067 maršrutu šiandien važiavo ir EFS 280 ar tai EFS 282.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Vilniaus viešasis transportas (archyvas 2008-2012.07)
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
"Škodose" kabinų stiklai pradėti įstatinėti jau rugpjūčio pabaigoje. Visgi visiškas kabinos atskyrimas nieko gero neduoda priekinių durų tvarkai. Vairuotojas turi būti neatskirtas nuo keleivių. Bet pas mus nei klimatinės sąlygos, nei kultūra tai leidžia. Todėl iš tokio tikrinimo jokios naudos. Manot, kad netgi sumontavus e-bilieto terminalus prie kabinų, vairuotojas tikrins keleivius geriau? Nei velnio Nemanau, kad jis norės darbo metu klausytis pypsėjimų. O jei garsiakalbių nebus kabinoje (Škodose, kai kuriuose autobusuose), vairuotojas nelabai ir girdės, ar supypsi, ar nesupypsi... Gal jis puls atidarinėti kabinos durų ir šaukti ant keleivių, kurių bilietai negalioja, kad nusipirktų bilietą ar išliptų? Juokinga. To nebus. Tai kam ta priekinių durų tvarka, jei vis tiek kontrolė reikalinga?
Beje, jau ne pirmą kartą teko matyti, kaip vairuotojas, sulaipinęs keleivius, užmiršta juos išleisti ir pajuda iš vietos. Tada sustoja ir atidaro duris. Kartą man važiuojant net neišleido vieno norėjusio išlipti keleivio, kai keli įlipo, ir nuvažiavo iki kitos stotelės. Nors tas keleivis ir kiti keleiviai šaukė, kad sustotų, bėgo prie vairuotojo.
Dar nemačiau nei vieno e-bilieto terminalo prie kabinų.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimą"Škodose" kabinų stiklai pradėti įstatinėti jau rugpjūčio pabaigoje. Visgi visiškas kabinos atskyrimas nieko gero neduoda priekinių durų tvarkai. Vairuotojas turi būti neatskirtas nuo keleivių. Bet pas mus nei klimatinės sąlygos, nei kultūra tai leidžia. Todėl iš tokio tikrinimo jokios naudos. Manot, kad netgi sumontavus e-bilieto terminalus prie kabinų, vairuotojas tikrins keleivius geriau? Nei velnio Nemanau, kad jis norės darbo metu klausytis pypsėjimų. O jei garsiakalbių nebus kabinoje (Škodose, kai kuriuose autobusuose), vairuotojas nelabai ir girdės, ar supypsi, ar nesupypsi...
Dėl pabrauktos vietos - tai maximos kasininkės turbūt irgi nenori darbo metu klausytis pypsėjimų. Bet tai yra jų darbo dalis. Turbūt daugumoje darbų tenka daryti ir tokius dalykus, kurie nepatinka.
Comment
-
Parašė c2h5oh Rodyti pranešimąDėl pabrauktos vietos - tai maximos kasininkės turbūt irgi nenori darbo metu klausytis pypsėjimų. Bet tai yra jų darbo dalis. Turbūt daugumoje darbų tenka daryti ir tokius dalykus, kurie nepatinka.
Comment
-
Parašė c2h5oh Rodyti pranešimąNesupratau ryšio tarp vairuotojo atskyrimo ir naujos tvarkos - kodėl vairuotojas turi būti neatskirtas? Ar tu teigi, kad tas atskyrimas izoliuoja garsą (ir vairuotojas negirdi)? O dėl matymo, tai jeigu vairuotojas pro stiklą (ar skaidrią plasmasę) nemato bilieto žymėjimo - tai ar išvis jis gali dirbti vairuotoju, gal jis lygiai taip pat nemato ir kelio pro stiklą?
Dėl pabrauktos vietos - tai maximos kasininkės turbūt irgi nenori darbo metu klausytis pypsėjimų. Bet tai yra jų darbo dalis. Turbūt daugumoje darbų tenka daryti ir tokius dalykus, kurie nepatinka.
PC kasos įrangoje yra įmontuotas garsiakalbis, kuris ir pypsi. Vairuotojas yra kabinoje, o e-bilieto terminalas bus salone, prie kabinos. Vairuotojas, kabinoje nelabai girdės pyptelėjimų (o jei dar pasileidęs muziką bus), todėl negalės nustatyti, ar bilietas papildytas, ar ne. Jei garsiakalbius įrengs kabinos viduje, tai tai greitai vairuotojus užknis ir jie garsiakalbius atjungs, kaip atjungė "STOP" mygtukų signalizaciją naujuose autobususe ir troleibusuose.
Netgi jei vairuotojas matys ar girdės, kad bilietas negaliojantis ar keleivis visai be bilieto, užsidaręs kabinoje jis tikrai nepradės šaukti, kad toks keleivis išliptų, o tuo labiau nesikels nuo sėdynės ir neatidarinės kabinos durų... Jei pertvaros nebūtų, vairuotojas neišvengiamai girdėtų pypsėjimus, galėtų nerėkdamas pasakyti keleiviui, kad jo bilietas nepapildytas...
Atšalus orams, kabinų stiklai atidarius priekines duris ims rasoti. Naktį ir taip priekyje tamsu, nelabai matosi, kokią kortelę rodo keleivis ar kokį talonėlį žymi.
Bet kokiu atveju, ten, kur galioja priekinių durų tvarka, kiek teko matyti užsienyje, kabinos nėra atskirtos.
Tarybiniais laikais kai kurių ATĮ priemiestyje dirbusių Ikarus 260 kabinos dalis priekyje ir durys netgi būdavo demontuojami (paliekama tik sienelė už vairuotojo). Nes taip būdavo patogiau.
Comment
-
Parašė Mettal Rodyti pranešimą112 grafikus galiam rasti ir internete www.leilandas.lt. Cilindruose grafikai atsirado, ko gero "Leilando" iniciatyva, nes jų tvarkaraščių lenteles nuolat kas nors nulauždavo ar nuplėšdavo tvarkaraštį.
O 067- grynai miesto maršrutas, kaip ir 05 ar 062. Todėl jo grafikai tiesiog privalo būti iškabinti standartiškai, cilindruose, jei jau savivaldybė nori, kad visi miesto privačių maršrutų tvarkaraščiai būtų taip atvaizduoti. Bet tvarkaraščių naujas maršrutas vargu ar bus sėkmingesnis nei prieš du metus.
o 067 mikriukas, kaip suprantu, nepanaikintas. Priežastis suprantama- nenorima, kad tiesioginio susisiekimo su Gariūnų turgaviete netektų Stanevičiaus g. bei Šeškinės gyventojai. Tik blogai, kad dabar mieste yra du 067 maršrutai. Vieną iš jų reikėtų pervadinti, pvz: į 067A
Parašė Al1 Rodyti pranešimąPC kasos įrangoje yra įmontuotas garsiakalbis, kuris ir pypsi. Vairuotojas yra kabinoje, o e-bilieto terminalas bus salone, prie kabinos. Vairuotojas, kabinoje nelabai girdės pyptelėjimų (o jei dar pasileidęs muziką bus), todėl negalės nustatyti, ar bilietas papildytas, ar ne. Jei garsiakalbius įrengs kabinos viduje, tai tai greitai vairuotojus užknis ir jie garsiakalbius atjungs, kaip atjungė "STOP" mygtukų signalizaciją naujuose autobususe ir troleibusuose.
Netgi jei vairuotojas matys ar girdės, kad bilietas negaliojantis ar keleivis visai be bilieto, užsidaręs kabinoje jis tikrai nepradės šaukti, kad toks keleivis išliptų, o tuo labiau nesikels nuo sėdynės ir neatidarinės kabinos durų... Jei pertvaros nebūtų, vairuotojas neišvengiamai girdėtų pypsėjimus, galėtų nerėkdamas pasakyti keleiviui, kad jo bilietas nepapildytas...
Atšalus orams, kabinų stiklai atidarius priekines duris ims rasoti. Naktį ir taip priekyje tamsu, nelabai matosi, kokią kortelę rodo keleivis ar kokį talonėlį žymi.
Bet kokiu atveju, ten, kur galioja priekinių durų tvarka, kiek teko matyti užsienyje, kabinos nėra atskirtos.
Tarybiniais laikais kai kurių ATĮ priemiestyje dirbusių Ikarus 260 kabinos dalis priekyje ir durys netgi būdavo demontuojami (paliekama tik sienelė už vairuotojo). Nes taip būdavo patogiau.
Elektroninio bilieto tikrinimo sistemos įvedimą palaikau, nes bus bent kažkokia prasmė iš priekinių durų tvarkos, realiu zuikių sumažėjimu bus galima pateisinti nepatogumus, kuriuos patiria keleiviai . O tai kas yra dabar- tiesiog bereikalingas eksperimentas (e-bilieto kortelės rodymas- tai jokia kontrolė).
Deja, neigiama sistemos įvedimo pusė yra ta, kad dar labiau padidės įlipimo laikas.Paskutinis taisė Vilnietizz; 2010.09.22, 20:57.
Comment
-
Manau, kad nebus nieko pervadinama. 067 "senasis" jau yra oficialiai patapęs mikroautobusų maršrutu - jis yra savivaldybės skelbiamame mikroautobusų sąraše. Juk visi puikiai žinome, kad mikroautobusų numeracija nepriklauso nuo kitų maršrutų. Juk visai prieš pat 057 maršruto panaikinimą važinėjo 057 maršruto mikroautobusas.
Jeigu visi miesto autobusų maršrutai būtų įtraukti į bent jau bendrą tvarkaraščių atvaizdavimo sistemą, tai prie 05 ir 062 turėtų prisidėti ne tik 067, bet ir 064. O dar galima pasvajoti ir apie mikroautobusų realius grafikus su realiomis maršrutų trasų schemomis
Comment
-
Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimąO apie vairuotojo saugumą gal reikia pagalvoti? Ir taip, įvedus priekinių durų tvarką, vairuotojams dirbti tapo daug nesaugiau (tenka daugiau kontaktuoti su keleiviais). Visiškai niekuo neatskirti vairuotoją nuo keleivio yra rizikinga, bent jau kol visuose autobuose ir troleibusuose neįmontuotos vaizdo kameros.
Elektroninio bilieto tikrinimo sistemos įvedimą palaikau, nes bus bent kažkokia prasmė iš priekinių durų tvarkos, realiu zuikių sumažėjimu bus galima pateisinti nepatogumus, kuriuos patiria keleiviai . O tai kas yra dabar- tiesiog bereikalingas eksperimentas (e-bilieto kortelės rodymas- tai jokia kontrolė).
Deja, neigiama sistemos įvedimo pusė yra ta, kad dar labiau padidės įlipimo laikas.
Comment
-
Parašė Mettal Rodyti pranešimąManau, kad nebus nieko pervadinama. 067 "senasis" jau yra oficialiai patapęs mikroautobusų maršrutu - jis yra savivaldybės skelbiamame mikroautobusų sąraše. Juk visi puikiai žinome, kad mikroautobusų numeracija nepriklauso nuo kitų maršrutų. Juk visai prieš pat 057 maršruto panaikinimą važinėjo 057 maršruto mikroautobusas.
Jeigu visi miesto autobusų maršrutai būtų įtraukti į bent jau bendrą tvarkaraščių atvaizdavimo sistemą, tai prie 05 ir 062 turėtų prisidėti ne tik 067, bet ir 064. O dar galima pasvajoti ir apie mikroautobusų realius grafikus su realiomis maršrutų trasų schemomis
Beje, o kas atsitiko su visai neseniai atgaivintu 058 "Žalgirio g.-Gariūnai" ? Iš Gariūnų tugavietės svetainės kažkodėl tai pradingo jo tvarkaraštis. Nejaugi jį jau panaikino?
Parašė Al1 Rodyti pranešimąKontrolei pertvara trukdo. Keleivių įlipimui "Škodose" taip pat, kai kuriuose autobususoe taip pat. Vairuotojų saugumui pertvara yra reikalinga. Ir ne tik saugumui, bet ir sveikatai žiemą.
Ypač nepatogus priekis yra Castrosua bei kai kuriuose ilguosiuose MAN autobusuose. (tiksliai modelių nežinau). Ten, kaip ir anksčiau, vairuotojai yra užėmę praktiškai visą priekį, nuo salono kabina atskirta sienele bei keleiviams palikta tik viena durų pusė. O Mercedes Benz O405N2U CNG EFS280 autobusuose priekinės durys apskritai turi tik vieną dalį. Keleiviams nepatogu.
Žinoma, žiemą partvaros stiklas rasos, bet esant pakankamam kabinos šildymui, gal ir galima bus įšspręsti šią problemą.
Žinoma, pati įlaipinimo priekines duris sistema jau yra arskira temaPaskutinis taisė Vilnietizz; 2010.09.23, 16:02.
Comment
-
Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimąJei visus miesto maršrutus įtrauktų į bendrąją sistemą, tai reikėtų ne tik 064 ir 067 įkelti, bet nemokamus maršrutus- "Lazdynai-Gariūnai", "Lukiškės- Maxima Bazė". "Grigiškės- Maxima Bazė". juk tai irgi, galima sakyti, privatūs miesto maršrutai, kad ir nemokami.
Beje, o kas atsitiko su visai neseniai atgaivintu 058 "Žalgirio g.-Gariūnai" ? Iš Gariūnų tugavietės svetainės kažkodėl tai pradingo jo tvarkaraštis. Nejaugi jį jau panaikino?
Comment
-
067 autobusų maršruto „Santariškės – Grigiškės“ tvarkaraštis. Dirba 7 autobusai, tik darbo dienomis.
113 mikroautobusų maršruto „N. Vilnia – Santariškės“ dalis tvarkaraščio (link Santariškių). Šio maršruto grafikas užklijuotas ant stotelės „Vaikų ligoninė“ stulpo, tačiau jis ten ne visas - matosi, kad išvykimai iš Santariškių bei Antakalnio link N. Vilnios buvo nuplėšti.
Vėliau entuziastai.marsrutai.lt bus patalpinti abu šie grafikai.
Comment
-
Parašė Tautvydas_R Rodyti pranešimąNustebinai. Nes savaitgalį dar mačiau tą autobusą išvažiuojant iš Žalgirio g. ir lentelė su grafiku stovėjo. Gal šiap netyčia dingo tvarkaraštis
Parašė Mettal Rodyti pranešimą067 autobusų maršruto „Santariškės – Grigiškės“ tvarkaraštis. Dirba 7 autobusai, tik darbo dienomis.
Atvaizdas
113 mikroautobusų maršruto „N. Vilnia – Santariškės“ dalis tvarkaraščio (link Santariškių). Šio maršruto grafikas užklijuotas ant stotelės „Vaikų ligoninė“ stulpo, tačiau jis ten ne visas - matosi, kad išvykimai iš Santariškių bei Antakalnio link N. Vilnios buvo nuplėšti.
Atvaizdas
Vėliau entuziastai.marsrutai.lt bus patalpinti abu šie grafikai.
113 tai, kaip suprantu, tik darbo dienomis kursuoja. Beje, kokia yra tikra šio mikriuko trasa- per Baltupius (Didlaukio g.) ar tiesiai Kalvarijų gatve? Informacijoje apie maršrutą įrašytas pirmas variantas, bet kažkodėl pastaruoju metu visi mano matyti mikriukai važiavo tiesiai pro Kalvarijų g.Paskutinis taisė Vilnietizz; 2010.09.23, 16:22.
Comment
-
Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimąBeje, o kas atsitiko su visai neseniai atgaivintu 058 "Žalgirio g.-Gariūnai" ? Iš Gariūnų tugavietės svetainės kažkodėl tai pradingo jo tvarkaraštis. Nejaugi jį jau panaikino?
O Mercedes Benz O405N2U CNG EFS280 autobusuose...
----------Papildyta----------
067 stoja visose stotelėse, ten minėtos stotelės tėra tik kontroliniai punktai, kad keleivis žinotų, kada jam ateiti į stotelę.
Tas 113 išvis neaiškus - "oficialiai" jis turėtų važiuoti iki pat Santariškių žiedo, o ne apsisukti stotelėje Santariškės (net neprivažiuoja Vaikų ligoninės st., kur yra iškabintas jo grafikas). 067 irgi gudrauja - kadangi nėra grafikų stotelėse, jie neprivažiuoja iki pat žiedo. Šiandien kai laukiau 067 Santariškių žiede, norėdamas gauti grafiką, vienas autobusas apsisuko Muzikų st., o už jo važiavęs kitas - taip pat ten apsisuko. Pirmasis buvo 067, 2-asis - 05. Gerai, kad 067 dar liko stovėti Muzikų st., nes kitaip dar neaišku, kaip greitai būčiau susižinojęs grafiką .Paskutinis taisė Mettal; 2010.09.23, 16:29.
Comment
-
Parašė Mettal Rodyti pranešimąJis gyvas ir sveikas. Beje, šiuo maršrutu važiuoja (buvusi??) Kolegitos Setra, kuri buvo nupirkta senojo 067 „Grigiškės – Bajorai“ aptarnavimui ir porą metų prastovėjusi be darbo.
Atvaizdas
Puiku, kad 058 važinėja. Iš dingusio iš Gariūnų svetainės grafiko jau nusprendžiau , kad maršruto nebėra
O 067, sprendžiant iš tavo nuotraukos, jau pačiomis pirmomis dienomis anaiptol ne tuščias važiuojaPaskutinis taisė Vilnietizz; 2010.09.23, 16:31.
Comment
-
Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimąŽinoma, žiemą partvaros stiklas rasos, bet esant pakankamam kabinos šildymui, gal ir galima bus įšspręsti šią problemą.
Comment
-
Tas 113 išvis neaiškus - "oficialiai" jis turėtų važiuoti iki pat Santariškių žiedo, o ne apsisukti stotelėje Santariškės (net neprivažiuoja Vaikų ligoninės st., kur yra iškabintas jo grafikas). 067 irgi gudrauja - kadangi nėra grafikų stotelėse, jie neprivažiuoja iki pat žiedo. Šiandien kai laukiau 067 Santariškių žiede, norėdamas gauti grafiką, vienas autobusas apsisuko Muzikų st., o už jo važiavęs kitas - taip pat ten apsisuko. Pirmasis buvo 067, 2-asis - 05. Gerai, kad 067 dar liko stovėti Muzikų st., nes kitaip dar neaišku, kaip greitai būčiau susižinojęs grafiką .matosi, kad išvykimai iš Santariškių bei Antakalnio link N. Vilnios buvo nuplėšti.
Keista, kaip sau leidžia gudrauti 05 autobuso vairuotojai- juk jo grafikai yra visose stotelėse.
Comment
-
Parašė Edvard Rodyti pranešimą
Comment
-
Parašė 2120 Rodyti pranešimąTipo kad padės sugauti vagius jei ka apvogs troleibuse, o jei troleibusas pilnas o vagyste gale? Kas iš tos kameros tada? Jokio tolko."Jeśli kto władzę cierpi, nie mów, że jej słucha;
Bóg czasem daje władzę w ręce złego ducha."
Adam Mickiewicz
Comment
Comment