Parašė Mettal
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Vilniaus viešasis transportas (archyvas 2008-2012.07)
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
-
Parašė Gnoss Rodyti pranešimąTaip tais ir maršrutai.info pateikiama tikrai ne vienas variantas...
Ką tik pabandžiau ir įsitikinau, kad esame abu teisūs. Vilniaus duomenų bazėje marsrutai.info pateikia 3 variantus, o Kauno - 1. Maršrutai.lt visų miestų duomenų bazėse pateikia po 10 variantų.www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Parašė c2h5oh Rodyti pranešimąPirštais rodyti nemandagu
Pamiršau dar vieną priežastį, kodėl transporto specialistai priešinasi.
Transporto specialistai juk išmano apie transportą (autobusus, grafikus ir panašiai). O apie tai, kaip pelningai parduoti paslaugą ir kaip iš kelevių surinkti pinigus - jie negali spręsti, jų to nemokė, čia jau visai kita sritis. Įlipimo tvarkos keitimo tikslas - kad keleiviai važinėtų sumokėję už paslaugą.
Jeigu keleiviai važinėja nemokamai - tai įlipimo greitis nesvarbu, tokia sistema pasmerkta bankrotui.
Ta sistema buvo kitokia - su konduktoriais ir lipimo pro 1 ir 3 ilgo autobuso duris.
O sovietiniais laikais tai ką, bilietas kainavo 4 kapeikas
Viešasis transportas nėra tik verslas. Tai būtinoji socialinė paslauga. Tad VT srityje tik visai smegenų neturintys valdininkai siekia pasipelnyti visais būdais ir net spjauna ant keleivių dėl pinigų. (kaip ir visame paslaugų sektoriuje).
Paprasta gero verslininko taisyklė- ieškodamas būdų pasipelnyti iš savo paslaugos, bet nieškodamas būdų gerinti paslaugos- tu tik žlugdai savo verslą. Negi VT funkcionieriai to nesupranta?
Suprantu, parkai įstrigę milžiniškose skolose, todėl su tuo reikia kažką daryti. Įlipimas per priekines duris padės surinkti dar daugiau pajamų už bilietus, bet keleiviams sukels nepatogumų- lėtės (ir nemažai) važiavimo greitis, o juk žmones nuo naudojimosi viešuoju transportu atstumia būtent jo lėtumas. Dabar VT dar labiau lėtės, o tai tikrai nepritrauks naujų keleivių- atvirkščiai, dar daugiau keleivių persės į automobilius. Tai va, valdininkai bando pasilpelnyti ne gerindami, o tik prastindami savo suteikiamą paslaugą (ypač tokią svarbią, kaip viešasis transportas). Ar elgiasi taip protingi verslininkai? Tikrai nesielgia, jei jiems rūpi, kad jų įmonė dirbtų pelningai.
Kad žmonės nesinaudotų VT nemokamai, yra keleivių kontrolės tarnyba. Ne aš kaltas, kad ji nesugeba tinkamai atlikti savo pareigas.
Štai, 1996 m. nepasiteisino netgi švelnesnė sistema nei dabar (ilgame autobuse pro 2 duris). Kodėl dabar turėtų pasiteisinti priekinių durų tvarka, jei ji netgi griežtesnė nei 1996 m., bet keleivių srautai tie patys.
Taip, anksčiau bilietas kainavo 4 kapeikas, bet ir atlyginimai buvo daug mažesni
Comment
-
Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimąViešasis transportas nėra tik verslas. Tai būtinoji socialinė paslauga. Tad VT srityje tik visai smegenų neturintys valdininkai siekia pasipelnyti visais būdais ir net spjauna ant keleivių dėl pinigų. (kaip ir visame paslaugų sektoriuje).
Paprasta gero verslininko taisyklė- ieškodamas būdų pasipelnyti iš savo paslaugos, bet nieškodamas būdų gerinti paslaugos- tu tik žlugdai savo verslą. Negi VT funkcionieriai to nesupranta?
Suprantu, parkai įstrigę milžiniškose skolose, todėl su tuo reikia kažką daryti. Įlipimas per priekines duris padės surinkti dar daugiau pajamų už bilietus, bet keleiviams sukels nepatogumų- lėtės (ir nemažai) važiavimo greitis, o juk žmones nuo naudojimosi viešuoju transportu atstumia būtent jo lėtumas. Dabar VT dar labiau lėtės, o tai tikrai nepritrauks naujų keleivių- atvirkščiai, dar daugiau keleivių persės į automobilius. Tai va, valdininkai bando pasilpelnyti ne gerindami, o tik prastindami savo suteikiamą paslaugą (ypač tokią svarbią, kaip viešasis transportas). Ar elgiasi taip protingi verslininkai? Tikrai nesielgia, jei jiems rūpi, kad jų įmonė dirbtų pelningai.
Kad žmonės nesinaudotų VT nemokamai, yra keleivių kontrolės tarnyba. Ne aš kaltas, kad ji nesugeba tinkamai atlikti savo pareigas.
Įsitikinome praktiškai, kad tokia VT organizavimo sistema, kokia yra dabar, Lietuvoje neveikia. Mano supratimu reikia rinktis vieną iš trijų galimų VT organizavimo būdų: a) (abejotinas) privatizacija su išankstine sąlyga, kad savivaldybė už iš anksto sutartą kainą pirks keleivių vežimo paslaugas ir vežėjas be savivaldybės leidimo nekeis bilieto kainos, tačiau tai gali pakenkti miesto įvaizdžiui; b) (labiausiai tikėtinas) spartinamas e-bilieto įdiegimo procesas, ir mažiau apkrautais maršrutais leidžiami mikroautobusai, kuriuose yra sumontuoti e-bilieto nuskaitymo aparatai, o neturintys e-bilieto keleivis sumoka vairuotojui, o šis jam išduoda kasos čekį/bilietą; c) (sunkiausiai tikėtinas) Seimas panaikina arba bent perpus sumažina lengvatas, o tai sumažina savivaldybės VT išlaikymo naštą.I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
Parama Siaurojo geležinkelio klubui
Comment
-
Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimąViešasis transportas nėra tik verslas. Tai būtinoji socialinė paslauga.
Bet iš dalies tu teisus, juk dalis visuomenės taip į viešąjį transportą ir žiūri ("normalūs žmonės" važinėja su mašinom, o VT - tai "lochovozas" visokiems bėdžiams, bomžams, pensininkams ir studentams).
Štai, 1996 m. nepasiteisino netgi švelnesnė sistema nei dabar (ilgame autobuse pro 2 duris). Kodėl dabar turėtų pasiteisinti priekinių durų tvarka, jei ji netgi griežtesnė nei 1996 m., bet keleivių srautai tie patys.
Taip, anksčiau bilietas kainavo 4 kapeikas, bet ir atlyginimai buvo daug mažesni
Comment
-
Parašė amiko Rodyti pranešimąKažką jau čia nusišneki... Greičiausio maršruto paieškos modulis sukurtas taip, kad maršrutas pateikiamas tas, kuris išvyksta anksčiau ir nuvyksta anksčiau.
Siūlyčiau naudotis maršrutai.lt greičiausio maršruto paieška, kurioje yra identiška informacija, o dar ir pliusas tas, kad pateikiama net 10 kelionės variantų, o ne 1, kaip yra marsrutai.info paieškoje. Bet to, maršrutai.lt paieškoje yra įtraukti jau ir rajono maršrutai.
Marsrutai info.lt pateikiami ne vienas ,o bent 3 variantai.Tik anksciau jie buvo pateikiami eiliskumo tvarka ,o dabar teikiami tik privataus autobuso marsrutas, vt nukisant i pati gala. Pavyzdys: fabijoniskiu ziedas-antakalnio ziedas,atvykti i antakalni reikia 13.00. Kokius gausi atsakymus? 062 is fabijon isvyksta 12.23-pramogu arena 12.39. Tada persedi i 11 troleibusa 12.50 ir 13.00 buni antakalnyje.
Dabar paziurek kitus variantus kokius siulo.Antras variantas bus irgi su privaciu 062 autobusu ,tik isvykti reikes dar anksciau 12.06. Na ir trecias variantas jau parodytas su 'valdisku' VT 53 isvyksta net 11.59. Aisku tau nesinori taip anksti isvaziuoti ,todel renkiesi ne VT 53 marsruta isvykstanti 11.59 , o vaziuoji atseit geresniu variantu su privaciu 062 -12.23.
Taciau nutyletas dar vienas 53 VT reisas,kuris isvyksta 12.16,buna pramogu arenoje 12.34 ir lygiai taip pat gali persesti i ta pati 11 troleibusa 12.50 ir vaziuoti i antakalni.
Normaliai turejo buti skelbiama optimaliausias 062, po to VT 53, po to vel 062 ir galiausiai vel 53, jei ziureti pagal ju isvykimo laika ir patoguma klientui. Deja dabar viskas sugrupuota sistemoje taip ,kaip uzsako savininkai: 062 marsrutas,po to vel 062 ir tik gale jau nebetinkantis 53. O tinkamas reisas samoningai praleidziamas.
Comment
-
Parašė praeivis Rodyti pranešimąMarsrutai info.lt pateikiami ne vienas ,o bent 3 variantai.Tik anksciau jie buvo pateikiami eiliskumo tvarka ,o dabar teikiami tik privataus autobuso marsrutas, vt nukisant i pati gala. Pavyzdys: fabijoniskiu ziedas-antakalnio ziedas,atvykti i antakalni reikia 13.00. Kokius gausi atsakymus? 062 is fabijon isvyksta 12.23-pramogu arena 12.39. Tada persedi i 11 troleibusa 12.50 ir 13.00 buni antakalnyje.
Dabar paziurek kitus variantus kokius siulo.Antras variantas bus irgi su privaciu 062 autobusu ,tik isvykti reikes dar anksciau 12.06. Na ir trecias variantas jau parodytas su 'valdisku' VT 53 isvyksta net 11.59. Aisku tau nesinori taip anksti isvaziuoti ,todel renkiesi ne VT 53 marsruta isvykstanti 11.59 , o vaziuoji atseit geresniu variantu su privaciu 062 -12.23.
Taciau nutyletas dar vienas 53 VT reisas,kuris isvyksta 12.16,buna pramogu arenoje 12.34 ir lygiai taip pat gali persesti i ta pati 11 troleibusa 12.50 ir vaziuoti i antakalni.
Normaliai turejo buti skelbiama optimaliausias 062, po to VT 53, po to vel 062 ir galiausiai vel 53, jei ziureti pagal ju isvykimo laika ir patoguma klientui. Deja dabar viskas sugrupuota sistemoje taip ,kaip uzsako savininkai: 062 marsrutas,po to vel 062 ir tik gale jau nebetinkantis 53. O tinkamas reisas samoningai praleidziamas.
O šiaip tai šneki nesąmones, ieškai kažkokių sąmokslo teorijų... Man keista, kaip tu nesupranti, kad ši greičiausio maršruto paieškos sistema būtent ir veikia taip: ieško greičiausio maršruto. Iškart matyti, kad 53-čias nuvyksta tą patį atstumą per 18 min., o privatus - per 16 min. Būtent šis rodiklis daug ir lemia. Ir nereiškia čia išradinėt kažkokių kyšininkavimo atvejų, tiesiog natūraliai sistema taip veikia. O jei nustatymuose pasirinktum, kad persėdimo trukmė gali būti 10 min., tai tau pateiks tą 12:16h reisą.
Taigi tavo nuogąstavimai ir visokie išsigalvojimai yra nepagrįsti - tu tiesiog vis dar nemoki tinkamai naudotis greičiausio maršruto paieška. Kitąkart išplatink paieškos lauką - padidink persėdimo laiką ir pan. Jei nori, naudokis Maršrutai.lt tinklapyje esančia paieška, kur pateikia daugiau kelionės variantų, be to, galima išsaugoti paieškos nustatymus į naršyklę. Marsrutai.info šiais atžvilgiais yra kiek paprastesnis.www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Parašė c2h5oh Rodyti pranešimąTai puiki atmazkė visiems valdininkams ir kitiems susijusiems - "čia pas mus socialinė paslauga, pelno mes nesiekiame, į milijoninius nuostolius nežiūrėkit". Tipo viskas gerai, tik vat valdžia per mažai pinigų duoda.
Bet iš dalies tu teisus, juk dalis visuomenės taip į viešąjį transportą ir žiūri ("normalūs žmonės" važinėja su mašinom, o VT - tai "lochovozas" visokiems bėdžiams, bomžams, pensininkams ir studentams).
Pagal aną tvarką buvo naudojamos tik 2 durys iš 4 (likusios 2 būdavo uždarytos visą laiką). Pagal dabartinę - visos durys naudojamos.
4 kapeikos prie tuometinių atlyginimų (100 - 200 rublių) buvo žymiai mažiau, nei 2 litai prie dabartinių atlyginimų.
Normalūs žmonės VT nesinaudoja dėl jo retumo bei kursavimo lėtumo. lipimas pro priekines duris dar labiau lėtina VT. Ar tai pritrauks naujų keleivių ?
Vilniui nereikia jokio tramvajaus ar metro, užtenka užtikrinti, kad esamą sistema dirbtų sklandžiai ir greitai. Atvirkščiai, valdininkai sudaro naujas kliūtis, kurios tik pablogina paslaugos kokybę, o ne pritraukia naujus keleivius.
Comment
-
Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimąViešasis transporta yra ir verslas, ir socialinė paslauga- du viename. Taip, tai mokama paslauga, skirtingai nei vidurinysis išsilavinimas, policija, medicina, už kuriuos mes mokame netiesiogiai- mokesčiais valstybei. Todėl valdininkai turi galvoti ne tik apie tai, kaip susižerti papildomų pajamų už savo teikiamą transporto paslaugą, bet ir stengtis. kad ši paslauga būtų kuo patogesnė keleiviams, kuo labiau pritaikyta keleivių poreikiams. Juk kuo daugiau keleivių- tuo ir didesnis pelnas, negi klerkai nesupranta to ? Įtariu, kad nesupranta, nes pastaraisiais sprendimais viešasis transportas tik atitolinamas nuo žmonių, o ne pritraukiami nauji keleiviai.
Normalūs žmonės VT nesinaudoja dėl jo retumo bei kursavimo lėtumo. lipimas pro priekines duris dar labiau lėtina VT. Ar tai pritrauks naujų keleivių ?
Vilniui nereikia jokio tramvajaus ar metro, užtenka užtikrinti, kad esamą sistema dirbtų sklandžiai ir greitai. Atvirkščiai, valdininkai sudaro naujas kliūtis, kurios tik pablogina paslaugos kokybę, o ne pritraukia naujus keleivius.
Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimąViešasis transportas yra ir verslas, ir socialinė paslauga- du viename.I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
Parama Siaurojo geležinkelio klubui
Comment
-
Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimąViešasis transporta yra ir verslas, ir socialinė paslauga- du viename. Taip, tai mokama paslauga, skirtingai nei vidurinysis išsilavinimas, policija, medicina, už kuriuos mes mokame netiesiogiai- mokesčiais valstybei. Todėl valdininkai turi galvoti ne tik apie tai, kaip susižerti papildomų pajamų už savo teikiamą transporto paslaugą, bet ir stengtis. kad ši paslauga būtų kuo patogesnė keleiviams, kuo labiau pritaikyta keleivių poreikiams. Juk kuo daugiau keleivių- tuo ir didesnis pelnas, negi klerkai nesupranta to ? Įtariu, kad nesupranta, nes pastaraisiais sprendimais viešasis transportas tik atitolinamas nuo žmonių, o ne pritraukiami nauji keleiviai.
Normalūs žmonės VT nesinaudoja dėl jo retumo bei kursavimo lėtumo. lipimas pro priekines duris dar labiau lėtina VT. Ar tai pritrauks naujų keleivių ?
Vilniui nereikia jokio tramvajaus ar metro, užtenka užtikrinti, kad esamą sistema dirbtų sklandžiai ir greitai. Atvirkščiai, valdininkai sudaro naujas kliūtis, kurios tik pablogina paslaugos kokybę, o ne pritraukia naujus keleivius.
Praeis keli menesisiai ir dauguma nenores grizti prie ankstesnes tvarkos, ar tu vis dar ilgiesi komunizmo ?
Comment
-
Benamiai prieš močiutes troleibuse - privilegijuota klasė?
Trečiadienį, 18 val., 3 maršruto troleibuse ant galinės sėdynės greta manęs atsisėdo benamis, įšokęs į troleibusą pro galines duris. Jį kontrolierius paleido nebaudęs, tačiau ramiausiai nubaudė močiutę, kuri buvo su sulaužyta koja, su ramentu.
Kontrolierius ir jo partnerė (jos vardą ir pavardę žinau iš baudos kvito) aiškino, kad jiems gyventi reikia, o asocialaus asmens nenubausi, tuo tarpu pensininkai ir taip gerai gyvena, nes turi pastovias pensijas. Be to, benamius paleisti jiems liepia valdžia ir nieko jie čia negali padaryti.
Vėliau, gavusi 60 litų baudos už netinkamai pažymėtą talonėlį, manęs močiutė dar teiravosi, ar iš tiesų yra toks įstatymas, kad asocialūs asmenys turi būti paleidžiami, o ne baudžiami.
Panašu, kad seni įpročiai išnykti nenori (tiek kontrolierių, tiek valkatėlių). Įdomu, ar jie išvis kada nors išnyks, kad ir kokia nustatyta tvarka būtų?
Comment
-
Parašė wtme Rodyti pranešimąhttp://www.lrytas.lt/-12797363341278298311-benamiai-prie%C5%A1-mociutes-troleibuse-privilegijuota-klas%C4%97.htm
Panašu, kad seni įpročiai išnykti nenori (tiek kontrolierių, tiek valkatėlių). Įdomu, ar jie išvis kada nors išnyks, kad ir kokia nustatyta tvarka būtų?
Comment
-
Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimąGalbūt tas benamis bilietą turėjo O kad tokie asmenys apskritai neturi teisės VT naudotis, kad ir su elektroniniu, kontrolieriams juk nė motais. Baudos gi iš benamio neišpeši. Tokia tvarkos sergėtojų (greičiau valdžios) logikawww.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Parašė amiko Rodyti pranešimąAkivaizdu, kad Vilniuje žmonės tokiems keleiviams dar labai pakantūs, antraip užverstų skundais VT organizatorių ir jį priverstų daryt tvarką.
Comment
-
Parašė Wycka Rodyti pranešimąSu visa pagarba Tamstai — ničnieko naujo nepasakei, t.y. visa tai jau begales kartų buvo 'kramtyta' šiame forume įvairiose VT temose. Net senas ir daugeliui jau mintinai žinomas tiesas perrašydamas, jų neargumentuoji.
Įrodyk argumentais. Kažkada ir vietiniai pokalbiai fiksuoto ryšio telefonu buvo socialinė paslauga. 1997m. pereita tik prie verslo sampratos/požiūrio. Nematau kas dėl to nukentėjo. Bet šioje temoje diskutuokime tik dėl VT.
Bet jei tau reikia dar įrodymų, kodėl naujoji tvarka nėra geriausias būdas spręsti visas Vilniaus transporto problemas, galiu šį tą pasakyti (vėlgi atsiprašau, jei kartosiuos):
Dėl ko nuspręsta įvesti laipinimą pro priekines duris Vilniuje ? Dėl sunkios parkų finansinės situacijos bei būtinumo imtis kokių nors priemonių siekiant surinkti daugiau pajamų už parduodamus bilietus, sutaupyti lėšų, skirtų keleivių kontrolei vykdyti.
O kokios yra tokios sunkios finansinės parkų situacijos priežastys? Tikrai ne tai, kad iki šiol buvo laipinama pro visas duris. Bet tai tikrai ne tik savivaldybės kaltė. Iš dalies kalta ir valstybė, iš dalies- ir patys keleiviai.
Kokios gi šių problemų priežastys?
*Valstybės kaltė- nors suprantu, krizė kieme, bet didžiulė klaida buvo mokesčių, PVM ir degalų akcizo lengvatų panaikinimas viešajam transportui. Juk viešasis transportas ir taip buvo nustekentas krizės pasekmių. Jūsų taip giriamuose Vakaruose netgi pasunkėjus ekonominei situacijai VT paliktos visos lengvatos. Geriau jau rinkti mokestį iš automobilių naudotojų- reikia skatinti žmones VT naudotis, o ne mašinomis.
*Išlaikoma daug nuostolingų ir praktiškai nenaudojamų maršrutų. Priežastis suprantama- privatininkai ir mikriukininkai tuščių krypčių neaptarnaus, o visiškai neleisti ten VT netobulas įstatymas neleidžia. Reiktų jį pakoreguoti
*Net pagrindinių maršrutų tvarkaraščiai sudaryti itin neprofesionaliai - kai kurie reisai dviem aukštais pripildyti, o kai kurie- tušti.
*Prastas maršrutų tinklas- daug besidubliuojančių maršrutų
*Savivaldybės nesugebėjimas užtikrinti, kad kontrolė tinkamai atliktų savo pareigas.
*VT nepakankamai išnaudoja reklamos galimybes
* Kalti ir keleiviai, kad mėgsta zuikiais važinėti.
Tai va, štai kas privedė transpotą prie krizės, o ne laipinimo tvarka.
Savivaldybei, reikėtų pirmiausia stengtis spręsti aukščiai išvardintas problemas, o ne keisti laipinimo tvarką.
Kuo keleiviai kalti, kad VT funkcionieriai nesugeba tinkamai vykdyti savo pareigų, ir dėl jų kęsti naujosios tvarkos tūkumus? Tik vienu- mėgsta zuikiais važinėt. Bet tam yra kontrolieriai
Comment
-
Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimąDeja, argumentų prieš naująją tvarką nėra begalė (kaip, beje, ir už)
Bet jei tau reikia dar įrodymų, kodėl naujoji tvarka nėra geriausias būdas spręsti visas Vilniaus transporto problemas, galiu šį tą pasakyti (vėlgi atsiprašau, jei kartosiuos):
Dėl ko nuspręsta įvesti laipinimą pro priekines duris Vilniuje ? Dėl sunkios parkų finansinės situacijos bei būtinumo imtis kokių nors priemonių siekiant surinkti daugiau pajamų už parduodamus bilietus, sutaupyti lėšų, skirtų keleivių kontrolei vykdyti.
O kokios yra tokios sunkios finansinės parkų situacijos priežastys? Tikrai ne tai, kad iki šiol buvo laipinama pro visas duris. Bet tai tikrai ne tik savivaldybės kaltė. Iš dalies kalta ir valstybė, iš dalies- ir patys keleiviai.
Kokios gi šių problemų priežastys?
*Valstybės kaltė- nors suprantu, krizė kieme, bet didžiulė klaida buvo mokesčių, PVM ir degalų akcizo lengvatų panaikinimas viešajam transportui. Juk viešasis transportas ir taip buvo nustekentas krizės pasekmių. Jūsų taip giriamuose Vakaruose netgi pasunkėjus ekonominei situacijai VT paliktos visos lengvatos. Geriau jau rinkti mokestį iš automobilių naudotojų- reikia skatinti žmones VT naudotis, o ne mašinomis.
*Išlaikoma daug nuostolingų ir praktiškai nenaudojamų maršrutų. Priežastis suprantama- privatininkai ir mikriukininkai tuščių krypčių neaptarnaus, o visiškai neleisti ten VT netobulas įstatymas neleidžia. Reiktų jį pakoreguoti
*Net pagrindinių maršrutų tvarkaraščiai sudaryti itin neprofesionaliai - kai kurie reisai dviem aukštais pripildyti, o kai kurie- tušti.
*Prastas maršrutų tinklas- daug besidubliuojančių maršrutų
*Savivaldybės nesugebėjimas užtikrinti, kad kontrolė tinkamai atliktų savo pareigas.
*VT nepakankamai išnaudoja reklamos galimybes
* Kalti ir keleiviai, kad mėgsta zuikiais važinėti.
Tai va, štai kas privedė transpotą prie krizės, o ne laipinimo tvarka.
Savivaldybei, reikėtų pirmiausia stengtis spręsti aukščiai išvardintas problemas, o ne keisti laipinimo tvarką.
Kuo keleiviai kalti, kad VT funkcionieriai nesugeba tinkamai vykdyti savo pareigų, ir dėl jų kęsti naujosios tvarkos tūkumus? Tik vienu- mėgsta zuikiais važinėt. Bet tam yra kontrolieriai
Tamsta teigėte, kad VT yra verslas ir socialinė paslauga — du viename. Mano supratimu tai yra taip pat neįmanoma kaip šuns ir katės sukryžminimas — gautume katašunį Vat ir prašiau įrodyti, kad tai įmanoma, tik su argumentais ir pavyzdžiais.I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
Parama Siaurojo geležinkelio klubui
Comment
-
Parašė Wycka Rodyti pranešimąAš visai ne tą prašiau įrodinėti. Dėl įlapinimo pro priekines duris aš esu nuosaikus priešininkas — sutinku, kad dar reikia palaukti, ir tik tada įsitikinsime, kiek tai yra efektyvu. Tikra padėtis pasimatys rugsėjyje.
Tamsta teigėte, kad VT yra verslas ir socialinė paslauga — du viename. Mano supratimu tai yra taip pat neįmanoma kaip šuns ir katės sukryžminimas — gautume katašunį Vat ir prašiau įrodyti, kad tai įmanoma, tik su argumentais ir pavyzdžiais.
Matyt, Vilnietiz tai ir nori pasakyti - tai pirmiausia, būtinoji paslauga, o antra - vežėjui reikia pelno, kad įmonė gyvuotų ir galėtų gerinti paslaugų kokybę, infrastruktūrą.
Tačiau yra kiek kitaip. Kadangi parkams transporto priemones perka ir infrastruktūros gerinimu rūpinasi savivaldybė, parkams belieka tik vykdyti jau organizuotą veiką, tai Lietuvoj miestų VT yra labiau socialinė paslauga. Bet kai tik prabylama apie pinigus, staiga savivaldybės klerkai jau atšauna: ne ne, čia verslas. O piginti bilietus nėra iš ko, algų mažinti parkų administracijai negalime ir t.t.
Va tau ir akibrokštas Keisčiausia tai, kad dauguma lietuvių tuo tiki Arba netiki, bet ir nieko nedaro.Paskutinis taisė Ametistas; 2010.07.22, 14:38.www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Gal pražiopsojau, bet kodėl Ž. Paneriuose panaikino A juostą?100 minčių – miestai, transportas ir idėjos
Comment
-
Parašė taccido Rodyti pranešimąGal pražiopsojau, bet kodėl Ž. Paneriuose panaikino A juostą?www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Parašė amiko Rodyti pranešimąSocialinės paslaugos samprata neturėtų sietis su nemokama paslauga. Socialinė paslauga yra visuomenei būtinoji paslauga.
Daug kas keikiate privačius vežėjus, bet argi mikroautobusų vežėjai miestuose (pvz Transrevis, Mikrida, Zigvalis, etc.) gauna iš savivaldybės kompensacijas? Manau, kad ne, nes jie netaiko lengvatų, moka mokesčius valstybei ir dar užsidirba pelno. Vadinasi, tai yra verslas. O savivaldybių VT daugiau nei pusę keleivių veža už pusę kainos ar dar pigiau, nepaisant to, kad ir pilna bilieto kaina negarantuotų pelno (nes net ir kompensavus lengvatas, savivaldybė moka dotacijas). Dar pridėkime zuikius ir bomžus, kurie važiuoja visiškai nemokamai. Vadinasi, čia jau socialinė paslauga? Socialinė paslauga bomžams ir zuikiams? Tokius žmones taip mylime, kad net sudarome sąlygas jiems važiuoti nemokamai? Arba mūsų prioritetas invalidai ir pensininkai, nes jiems leidžiame važiuoti už pusę kainos? O dirbantis žmogus, kuris yra priverstas kasdien važiuoti (jeigu naudojasi VT), ne tik sumoka visą kainą, bet dar ir primoka iš savo sumokėtų mokesčių nuostolingą VT veiklą. 'Teisingumas triumfuoja' Kas dar įdomu, net jeigu dirbantysis nesinaudoja savivaldybės VT, o važiuoja privačiu autobusu, mikroautobusu ar taxi, tada sav. VT negauna dalies pajamų, automatiškai didėja nuostoliai, ir... jie vis tiek apmokami už mokesčių mokėtojų pinigus. Graudu, bet taip yra.
Taigi aš ir iškeliu problemą — kam valstybei (ar jai pavaldžioms struktūroms) reikėjo ir tebereikia prisiimti tokius didelius įsipareigojimus, jeigu pati nepajėgi jų vykdyti. Ar galite išvardinti bent 3-4 savivaldybes, kurios turi miesto VT ir nėra jam skolingos?
Nemalonu garsiai šaukti, kad karalius nuogas, bet prie ko veda tokia išpūsta lengvatų sistema: a) mokiausi potencialūs klientai persėda į asmeninius automobilius arba pereina pas privačius vežėjus (dar gerai, jeigu jie pasirenka ėjimą pėsčiomis arba važiavimą dviračiu); b) savivaldybių skola VT parkams didėja, o šie, pritrūkę apyvartinių lėšų, negali pakankamai investuoti į įrangos atnaujinimą ir algų kėlimą; c) susiformuoja atitinkamas VT naudotojų kontingentas, kuris dėl įvairių priežasčių atstumia naujus mokius potencialius klientus, todėl VT veikla darosi dar nuostolingesnė; d) mokesčių mokėtojų sumokėti pinigai panaudojami neefektyviai, o tai yra nuostolis visai visuomenei.I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
Parama Siaurojo geležinkelio klubui
Comment
Comment