Galima tiesiog nevažiuoti iš stotelės tol, kol ypata neišlips. Pastebėjau, kad tokiu atveju visuomenės interesas dėl bomžo, narkomano ar kitokios atliekos nebuvimo troleibuso salone staiga labai išauga (teko stebėti prieš kelis metus, kai taip vilkšunį be antsnukio su šeimininku tokiu Mahatmos Gandžio patvirtintu metodu išbruko).
Nebūtinai, gražiai paprašyti gal išlips, bet šansu mažai.
Nežinau kaip yra Vilniuje, bet Kaune yra teorinė galimybė vairuotojui išsikviesti telefonu saugos tarnybą, o jei atvejis rimtas - policiją. Dažniausiai kviečiama būtent policija. Deja, tik dėl labai rimtų atvejų, o įprastas bomžų pasivažinėjimas užkliūna tik nedaugeliui vairuotojų. Beje, Kaune pastebėjau teigiamų atvejų, kai vairuotoja nebijo girtą vyrą išprašyti iš troleibuso. Dažniau vairuotojai (vyrai) pabijo, pritingi, negu mūsų vairuotojos moterys
www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Galima tiesiog nevažiuoti iš stotelės tol, kol ypata neišlips. Pastebėjau, kad tokiu atveju visuomenės interesas dėl bomžo, narkomano ar kitokios atliekos nebuvimo troleibuso salone staiga labai išauga (teko stebėti prieš kelis metus, kai taip vilkšunį be antsnukio su šeimininku tokiu Mahatmos Gandžio patvirtintu metodu išbruko).
Klaipėdoj man ne kartą teko tokį atvejį gyvai matyti. Visuomenė tikrai nelieka abejinga
Nežinau kaip yra Vilniuje, bet Kaune yra teorinė galimybė vairuotojui išsikviesti telefonu saugos tarnybą, o jei atvejis rimtas - policiją. Dažniausiai kviečiama būtent policija. Deja, tik dėl labai rimtų atvejų, o įprastas bomžų pasivažinėjimas užkliūna tik nedaugeliui vairuotojų. Beje, Kaune pastebėjau teigiamų atvejų, kai vairuotoja nebijo girtą vyrą išprašyti iš troleibuso. Dažniau vairuotojai (vyrai) pabijo, pritingi, negu mūsų vairuotojos moterys
Kaune turbūt taip ir yra, Vilniuje mačiau vieninteli mačiu įvykį kai buvo muštines žmones iškvete policija bet autobusas važiavo savo maršrutu o policija lauke suderintoi stotelei.
"Jeśli kto władzę cierpi, nie mów, że jej słucha;
Bóg czasem daje władzę w ręce złego ducha."
Vilniuje taip pat galima išsikviesti saugos tarnybą, kuri prisistato ypač greitai. Kas dėl vairuotojų atsainumo, tai čia niekas, išskyrus skundus vežėjui nepadės. Kitą kartą žinos tada, kaip elgtis. Efektyviausias ir saugiausias yra tasai minėtas "Mahatmos Gandžio metodas" .
Klaipėdoj man ne kartą teko tokį atvejį gyvai matyti. Visuomenė tikrai nelieka abejinga
Ypač neliktum abejingas kai į darbą ar paskaitas vėluoji. Londonietiškas variantas - išjungt variklį, per miekrafoną pranešt "nevažiuosiu kol toks ir toks pilietis neišlips, nes smirda ar be talonėlio įlindo"
You can change your car, you can change your house, you can change your Wetherspoon, you can change your wife or religion, even you can change your sex. But you can never change the team you support...
Kad Vilniuje priekinių durų tvarka neveikia, tai šiandiena dar syki įsitikinau važiuodamas į darbą pustuščiu troleibusu (gal apie 20 žmonių visą laiką tik važiavo, visi puikiai sėdėjo). Važiavo troleibusu toks "pusiau trukęs" pagal vaizdelį tai narkomanas. įlipo mūsų gerbiamoji keleivių kontrolė, visus patikrino, tik aišku narkomano ne, nes jis ale be gyvybės ženklų (čia taip dvi keleivių kontrolės megztosios beretės diagnozavo jo būklę), tuomet vairuotojas gavo gerokai velnių nuo keleivių kontrolės, kad tokį keleivį veža. Na žinoma humaniškoji keleivių kontrolė narkomaną paliko sau toliau ramiai "miegoti". Na aišku tas pilietis "prabudo" reikiamoje stotelėje ir sau ramiai išlipo. Man išlipant prie "Žaliojo tilto", per galines duris įlipo da vienas panašus pilietis, kuris irgi galės ramiai "pamiegoti" troleibuse. Ankščiau, kol nebuvo priekinių durų tvarkos kontrolieriai nebuvo tokie humaniški, bent jau išlipti liepdavo be bilieto važiuojantiems. aš visgi iš tos tvarkos kažko tikėjausi, tačiau kuo tokiau - tuo daugiau pastebiu visuomeniniam transporte ir "bomžų" irsu neapmokėtu bagažu ir šiaip visokio plauko girtuoklėlių, kurių buvo truputi apmažėję po naujosios tvarkos įvedimo....
Ir aš bomžų autobusuose pastebiu tikrai neperdaug mažiau nei anksčiau. skunk, tavo papasakotu atveju skųsčiausi atitinkamoms tarnyboms ne dėl vairuotojų, o kontrolierių netinkamo darbo. Iš karto aišku, jog kontrolė vengė atlikti savo darbą- ji privalėjo išlaipinti (ne bausti, bomžas vistiek neišgalės baudą susimokėti, bet išlaipinti tai tikrai) smirdančią asabą iš autobuso, o ne varyti visą kaltę ant vairuotojo- tas juk nepradės boksuotis su pažeidėju. Žiūriu, kontrolieriai labiau žmoniškesni tapo įsigalėjus naujai laipinimo tvarkai, kas tikrai netenkina Tikėjosi, kad esą mažiau darbo bus. Kur gi
O šeštadienį teko važiuoti autobuse, kuriame vyravo tokia smarvė, kurios nesu jutęs niekada, netgi galiojant ankstesnei tvarkai. Štai ir jos prasmė
Kai aš paklausiau pas keleiviu kontroles. Kodėl bomžai netikrinami ir važioja už dyka? Atsakymas buvo paprastas. "Jeigu tau maišo, girtas, dvokia ir panašei turi teise į išvaryti, o šeip iš ju nera ka paimti". Ir viskas.
Jau nejuokais nusibodo toks kontrolės atsainumas. Gerai, iš bomžo baudos nepaimsi, nes jis paprasčiausiai neturi pinigų jai susimokėti. Bet galima gi jį bent jau išlaipinti iš transporto priemonės, nusivedus į tarnybinį autobusiuką, griežtai pasikalbėti, o jei priešinsis- kviesti saugos tarnybą ar policiją? Tikrai galima, tik tingima tai daryti.
O šiaip būtų sąžininga, jei baudos negalintys susimokėti "zuikiai" (tarp jų- ir bomžai) privalėtų atidirbti baudą privalomai atlikdami viešuosius darbus. (valydami tualetus, gatves, vandentiekius ir tt.). Manau, jei tokia sistema veiktų, o kontrolieriai ir apsaugininkai atsakingai vykdytų savo darbą, galima būtų apsieiti ir be priekinių durų tvarkos. Motyvacija gerai dirbti jiems yra ir dabar- nuo sugautų "zuikių" skaičiaus priklauso jų atlyginimas
Kaune turbūt taip ir yra, Vilniuje mačiau vieninteli mačiu įvykį kai buvo muštines žmones iškvete policija bet autobusas važiavo savo maršrutu o policija lauke suderintoi stotelei.
Mano nuomone taip ir turėtų būti- saugos tarnyba ar policija turi laukti suderintoje stotelėje. Autobusas tikrai neturi sustoti dėl kažkokio bomžiuko ar keleivio važiuojančio be bilieto- ar lukiama, kol jis išlips, ar laukiama policininko- nesvarbu. Man asmeniškai svarbiau yra kuo greičiau pasiekti savo kelionės tikslą, nei važiuoti autobusu, kur 1 zuikiu mažiau. Gal dėl to aš ir nesu didelis priekinių durų sistemos šalininkas .
Kaune turbūt taip ir yra, Vilniuje mačiau vieninteli mačiu įvykį kai buvo muštines žmones iškvete policija bet autobusas važiavo savo maršrutu o policija lauke suderintoi stotelei.
kokiam marsrute tai buvo? Koks tos masinos garaz.nr. ?
Klausykit, noriu paklausti, kodėl 5 troleibusų maršrutu niekados nevažiuoja Soliaris'ai?
Žemagrindės transporto priemonės paskiriamos į populiariausius maršrutus bei maršrutus, kuriuose įvyksta mažiausiai nusikaltimų, kurių metu sugadinamas transporto salonas.
5-asis, matyt, nėra prioritetinis maršrutas keleiviams.
www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Klausykit, noriu paklausti, kodėl 5 troleibusų maršrutu niekados nevažiuoja Soliaris'ai?
Čia specialiu neįgaliojo ženklu yra pažymėti maršrutai, kuriomis važinėja žemagrindžiai troleibusai. Nepažymėtuose maršrutuose Soliarių nesutiksi (išskyrus kartais 4 ir 11 maršrutuose, bet čia greičiausiai dėl klaidos grafike). 5 nepažymėtas.
Autobusų tvarkaraščiuose yra išskirtas (geltonai) tik laikas, kada neįgaliesiems pritaikyta transporto priemonė atvažiuos garantuotai. Tuo tarpu praktikoje žemagrindis autobusas gali atvažiuoti kada papuola, kad ir maršrutuose, kurie nepažymėti neįgaliojo ženklu
Čia specialiu neįgaliojo ženklu yra pažymėti maršrutai, kuriomis važinėja žemagrindžiai troleibusai. Nepažymėtuose maršrutuose Soliarių nesutiksi (išskyrus kartais 4 ir 11 maršrutuose, bet čia greičiausiai dėl klaidos grafike). 5 nepažymėtas.
Autobusų tvarkaraščiuose yra išskirtas (geltonai) tik laikas, kada neįgaliesiems pritaikyta transporto priemonė atvažiuos garantuotai. Tuo tarpu praktikoje žemagrindis autobusas gali atvažiuoti kada papuola, kad ir maršrutuose, kurie nepažymėti neįgaliojo ženklu
Sutiksi ir ne dėl klaidos. Tvarkaraštyje suplanuotos žemagrindės transporto priemonės yra garantuotos, kad atvyks, tačiau pasiliekamas rezervas, kuris panaudojamas kitų reisų aptarnavimui. Kitaip tariant, net ir tais reisais, kuriais nesuplanuota važiuoti žemagrindei tr. pr. gali ji atvykti.
Ir troleibusams, ir autobusams organizavimas toks pats.
Sutiksi ir ne dėl klaidos. Tvarkaraštyje suplanuotos žemagrindės transporto priemonės yra garantuotos, kad atvyks, tačiau pasiliekamas rezervas, kuris panaudojamas kitų reisų aptarnavimui. Kitaip tariant, net ir tais reisais, kuriais nesuplanuota važiuoti žemagrindei tr. pr. gali ji atvykti.
Ir troleibusams, ir autobusams organizavimas toks pats.
Na, Vilniuje troleibusų maršrutuose, nepažymėtuose neįgaliojo ženklu, niekada neteko Soliarių matyti (išskyrus 4 ir 11 maršrutus)
Tuo tarpu žemagrindžius autobusus kasdien pamatau praktiškai bet kuriame maršrute. Organizavimas gal ir yra toks pat autobusams ir troleibusams.
Bet greičiausiai Vilnius tiesiog turi daug daugiau žemagrindžių autobusų nei žemagrindžių troleibusų, todėl dabartinė situacija ir yra tokia.
P.S. o kokie autobusai, be Volvo 7700/7700A, MB Citaro ir MAN NG313 CNG, Vilniuje važinėja žemagrindžio grafiku?
Na, Vilniuje troleibusų maršrutuose, nepažymėtuose neįgaliojo ženklu, niekada neteko Soliarių matyti (išskyrus 4 ir 11 maršrutus)
Juos ten pamatyti daugiau šansų tada, kai vyksta koks nors remontas ir standartiniais maršrutais jie negali važiuoti:
Kai remontavo Dariaus ir Girėno g. viaduką, Soliariai iš 17 maršruto buvo laikinai išdalinti kitiems - 5, 6 ir 13, atrodo, kad ir 12 kažkas kliuvo.
Kai remontavo Sodų g. vandentiekį ir buvo pakeisti 2, 5, 7 maršrutai, Soliariai iš 1 maršruto buvo perkelti į 3.
Comment