šiuo metu pigiausiai galima važinėtis Karakase, Venesueloje, kur bilietėlis, perskaičiavus litais, kainuoja apie penkis centus, o brangiausiai – Venecijoje, kur vandens autobuso bilieto kaina siekia 22,8 Lt.
Vilnius su savo 2 Lt autobuso ir troleibuso vienkartinio bilieto kaina tarp 80-ies pasaulio turistinių miestų pagal pigumą patektų į pirmąjį dvidešimtuką. Žinoma, vertėtų turėti omeny, kad milijoniniuose Delyje, Meksike ar Buenos Airėse, kur bilietai pigesni nei pas mus, su vienu bilietėliu galima nuvažiuoti kelis ar net keliasdešimt kartų ilgesnį maršrutą.
Bloga žinia ta, kad www.priceoftravel.com Vilniaus į 80-ies populiariausių turistinių miestų sąrašą neįtraukė.
1) Londonas - $9.68;
2) Venecija - $8.90;
3) Stokholmas - $8.70;
Šaltinis: www.priceoftravel.com
Būtų smagu, kad Vilnius būtų suskirstytas zonomis bei perskaičiuotos kainos.Paskutinis taisė Silber418; 2010.11.27, 21:28.
Comment
-
Parašė 2120 Rodyti pranešimąRusijoje girdėjau jau galima i transportą ilipinėti pro visas duris, gal ir pas mus taip padarys?Paskutinis taisė Silber418; 2010.11.27, 21:56.
Comment
-
Parašė 2120 Rodyti pranešimąRusijoje girdėjau jau galima i transportą ilipinėti pro visas duris, gal ir pas mus taip padarys?
Parašė Silber418 Rodyti pranešimąJeigu lyginti maksimalias kainas, sąrašas kiek pakistų:
1) Londonas - $9.68;
2) Venecija - $8.90;
3) Stokholmas - $8.70;
Šaltinis: www.priceoftravel.com
Būtų smagu, kad Vilnius būtų suskirstytas zonomis bei perskaičiuotos kainos.
Comment
-
Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimąVistiek vilniuje maksimali kaina netgi esant zonoms turėtų būtų ne didesnė kaip 3,5-4 LT, kitaip VT naudosis dar mažiau žmonių
Comment
-
Parašė Silber418 Rodyti pranešimąVilniuje šią sistemą įsivaizduoju taip: vienkartinio bilieto kaina būtų tokia pati, t.y. 2 LT, tačiau tik vienoje zonoje. Važiuojant keliose zonose, bilietėlio kaina būtų, tarkime, 50 ct didesnė. Miestą padalinčiau 3 - 5 zonomis.
be to, mėnesinio bilieto kaina visoms zonoms, turi išlikti tokia pati, kaip ir dabar, nes nuolatinius perkantys keleiviai dažniausiai važinėja ne vienos zonos ribose
Parašė Silber418 Rodyti pranešimąO ar ten buvo anksčiau buvo kitaip?Paskutinis taisė Vilnietizz; 2010.11.27, 21:54.
Comment
-
Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimąNa, Vilniui užtektų ir trijų zonų- centras, miestas ir rajonas. 5 jau per daug būtų. Aš sutikčiau, kad važiuojant keliose zonose bilietas būtų ir 1 lt didesnis. O kaip kompensaciją keleiviams siūlyčiau privačių maršrutų ir kai kurių mikroautobusų integravimą į bendrąją bilietų sistemą.
Na, svajonėms ribų nėra.
Comment
Comment