Parašė Edvard
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Vilniaus viešasis transportas (archyvas 2008-2012.07)
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Parašė 2120 Rodyti pranešimąKas ten gali būti blogai? Normali "gazūfke"
O modelis tai yra Carrus K204 City L
tai cia gamyklinis variantas su tokiais aukstais langais? koks tikslas juos tokius daryt?
beje, ka reiskia gazufke?
Comment
-
Parašė Mettal Rodyti pranešimąAtsinaujino Vilniaus m. savivaldybės mikroautobusų sąrašas. Komentarai:- Nesutampa kai kurių Transrevio maršrutų darbo laikas su tais, kurie pateikti jų svetainėje (darbo pradžia ir pabaiga yra pavėlintos naujame sąraše).
- Nerealios trasos yra pas šiuos maršrutus: 2, 5, 6, 7, 15, 37, 38, 44 ("pagal pageidavimą"), 51 (nu jau tokia nesamonė: ten tik teleportuojantis įmanoma taip važiuoti), 73, 94 (ar jis dar gyvas?)
- Egzistuoja neralūs maršrutai nr. 8, 26 (naujas!), 33
- 6 maršrutas lyg ir nevažiuoja šeštadieniais
- 7 maršrutui šeštadieniais pailgintas darbo laikas. Žiūrėsim, kiek tame tiesos.
- 12 maršrutas jau "likviduotas".
- Šie maršrutai sąraše važiuoja per dažnai, kad tai būtų tiesa: 13, 27, 35, 36, 51, 73, 76, 82, 99, 114
- Savivaldybėje niekas nežino, kad 27 važiuoja per Baltąją Vokę, o 82 iki Juodšilių per Salininkus ir Miškinius, o ne į Miškinius per Salininkus (užsuka) ir Juodšilius.
- 37 maršruto darbo laikas neaiškus - ar ten bent 1 mašina važiuoja popiet ir iki Trakų Vokės, ar ne?
- 66 maršruto per ilgai nemačiau, kad jį galia būtų laikyti egzistuojančiu.
- 114 maršrutas realiai neegzistuoja - jis yra greičiau sujungtas su 115 maršruto grafiku.
94 stabiliai važinėja, tik jo trasa sąraše yra utopinė. Teisinga yra "Santariškės- Lazdynų ligoninė"
"Likviduotas" 12 maršrutas ankstesniuose sąrašuose irgi "važinėjo" visai išgalvota trasa (Eglių st.–Liudvinavas, ir dar kas 6-10 min.! )
Žodžiu, sąrašas nedaug tikslesnis tapo
Comment
-
Jei žmonėm nori gero padaryt apsaugot juos ir pastatė kameras vaizdo troleibusuose tai gal dar koki viešaji tualetą tegu dar istato? Žmonėm gi nori padėt tai jei žmogus transporte i tualeta užsimanys staigiai tai jam nereikės išlipt iš transporto ir bėgt i krūmus o kelione tualete praleist.
Čia palyginau su kamerom. Nes jei sakysit kad nesamonė su tuo tualetu tai aš sakysiu kad nesamonė su tom kamerom. Jei nori žmonėm valdininkai geriau padaryt tai tegu nuima ta priekiniu duru sistema ir nuema kameras kurias gali neištvėrę žmonės kai jiem tas viskas atsibos paimt ir išdaužyt.
Comment
-
Dalyje sostinės troleibusų galima išbandyti nemokamą bevielį internetą
Parašė VZ.ltPenkiolikoje Vilniaus 19-ojo maršruto troleibusų veikia nemokama „WiFi“ ryšio zona. Ja gali naudotis visi, turintys kompiuterius arba mobiliuosius telefonus, praneša UAB „Vilniaus troleibusai“ ir AB Lietuvos radijo ir televizijos centras.
Apie troleibusus su „WiFi“ ryšio zona keleivius įspėja specialūs informaciniai lipdukai. Bandomasis projektas tęsis iki š.m. gruodžio 7 d.
„Mes siekiame, kad viešasis transportas taptų kuo patrauklesnis mūsų miesto gyventojams ir atvykstantiems svečiams, o modernios papildomos paslaugos ir saugumas gali padėti to pasiekti“, – tvirtina Vidmantas Striška, „Vilniaus troleibusų“ generalinis direktorius.
Anot jo, pasibaigus bandomajam projektui ir įvertinus pateiktų galimybių naudą bei poreikį, bus svarstoma, ar šia patirtimi miestas pasinaudos. Sprendimą priims Vilniaus miesto savivaldybė, kuri yra bendrovės „Vilniaus troleibusai“ steigėja ir akcijų valdytoja.
Lietuvos radijo ir televizijos centras 4G ryšio technologijos „WiMAX“ tinklą pradėjo naudoti 2009 m. kovą. Šiuo metu jis veikia 49 miestuose, priemiesčiuose ir gyvenvietėse ir yra toliau plečiamas.
Comment
-
Parašė 2120 Rodyti pranešimąJei žmonėm nori gero padaryt apsaugot juos ir pastatė kameras vaizdo troleibusuose tai gal dar koki viešaji tualetą tegu dar istato? Žmonėm gi nori padėt tai jei žmogus transporte i tualeta užsimanys staigiai tai jam nereikės išlipt iš transporto ir bėgt i krūmus o kelione tualete praleist.
Čia palyginau su kamerom. Nes jei sakysit kad nesamonė su tuo tualetu tai aš sakysiu kad nesamonė su tom kamerom. Jei nori žmonėm valdininkai geriau padaryt tai tegu nuima ta priekiniu duru sistema ir nuema kameras kurias gali neištvėrę žmonės kai jiem tas viskas atsibos paimt ir išdaužyt.
Suprask, išvietei reikia daug vietos, kurios miesto troleibuse tiesiog nėra (nebent dalį sėdynių išmontuosi, kas keleiviams tikrai nepatiks). Be to, juk reikia kažkur dėti "tą, dėl ko mes einam į tualetą". Įsivaizduok, koks kvapelis apgaubs miestą, jei gatvės bus pripildytos "to" ))
Tiek idėja įtaisyti tualetą autobuse, tiek vaizdo kamerų idėja- abi geros. Tik reikia mokėti atskirti, kas įmanoma, o kas-ne
Parašė pauliaK Rodyti pranešimąDalyje sostinės troleibusų galima išbandyti nemokamą bevielį internetą
Šaunu Tikiuosi eksperimentas pasiteisins ir su laiku visuose miesto autobusuose veiks nemokamas internetas.Paskutinis taisė Vilnietizz; 2010.09.25, 23:24.
Comment
-
Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimąTiek idėja įtaisyti tualetą autobuse, tiek vaizdo kamerų idėja- abi geros. Tik reikia mokėti atskirti, kas įmanoma, o kas-ne
Beje, o kaip pasikeis atsakomybė už sugadintą transporto priemonės saloną po stebėjimo kamerų įrengimo?I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
Parama Siaurojo geležinkelio klubui
Comment
-
Parašė Wycka Rodyti pranešimąPačios idėjos nieko nekainuoja, kainuoja tik jų įgyvendinimas
Beje, o kaip pasikeis atsakomybė už sugadintą transporto priemonės saloną po stebėjimo kamerų įrengimo?
Atsakomybė greičiausiai nesikeis, tik kamerų dėka bus lengviau išaiškinti kaltąjį.
Comment
-
Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimąAtsakomybė greičiausiai nesikeis, tik kamerų dėka bus lengviau išaiškinti kaltąjį.
Dabar paskaičiuokime, kiek lėšų sukišta ir dar bus kišama pačių stebėjimo kamerų įsigijimui, jų sumontavimui, stebėtojams/analizuotojams, o vėliau — kamerų remontui. Na dar keli centai kamerų maitinimui elektra. Oi, dar pamiršau otkatus.
O kokia nauda? Saugiau? Į galvą gauti gali ir stotelėje. Beje, dauguma žmonių patys 'prisiprašo', nes dar niekada nesu 'gavęs į galvą' nuo nepažįstamų asmenų (tfu tfu tfu). Kišenvagiai? Bet jie dirba ir prekybos centruose, nors ten kamerų dar daugiau. Mažiau salono gadinimo? Kas gadina (o tokių įvedus naująją laipinimo tvarką pastebimai sumažėjo), jau nujaučia, kur 'kameros akis' nepasiekia, o ir veidą slėps kepure, šaliku, gobtuvu. Ššš čia išsiaiškinsi.
Taigi tos naudos gausis totalus šnipštas. O už šiuos vadovų žaidimukus turėsime sumokėti mes visi, mokesčių mokėtojai.I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
Parama Siaurojo geležinkelio klubui
Comment
-
Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimąAš nekalbėjau finansinę idėjų pusę Idėja įrengti tualetą autobuse yra tiesiog techniškai neįmanoma.
Atsakomybė greičiausiai nesikeis, tik kamerų dėka bus lengviau išaiškinti kaltąjį.
Comment
-
Parašė Wycka Rodyti pranešimąKertam iš 10Lt, kad tokie 'išsiaiškinimai' tebus tik pavieniai atvejai? O net ir išsiaiškinus, gadintojas nebent gaus parų pasėdėti, o nuostoliai nebus atlyginti, nes šis pasirodys beesąs basas ir plikas.
Dabar paskaičiuokime, kiek lėšų sukišta ir dar bus kišama pačių stebėjimo kamerų įsigijimui, jų sumontavimui, stebėtojams/analizuotojams, o vėliau — kamerų remontui. Na dar keli centai kamerų maitinimui elektra. Oi, dar pamiršau otkatus.
O kokia nauda? Saugiau? Į galvą gauti gali ir stotelėje. Beje, dauguma žmonių patys 'prisiprašo', nes dar niekada nesu 'gavęs į galvą' nuo nepažįstamų asmenų (tfu tfu tfu). Kišenvagiai? Bet jie dirba ir prekybos centruose, nors ten kamerų dar daugiau. Mažiau salono gadinimo? Kas gadina (o tokių įvedus naująją laipinimo tvarką pastebimai sumažėjo), jau nujaučia, kur 'kameros akis' nepasiekia, o ir veidą slėps kepure, šaliku, gobtuvu. Ššš čia išsiaiškinsi.
Taigi tos naudos gausis totalus šnipštas. O už šiuos vadovų žaidimukus turėsime sumokėti mes visi, mokesčių mokėtojai.
Kamerų paskirtis ir nėra apsaugoti nuo vagysčių ar sumušimo gatvėje ar kur kitur
Kišenvagysčių ir chuliganizmo atvejai transporte visiškai neišnyks, bet jų bus mažiau, nes, visų pirma, kai kurie chuliganai (tokių tiesą nebus per daug), žinodami esą stebimi, susilaikys nuo nusikalstamos veiklos, dar nedidelę dalį kišenvagysčių kameros užfiksuos. Viešasis transportas taps bent kiek saugesnis.
Be to, kamerų dėka dabar bus šiokia tokia kontrolierių, apsaugininkų ir vairuotojų darbo kontrolė, o tai privers juos elgtis su keleiviai mandagiai, o ne kaip žvėrys (kas dabar tikrai neretai pasitaiko). Taigi personalas stebėjimo dėka taps mandagesnis, gerės paslaugos kokybė. Negi tai nepakankamas atpildas už lėšas, kurias mokesčių mokėtojai "skiria" kamerų montavimui?
Parašė 2120 Rodyti pranešimąO jeigu transportas pilnas o gale vagyste ar uzpuolimas tai kaip per zmoniu minia kazka toi kameroi pamatys kazka?
Comment
-
Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimąTaigi personalas stebėjimo dėka taps mandagesnis, gerės paslaugos kokybė. Negi tai nepakankamas atpildas už lėšas, kurias mokesčių mokėtojai "skiria" kamerų montavimui?
Jau geriau už tuos 'kamerų pinigus' nupirktų naujesnių transporto priemonių arba sudažnintų dabartinių maršrutų kursavimą. Vat šitai duotų kur kas apčiuopamesnę naudą keleiviams.I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
Parama Siaurojo geležinkelio klubui
Comment
-
Parašė 2120 Rodyti pranešimąVis tiek tos maneros nesamone. Internetu galima ir namie naudotis. Ir saugiau. Atai transporte pamatys kad su kompu sedi tai nepatinges su tawim islipt ir ji atimti dar.
Comment
-
Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimąVaizdo kameros ne dėl interneto įrengiamos. Tiesiog kartu su kameromis troleibuse montuojama ir greitaeigio interneto ryšio įranga, nes ji reikalinga perduoti kameros vaizdą į parko dispečerinę. Todėl nekyla kliūčių naudotis internetu važiuojant. Kita vertus, tu teisus- elementarus saugumas neleidžia trauktis nešiojamąjį kompiuterį troleibuse
Comment
-
Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimąTai yra labai gerai, tik norėčiau pamatyti tokį drąsuolį, kuris autobuse ramiai trauksis nešiojamąjį kompiuterį ar brangesnį telefoną.
Parašė 2120 Rodyti pranešimąMan atrodo vieną dieną žmonėm visa šita nesamonė nusibos ir jie pradės tas kameras daužyti. Nes čia tikras varžymas yra ir keleivių ir pačio vairuotojaus.Paskutinis taisė sleader; 2010.09.26, 00:54.
Comment
-
Parašė 2120 Rodyti pranešimąJei žmonėm nori gero padaryt apsaugot juos ir pastatė kameras vaizdo troleibusuose tai gal dar koki viešaji tualetą tegu dar istato? Žmonėm gi nori padėt tai jei žmogus transporte i tualeta užsimanys staigiai tai jam nereikės išlipt iš transporto ir bėgt i krūmus o kelione tualete praleist.
Čia palyginau su kamerom. Nes jei sakysit kad nesamonė su tuo tualetu tai aš sakysiu kad nesamonė su tom kamerom. Jei nori žmonėm valdininkai geriau padaryt tai tegu nuima ta priekiniu duru sistema ir nuema kameras kurias gali neištvėrę žmonės kai jiem tas viskas atsibos paimt ir išdaužyt.
P.S.
PASIŪLYMAS TVARKARAŠČIŲ MĖGĖJAMS ir šiaip viešajam transportui -
tokia sistema jau veikia Londone
Sustojimo vietose pakeisti tvarkaračius į apytikslius, kuriuose būtų rašomas laukimo laikas. Sakykim pagal fetišistinį vidinio vartojimo (vairuotojams, kontrolieriams ir tt) tvarkaraštį laikas tarp stotelių 7 min, o ant lentelės prie sustojimo rašyti 6-9 min. Tokia sistemą taikyti dienos metu važinėjančiam transportui. O tikslų laiką rašyti iki 7 ryto ir nuo 8-9 vakaro. Taip pat tikslus laikas pateikiamas internetinėje paieškoje.
Problema išspręsta.
Asmeniškai man irgi patinka, kai viskas veikia laiku.Paskutinis taisė tricky_kid; 2010.09.26, 01:14.
Comment
-
Parašė tricky_kid Rodyti pranešimą
P.S.
PASIŪLYMAS TVARKARAŠČIŲ MĖGĖJAMS ir šiaip viešajam transportui -
tokia sistema jau veikia Londone
Sustojimo vietose pakeisti tvarkaračius į apytikslius, kuriuose būtų rašomas laukimo laikas. Sakykim pagal fetišistinį vidinio vartojimo (vairuotojams, kontrolieriams ir tt) tvarkaraštį laikas tarp stotelių 7 min, o ant lentelės prie sustojimo rašyti 6-9 min. Tokia sistemą taikyti dienos metu važinėjančiam transportui. O tikslų laiką rašyti iki 7 ryto ir nuo 8-9 vakaro. Taip pat tikslus laikas pateikiamas internetinėje paieškoje.
Problema išspręsta.
Asmeniškai man irgi patinka, kai viskas veikia laiku.
Comment
Comment