Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus viešasis transportas (archyvas 2008-2012.07)

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Mettal Rodyti pranešimą
    18 maršrutas „Pašilaičiai – Lazdynai – Titnago g.“

    18A maršrutas „Pašilaičiai – Lazdynai – Žemieji Paneriai“

    Taigi, laukiu papildymų ir pataisymų. Ypač domina tiksli 18 maršruto paleidimo į Justiniškių g. data.
    Na pataisysiu tave.
    Iš viso darbo dienomis 18 maršrutu iš parko išvažiuoja 6 troleibusai. 3 iš 6 dirbančių troleibusų dirba dubliuojančiu grafiku . Jie nuvažiave po 1 reisa Skalvių galinės stoteles punkte keičiasi i 7 ir 8 maršrutus ir dirba juose visus likusius reisus. Beje tas grafikas kuris keičiasi i 7 maršrutą yra dvipamaininis. O tas kuris keičiasi i 8 dirba pertraukiamu grafiku. Ir paskutinis grafikas, jisai yra pertraukiamas ir du reisus dirba 18-ame maršrute. Veliau atvažiaves i Skalvių galine stotele yra statomas i Atstovą, o 13:38 išvažiuoja i 18A maršruta ir taipogiai dirba du reisus. Beje du reisus atidirbes jis ankščiausiai iš visų troleibusų važiuoja i parka, t.y. 16:30. P.S. Ka žinojau, ta ir parašiau

    Comment


      Parašė 2120 Rodyti pranešimą
      Iš viso darbo dienomis 18 maršrutu iš parko išvažiuoja 6 troleibusai.
      Tai jau žinau, tačiau tie 3 papildomi dirba tik ryte ir nuo 2010-03-01 buvo paimti iš kitų maršrutų.

      Jie nuvažiave po 1 reisa Skalvių galinės stoteles punkte keičiasi i 7 ir 8 maršrutus ir dirba juose visus likusius reisus. Beje tas grafikas kuris keičiasi i 7 maršrutą yra dvipamaininis. O tas kuris keičiasi i 8 dirba pertraukiamu grafiku.
      Tą, kuris paimtas iš 7, atrodo, atsekiau pagal grafiką. Šiuo grafiku dažnai dirba Solaris.

      Ir paskutinis grafikas, jisai yra pertraukiamas ir du reisus dirba 18-ame maršrute. Veliau atvažiaves i Skalvių galine stotele yra statomas i Atstovą, o 13:38 išvažiuoja i 18A maršruta ir taipogiai dirba du reisus. Beje du reisus atidirbes jis ankščiausiai iš visų troleibusų važiuoja i parka, t.y. 16:30.
      Šitai irgi atsekiau, tik neaišku buvo kuriam grafikui priklauso kuris popietinis reisas.

      Dėkoju už pagalbą.
      Viešojo transporto temų rodyklė >>

      Comment


        Nauja "reklama" ant autobusų ratų:



        Jau pirmąją dieną nuo visų autobusų ji nuplyšo nuo priekinių ratų.

        Vienas kvailiausių eksperimentų - nemokamas autobusas „Grigiškės - Maxima Bazė“. Jei jis važiuotų kaip ir pirmąkart - iš Lentvario ir tai būtų daugiau naudos.

        Viešojo transporto temų rodyklė >>

        Comment


          Parašė Mettal Rodyti pranešimą
          18 maršrutas „Pašilaičiai – Lazdynai – Titnago g.“

          18A maršrutas „Pašilaičiai – Lazdynai – Žemieji Paneriai“

          Taigi, laukiu papildymų ir pataisymų. Ypač domina tiksli 18 maršruto paleidimo į Justiniškių g. data.
          O kuriais metais 18 pratęstas iki Skalvių žiedo ?
          Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
          Marsrutai.lt tinklaraštis!
          SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

          Comment


            Sostinėje išnyks popieriniai viešojo transporto bilietėliai
            http://www.alfa.lt/straipsnis/104057...10-08-30_12-09

            Comment


              Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
              O kuriais metais 18 pratęstas iki Skalvių žiedo ?
              Šitai tikrai praleidau... Apie 1995 metus.

              Parašė groundzer Rodyti pranešimą
              Sostinėje išnyks popieriniai viešojo transporto bilietėliai
              http://www.alfa.lt/straipsnis/104057...10-08-30_12-09
              Tokiais tempais, ir kai dabar yra "labai žiūrima" į visas vairuotojų pastabas kelionės lapuose, mes e-bilietą turėsime tada, kai Lietuvą užgrobs ateiviai ir patys viską sutvarkys .
              Viešojo transporto temų rodyklė >>

              Comment


                Parašė Mettal Rodyti pranešimą
                Vienas kvailiausių eksperimentų - nemokamas autobusas „Grigiškės - Maxima Bazė“. Jei jis važiuotų kaip ir pirmąkart - iš Lentvario ir tai būtų daugiau naudos.

                Atvaizdas
                O Dieve, kiek jau galima tų nemokamų maršrutų kurti ?
                Jų jau net 4- 2 į Gariūnus ir 2 į Maxima Bazę.
                Nejau jų piniginės bedugnės, kad jie taip aktyviai štampuoja naujus maršrutus?
                Manau, kol kas gal tik Lukiškės-Maxima Bazė maršrutas pritraukė naujų klientų. Kiti važinėja praktiškai tušti.

                Parašė groundzer Rodyti pranešimą
                Sostinėje išnyks popieriniai viešojo transporto bilietėliai
                http://www.alfa.lt/straipsnis/104057...10-08-30_12-09
                Jau koks dešimtas savivaldybės pažadas, kad e-bilieto sistema pradės pilnu pajėgumu veikti Nelabai aš jau tikiu, kad viską užbaigs per mažiau nei 5 metus
                Paskutinis taisė Vilnietizz; 2010.08.30, 12:36.
                Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                Marsrutai.lt tinklaraštis!
                SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                Comment


                  Tokiais tempais, ir kai dabar yra "labai žiūrima" į visas vairuotojų pastabas kelionės lapuose, mes e-bilietą turėsime tada, kai Lietuvą užgrobs ateiviai ir patys viską sutvarkys .[/QUOTE]

                  Pasak vicemero, tam, kad sistema būtų baigta diegti, [B]dar prireiks maždaug 1,5–2 mln. litų. Savivaldybės įmonės „Susisiekimo paslaugos“ direktoriaus Ginto Bliuvo duomenimis, iki šiol elektroninio bilieto projektas Vilniuje jau pareikalavo maždaug 12 mln. litų.

                  Jau 12 mln. litų, plius dar 1,5–2 mln. litų ir tai viskas yra maždaug.
                  "Jeśli kto władzę cierpi, nie mów, że jej słucha;
                  Bóg czasem daje władzę w ręce złego ducha."

                  Adam Mickiewicz

                  Comment


                    Lazdynai - Gariūnai gali pasigirti netgi geresniu keleivių srautu, nei Maxima bazės, mat juo žmonės važiuoja nuo pradžios iki galo ir autobusas neretai būna pilnas. Maxima bazės autobusai iki Maxima bazes irgi veža daug žmonių, bet yra labai daug tokių, kurie juo nemokamai važiuoja nuo Lazdynų iki centro. Su tuo galima kovoti, bet priemonės yra žiaurios: neišleisti tokių zuikių ir reikalauti apmokėti važiavimą, nors ir 1Lt.
                    Viešojo transporto temų rodyklė >>

                    Comment


                      Jau koks dešimtas savivaldybės pažadas, kad e-bilieto sistema pradės pilnu pajėgumu veikti Nelabai aš jau tikiu, kad viską užbaigs per mažiau nei 5 metus [/QUOTE]

                      Gal žinai kaip pasibaigė auditas iš Europos dėl šitų visų reikalų?
                      "Jeśli kto władzę cierpi, nie mów, że jej słucha;
                      Bóg czasem daje władzę w ręce złego ducha."

                      Adam Mickiewicz

                      Comment


                        Parašė Edvard Rodyti pranešimą
                        Tokiais tempais, ir kai dabar yra "labai žiūrima" į visas vairuotojų pastabas kelionės lapuose, mes e-bilietą turėsime tada, kai Lietuvą užgrobs ateiviai ir patys viską sutvarkys .

                        Pasak vicemero, tam, kad sistema būtų baigta diegti, [B]dar prireiks maždaug 1,5–2 mln. litų. Savivaldybės įmonės „Susisiekimo paslaugos“ direktoriaus Ginto Bliuvo duomenimis, iki šiol elektroninio bilieto projektas Vilniuje jau pareikalavo maždaug 12 mln. litų.

                        Jau 12 mln. litų, plius dar 1,5–2 mln. litų ir tai viskas yra maždaug.
                        Žadėjo, kad viską padarys, jau seniai, o iki šiol nepadarė.

                        Parašė Mettal Rodyti pranešimą
                        Lazdynai - Gariūnai gali pasigirti netgi geresniu keleivių srautu, nei Maxima bazės, mat juo žmonės važiuoja nuo pradžios iki galo ir autobusas neretai būna pilnas. Maxima bazės autobusai iki Maxima bazes irgi veža daug žmonių, bet yra labai daug tokių, kurie juo nemokamai važiuoja nuo Lazdynų iki centro. Su tuo galima kovoti, bet priemonės yra žiaurios: neišleisti tokių zuikių ir reikalauti apmokėti važiavimą, nors ir 1Lt.
                        Yra ir paprastesnių priemonių- tiesiog nestoti nei vienoje stotelėje nuo Lukiškių iki pat Gariūnų. Tiesa, nuo tokio drastiško sprendimo nukentėtų sąžiningi keleiviai.
                        O "sukčių" yra ne tik Lazdynuose, bet ir Savanorių pr. daugiabučių masyvuose.
                        P.S. bet tai būtų labai naudinga savivaldybės vežėjams- padaugėtų keleivių 22 maršrute.
                        Paskutinis taisė Vilnietizz; 2010.08.30, 12:57.
                        Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                        Marsrutai.lt tinklaraštis!
                        SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                        Comment


                          Vilnius studentus pasitiks reidu viešajame transporte
                          http://www.delfi.lt/news/economy/aut....d?id=35965649

                          Parodykite man tą apklausą, kurioje 80 % respondentų pritaria priekinių durų tvarkai. Kažkaip aš tokios neradau

                          Autobusų skaičius, lyginant su ikiatostoginiais tvarkaraščiais, padidėjo šiuose maršrutuose:

                          46 - 7(buvo 6)
                          49 - 10 (buvo 9)
                          50 - 5 (4)
                          53 - 9 (8) - bet čia nereikia pamiršti, kad panaikintas 53A maršrutas)
                          55 - 9(8)
                          Ar nieko nepraleidau?

                          Troleibusų skaičiaus nelabai žinau, todėl tiksliai pokyčių pasakyti negaliu.

                          Tuo tarpu itin apkrautuose 7, 19, 26, 43 ar 45 maršrutuose transporto priemonių skaičius liko tas pats.
                          Galbūt į gatves ir išvažiuos kiek daugiau transporto priemonių, bet tikrai ne tiek, kad nekiltų betvarkės dėl naujos tvarkos. Ji neišvengiama

                          Beje, juoką sukėlė faktas, jog įvedus priekinių durų tvarką, nebeliko galimybės perduoti savo talonėlį kitam keleiviui. Galima perduoti jį kitam keleiviui tiesiog stotelėje, palikti ant suoliuko stotelėje, o koks bomžas ištrauks bilietą tiesiog iš šiukšliadėžės, nupūs dulkes ir laimingai važiuos Galiausiai visada galima susirasti kieno nors palikti talonėlį troleibuso salone ir panaudoti kito važiavimo metu. O tai, kad bilietas atžymimas ne pirmą kartą, vairuotojas vargu ar pastebės.
                          Tokia galimybė išnyks tik įdiegus e.bilieto sistemą iki galo. Kitų būdų nėra.
                          Paskutinis taisė Vilnietizz; 2010.08.30, 14:08.
                          Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                          Marsrutai.lt tinklaraštis!
                          SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                          Comment


                            Kol kas toks komposteris buvo ir yra geriausias.


                            Ir dar, jei kas ne žino arba pamiršo.
                            "Jeśli kto władzę cierpi, nie mów, że jej słucha;
                            Bóg czasem daje władzę w ręce złego ducha."

                            Adam Mickiewicz

                            Comment


                              Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
                              Vilnius studentus pasitiks reidu viešajame transporte
                              http://www.delfi.lt/news/economy/aut....d?id=35965649

                              Parodykite man tą apklausą, kurioje 80 % respondentų pritaria priekinių durų tvarkai. Kažkaip aš tokios neradau
                              Paskutinės kvailos tvarkos galiojimo savaitės Bus eilinis savivaldybės fiasko

                              Comment


                                Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
                                Vilnius studentus pasitiks reidu viešajame transporte
                                http://www.delfi.lt/news/economy/aut....d?id=35965649

                                Parodykite man tą apklausą, kurioje 80 % respondentų pritaria priekinių durų tvarkai. Kažkaip aš tokios neradau
                                Apklausos tai nerimta (labai priklauso nuo klausimo suformulavimo).

                                Lryto puslapyje (http://www.lrytas.lt/-12831583961282...-papildyta.htm ) yra tas pats, bet išsamesnis straipsnis, ten yra daugiau įdomių skaičių, pvz:
                                Pastebima, kad daugiau vienkartinių bilietų parduoda vairuotojai: gegužę jie pardavė 239 tūkst. bilietėlių, o liepą - 254 tūkst.
                                O juk liepa - tai vasara, kai keleivių ir autobusų gerokai mažiau.


                                Beje, juoką sukėlė faktas, jog įvedus priekinių durų tvarką, nebeliko galimybės perduoti savo talonėlį kitam keleiviui. Galima perduoti jį kitam keleiviui tiesiog stotelėje, palikti ant suoliuko stotelėje, o koks bomžas ištrauks bilietą tiesiog iš šiukšliadėžės, nupūs dulkes ir laimingai važiuos Galiausiai visada galima susirasti kieno nors palikti talonėlį troleibuso salone ir panaudoti kito važiavimo metu. O tai, kad bilietas atžymimas ne pirmą kartą, vairuotojas vargu ar pastebės.
                                10 balų už fantaziją

                                Bet bilietėlio perdavimo prasmė buvo visai kita. Kai išlipantis perduoda bilietuką įlipančiam, įlipantis toliau važiuoja su normaliu, galiojančiu bilietu. Taigi važiuoja ramiai, nebijodamas jokios kontrolės - nes kontrolei jis pateiks galiojantį bilietą. Tavo sufantazuotuose atvejuose bilietas bus negaliojantis, nes pažymėtas du kartus - teks bijoti kontrolės.

                                Išvada - nors nurodytas faktas tave prajuokino, bet jis vistiek yra faktas.

                                Tokia galimybė išnyks tik įdiegus e.bilieto sistemą iki galo. Kitų būdų nėra.
                                Tiesa.

                                Comment


                                  Keleivių įlaipinimo tvarka Vilniuje nesikeis
                                  http://www.alfa.lt/straipsnis/104057...10-08-30_14-41

                                  Comment


                                    15 minučių dar vienas straipsnis: http://www.15min.lt/naujiena/miestas...netu-41-113317

                                    Atkreipiau dėmesį į tai:
                                    Taip pat viešajame transporte jau girdėsime taisyklingus stotelių pavadinimus, bus skelbiama, kad atvažiavome ne į stotelę „Antakalnis“, o į Antakalnio stotelę.
                                    Jie patys net nežino kurias stoteles pervadino, juk "st. Antakalnis" paliko. Ir šiaip, kur čia klaida?
                                    ---- NAUJOJI VILNIA facebook'e ----

                                    Comment


                                      Parašė c2h5oh Rodyti pranešimą
                                      10 balų už fantaziją

                                      Bet bilietėlio perdavimo prasmė buvo visai kita. Kai išlipantis perduoda bilietuką įlipančiam, įlipantis toliau važiuoja su normaliu, galiojančiu bilietu. Taigi važiuoja ramiai, nebijodamas jokios kontrolės - nes kontrolei jis pateiks galiojantį bilietą. Tavo sufantazuotuose atvejuose bilietas bus negaliojantis, nes pažymėtas du kartus - teks bijoti kontrolės.
                                      Iš tiesų tu teisus, bet vistiek- lieka dvi galimybės įlipant nepažymėti bilieto (arba važiuoti išvis be jo, arba su svetimu), jei, žinoma, atsidaro iškart visos durys:

                                      1) Jei vairuotojas visą dėmesį sutelkia į įlipančiųjuų tikrinimą, tai galima įlipti pro galines duris- vistiek jis nieko nepamatys.

                                      2) Jei vairuotojas visą stovėjimo laiką žiūrį į veidrodėlį, kas dedasi salone, tai nėra jokių problemų praeiti ir pro priekines duris nepažymint bilieto.

                                      Kaip su tuo kovoti- net neįsivaizduoju. Nebent turniketus montuoti, bet tai pinigus, ir nemažus kainuoja.

                                      Beje, Vilniuje, pagal statistiką, zuikių tėra 4 proc. visų keleivių, o tai yra žemiau Europos vidurkio. Visos Europos, kurios labiausiai išsivysčiusiose šalyse laipinama tik pro priekines duris jau labai seniai.Ir zuikių skaičius tikrai nėra toks, kad galėtų pridaryti daugiamilijoninius nuostolius. Ar 1 zuikis troleibuse kažkaip padidina išlaidas? be to, įvedus naująją tvarką, žymiai sumažinti nuostolių vis tiek nepavyks- didesnė dalis potencialių zuikių iš viso nevažiuos, arba naudosis išlikusiomis galimybėmis apgauti sistemą.

                                      Parašė groundzer Rodyti pranešimą
                                      Keleivių įlaipinimo tvarka Vilniuje nesikeis
                                      http://www.alfa.lt/straipsnis/104057...10-08-30_14-41
                                      Cirkas...
                                      Lengva pažadėti, o ką daryti, kai ateina laikas vykdyti savo pažadus ? Man įdomu, iš kur ponas Adomavičius kaulys pinigų transporto priemonių skaičiaus padidinimui ? Juk iki tol veik tik retinimai sekė. Iš kur netikėtai pinigučiai atsirado ?
                                      O norint, kad nekiltų betvarkės, autobusų ir troleibusų skaičių reikia padidinti žymiai, o ne šiek tiek...

                                      Parašė Maxas Rodyti pranešimą
                                      15 minučių dar vienas straipsnis: http://www.15min.lt/naujiena/miestas...netu-41-113317

                                      Atkreipiau dėmesį į tai:

                                      Jie patys net nežino kurias stoteles pervadino, juk "st. Antakalnis" paliko. Ir šiaip, kur čia klaida?
                                      Jau kalbėjom, kad čia pinigų plovimas, o ne kažkokios prasmės siekis daugelyje iš pavadinimų pakeitimų.
                                      Aš irgi jokios klaidos neižvelgiu. Bet gal lituanistai įžvelgs
                                      Paskutinis taisė Vilnietizz; 2010.08.30, 16:05.
                                      Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                                      Marsrutai.lt tinklaraštis!
                                      SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                                      Comment


                                        Aš manau kad tokiose stotelėse kaip Filaretų (į Naujosios Vilnios pusę) leis pro visas duris, nes po pamokų 44 autobusas būna perpildytas mokinių, kurie naudojasi e-bilietu. Tad nėra prasmės tikrinti kol minia mokinių sulips pro priekines duris.

                                        Comment


                                          Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
                                          Autobusų skaičius, lyginant su ikiatostoginiais tvarkaraščiais, padidėjo šiuose maršrutuose:

                                          46 - 7(buvo 6)
                                          49 - 10 (buvo 9)
                                          50 - 5 (4)
                                          53 - 9 (8) - bet čia nereikia pamiršti, kad panaikintas 53A maršrutas)
                                          55 - 9(8)
                                          Kad 46 padidino autobusų skaičių, tai gerai, bet vis tiek ne rekordas - 8 autobusai. 49-u dabar važinės daugiausia autobusų iš visų maršrutų. Nerėgėtas šio maršruto iškilimas . Taip pat keista, kad 50 pridėjo dar 1 autobusą.

                                          Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
                                          Yra ir paprastesnių priemonių- tiesiog nestoti nei vienoje stotelėje nuo Lukiškių iki pat Gariūnų. Tiesa, nuo tokio drastiško sprendimo nukentėtų sąžiningi keleiviai.
                                          O "sukčių" yra ne tik Lazdynuose, bet ir Savanorių pr. daugiabučių masyvuose.
                                          P.S. bet tai būtų labai naudinga savivaldybės vežėjams- padaugėtų keleivių 22 maršrute.
                                          Esmė tame, kad iš Lazdynų taip pat nemažai važiuojančių į Maxima Bazę. Ir dar kartą primenu, kad šio maršruto autobusai nestoja Gariūnuose.

                                          Parašė Maxas Rodyti pranešimą
                                          Jie patys net nežino kurias stoteles pervadino, juk "st. Antakalnis" paliko. Ir šiaip, kur čia klaida?
                                          Nematau jokių klaidų. Dabar padarys tokią nesamonę kaip ir Klaipėdoje. Ten nėra stotelių su pavadinimu vardininko linksnyje, tik kilmininko. Dabar kaip tik didesnę painiavą daro. Negana to, kad pakeičia nesamoningai, tai dar ir niekur nepraneša, kokios stotelės keičia pavadinimus.
                                          Viešojo transporto temų rodyklė >>

                                          Comment

                                          Working...
                                          X