Parašė Al1
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Vilniaus viešasis transportas (archyvas 2008-2012.07)
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Parašė Marius555 Rodyti pranešimąRealiai mikroautobusas važiuoja pagal 3 trasą.
Comment
-
Pačiam taip ir neteko pasivažinėti tuo irisbusu, tad apie jį mažai ką tegaliu pasakyti. Manau, 50l/100 km skaičius yra tiesiog iš piršto laužtas. Dar leisčiau, kad 50l sunaudoja sudvejinta Karosa, bet naujos gamybos trumpasis autobusas - niekada.
Gal kas žino, kokie autobusai dar bus bandomi VA ? Aš asmeniškai labai norėčiau, kad Vilnius pabandytų ukrainietiškąsias LAZ mašinas. Teko naudotis (kai Kijeve trumpai viešėjau), paliko tikrai gerą išpūdį. Tikrai vakarietiško lygio transporto priemone. Ir, beje, 100 km tik 24 l sunaudoja.
P.S. o gal kas jau važinėjo naujaisiais trumpais Heuliez GX217 CNG ? (šiandien dirbo 40 maršrutu)
Comment
-
Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimąPačiam taip ir neteko pasivažinėti tuo irisbusu, tad apie jį mažai ką tegaliu pasakyti. Manau, 50l/100 km skaičius yra tiesiog iš piršto laužtas. Dar leisčiau, kad 50l sunaudoja sudvejinta Karosa, bet naujos gamybos trumpasis autobusas - niekada.
Gal kas žino, kokie autobusai dar bus bandomi VA ?
Kalbant apie bandomuosius, tai teko girdėti, jog gali Solaris ką nors atvežti, taip pat Anre pilnai žemagrindį autobusą tikriausiai visiems duos išbandyt
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąNepatikėsi, bet invalidu tampama ir išdirbęs 30 metų.
Lengvatos valstybei kainuoja pigiau, nei mokėti visiems didesnes pensijas. Nes lengvatomis ne visi pasinaudoja. Be to yra pensininkų, kuriems pensija tėra tik pajamos smulkioms išlaidoms...
Tėvai ir investuoja. Kaip kas gali. Visokių tėvų yra. Bet ir valstybės reikalas pasirūpinti atieties kartomis. Lietuvoje ir taip ydinga politika daugelyje sričių, taip pat ir šeimos...
Nepaneigsi, ir Tau bus labai gerai, kai paaugę vaikai galės važinėti su VT pigiau..
Valstybė, bent jau Lietuvos, dažniausiai investuoja ten, kur tėvai net neprašo. Bet nesiplėsiu, čia ne ta tema.
Man bus geriau, jeigu mano vaikis kiek įmanoma daugiau vaikščios pėsčias arba važinės dviračiu. Bus dar pigiau ir jam pačiam sveikiau.
Parašė Al1 Rodyti pranešimąTai tik laisvos rinkos šalininkų dogma. Pasauliniai pavyzdžiai tai puikiai iliustruoja - Skandinavija. Valstybės ekonomikoje daug, korupcija maža. Aklai mes jų nenukopijuosime, bet galima stengtis nors dalį gerosios praktikos perkelti pas mus.
Parašė Al1 Rodyti pranešimąBobutei nėra skirtų vietų priekyje. Tie lipdukai tai tik graži rekomendacija kitiems keleiviams... Kuo kiti keleiviai geresni už bobutę, kodėl jie turėtų važinėti tada, kada nori ar reikia, o bobutė tik tuomet, kai atlieka vietų? Visi važiuoja tuomet, kai jiems reikia. Ir tiek pilną kainą mokantis keleivis, tiek lengvatininkė bobutė turi tokias pačias teises naudotis VT. Ne bobutės reikalas, kad savivaldybė nesugeba ar nenori sumokėti parku už lengvatas.
Parašė Al1 Rodyti pranešimąKokia sudėtinga schema? Latvijoje lengvatų schema dar sudėtingesė, bet VT ten geresnės būklės ir netgi pigesnis (išsskyrus Rygą). Tai gal ten ne postsovietiniai žmonės, gal ten ekonimika klesti? Problema valdžios žmonėse ir jų požiūryje į valstybę bei jos valdymą.
Pritariu, kad problema yra valdžios žmonėse ir jų požiūryje į valstybę bei jos valdymą.; tačiau sovietizmas paveikė visuomenės protus. 50 metų buvome mankurtai, tad ar tik ne 50 metų užtruks ir vėl pabusti???I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
Parama Siaurojo geležinkelio klubui
Comment
-
Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimąAš asmeniškai labai norėčiau, kad Vilnius pabandytų ukrainietiškąsias LAZ mašinas.
Comment
-
Parašė Wycka Rodyti pranešimąNepaneigsi, kad nėra pasekmės be priežasties. Invalidais tampama ne dėl 'Dievo akies' ar 'Velnio akmens' — visada yra priežastis. Štai pvz vienas bendradarbis girtas važiavo namo iš baliaus, viršijo greitį, nulėkė nuo kelio, keliskart vertėsi, etc. Išbuvo komoje keletą dieną, jam dalinai suparalyžavo pusę kūno, bet vaikščioti gali. Gavo nedarbingumą 50proc., invalido pašalpą ir lengvatas. Tai pasakyk, kodėl tvarkingas žmogus iš kito kaimo, kuris neturi nieko bendra su šiuo nelaimėliu, turi savo mokesčiais mokėti už jo neatsakingumą? Jis važiuoja VT už puse kainos, o aš moku visą kainą. Ar valstybė taip sufleruoja, kad ir man laikas girtam už vairo sėsti?
Valstybė, bent jau Lietuvos, dažniausiai investuoja ten, kur tėvai net neprašo. Bet nesiplėsiu, čia ne ta tema.
Man bus geriau, jeigu mano vaikis kiek įmanoma daugiau vaikščios pėsčias arba važinės dviračiu. Bus dar pigiau ir jam pačiam sveikiau.
Jei jau kyla mintis save luošintis tik tam, kad gauti kokių nors lengvatų, laikas pas psichiatrą.
Sakai, tėvai neprašo? Prašo, o jų vaikai naudojasi lengvatomis.
Parašė Wycka Rodyti pranešimąBepigu kišti Skandinavijos pavyzdį, kai ji to siekė per 50 metų. Jų pavyzdys būtų visiškai nepasisekęs, jeigu jie nebūtų savo laiku likvidavę korupcijos, dažnai net labai drąstiškais būdais. Manau daugelis liberalų taip pat sutiktų su socializmu, jeigu jis veiktų kaip Skandinavijoje (nors iš tikrųjų tai tėra socialistinis saldainis su kapitalizmo įdaru). Neverta kopijuoti skandinavijos, jie ir patys to nerekomenduoja, kol neišnaikinsime korupcijos su šaknimis. taigi dar pasikartosiu: mažiau valstybės ekonomikoje = mažiau korupcijos, mažiau otkatų. Mažiau reguliavimo = daugiau skaidrumo.
Parašė Wycka Rodyti pranešimąNiekur neparašyta, kad privalau leisti bobutei sėsti. Nėščia moteris man yra kas kita — tai du žmonės viename. Beje, labai gerbiu nėščias moteris, dėl jų man negaila mokesčių mokėtojų pinigų. O bobutei nėra reikalo per piką VT naudotis. Tuo metu dirbantieji skuba į darbus, studentai į paskaitas/praktiką.
Parašė Wycka Rodyti pranešimąAr tikrai Latvijos provincijos VT geresnis nei Lietuvos miestuose? Pvz palyginus Panevėžį ir Daugpilį (panašaus dydžio miestai). Beje, latviai, kaip postsovietai, taip pat daug dėmesio priversti skirti lengvatos. Būtų įdomiau palyginti kokią nors valstybę, kuri nebuvo sovietinė, o pagal dabartinį ekonomikos išsivystymą yra panaši į Lietuvą.
Pritariu, kad problema yra valdžios žmonėse ir jų požiūryje į valstybę bei jos valdymą.; tačiau sovietizmas paveikė visuomenės protus. 50 metų buvome mankurtai, tad ar tik ne 50 metų užtruks ir vėl pabusti???
Taip, Daugpilyje susisiekimas geresnis nei Panevėžyje. Pagrindiniais maršrutais transportas kursuoja dažniau nei Panevėžyje, yra daugiau maršrutų. Transportas darbą pradeda anksčiau (apie 4.30-5 val. ir baigia po 23-24 val.). Bilieto kaina 0,3 lato, t.y. apie 1,45 Lt. Dauguma autobusų palyginti nauji ir dideli, nėra midibusų, išsskyrus kelis. Pirmo maršruto tramvajumi piko metu važinėja dviejų vagonų sąstatai kas 8-10 min.
Latvijoje priemiestinis susisiekimas kiek kitaip apibrėžiamas nei pas mus. Priemiesčio maršrutai ten palyginti trumpi, o maršrutai tarp miestu jau laikomi tarpmiestiniais, kai pas mus tarp dviejų gretimų savivaldybių centrų maršrutas nėra tarpmiestinis, nors ir jo ilgis apie 100 km (pavyzdžiui, Vilnius - Švenčionys). Tarpmiestiniais maršrutais Daugpilyje važinėja daugiau keleivių, todėl beveik nenaudojami mikroautobusai, o važiuoja pakankamai neblogi dideli autobusai. Tvarkaraščiai pritaikyti ir prie dirbančių žmonių poreikių, todėl autobusai važiuoja į kaimus ir po 17, 18 ar 19 val. Kai Lietuvoje dauguma priemiestinių maršrutų rajonuose skirti beveik vien tik moksleivių pervežimui.
Juokinga ar ne, bet iš Latvijos pusės iki Lietuvos pasienio beveik visais pagrindiniais keliais kursuoja priemiestiniai autobusai. O iš Lietuvos pusės to nėra niekur. Iš Daugpilio į Zarasus važiuoja latvių autobusas du kartus per dieną. Kaina - 1 latas už maždaug 25 km tarptautiniu maršrutu! Daugiau tokio pasienio miestų susisiekimo su Latvija tikriausiai niekur nėra Lietuvoje.
Kiek teko matyti, Latvijos provincijoje tokių autobusų laužų, kurių dažnai galima išvysti pas mus, nėra. Autobusai naujesni ir beveik nėra mikroautobusų (išsskyrus Rygos regioną, šiek tiek mikroautobusų yra ir Daugpilyje).Paskutinis taisė Al1; 2010.07.28, 23:47.
Comment
-
Parašė Mettal Rodyti pranešimąVargu ar jie ką nors atsiųs - ten labai sunkūs laikai gamyklai. Šiaip Kijeve su naujais LAZ elgiamasi labai blogai .
Šiaip pati naujausia LAZ technika yra labai padori, netgi drįsčiau sakyti, europinio lygio.
Comment
-
Parašė Buss fanas Rodyti pranešimąVilnieti,nesupratau apie ka tu kalbi... ?????
113 marsruto mikroautobusas kursuoja tik darbo dienomis nuo 7h iki 19h
Beto Kainos nesikandzioja. Tarp N. Vilnios ir Antakalnio 2lt, o tarp N. Vilnios ir Santariskiu 3lt.Ditch Witch HT150. Tai super traktorius. :D
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąŠtai eis žmogus ir jį užpuls, sumuš, vos gyvas liks, taps invalidu. O tų užpuolikų niekas nesuras... Taip nebūna? Būna.
Jei jau kyla mintis save luošintis tik tam, kad gauti kokių nors lengvatų, laikas pas psichiatrą.
Sakai, tėvai neprašo? Prašo, o jų vaikai naudojasi lengvatomis.
Man nekyla. tačiau girdėjau gandų apie žmones, kurie tyčia luošinasi. Tada jie gyvena iš elgetavimo + valstybės pašalpos.
Su tėvais nesupratai. Netęskime šios temos dalies.
Parašė Al1 Rodyti pranešimąNebepigu. Niekas nesiūlo aklai kopijuoti visko. Kopijuoti reikia su galva ir atsižvelgiant į šios dienos realijas. O už drąstiškus kovos su korupcija, sukčiais ir banditais būdus aš pasisakau visomis keturiomis. Duokit man
Kas dėl korupcijos, tai jos bus mažiau, kuo mažiau bus prielaidų jai atsirasti. Vien tik bizūnu nepasieksi ilgalaikio rezultato, reikia ir meduolio
Parašė Al1 Rodyti pranešimąŠtai kas gaunasi, kai moralė nustumiama į paskutinę vietą ir vadovaujamasi tik instrukcijomis, įstatymais... Koks kieno reikalas, kur ir kada važiuoja bobutė? Ji važiuoja kada jai reikai ir kur reikia.
Niekieno reikalas, jeigu bobnutė važiuoja pustuščiu troleibusu. Niekieno reikalas, jeigu bobutė pažymi bilietą ir nieko nereikalauja. Bet ir jaunas žmogus būna pavargęs, ypač po nemiegotos nakties (kai namie labai maži vaikai) tenka keliauti į darbą. Arba kai ryte grįžinėja po naktinės pamainos. O 90-metė bobutė numirs, jeigu 7:30 darbo dienos ryte nebus bažnyčioje?
Parašė Al1 Rodyti pranešimąTaip, Daugpilyje susisiekimas geresnis nei Panevėžyje.
(...)I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
Parama Siaurojo geležinkelio klubui
Comment
-
Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimąTa prasme - labai blogai ?
Comment
-
Parašė Wycka Rodyti pranešimąČia ne ta tema, todėl trumpai. Nebūna situacijų, kai 100proc. kalta tik viena pusė. Gal žmogus vėlai ėjo, gal nuošalioje vietoje buvo, gal nesugebėjo/bijojo apsiginti, gal vienas vaikšto, visokių gal. Kažkodėl mano aplinkos žmonių (tuk tuk tuk į stalą tris kartus) dar niekas niekada nebuvo užpuolęs. O kad nesuranda, tai čia to žmogaus (neįsidėmėjo) ir policijos (nedirba) kaltė.Kiti piliečiai - mokesčių mokėtojai dėl to nekalti. O jeigu nesugebi išvengti užpuolimų ar nuo jų apsiginti — drauskis papildomai.
Valstybė tam ir yra, kad ne tik tvarką palaikytų, bet ir padėtų žmonėms. Privatus draudimas dar jokioje valstybėje neišsprendė socialinių problemų. Tai tik verslas su aliuzija į socialinę pagalbą.
Parašė Wycka Rodyti pranešimąIšvis kopijuoti nėra gražu, bet darant prielaidą, kad politikoje visi metodai jau išrasti... Skatinti VT galima ir ne per mokesčius. Pvz tyčia neplatinti gatvių, o ir visose esančiose išskirti A juostas bei sumontuoti kameras, kurios stebėtų pažeidėjus ir pareigūnai pagal gautą vaizdo medžiagą juos baustų. Esu įsitikinęs, kad VT keleivių skaičių įtakoja bilieto kaina bei naudojimosi patogumas. Pvz studento pažymėjimas galėtų būti ir terminuotas VT bilietas, kai jis jį papildo tam tikra suma. Net vairuotojo pažymėjimas su įmontuotu lustu gali būti VT bilietas, tik reikėtų, kad ta pati kortelė galiotų visų LTU (o gal ir ES) miestų VT. Reikėtų ir daugiau municipalinių keliaaukščių pigių parkavimo aikštelių vairuotojams, kurių galutinis kelionės tikslas yra didmiestis. Jos būtų ties svarbiausiais įvažiavimais į miestus, o šalia jų kursuotų VT. Būdų yra daug, net nebūtina vien tik drausti ir bausti.
Kas dėl korupcijos, tai jos bus mažiau, kuo mažiau bus prielaidų jai atsirasti. Vien tik bizūnu nepasieksi ilgalaikio rezultato, reikia ir meduolio
Taip, visa tai VT reikėtų ir būtų galima padaryti. Tik vat kiti mokesčių mokėtojai šauktų, kad užuot už jų pinigus gerinus VT, turėtų būti platinamos gatvės, statomi parkingai centre ir t.t.
Parašė Wycka Rodyti pranešimąTai kuo remiantis instrukcija parašyta? Antimorale???
Niekieno reikalas, jeigu bobnutė važiuoja pustuščiu troleibusu. Niekieno reikalas, jeigu bobutė pažymi bilietą ir nieko nereikalauja. Bet ir jaunas žmogus būna pavargęs, ypač po nemiegotos nakties (kai namie labai maži vaikai) tenka keliauti į darbą. Arba kai ryte grįžinėja po naktinės pamainos. O 90-metė bobutė numirs, jeigu 7:30 darbo dienos ryte nebus bažnyčioje?
Parašė Wycka Rodyti pranešimąŠiaip manau, kad tai lemia daugiau valstybinė politika, negu pačios savivaldybės, nors ir jų žodis ne paskutinis. Iš kitos pusės, tik dabar pagalvojau, maža logikos lyginti Panevėžį su Daugpiliu, nes pastarajame ir tramvajus yra, ir geležinkelio mazgas. Labiau tiktų kokie Druskininkai ir Cėsys, nors idealių atitikmenų tikriausiai neįmanoma rasti.
Comment
-
Parašė Mettal Rodyti pranešimąIšdaužė langą - dedam fanierą. Išdaužė durų stiklą - dedam fanierą. Neveikia švieslentė - dzin, su lentelėm pavažinėsi. Subraižei šoną - nieko tokio. Nuskėlei bamperį - uždėsim bet kokios spalvos metalo gabalą ir pritvirtinsim kniedėmis.
Parašė Mettal Rodyti pranešimąŠiandien mačiau įdomų atvejį: 113 maršruto mikroautobusas atvažiavo iš N. Vilnios, apsisuko Antakalnio žiede, paėmė keleivius ir nuvažiavo atgal į N. Vilnią. Beje, kartą mačiau šio maršruto mikriuką su lentelėmis 113 ir 18 .Paskutinis taisė Vilnietizz; 2010.07.30, 00:09.
Comment
-
Būtent atmestinas tiek valdžios, tiek parkų požiūris ir lemia tokią autobusų būklę. Tikrai nesakau, kad visi jie tokie - pasitaiko tikrai geros būklės (http://fotobus.msk.ru/photo/22377/ , http://fotobus.msk.ru/photo/175362/), bet būna ir LABAI liūdnų vaizdų (http://fotobus.msk.ru/photo/103145/ , http://fotobus.msk.ru/photo/74879/ , http://fotobus.msk.ru/photo/125059/) ...
Dėl 113 maršruto tai irgi neminėjau, kad jis yra visiškai sutrumpintas. Man irgi galvoj kirba mintis, kad trumpinami kai kurie reisai. Deja, lentelės nemačiau.Paskutinis taisė Mettal; 2010.07.30, 00:40.
Comment
-
Vilniuje sustabdytas viešojo transporto bilietų papildymas internete
http://pilietis.delfi.lt/news/vilniuje.d?id=34987279
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąTaip, taip. Visada kaltas pats žmogus. Net jei jį kitas suluošino, tai jis kaltas, kad neįsidėmėjo ar ėjo ne ten... Patikėk, į akį galima gaut ir Gedimino pr. viduryje dienos. Vienam kolegai taip visai neseniai nutiko. Tik pasilenkė užsirišti bato raištelio ir jį "išjungė". Tai tik gerai, kad viskas tuo ir baigėsi, tik nedidelis randas šiek tiek kraujo nuleido, žaizda menka... Net neapiplėšė.
Valstybė tam ir yra, kad ne tik tvarką palaikytų, bet ir padėtų žmonėms. Privatus draudimas dar jokioje valstybėje neišsprendė socialinių problemų. Tai tik verslas su aliuzija į socialinę pagalbą.
Valstybė gali PADĖTI žmogui spręsti jo problemas, o ne viską už jį patį sutvarkyti. Gal jau laikas paleisti mamos sijoną?
Pripažink, nelabai teisinga, kai viena bobutė negali naudotis VT, nes jo paprasčiausiai nėra, o štai jos pusseserė iš kito miesto ne tik kad naudojasi, bet ir moka tik 1/2 ar net tik 1/5 bilieto kainos. O pirmajai, vargšelei, savo diedo kapą tenka arba pėsčiom kulniuoti aplankyti arba keliskart permokėti už taxi. Ot tai socialistinis „teisingumas“
Parašė Al1 Rodyti pranešimąValstybės valdymas nėra patentuota technologija, todėl kopijuoti galima, tik ne aklai.
Taip, visa tai VT reikėtų ir būtų galima padaryti. Tik vat kiti mokesčių mokėtojai šauktų, kad užuot už jų pinigus gerinus VT, turėtų būti platinamos gatvės, statomi parkingai centre ir t.t.
Parašė Al1 Rodyti pranešimąInstrukcija ar įstatymai gali būti parašyti ir remiantis antimorale.
Parašė Al1 Rodyti pranešimąMažų Latvijos miestų autobusai yra senesni nei didmiesčių, bet naujesni nei Lietuvoje. Kiek teko matyti, tokių laužų kaip pas mus nėra. Ir šiaip Latvijoje yra daugiau miestų (palyginti nedidelių), kuriuose kursuoja miesto autobusai. Bet tai jau būtų atskira tema.I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
Parama Siaurojo geležinkelio klubui
Comment
-
Parašė Wycka Rodyti pranešimąO tai ne, žmogus nekaltas, kalta aplinka, blyn
Valstybė gali PADĖTI žmogui spręsti jo problemas, o ne viską už jį patį sutvarkyti. Gal jau laikas paleisti mamos sijoną?
Parašė Wycka Rodyti pranešimąPripažink, nelabai teisinga, kai viena bobutė negali naudotis VT, nes jo paprasčiausiai nėra, o štai jos pusseserė iš kito miesto ne tik kad naudojasi, bet ir moka tik 1/2 ar net tik 1/5 bilieto kainos. O pirmajai, vargšelei, savo diedo kapą tenka arba pėsčiom kulniuoti aplankyti arba keliskart permokėti už taxi. Ot tai socialistinis „teisingumas“
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąValstybė niekada už žmones visko nesutvarkė. Net ir tarybiniais laikais. Taip kad nereikia perdėti. Užtat padėjo žmonėms daug daugiau nei dabar, kai žmonėmis yra laikomas tik elitas...
Invalidumas. Žmogus susižeidė apsvaigęs nuo alkoholio ar narkotikų, arba buvo muštynių iniciatorius, kuriose pats stipriai nukentėjo. Kodėl visi turime mokėti už jų klaidas ir neatsakingumą?
Beje, o ką laikai elitu? Mano supratimu, mokslo bendruomenė irgi yra elitas, tačiau dažnas mokslininkas gyvena ne geriau už valstybės išlaikomą invalidą-pijokėlį. Nors mokslininkas ir nepriklausomas nuo alkoholio...
Parašė Al1 Rodyti pranešimąTaip, neteisinga. Bet kuo čia dėtos lengvatos? Manai, jų nebuvimas būtų padėjęs išsilaikyti būtent prie socializmo sukurtai ir pakankamai gerai išplėtotai VT sistemai, kai autobusai važinėjo į kiekvieną kaimą ir po kelis kartus per dieną?
Dabar tu kasdien turėsi važiuoti į ir iš darbo, mokėdamas naują kainą. taip sutapo, kad gretimoje laiptinėje arba name gyvena tavo kolegė, gal net tavo viršininkė, kuri kasdien važiuoja kartu su tavimi tuo pačiu laiku ir tuo pačiu maršrutu, tik ji nemoka nieko. De facto ji uždirba tiek pat kiek ir Tamsta, o jeigu ji dar ir viršininkė, tai ir daugiau. taigi kaip pats reaguoji:
a) susitaikai su esama situacija, sukandi dantis arba protestuoji ir kasdien žymi mažiausiai 2 bilietus po 3Lt;
b) pasikeiti lytį;
c) nusiperki automobilį;
d) nusiperki dviratį arba vaikštai pėsčias, tačiau tamstos pavyzdžiu paseka ir daugiau vyrų, todėl VT keleivių dar mažėja, nuostoliai dar didėja, ir savivaldybė turi skirtio dar didesnes sumas jam išlaikyti.
Socializmui aka komunizmui nereikėtų suversti tų laurų, prie kurių ši santvarka tiesiogiai neprisidėjo. TSRS pramonė nepajėgė prigaminti pakankamai lengvųjų automobilių (nes gamino daug tankų), o iš užsienio nepirko, nes tai būtų visiškai sugriovę komunistinę autopramonę. Plius kuras buvo pigus, ir ne vien todėl, kad pati TSRS turėjo naftos išteklių, o nebuvo akcizų, PVM'o, tuo pačiu buvo pigiau tą patį dyzelį atvežti traukiniu iš Mažeikių į Vilnių, Kauną, kitus miestus, kitas respublikas. Esant tokiai situacijai bepigu vystyti VTI'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
Parama Siaurojo geležinkelio klubui
Comment
Comment