Atsižvelgiant į tai, kad A. Kojelavičiaus gatvėje medžiai yra avarinės būklės, 2010 m. rugsėjo 21 d. nuo 10 val. iki 12 val. A. Kojelavičiaus g., dėl vykdomų avarinių medžių pjovimo darbų keisis šių autobusų maršrutų trasos, praneša SĮ „Susisiekimo paslaugos".
Laukinai kitomis trasomis kursuos šių maršrutų autobusai:
4-ojo maršruto Centras – Pylimo g. – Naujoji Vilnia autobusai, važiuojantys nuo miesto centro link Naujosios Vilnios, nuo A. Kojelavičiaus ir S. Batoro gatvių sankryžos bus nukreipti S. Batoro gatve, toliau važiuos – savo maršruto trasa. Važiuojant atgal nuo Naujosios Vilnios link miesto centro, nuo Pramonės ir Pergalės gatvių sankryžos bus nukreipti S. Batoro gatve, toliau važiuos – savo maršruto trasa;
27-ojo maršruto Kalvarijų g. – Tuskulėnų g. – Olandų g. – Arimų g. autobusai, važiuojantys nuo miesto centro link Naujosios Vilnios, nuo A. Kojelavičiaus ir S. Batoro gatvių sankryžos bus nukreipti S. Batoro gatve, toliau važiuos – savo maršruto trasa. Autobusams važiuojant atgal nuo Naujosios Vilnios link miesto centro, nuo Šiaurės ir A. Kojelavičiaus gatvių sankryžos bus nukreipti Šiaurės, Dūmų ir S. Batoro gatvėmis, toliau važiuos – savo maršruto trasa.
Na pagaliau! Ten ir taip jau kiek avarijų būna, kai neprasilenkia didelių gabaritų mašinos (pvz. autobusas ir mokomasis sunkvežimis, kurių ten apstu). Be to posūkiuose išties autobusai kabina medžių šakas.
Pirmadienį po pietų į Vilniaus miesto gatves išvažiavo suspaustomis gamtinėmis dujomis varomas „Solaris“ autobusas, kurį lietuviams paskolino Lenkijos miestas Radomas. Pirmąją dieną jis veža keleivius 26-uoju maršrutu.
Į Vilnių dvylikos metrų ilgio autobusas atvyko dar rugsėjo 11-ąją, tačiau šiek tiek užtruko dokumentų tvarkymas, tad į gatves transporto priemonė išriedėjo tik šiandien. Vilniuje autobusas turėtų prabūti iki rugsėjo 21-osios, tuomet jį turės progos išbandyti kauniečiai bei klaipėdiškiai.
Autobuso salone - 29 sėdimos, 56 stovimos vietos bei viena vieta pasistatyti neįgaliojo vežimėliui.
Radomo autobusų parko vadovų teigimu, „Solaris Urbino 12 CNG“ autobusas 100 kilometrų suvartoja 45 kub. m gamtinių dujų. „Mūsų parke eksploatuojami tokio pat ilgio senesni suspaustomis gamtinėmis dujomis varomi autobusai „suvalgo“ apie 70 kub. m dujų. Ar „Solaris“ ir Vilniuje bus toks pat ekonomiškas, galėsime pasakyti tik baigę jį eksploatuoti“, - sako UAB „Vilniaus autobusai“ technikos direktorius Juozas Grabys.
"Jeśli kto władzę cierpi, nie mów, że jej słucha;
Bóg czasem daje władzę w ręce złego ducha."
Šiandien pastebėjau, kad vairuotojai pradėjo labai stipriai kontroliuoti įlipimą pro priekines duris, neatidaro durų išlipti, jei prie jų stovi žmonės. Griežtai. Keista, nes prieš savaitę buvo priešingai, gal pagaliau gavo pylos už tokį atsainumą.
Ir dar, mačiau šiandien vieną troleibusą kur įstiklino tą atsiradusį tarpą prie vairuotojo kabinos dėl naujos laipinimo tvarkos.
Kažkas čia jau kažką supainiojo. 067 maršruto autobusas (naujas pirkinys - baltas MAN NL202) su lentele Santariškės - Grigiškės ~7:30 val. pravažiavo Pašilaičių žiedą link Grigiškių. Apie 13 val. mačiau 067 maršruto mikroautobusą, važiuojantį įprastu maršrutu (per Justiniškių g.), taigi dabar turime du 067-us . Tvarkaraštį bandysiu sužinoti artimiausiomis dienomis.
Kažkas čia jau kažką supainiojo. 067 maršruto autobusas (naujas pirkinys - baltas MAN NL202) su lentele Santariškės - Grigiškės ~7:30 val. pravažiavo Pašilaičių žiedą link Grigiškių. Apie 13 val. mačiau 067 maršruto mikroautobusą, važiuojantį įprastu maršrutu (per Justiniškių g.), taigi dabar turime du 067-us . Tvarkaraštį bandysiu sužinoti artimiausiomis dienomis.
Kalba eina ne apie naujus maršrutus, o apie Breda Menarini Bus paleidimą dirbti šiais maršrutais.
Beje, bandomasis Solaris jau išvykęs.
Tai taip išeina, kad mikroautobusai Kolegitos 067 maršruto važinėja įprastu, Fabijoniškės -Gariūnai maršrutu, o autobusas 067 važinėja maršrutu Grigiškės-Santariškės... Rimtai jie čia kažką suvėlė
Šiandien pastebėjau, kad vairuotojai pradėjo labai stipriai kontroliuoti įlipimą pro priekines duris, neatidaro durų išlipti, jei prie jų stovi žmonės. Griežtai. Keista, nes prieš savaitę buvo priešingai, gal pagaliau gavo pylos už tokį atsainumą.
Ir dar, mačiau šiandien vieną troleibusą kur įstiklino tą atsiradusį tarpą prie vairuotojo kabinos dėl naujos laipinimo tvarkos.
Na, aš sugriežtėjusios kontrolės kol kas nepamačiau. Užtat jau daugelyje autobusų ir troleibusų sumontuoti e-bilieto kompiuteriai prie vairuotojų kabinų. Gal jau iš tiesų pradėta rimtai ruoštis e-bilieto tikrinimo sistemos įdiegimui? Gal dėl to, kad bilieto tikrinimo sistema jau greitai bus paleista, vairuotojus ir įpareigojo pradėti griežčiau vykdyti savo darbą
Netikėta, netikėta žinia... Žiūrėsim kaip jiems seksis pritraukti keleivius. tikiuosi, SĮSP patalpins naujojo maršruto tvarkaraščius į vilniustransport.lt svetainę, o stotelėse iškabins normaliustvarkaraščius cilindruose, kaip 05/062 jau padarė. Kitaip keleivių daug nebus, nes Kolegita nelinkusi pati skelbti savo tvarkaraščių (netgi svetainės savos neturi
P.S. O maršrutas jau šiandien kursuoja. Tik, kaip sako Mettal, senas 067 irgi važinėja... Juokinga
Žiūrėsim kaip jiems seksis pritraukti keleivius. tikiuosi, SĮSP patalpins naujojo maršruto tvarkaraščius į vilniustransport.lt svetainę, o stotelėse iškabins normaliustvarkaraščius cilindruose, kaip 05/062 jau padarė.
Nepamiršk, kad ir 112-o grafikus galima rast cilindruose
112 grafikus galiam rasti ir internete www.leilandas.lt. Cilindruose grafikai atsirado, ko gero "Leilando" iniciatyva, nes jų tvarkaraščių lenteles nuolat kas nors nulauždavo ar nuplėšdavo tvarkaraštį.
Comment