Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus viešasis transportas (archyvas 2008-2012.07)

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Edvard Rodyti pranešimą
    Problema tame kad pas mus keik vena sveikintina idėja baigiasi prokuratūroj.
    Vat teisingai pasakyta.

    Comment


      Parašė 2120 Rodyti pranešimą
      Kas ten gali būti blogai? Normali "gazūfke"
      O modelis tai yra Carrus K204 City L
      na VT nedaznai naudojuos, tai toks neiprastas pasirode
      tai cia gamyklinis variantas su tokiais aukstais langais? koks tikslas juos tokius daryt?
      beje, ka reiskia gazufke?

      Comment


        Dėl langu tai nežinau kokiu istatė su tokiais ir važinėja, o Gazūfke tai kitaip sakant Dujinis autobusas

        Comment


          Parašė Mettal Rodyti pranešimą
          Atsinaujino Vilniaus m. savivaldybės mikroautobusų sąrašas. Komentarai:
          1. Nesutampa kai kurių Transrevio maršrutų darbo laikas su tais, kurie pateikti jų svetainėje (darbo pradžia ir pabaiga yra pavėlintos naujame sąraše).
          2. Nerealios trasos yra pas šiuos maršrutus: 2, 5, 6, 7, 15, 37, 38, 44 ("pagal pageidavimą"), 51 (nu jau tokia nesamonė: ten tik teleportuojantis įmanoma taip važiuoti), 73, 94 (ar jis dar gyvas?)
          3. Egzistuoja neralūs maršrutai nr. 8, 26 (naujas!), 33
          4. 6 maršrutas lyg ir nevažiuoja šeštadieniais
          5. 7 maršrutui šeštadieniais pailgintas darbo laikas. Žiūrėsim, kiek tame tiesos.
          6. 12 maršrutas jau "likviduotas".
          7. Šie maršrutai sąraše važiuoja per dažnai, kad tai būtų tiesa: 13, 27, 35, 36, 51, 73, 76, 82, 99, 114
          8. Savivaldybėje niekas nežino, kad 27 važiuoja per Baltąją Vokę, o 82 iki Juodšilių per Salininkus ir Miškinius, o ne į Miškinius per Salininkus (užsuka) ir Juodšilius.
          9. 37 maršruto darbo laikas neaiškus - ar ten bent 1 mašina važiuoja popiet ir iki Trakų Vokės, ar ne?
          10. 66 maršruto per ilgai nemačiau, kad jį galia būtų laikyti egzistuojančiu.
          11. 114 maršrutas realiai neegzistuoja - jis yra greičiau sujungtas su 115 maršruto grafiku.
          38 ir 73 važiuoja iki Savanorių st., o ne iki Eglių st. žiedo. (ar juos dabar pratęsė?)
          94 stabiliai važinėja, tik jo trasa sąraše yra utopinė. Teisinga yra "Santariškės- Lazdynų ligoninė"
          "Likviduotas" 12 maršrutas ankstesniuose sąrašuose irgi "važinėjo" visai išgalvota trasa (Eglių st.–Liudvinavas, ir dar kas 6-10 min.! )

          Žodžiu, sąrašas nedaug tikslesnis tapo
          Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
          Marsrutai.lt tinklaraštis!
          SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

          Comment


            Jei žmonėm nori gero padaryt apsaugot juos ir pastatė kameras vaizdo troleibusuose tai gal dar koki viešaji tualetą tegu dar istato? Žmonėm gi nori padėt tai jei žmogus transporte i tualeta užsimanys staigiai tai jam nereikės išlipt iš transporto ir bėgt i krūmus o kelione tualete praleist.
            Čia palyginau su kamerom. Nes jei sakysit kad nesamonė su tuo tualetu tai aš sakysiu kad nesamonė su tom kamerom. Jei nori žmonėm valdininkai geriau padaryt tai tegu nuima ta priekiniu duru sistema ir nuema kameras kurias gali neištvėrę žmonės kai jiem tas viskas atsibos paimt ir išdaužyt.

            Comment


              Dalyje sostinės troleibusų galima išbandyti nemokamą bevielį internetą

              Parašė VZ.lt
              Penkiolikoje Vilniaus 19-ojo maršruto troleibusų veikia nemokama „WiFi“ ryšio zona. Ja gali naudotis visi, turintys kompiuterius arba mobiliuosius telefonus, praneša UAB „Vilniaus troleibusai“ ir AB Lietuvos radijo ir televizijos centras.
              Apie troleibusus su „WiFi“ ryšio zona keleivius įspėja specialūs informaciniai lipdukai. Bandomasis projektas tęsis iki š.m. gruodžio 7 d.

              „Mes siekiame, kad viešasis transportas taptų kuo patrauklesnis mūsų miesto gyventojams ir atvykstantiems svečiams, o modernios papildomos paslaugos ir saugumas gali padėti to pasiekti“, – tvirtina Vidmantas Striška, „Vilniaus troleibusų“ generalinis direktorius.

              Anot jo, pasibaigus bandomajam projektui ir įvertinus pateiktų galimybių naudą bei poreikį, bus svarstoma, ar šia patirtimi miestas pasinaudos. Sprendimą priims Vilniaus miesto savivaldybė, kuri yra bendrovės „Vilniaus troleibusai“ steigėja ir akcijų valdytoja.

              Lietuvos radijo ir televizijos centras 4G ryšio technologijos „WiMAX“ tinklą pradėjo naudoti 2009 m. kovą. Šiuo metu jis veikia 49 miestuose, priemiesčiuose ir gyvenvietėse ir yra toliau plečiamas.
              Šaunu Tikiuosi eksperimentas pasiteisins ir su laiku visuose miesto autobusuose veiks nemokamas internetas.

              Comment


                Parašė 2120 Rodyti pranešimą
                Jei žmonėm nori gero padaryt apsaugot juos ir pastatė kameras vaizdo troleibusuose tai gal dar koki viešaji tualetą tegu dar istato? Žmonėm gi nori padėt tai jei žmogus transporte i tualeta užsimanys staigiai tai jam nereikės išlipt iš transporto ir bėgt i krūmus o kelione tualete praleist.
                Čia palyginau su kamerom. Nes jei sakysit kad nesamonė su tuo tualetu tai aš sakysiu kad nesamonė su tom kamerom. Jei nori žmonėm valdininkai geriau padaryt tai tegu nuima ta priekiniu duru sistema ir nuema kameras kurias gali neištvėrę žmonės kai jiem tas viskas atsibos paimt ir išdaužyt.
                Na, ar girdėjai tokią nesąmonę, kad kuriame pasaulio mieste būtų viešasis tualetas miesto troleibuse ar autobuse ? Suprantu, žmonėms "patogumai" transporte visai nepamaišytų, bet tokiai idėjai greičiau vieta "mission impossible" sąraše
                Suprask, išvietei reikia daug vietos, kurios miesto troleibuse tiesiog nėra (nebent dalį sėdynių išmontuosi, kas keleiviams tikrai nepatiks). Be to, juk reikia kažkur dėti "tą, dėl ko mes einam į tualetą". Įsivaizduok, koks kvapelis apgaubs miestą, jei gatvės bus pripildytos "to" ))

                Tiek idėja įtaisyti tualetą autobuse, tiek vaizdo kamerų idėja- abi geros. Tik reikia mokėti atskirti, kas įmanoma, o kas-ne

                Parašė pauliaK Rodyti pranešimą
                Dalyje sostinės troleibusų galima išbandyti nemokamą bevielį internetą


                Šaunu Tikiuosi eksperimentas pasiteisins ir su laiku visuose miesto autobusuose veiks nemokamas internetas.
                Tai yra labai gerai, tik norėčiau pamatyti tokį drąsuolį, kuris autobuse ramiai trauksis nešiojamąjį kompiuterį ar brangesnį telefoną.
                Paskutinis taisė Vilnietizz; 2010.09.25, 23:24.
                Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                Marsrutai.lt tinklaraštis!
                SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                Comment


                  Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
                  Tiek idėja įtaisyti tualetą autobuse, tiek vaizdo kamerų idėja- abi geros. Tik reikia mokėti atskirti, kas įmanoma, o kas-ne
                  Pačios idėjos nieko nekainuoja, kainuoja tik jų įgyvendinimas
                  Beje, o kaip pasikeis atsakomybė už sugadintą transporto priemonės saloną po stebėjimo kamerų įrengimo?
                  I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
                  Parama Siaurojo geležinkelio klubui

                  Comment


                    Parašė Wycka Rodyti pranešimą
                    Pačios idėjos nieko nekainuoja, kainuoja tik jų įgyvendinimas
                    Beje, o kaip pasikeis atsakomybė už sugadintą transporto priemonės saloną po stebėjimo kamerų įrengimo?
                    Aš nekalbėjau finansinę idėjų pusę Idėja įrengti tualetą autobuse yra tiesiog techniškai neįmanoma.

                    Atsakomybė greičiausiai nesikeis, tik kamerų dėka bus lengviau išaiškinti kaltąjį.
                    Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                    Marsrutai.lt tinklaraštis!
                    SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                    Comment


                      Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
                      Atsakomybė greičiausiai nesikeis, tik kamerų dėka bus lengviau išaiškinti kaltąjį.
                      Kertam iš 10Lt, kad tokie 'išsiaiškinimai' tebus tik pavieniai atvejai? O net ir išsiaiškinus, gadintojas nebent gaus parų pasėdėti, o nuostoliai nebus atlyginti, nes šis pasirodys beesąs basas ir plikas.
                      Dabar paskaičiuokime, kiek lėšų sukišta ir dar bus kišama pačių stebėjimo kamerų įsigijimui, jų sumontavimui, stebėtojams/analizuotojams, o vėliau — kamerų remontui. Na dar keli centai kamerų maitinimui elektra. Oi, dar pamiršau otkatus.
                      O kokia nauda? Saugiau? Į galvą gauti gali ir stotelėje. Beje, dauguma žmonių patys 'prisiprašo', nes dar niekada nesu 'gavęs į galvą' nuo nepažįstamų asmenų (tfu tfu tfu). Kišenvagiai? Bet jie dirba ir prekybos centruose, nors ten kamerų dar daugiau. Mažiau salono gadinimo? Kas gadina (o tokių įvedus naująją laipinimo tvarką pastebimai sumažėjo), jau nujaučia, kur 'kameros akis' nepasiekia, o ir veidą slėps kepure, šaliku, gobtuvu. Ššš čia išsiaiškinsi.
                      Taigi tos naudos gausis totalus šnipštas. O už šiuos vadovų žaidimukus turėsime sumokėti mes visi, mokesčių mokėtojai.
                      I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
                      Parama Siaurojo geležinkelio klubui

                      Comment


                        Viskas atrodo ir skamba gražiai, kai būna parašyta ant popieriaus, bet tikrovėje, deja, būna kitaip.

                        Comment


                          Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
                          Aš nekalbėjau finansinę idėjų pusę Idėja įrengti tualetą autobuse yra tiesiog techniškai neįmanoma.

                          Atsakomybė greičiausiai nesikeis, tik kamerų dėka bus lengviau išaiškinti kaltąjį.
                          O jeigu transportas pilnas o gale vagyste ar uzpuolimas tai kaip per zmoniu minia kazka toi kameroi pamatys kazka?

                          Comment


                            Parašė Wycka Rodyti pranešimą
                            Kertam iš 10Lt, kad tokie 'išsiaiškinimai' tebus tik pavieniai atvejai? O net ir išsiaiškinus, gadintojas nebent gaus parų pasėdėti, o nuostoliai nebus atlyginti, nes šis pasirodys beesąs basas ir plikas.
                            Dabar paskaičiuokime, kiek lėšų sukišta ir dar bus kišama pačių stebėjimo kamerų įsigijimui, jų sumontavimui, stebėtojams/analizuotojams, o vėliau — kamerų remontui. Na dar keli centai kamerų maitinimui elektra. Oi, dar pamiršau otkatus.
                            O kokia nauda? Saugiau? Į galvą gauti gali ir stotelėje. Beje, dauguma žmonių patys 'prisiprašo', nes dar niekada nesu 'gavęs į galvą' nuo nepažįstamų asmenų (tfu tfu tfu). Kišenvagiai? Bet jie dirba ir prekybos centruose, nors ten kamerų dar daugiau. Mažiau salono gadinimo? Kas gadina (o tokių įvedus naująją laipinimo tvarką pastebimai sumažėjo), jau nujaučia, kur 'kameros akis' nepasiekia, o ir veidą slėps kepure, šaliku, gobtuvu. Ššš čia išsiaiškinsi.
                            Taigi tos naudos gausis totalus šnipštas. O už šiuos vadovų žaidimukus turėsime sumokėti mes visi, mokesčių mokėtojai.
                            Ką gi, per švelni bausmė už tokius nusižengimus- yra tskira tema. Taip, ją privaloma griežtinti. Turėtų būtų adekvačios pažeidimui baudas, o jei gadintojas "basas ir plikas"- tai siųsti jį viešųjų darbų- tai geresnė bausmė nei sėdėjimas areštinėje ir dar maitinimasis už mokesčių mokėtojų pinigus.
                            Kamerų paskirtis ir nėra apsaugoti nuo vagysčių ar sumušimo gatvėje ar kur kitur
                            Kišenvagysčių ir chuliganizmo atvejai transporte visiškai neišnyks, bet jų bus mažiau, nes, visų pirma, kai kurie chuliganai (tokių tiesą nebus per daug), žinodami esą stebimi, susilaikys nuo nusikalstamos veiklos, dar nedidelę dalį kišenvagysčių kameros užfiksuos. Viešasis transportas taps bent kiek saugesnis.
                            Be to, kamerų dėka dabar bus šiokia tokia kontrolierių, apsaugininkų ir vairuotojų darbo kontrolė, o tai privers juos elgtis su keleiviai mandagiai, o ne kaip žvėrys (kas dabar tikrai neretai pasitaiko). Taigi personalas stebėjimo dėka taps mandagesnis, gerės paslaugos kokybė. Negi tai nepakankamas atpildas už lėšas, kurias mokesčių mokėtojai "skiria" kamerų montavimui?

                            Parašė 2120 Rodyti pranešimą
                            O jeigu transportas pilnas o gale vagyste ar uzpuolimas tai kaip per zmoniu minia kazka toi kameroi pamatys kazka?
                            Jei transporto premonė ilga, tai joje reikėtų įrengti ne vieną, o dvi kameras. Aišku, tai kainuoja pinigų, bet juk už saugesnį transportą mokame
                            Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                            Marsrutai.lt tinklaraštis!
                            SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                            Comment


                              Vis tiek tos maneros nesamone. Internetu galima ir namie naudotis. Ir saugiau. Atai transporte pamatys kad su kompu sedi tai nepatinges su tawim islipt ir ji atimti dar.

                              Comment


                                Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
                                Taigi personalas stebėjimo dėka taps mandagesnis, gerės paslaugos kokybė. Negi tai nepakankamas atpildas už lėšas, kurias mokesčių mokėtojai "skiria" kamerų montavimui?
                                Ne, nepakankamas atpildas. Dėl kontrolės stebėjimo sutinku, tačiau kontrolierius, žinodamas apie kameras, mandagiai išlaipins zuikį, nusives į autobusiuką, kuriame nėra jokios kameros, ir vėl bus ta pati daina. O iš kur ištraukei, kad kameros pagerins vairuotojų darbo kokybę?
                                Jau geriau už tuos 'kamerų pinigus' nupirktų naujesnių transporto priemonių arba sudažnintų dabartinių maršrutų kursavimą. Vat šitai duotų kur kas apčiuopamesnę naudą keleiviams.
                                I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
                                Parama Siaurojo geležinkelio klubui

                                Comment


                                  Parašė 2120 Rodyti pranešimą
                                  Vis tiek tos maneros nesamone. Internetu galima ir namie naudotis. Ir saugiau. Atai transporte pamatys kad su kompu sedi tai nepatinges su tawim islipt ir ji atimti dar.
                                  Vaizdo kameros ne dėl interneto įrengiamos. Tiesiog kartu su kameromis troleibuse montuojama ir greitaeigio interneto ryšio įranga, nes ji reikalinga perduoti kameros vaizdą į parko dispečerinę. Todėl nekyla kliūčių naudotis internetu važiuojant. Kita vertus, tu teisus- elementarus saugumas neleidžia trauktis nešiojamąjį kompiuterį troleibuse
                                  Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                                  Marsrutai.lt tinklaraštis!
                                  SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                                  Comment


                                    Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
                                    Vaizdo kameros ne dėl interneto įrengiamos. Tiesiog kartu su kameromis troleibuse montuojama ir greitaeigio interneto ryšio įranga, nes ji reikalinga perduoti kameros vaizdą į parko dispečerinę. Todėl nekyla kliūčių naudotis internetu važiuojant. Kita vertus, tu teisus- elementarus saugumas neleidžia trauktis nešiojamąjį kompiuterį troleibuse
                                    Man atrodo vieną dieną žmonėm visa šita nesamonė nusibos ir jie pradės tas kameras daužyti. Nes čia tikras varžymas yra ir keleivių ir pačio vairuotojaus.

                                    Comment


                                      Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
                                      Tai yra labai gerai, tik norėčiau pamatyti tokį drąsuolį, kuris autobuse ramiai trauksis nešiojamąjį kompiuterį ar brangesnį telefoną.
                                      Aš tai norėčiau pamatyti tokį keistuolį, kuris nesitraukia MOBILAUS telefono niekur viešumoje, išskyrus namus. O jei tarkim skambintu pačiam į tokį brangųjį telefoną būnant autobuse, irgi neištrauktum, kad atsiliepti ? Šiaip realiai nematau skirtumo ar sėdint ant suoliuko dirbti kompu, ar važiuojant troleibusu. Gal net troleibuse galima jaustis saugiau.

                                      Parašė 2120 Rodyti pranešimą
                                      Man atrodo vieną dieną žmonėm visa šita nesamonė nusibos ir jie pradės tas kameras daužyti. Nes čia tikras varžymas yra ir keleivių ir pačio vairuotojaus.
                                      Nesuprantamas toks mastymas. Visų pirma, kuom jus varžo ir kuom trukdo tos kameros ? Gal tada ir į prekybos centrus nevaikštai. Juk ten ant kiekvieno kampo esi "suvaržytas" ir ten kasininkės tikriausiai seniai lazdomis daužo visas kameras, nes jos varžo jas...
                                      Paskutinis taisė sleader; 2010.09.26, 00:54.

                                      Comment


                                        Parašė 2120 Rodyti pranešimą
                                        Jei žmonėm nori gero padaryt apsaugot juos ir pastatė kameras vaizdo troleibusuose tai gal dar koki viešaji tualetą tegu dar istato? Žmonėm gi nori padėt tai jei žmogus transporte i tualeta užsimanys staigiai tai jam nereikės išlipt iš transporto ir bėgt i krūmus o kelione tualete praleist.
                                        Čia palyginau su kamerom. Nes jei sakysit kad nesamonė su tuo tualetu tai aš sakysiu kad nesamonė su tom kamerom. Jei nori žmonėm valdininkai geriau padaryt tai tegu nuima ta priekiniu duru sistema ir nuema kameras kurias gali neištvėrę žmonės kai jiem tas viskas atsibos paimt ir išdaužyt.



                                        P.S.

                                        PASIŪLYMAS TVARKARAŠČIŲ MĖGĖJAMS ir šiaip viešajam transportui -
                                        tokia sistema jau veikia Londone

                                        Sustojimo vietose pakeisti tvarkaračius į apytikslius, kuriuose būtų rašomas laukimo laikas. Sakykim pagal fetišistinį vidinio vartojimo (vairuotojams, kontrolieriams ir tt) tvarkaraštį laikas tarp stotelių 7 min, o ant lentelės prie sustojimo rašyti 6-9 min. Tokia sistemą taikyti dienos metu važinėjančiam transportui. O tikslų laiką rašyti iki 7 ryto ir nuo 8-9 vakaro. Taip pat tikslus laikas pateikiamas internetinėje paieškoje.

                                        Problema išspręsta.

                                        Asmeniškai man irgi patinka, kai viskas veikia laiku.
                                        Paskutinis taisė tricky_kid; 2010.09.26, 01:14.
                                        Propoganda ir penas mintims >>>

                                        Idėjos, mokslo pasiekimai ir įdomybės
                                        www.ted.com

                                        Comment


                                          Parašė tricky_kid Rodyti pranešimą



                                          P.S.

                                          PASIŪLYMAS TVARKARAŠČIŲ MĖGĖJAMS ir šiaip viešajam transportui -
                                          tokia sistema jau veikia Londone

                                          Sustojimo vietose pakeisti tvarkaračius į apytikslius, kuriuose būtų rašomas laukimo laikas. Sakykim pagal fetišistinį vidinio vartojimo (vairuotojams, kontrolieriams ir tt) tvarkaraštį laikas tarp stotelių 7 min, o ant lentelės prie sustojimo rašyti 6-9 min. Tokia sistemą taikyti dienos metu važinėjančiam transportui. O tikslų laiką rašyti iki 7 ryto ir nuo 8-9 vakaro. Taip pat tikslus laikas pateikiamas internetinėje paieškoje.

                                          Problema išspręsta.

                                          Asmeniškai man irgi patinka, kai viskas veikia laiku.
                                          Ir tada turėsime Minsko atvejį, kur vienoje stotelėje iškabintas visas troleibuso, važiuojančio kas 4-5 min. piko metu grafikas (nr. 62), o autobusui, kuris važiuoja kas 15-20 min. - tik intervalai, o kur dar pietūs, kai tarpai dar padidėja iki 40-50 min.? Be to, piko metu transportas kursuoja dažniau, taigi ir pilnas grafikas piko metu kokiam 7 tikrai nereikalingas (važiuoja kas 4-5 min. arba vienas paskui kitą), tačiau dienos metu ir vakare jo tikrai reikia, nes pasitaiko ir 15 mi. tarpų. Šiaip tvarkaraščio nesilaikyme problemos nematau - jau seniai girdėjau, kad kažkas skųstųsi, kad TP vėluoja. Visi jau įprato, kad čia Vilnius ir vėlavimų dėl kamščių neišvengsi.
                                          Viešojo transporto temų rodyklė >>

                                          Comment

                                          Working...
                                          X