siaip pagalvojus labai teisigas tas mokestis uz ivaziavima i centra. jeigu nori prabangiai mieste vazinetis tai buk malonus ir susimokek. Kai Londone ivede iskart krito masinu srautai apie 25%. gali pagal kaina atreguliuoti ir iki 50%. visi surinkti pinigai skiriami viesajam transportui. idomu kodel vilniuje to dar nera iki siol, kai yra jau sekmingas pvz.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Vilniaus viešasis transportas (archyvas 2008-2012.07)
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Ekonominė priemonė galima tik pamiršti visiškai VT pelningumą ir mažinti bilietų kainas, Vilniuje dažnam reikia pavažiuoti 5-10 km...tai yra sunaudoti kuro už 1,5-4 Lt. Reiškia VT turėtų kainuoti žymiai pigiau, nes čia tas pats kas mąstyti jog jeigu bus galimybė mokėti viendą nuomos kainą žmogus pasirinks bendrabutį, o ne atskirą 2 kambarių butą, taigi tai utopija. Antras dalykas reikia žymiai didint VT greitį, gal būt leisti autobusams A juostomi važinėti 80 km/h greičiu.
Comment
-
Neteisingas kelias. Gali VT būti netgi nemokamas, iš automobilio mažai kas persės. Tą pateisinančių priežasčių žmonės suras daug. O kai automobilį bus sunku išlaikyti ar juo važinėti dėl didelių mokesčių, ieškos alternatyvų ir persės į VT, naudosis dviračiais, o nedidelius atstumus eis pėsti. Pagalvos apie tai, kad reikia gyventi persikelti į miestą, o ne gyventi kaime prie Pabradės ir kasdien į darbą važinėti Vilniun.
Comment
-
Parašė lietus Rodyti pranešimąEkonominė priemonė galima tik pamiršti visiškai VT pelningumą ir mažinti bilietų kainas, Vilniuje dažnam reikia pavažiuoti 5-10 km...tai yra sunaudoti kuro už 1,5-4 Lt. Reiškia VT turėtų kainuoti žymiai pigiau, nes čia tas pats kas mąstyti jog jeigu bus galimybė mokėti viendą nuomos kainą žmogus pasirinks bendrabutį, o ne atskirą 2 kambarių butą, taigi tai utopija. Antras dalykas reikia žymiai didint VT greitį, gal būt leisti autobusams A juostomi važinėti 80 km/h greičiu.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąNeteisingas kelias. Gali VT būti netgi nemokamas, iš automobilio mažai kas persės. Tą pateisinančių priežasčių žmonės suras daug. O kai automobilį bus sunku išlaikyti ar juo važinėti dėl didelių mokesčių, ieškos alternatyvų ir persės į VT, naudosis dviračiais, o nedidelius atstumus eis pėsti. Pagalvos apie tai, kad reikia gyventi persikelti į miestą, o ne gyventi kaime prie Pabradės ir kasdien į darbą važinėti Vilniun.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąIšvardink.
Stotelėje gali tekti stovėti ne po stikline uždanga, o po lietumi. Tos pačios uždangos blogai cementuotos ar betonuotos. Todėl kaip ir jokio skirtumo ar stovėti po lietumi, ar dengtoj stotelėj, kur yra duobės, o duobėse vanduo.
Vasarą ne visi VT turi kondicionierių, keleivis praranda "prekinę išvaizdą", kas aktualu, jei darbe reikia bendrauti su klientais.
Lyjant ilgi autobusai leidžia vandenį ant kokių 8 žmonių, kur yra armonika. Žiemą ant grindų plaukioja arba šlapdriba, arba vanduo.
Kartas nuo karto važiuoja visokie "hopnikoobraznyje". Kartais važiuoja asabos su 2l bambaliais stipraus alaus.
Važinėja visokie prasirūkėliai, kurie kvėpuoja savo dervom į snukį. Kad keleiviai rytinę kavą pučia vieni kitiems į fizionomijas irgi net neverta minėti.
Vargšai mokinukai kažkodėl lanko mokyklas kitame miesto gale, jeigu švietimo sistema būtų normali, jie eitų į arčiausiai namų esančią mokyklą. Aišku mokyklos turėtų ruošti panašiu lygiu.
Dažnai keleiviai peza savo niekam neįdomias nesąmones, kaip kas kur gėrė; kaip lochai vaikšto į paskaitas, o protingi ne; koks blogas Kubilius ir t.t. Ar Japonijoj kas nors peza 120 decibelų?
Automobilis tiek diskomforto nesukelia.
Comment
-
Parašė andyour Rodyti pranešimąpaskaiciuok kiek masinos nusidevejimas ir remontas, draudimas, technikine ap. ir 4lt cia bus vien uz stovejima kamstyje i viena puse uz 10.000 nusiprirkes masina 5 metu vazinesi poto ja i metalo lauza priduosi. nuolatinis 100lt o masina atseina maziausiais 500lt. ne vien ekonominiais skaiciavimais reikia gristi, o ieskoti kaip mazinti kamscius.
Comment
-
Parašė rat Rodyti pranešimąAutomobilis nepririštas prie grafiko - sėdi ir važiuoji.
Comment
-
Parašė lietus Rodyti pranešimąO dabar paskaičiuok kas labiau apsimoka visos tech apžiūros, draudimai ir tt. kai laikai mašiną garaže ir išvažiuoji 1 kartą per 3 mėnesius, ar kai važinėji kasdien ?
Comment
-
Parašė andyour Rodyti pranešimąisivaizduok ekonomika vel prades augti ir dar spartesniu tempu, vel plus i vilniu zmoniu srautai, visi pirks automobilius. gatves galutinai bus uzkistos, dabartiniai kamsciai bus tik geruose prisiminimuose
Comment
-
Parašė rat Rodyti pranešimąTai nebūtų tokia problema, jei lietuviams nebūtų gėda važinėti su vieno litro kibiriukais. Geriau jau koks 1.8 - 2.0l auto su dujomis, kai vienintelis maršrutas namai - darbas.
Comment
-
pigiausias kelias apmokestinti ivaziavima i centra. nebutinai vien tuo patenkinti turtingi mieste megaudamiesi vazinetusi su savo prabangiais automobiliais, darbo liaudis irgi galetu kartais isinuomoti kokia masinele ir pralekti per miesta, pajusti laisve islipus is pribezdeto ir luztancio nuo zmoniu kiekio autobuso
Comment
-
Parašė rat Rodyti pranešimąAutomobilis nepririštas prie grafiko - sėdi ir važiuoji. Iki VT stotelės rudenį per lietų ar žiemą ne didžiausias malonumas eiti.
Stotelėje gali tekti stovėti ne po stikline uždanga, o po lietumi. Tos pačios uždangos blogai cementuotos ar betonuotos. Todėl kaip ir jokio skirtumo ar stovėti po lietumi, ar dengtoj stotelėj, kur yra duobės, o duobėse vanduo.
Vasarą ne visi VT turi kondicionierių, keleivis praranda "prekinę išvaizdą", kas aktualu, jei darbe reikia bendrauti su klientais.
Lyjant ilgi autobusai leidžia vandenį ant kokių 8 žmonių, kur yra armonika. Žiemą ant grindų plaukioja arba šlapdriba, arba vanduo.
Kartas nuo karto važiuoja visokie "hopnikoobraznyje". Kartais važiuoja asabos su 2l bambaliais stipraus alaus.
Važinėja visokie prasirūkėliai, kurie kvėpuoja savo dervom į snukį. Kad keleiviai rytinę kavą pučia vieni kitiems į fizionomijas irgi net neverta minėti.
Vargšai mokinukai kažkodėl lanko mokyklas kitame miesto gale, jeigu švietimo sistema būtų normali, jie eitų į arčiausiai namų esančią mokyklą. Aišku mokyklos turėtų ruošti panašiu lygiu.
Dažnai keleiviai peza savo niekam neįdomias nesąmones, kaip kas kur gėrė; kaip lochai vaikšto į paskaitas, o protingi ne; koks blogas Kubilius ir t.t. Ar Japonijoj kas nors peza 120 decibelų?
Automobilis tiek diskomforto nesukelia.
Mašinos arti pasistatyti irgi ne visada išeina. Gali tekti eiti iki jos kelis šimtus metrų.
Kondicionierius turi keliolika procentų lengvųjų.
Kvapai, šnekos ir kt. yra gyvenimas. Kažkoks keistas noras tuos lietuvius užvaldė - gyventi tik savo pasaulyje, bendrauti tik su savo luomo žmonėmis, gyventi komfortiškai, bet ne pagal pajamas. Per greit išpindėjome, ponai.
Parašė andyour Rodyti pranešimąapsimoka issinuomoti, raktelius pasiemei ir nereikia sukti galvos kur remontuoti, kur laikyti, ieskoti pirkti, tada kazkada vel ieskoti kam parduoti.
Parašė rat Rodyti pranešimąTai nebūtų tokia problema, jei lietuviams nebūtų gėda važinėti su vieno litro kibiriukais. Geriau jau koks 1.8 - 2.0l auto su dujomis, kai vienintelis maršrutas namai - darbas.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimą
Ar suvoki, kiek tai kainuoja?
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąKur po 80 Lt? Kur? Pats prieš pora metų domėjausi automobilių nuoma, tai pigiausia kaina buvo 160 Lt., bet be jokių sąskaitų, t.y. nemokant PVM'o.
Comment
-
Parašė Mettal Rodyti pranešimąMan atrodo, kad atgaivintas 058 maršrutas "Žalgirio g. - Gariūnai". Draugas sakė šiandien matęs šio maršruto baltą Setrą.
Comment
Comment