Parašė Mettal
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Vilniaus viešasis transportas (archyvas 2008-2012.07)
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Parašė Mettal Rodyti pranešimąO tu nors buvęs kada prie to 4 "žiedo"? Jisai ten atbuline eiga apsisukinėja , o dienos metu abu kelkraščiai užstatyti mašinomis. Autobusas ten niekaip nepravažiuos. Ten iš viso yra tiesiog kiemas.
Parašė amiko Rodyti pranešimąO kam konkrečiai siunti? Man atrodo tu siunti tais nuobodžiais ir visiems skirtais adresais, centras85 lenda truputį giliau, už tai ir atsako.
O Vilniuje stotelėse kabina dar tokią info? Šiaip, gera praktika, jei tai tiesa. Kaune taip nedaro - apsiriboja pranešimais internete ir spaudoje.
21, 23 ir 54 tikrai negalės tilpti į įprastą grafiką važiuodami tokiom trasom (nebent važiuos be sustojimų "neįprastose" jų maršrutams stotelėse). Bet pakitę tvarkaraščiai (dėl pasikeitusių spalio 24 d. trasų) internete nepaskelbti dėl "Susisiekimo paslaugų" neatsakingumo. 29 gal ir laikysis grafiko.Paskutinis taisė Vilnietizz; 2010.10.23, 19:36.
Comment
-
Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimąTaip taip, bent jau pagrindinėse Vilniaus stotelėse praktiškai visada kabinama toka informacija. Kartais ir pačiuose troleibusuose tai skelbiama. Bet konkrečiai apie trasų pakeitimą dėl Lazdynų tilto bandymų niekur, išskyrus spaudą ir internetą, informacijos neteko matyti.
21, 23 ir 54 tikrai negalės tilpti į įprastą grafiką važiuodami tokiom trasom (nebent važiuos be sustojimų "neįprastose" jų maršrutams stotelėse). Bet pakitę tvarkaraščiai (dėl pasikeitusių spalio 24 d. trasų) internete nepaskelbti dėl "Susisiekimo paslaugų" neatsakingumo. 29 gal ir laikysis grafiko.
O dėl stotelių - vadovaudamasis Kauno praktika, spėju, kad jie ir nestos apylankoje esančiose stotelėse.
Žinoma, dėl eismo tvarkaraščių - didžiulis trūkumas. Tiesiog tingima dirbti (aišku, teisinasi, kad esami darbuotojai nepajėgūs spėti atlikti visų darbų, bet aš puikiai žinau, kaip vyksta darbas savivaldybėj ir jos įmonėse...).www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Parašė amiko Rodyti pranešimąTai ne neatsakingumas. Įprasta laikinų eismo tvarkaraščių neskelbti tinklapiuose www.marsrutai.lt ir www.marsrutai.info. Nes jei skelbtų, tada turėtų viską daryti iki galo - perprogramuoti visų transporto priemonių, kursuojančių pakoreguota trasa, borto kompiuterius.
O dėl stotelių - vadovaudamasis Kauno praktika, spėju, kad jie ir nestos apylankoje esančiose stotelėse.
Žinoma, dėl eismo tvarkaraščių - didžiulis trūkumas. Tiesiog tingima dirbti (aišku, teisinasi, kad esami darbuotojai nepajėgūs spėti atlikti visų darbų, bet aš puikiai žinau, kaip vyksta darbas savivaldybėj ir jos įmonėse...).
Todėl negalima sakyti, kad nieko nepadaryta- padaryta, bet iki galo viską pabaigt patingėta.
O autobusuose irgi galėtų tiesiog išjungt bortų kompiuterius, o vietoj švieslenčių uždėti trasą tikslinančias lenteles.
Bet bent jau internete reikia skelbti laikinus tvarkaraščius (stotelėse nebūtina), nes paskui kai kurie keleiviai skųsis kad atėjo į stotelę, bet laiku nesulaukė savio maršruto autobuso.
Comment
-
Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimąBet laikini troleibusų (16 ir 18) tvarkaraščiai paskelbti internete. Netradicinėse stotelėse jie stos. Bet, spėju, kad borto kompiuteriai juose nebuvo pakeisti, tiesiog gal išjungti bus važiuojant kitokia trasa (stotelės slkelbiamos nebus).
Todėl negalima sakyti, kad nieko nepadaryta- padaryta, bet iki galo viską pabaigt patingėta.
O autobusuose irgi galėtų tiesiog išjungt bortų kompiuterius, o vietoj švieslenčių uždėti trasą tikslinančias lenteles.
Bet bent jau internete reikia skelbti laikinus tvarkaraščius (stotelėse nebūtina), nes paskui kai kurie keleiviai skųsis kad atėjo į stotelę, bet laiku nesulaukė savio maršruto autobuso.
Borto kompiuterių išjungti šiaip negali, nes jei juos išjungs, tada neveiks e. bilieto nuskaitymas ir VT patirs nuostolių, taip pat iki stotelėse esančių švieslenčių neateitų duomenys. Bent jau Kaune tai vairuotojai "prasukdavo" stoteles rankiniu būdu (pravažiavę apylanką ir pasiekę pirmąją stotelę, pagal nuolatinę trasą, nustatydavo borto kompiuteryje tą stotelę).www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Parašė amiko Rodyti pranešimąIš pradžių rašai, kad tvarkaraščiai nepateikti internete, dabar rašai, kad pateikti. Apie ką mes kalbam?
Borto kompiuterių išjungti šiaip negali, nes jei juos išjungs, tada neveiks e. bilieto nuskaitymas ir VT patirs nuostolių. Bent jau Kaune tai vairuotojai "prasukdavo" stoteles rankiniu būdu (pravažiavę apylanką ir pasiekę pirmąją stotelę, pagal nuolatinę trasą, nustatydavo borto kompiuteryje tą stotelę).
Na, Vilniaus atveju kompiuterių išjungimas nuostolių netaneš, nes čia e.bilietas dar nenuskaitomas, kaip žinai
Comment
-
Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimąDėl Lazdynų tilto bandymų rytoj keičiasi 16 ir 18 troleibusų bei 21, 23, 29 ir 54 autobusų trasos. Laikini troleibusų tvarkaraščiai internete paskelbti. Tačiau laikini autobusų tvarkaraščiai internete nepaskelbti. Dabar suprantamai kalbu?
Na, Vilniaus atveju kompiuterių išjungimas nuostolių netaneš, nes čia e.bilietas dar nenuskaitomas, kaip žinai
Neįsigilinau, ar jau yra, ar dar tik planuojama, kad Kaune vairuotojas negautų atlyginimo už reisą, jei tuo metu buvo blogai užprogramuotas borto kompiuteris (kadangi tai jau tiesiogiai susiję su e. bilietu). Taigi Kaune borto kompiuterio išjungimas reikštų: e. bilieto nenuskaitymą, ridos ir kasos duomenų nekaupimą, stotelių nepranešimą, transporto priemonės buvimo vietos duomenų nepersiuntimą.Paskutinis taisė Ametistas; 2010.10.23, 20:55.www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Parašė musicPilaitė/Sudervėlė buvo planuojama 72 000 gyv., visas šis miestas-palydovas- 180 000 : iki pat Neries ir tilto į Grigiškes turėjo tęstis. Per paskutinį gyventojų surašymą buvo beveik 16 000 gyventojų. Beje, ar kas nors numano kur galima būtų gauti 1980 m. parengtą miesto generalinį planą, numačiusį vystymąsi iki 2000 metų? Ten būtų įdomu pažiūrėt sprendinius: tramvajų tinklą, troleibusus, naujas gatves, architektūrinius, inžinierinius sprendimus. Labai įdomu! Dabar ne viską galima atsekt, tenka iš nuotrupų dėlioti paveikslą.
O prie transporto dar galima pridurti, kad tuo metu planuotas (dabar tik dalinai įgyvendintas ir daug kur sugadintas) greitaeigių gatvių tinklas ir ekspresiniai autobusai, buvę trumpam pasirodę, bet greit išnykę 10 dešimtmečio pradžioje.
http://www.archyvai.lt/archyvai/chan...d=15&pathId=46
Comment
-
Eilinį kartą įsitikinau, kad VT vėluoja ne dėl spūsčių, kaip kad teigia "Susitiekimo paslaugų" atstovai, bet dėl priekinių durų tvarkos. Šiandien šeštadienis. Važiavau 2 troleibusu nuo Saulėtekio iki stoties. Troleibusas į stotį atvyko pavėlavęs net 8 min., nors į stotelę, kurioje įlipau, atvažiavo laiku. Jokių spūsčių gatvėse. Jokio šliaužimo ir tyčinio sustojimo sankryžose dar degant žaliam signalui. Teisiog pakankamai nemažas įlipančių keleivių skaičius ne vienoje, o maždaug ketvirtadalyje stotelių maršrute. Kas darbo dieną yra visai normalu. Dviejose stotelėse stovėjo po dvi minutes, dar keturiose apie 1 min., dar keliose apie 30 sek. Maždaug minutei užlaikė keleivių kontrolė Pylimo g. Nepaisant to, kad vairuotoja iš karto atidarinėdavo visas duris ir laikė jas atidarytas stotelėse beveik visą stovėjimo laiką, tarsi duodama ženklą lipti pro visas duris, 90 poc. keleivių įlipinėjo pro priekines duris. Rezultatas jau minėtas - pavėluota 8 min.
Comment
-
Parašė amiko Rodyti pranešimąTaip taip, jau supratau O dėl borto kompiuterių... Veikiausiai Vilniuje ir nieko nenutiktų. Nors Kaune pagal juos jau daug kas vyksta - daug kas automatizuota - kasos aparato duomenys, nuvažiuotas atstumas, viskas kaupiama borto kompiuterio atminty.
Neįsigilinau, ar jau yra, ar dar tik planuojama, kad Kaune vairuotojas negautų atlyginimo už reisą, jei tuo metu buvo blogai užprogramuotas borto kompiuteris (kadangi tai jau tiesiogiai susiję su e. bilietu). Taigi Kaune borto kompiuterio išjungimas reikštų: e. bilieto nenuskaitymą, ridos ir kasos duomenų nekaupimą, stotelių nepranešimą, transporto priemonės buvimo vietos duomenų nepersiuntimą.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąEilinį kartą įsitikinau, kad VT vėluoja ne dėl spūsčių, kaip kad teigia "Susitiekimo paslaugų" atstovai, bet dėl priekinių durų tvarkos. Šiandien šeštadienis. Važiavau 2 troleibusu nuo Saulėtekio iki stoties. Troleibusas į stotį atvyko pavėlavęs net 8 min., nors į stotelę, kurioje įlipau, atvažiavo laiku. Jokių spūsčių gatvėse. Jokio šliaužimo ir tyčinio sustojimo sankryžose dar degant žaliam signalui. Teisiog pakankamai nemažas įlipančių keleivių skaičius ne vienoje, o maždaug ketvirtadalyje stotelių maršrute. Kas darbo dieną yra visai normalu. Dviejose stotelėse stovėjo po dvi minutes, dar keturiose apie 1 min., dar keliose apie 30 sek. Maždaug minutei užlaikė keleivių kontrolė Pylimo g. Nepaisant to, kad vairuotoja iš karto atidarinėdavo visas duris ir laikė jas atidarytas stotelėse beveik visą stovėjimo laiką, tarsi duodama ženklą lipti pro visas duris, 90 poc. keleivių įlipinėjo pro priekines duris. Rezultatas jau minėtas - pavėluota 8 min.
Negalima mūsų didžiųjų miestų lyginti su kitais Vakarų miestais. Daugumoje jų yra metro ar kitas VT, todėl autobusais naudojasi procentaliai mažiau keleivių nei Lietuvoje. Aš manyčiau, reiktų Vilniuj atsisakyti šitos sistemosدائما الليتوانيه
Comment
-
Parašė redlynx Rodyti pranešimąJei ir yra tai tik tas atsiprašant šlamšto gabalas Breda Vivacity
Comment
-
Parašė arsiakas Rodyti pranešimąMano nuomone, Vilnius per didelis miestas įdiegti tokią įlipimo tvarką.....
Negalima mūsų didžiųjų miestų lyginti su kitais Vakarų miestais. Daugumoje jų yra metro ar kitas VT, todėl autobusais naudojasi procentaliai mažiau keleivių nei Lietuvoje. Aš manyčiau, reiktų Vilniuj atsisakyti šitos sistemos
Dabar gyvenu Londone, nors cia yra ir traukiniai ir 2 rusiu metro ir tramvajus, autobusai piko valandomis sausakimsi, ne piko valandomis - panasiai kaip Vilniuje. O priekiniu duru tvarka veikia puikiai. Bet manau cia turi itakos tai, jog dauguma zmoniu naudoja elektronini bilieta, kuri gali pasipildyti traukiniu stotyse ar internetu, o vienkartini bilieta galima nusipirkti ilipant pas vairuotoja arba automatuose stotelese. Tas pagreitina procesa, bet manau jog Vilniuje viska iki galo idiegus turetume identiska tvarka.Dear Sir,
Comment
-
Kad Vilniuje priekinių durų tvarka neveikia, tai šiandiena dar syki įsitikinau važiuodamas į darbą pustuščiu troleibusu (gal apie 20 žmonių visą laiką tik važiavo, visi puikiai sėdėjo). Važiavo troleibusu toks "pusiau trukęs" pagal vaizdelį tai narkomanas. įlipo mūsų gerbiamoji keleivių kontrolė, visus patikrino, tik aišku narkomano ne, nes jis ale be gyvybės ženklų (čia taip dvi keleivių kontrolės megztosios beretės diagnozavo jo būklę), tuomet vairuotojas gavo gerokai velnių nuo keleivių kontrolės, kad tokį keleivį veža. Na žinoma humaniškoji keleivių kontrolė narkomaną paliko sau toliau ramiai "miegoti". Na aišku tas pilietis "prabudo" reikiamoje stotelėje ir sau ramiai išlipo. Man išlipant prie "Žaliojo tilto", per galines duris įlipo da vienas panašus pilietis, kuris irgi galės ramiai "pamiegoti" troleibuse. Ankščiau, kol nebuvo priekinių durų tvarkos kontrolieriai nebuvo tokie humaniški, bent jau išlipti liepdavo be bilieto važiuojantiems. aš visgi iš tos tvarkos kažko tikėjausi, tačiau kuo tokiau - tuo daugiau pastebiu visuomeniniam transporte ir "bomžų" irsu neapmokėtu bagažu ir šiaip visokio plauko girtuoklėlių, kurių buvo truputi apmažėję po naujosios tvarkos įvedimo....Ne esme yra manyje. Muse, visuose musyse yra esme!
Comment
-
Šeštadienį važiavau troleibusu. Įlipo pro priekines du girti veikėjai, apsidaužę neseniai. Kažin, ar jie turėjo bilietus? Pradėjo keiktis, prie keleivių kabinėtis. Tai kur tas priekinių durų tvarkos privalumas? Kuo toliau, tuo labiau vairuotojai mažiau žiūri įlipančių keleivių bilietus. Nieko nepadės nei e-bilieto įvedimas ir jo žymėjimas ar nežymėjimas. Vairuotojams nusipjaut. Galiausiai tai absurdiška tvarka nieko gero neduoda. Portugalijoje, Porto metro (labiau panašus į greitąjį tramvajų) iš viso nėra jokių turniketų. Bilietus reikia pažymėti stotyje prieš važiuojant. Bet jokios kontrolės nebuvo, bomžai irgi važinėjo. O ten metro operatorius yra privati kompanija (pats metro municipalinis). Važiavau privačios kompanijos Fertagus traukiniu. Kontrolieriai buvo, bet netikrino nei važiuojant pirmyn, nei atgal. Sąmoningumas didesnis ten? Abejoju, kai penktadalis keleivių negrai iš buvusių kolonijų.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąŠeštadienį važiavau troleibusu. Įlipo pro priekines du girti veikėjai, apsidaužę neseniai. Kažin, ar jie turėjo bilietus? Pradėjo keiktis, prie keleivių kabinėtis. Tai kur tas priekinių durų tvarkos privalumas? Kuo toliau, tuo labiau vairuotojai mažiau žiūri įlipančių keleivių bilietus. Nieko nepadės nei e-bilieto įvedimas ir jo žymėjimas ar nežymėjimas. Vairuotojams nusipjaut. Galiausiai tai absurdiška tvarka nieko gero neduoda. Portugalijoje, Porto metro (labiau panašus į greitąjį tramvajų) iš viso nėra jokių turniketų. Bilietus reikia pažymėti stotyje prieš važiuojant. Bet jokios kontrolės nebuvo, bomžai irgi važinėjo. O ten metro operatorius yra privati kompanija (pats metro municipalinis). Važiavau privačios kompanijos Fertagus traukiniu. Kontrolieriai buvo, bet netikrino nei važiuojant pirmyn, nei atgal. Sąmoningumas didesnis ten? Abejoju, kai penktadalis keleivių negrai iš buvusių kolonijų."Jeśli kto władzę cierpi, nie mów, że jej słucha;
Bóg czasem daje władzę w ręce złego ducha."
Adam Mickiewicz
Comment
-
Kai aš paklausiau pas keleiviu kontroles. Kodėl bomžai netikrinami ir važioja už dyka? Atsakymas buvo paprastas. "Jeigu tau maišo, girtas, dvokia ir panašei turi teise į išvaryti, o šeip iš ju nera ka paimti". Ir viskas."Jeśli kto władzę cierpi, nie mów, że jej słucha;
Bóg czasem daje władzę w ręce złego ducha."
Adam Mickiewicz
Comment
Comment