Jeigu įlaipinimas per priekines duris veikia Londone,gali taip pat puikiai veikti ir Vilniuje. Beja įdomu tai, kad Londone į autobusą prasmukus nesusimokėjus arba įlipus ne per priekines duris vairuotojas išjungia variklį ir nevažiuoja tol kol zuikis neišlipa. Kartais tai užtrunka ir iki keliolikos minučių ir viskas baigiasi garsiai reiškiamais keleivių nepasitenkinimais zuikio atžvilgiu. Dėl to tokie atvejai pasitaiko gan retai.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Vilniaus viešasis transportas (archyvas 2008-2012.07)
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Vakar vakare stebėjau 36-tą maršrutą galinėse stotelėse atvažiaves iš miesto į St. Naujaneriai ir St. Pagubė ir atidaro visas durys ir netikrino įlipančių keleivių, nes jie įlipinėjo per visas duris. O autobusui grįžant iš Pagubės važiuojantis į miestą įleidinėjo, pagal naują tvarką tik pro priekines duris.Gerbkite kitų forumo narių nuomones.
Comment
-
VT naudojuos labai retai, tad gal todel naujoji tvarka man atrodo priimtina ir sveikintina.
pirmiausiai, jei tai sumazins asocialiu ir visokiu gezu, rekaujanciu keiksmazodzius per visa autobusa, skaiciu, tai jau labai didelis sios sistemos privalumas.
nes dazniausiai, nors ir nesant reikalui skubeti, geriau issikvieciu taksi, ar sedu i mikriuka, nes zinau kad vaziuosiu komfortabiliau, greiciau, o mano bendrakeleivis nespjaudys semkiu ir nesmirdes visu nemaloniu kvapu diapazonu.
uz tai kaip jau vienas komentatorius sake, tas "tvarkos" jausmas, kuri jau suteike si nauja sistema, galbut ir atitrauks daugiau zmoniu nuo nuosavu automobiliu, ar kitu transporto rusiu, jei keleiviai pamatys, kad VT gali buti ne tik "bobuciu ir bomzu transportavimo priemone", o ir, lygiuojantis i vakaru ES miestus, normalus, tvarkingas, malonus ir paprastas budas keliauti ir aukstesnes pajamas gaunantiems pilieciams.
sakot VT neislipa is skolu? tai jei bus stagnacija, niekas nesikeis, ji niekada ir neislips.
o stai cia vienas is budu kaip judeti i prieki, kazka meginti daryti.
aisku, trukumu sioje sistemoje yra. kituose ES miestuose si "pirmu duru" sistema veikia turbut gerai, kad autobusai nera pagrindinis keleiviu srautu pervezejas. ilgoms distancijoms (namai/darbas) skirti traukiniai, metro, uz tai autobusu pavaziuoti kelias stoteles miesto centre, kuomet kiekvienoj stotelej uztrunkama po minute-kita del perkanciu bilietelius asmenu, nera didele beda.
na ir aisku marsrutu reguliarumas daug ka lemia.
bet gal viskas su laiku - pradejom nuo sios sistemos, surinksim daugiau pinigu, isbrisim is skolu, labiau atnaujinsim autobusu/troleibusu parka, padazninsim marsrutus, pastatysim metro, ar kas ten dabar planuojama, ir graziai ekologiskai vazinesim.
o beje, del bilietuku pirkimo. dar nuo studiju laiku turiu nusipirkes ta elektronini bilieta. kaip jis veikia?
ar galima ji pvz papildyt kioske 20lt, tada ilipus prideti prie komposterio, kuris nuskaiciuotu 2 litus uz kelione?
Comment
-
Nepretenduoju į geležinio tikslumo žmogaus titulą - viskas tėra tai, ką matau.
Vienas žmogus šioje temoje skundėsi jog nėra miesto, su kuriuo būtų galima palyginti Vilniaus (t.y. panašaus dydžio ir tik su autobusais), tad ir daviau pavyzdį.
Dėl autobusų dažnumo - "kelių minučių" neteko matyti, ne-piko metu populiarūs maršrutai važiuoja 15 minučių, labai retais atvejais 10 minučių intervalais. Dažnai - daug rečiau. Piko metu (ryte ir vakare) yra išleidžiami papildomi autobusai, bet daug dažnesnio intervalo nėra, daugiausia papildomų autobusų išvažiuoja į mažiau populiarius maršrutus.
Pervežamų žmonių skaičius - vien Lothian Buses perveža po 114mln per metus. "First" Edinburge ir apylinkėse perveža virš 32mln žmonių. Ne visi, bet tikrai dauguma pervežimų vyksta pačiame Edinburge. O kur dar mažesni vežėjai. Vilniuje, kiek radau šiame forume, pervežama virš 130mln. žmonių. Manau skaičiai labai panašūs, amiko. (Šaltiniai - wiki ir oficialūs vežėjų tinklapiai)
Bet visgi mano mintis ne visai apie tai - norėjau parodyti, kad įlaipinimo pro priekines duris sistema veikia net labai gerai panašiuose skaičiuose kaip Vilniaus. Bent jau lipdamas žinai, kad nereiks smirdėti, stumdytis ir šiaip, jaustis kaip kiaulei vežamai į tvartą ("proud user of" 2 troleibusas ir 53 autobusas visus metus Vilniuje, tad šitų "malonumų" patyriau pakankamai).
Comment
-
Parašė Bakennon Rodyti pranešimąMatyt nevažinėji VT arba važinėji tuose rajonuose kur bomžų nėra (t.y. turi puikų kvapą)... Kadangi tenka dažnai važinėti transportu važiuojančiu Naujininkų, Vilkpėdės, Panerių pusėn tai žinau, kad kartais kvapas būna toks, kad norisi išlipti iš VT... Aš irgi mieliau pastovėsiu eilėje, bet važiuosiu nedvokiančiame VT.
p.s. o bomžai tegul pėsčiom vaikšto...
Parašė furtivete Rodyti pranešimąMan irgi labai kliūna tas vairuotojų "pomėgis vilktis" - važiuoti lėtai, sustoti prie žalios ir pan.. Puikiai suprantu, kad jie privalo laikytis tvarkaraščio, todėl taip ir daro. Todėl irgi tikiuosi, kad naujos tvarkos trūkumas, t.y. transporto sulėtėjimas bus sušvelnintas panaudojant būtent šį rezervą - vairuotojai, kad spėtų į tvarkaraščius, dabar turės važiuoti greičiau. Nesakau, kad jie turi tapti kaip mikriukų vairuotojai. Tačiau pats daugybę sykių mačiau, kaip lėtai važiuoja autobusai nuo/į Šeškinės kalną, T. Narbuto gatve, S. Batoro gatve link N. Vilnios (ten leidžiama 80). Čia tikrai yra kur tobulėti. O kalbant apie rūpestį keleivių komfortu, jo ir taip pasigendu. Nuolat matau staigius pajudėjimus iš vietos arba stabdymus (pusė keleivių pavojingai susvyruoja, stovinčios bobutės kone išgriūna).
Lėtai jie važiuoja ne piko metu, nes tvarkaraščiai sudaryti pagal piko metu reikalingą laiką įveikti maršrutą. Tai didelė tvarkaraščių sudarymo yda.
Piko metu gi greičio padidinti rezervų nėra. Jei pradės kai kuriuose ruožuose spausti akseleratoriaus pedalą iki dugno, tai staigių stabdymų tik padaugės. Keleiviai - ne malkos.
Parašė furtivete Rodyti pranešimąApskritai aš matau tris esminius nesklandumus:
Didžiulė bėda, kad, regis, vairuotojams algų visai nepakėlė. Jei jiem ir bus naudingas finansinis pokytis, tai tik iš parduotų bilietų. Sakyčiau, tai absurdiška, šios tvarkos diegėjai kaip tik turėtų dantim ir nagais kovot už tai, kad kuo mažiau žmonių pirktų bilietus iš vairuotojų, o iškart ateitų su pirktais/pildytais. Visai nesistebiu, jei vairuotojai šią tvarką pasyviai sabotuoja ar net aktyviai agituoja prieš ją.
Kita susijusi problema - tai, jog palikta keleivių kontrolė (jos atsikratymas turėtų būti pliusas tiek biudžetui, tiek transporto įvaizdžiui, keleivių nervams).
Trečias dalykas - neįdiegtas elektroninių bilietų tikrinimas, užtenka parodyti prie įėjimo.
Sudėjus visa tai gaunam tokį vaizdą: nemotyvuoti vairuotojai abejingai žvelgia į įlipančius keleivius ir jų nepatikrinamus bilietus, pro galines duris ramiai įleidžia asocialius asmenis (pasitaikė tokių atvejų), vėliau ir taip vėluojantį troleibusą stabdo visų nekenčiama keleivių kontrolė, dar sykį viską tikrinanti (išskyrus asocialiuosius). Žodžiu kol kas lieka visos blogybės, kurias ši naujovė turėjo "išravėti": vietą užimantys zuikiai, asocialūs asmenys, nemandagūs kontrolieriai, finansiniai nuostoliai dėl zuikių ir kontrolės. Natūralu, kad tokia pusžalė "tvarka" erzina net ir jos šalininkus. Labai tikiuosi, kad viskas greit pasikeis - vairuotojams įrengus galimybę tikrinti elektroninius bilietus kontrolė taps nebereikalinga, o atsilaisvinusius pinigus bus galima panaudoti vairuotojų algų pakėlimui.
2. Keleivių kontrolė yra būtina. Kitaip gali būti preita iki to, kad vairuotojai ims neišdavinėti bilieto mokantiems už važiavimą autobuse ar troleibuse. Puikiausias to pavyzdys - privatūs autobusai ir mikroautobusai.
Dar vienas įdomus pavyzdys. Kelis kartus teko pirkti bilietą pas vairuotoją Šiauliuose. Du kartus esu gavęs pasiūlymą jo nežymėti...
Kol nėra e-bilieto, vairuotojas negali patikrinti, ar talonėlis nepažymėtas, ar e-bilietas galiojantis... Bet ir įvedus e-bilietą, kontrolė turi išlikti, tik mažiau jos reikės. Juk yra kontrolė ir tarpmiestiniuose autobusuose. Nors čia vairuotojai tikrina visų įlipančių kasoje pirktus bilietus ir parduoda jų neturintiems.
O ant kontrolės be reikalo "varoma". Gal jie ir menko išsilavinimo bei kultūros, bet pats kaltas, jei neturi bilieto. Be to ir zuikių būna visokių... O jei turi bilietą, tai kuo trukdo kontrolieriai?
Taip, kontrolieriai pro pirštus žiūri į bomžus...
3. Čia jau ne vien įlaipinimo pro priekines duris trūkumas. Visa e-bilieto ir informacinės sistemos įdiegimo programa yra, galima sakyti, afera.
Parašė furtivete Rodyti pranešimąKas tikrai džiugina - žmonių sąmoningumas. Važinėjau vakar piko metu, taip pat ir nuo Žaliojo Tilto link Naujos Vilnios teko. Žmonių sulipo gal 30, tačiau visi suprato kas vyksta, visi stengėsi negaišinti laiko. Kas dar patiko - kažkoks tvarkos pojūtis viduje. Anksčiau įlipimas reikšdavo masinį buriavimąsi prie durų, erzelį, kažkokius sukinėjimusis nerandant vietos, stumdymąsi; esant naujai tvarkai, kiek lipau, tiek atsirasdavo pojūtis, jog atsidūriau tarpmiestinio autobuso salone - taip ramiai ir tvarkingai visi įsitaisydavo. Rugsėjį aišku, bus kitaip, visi bijo sausakimšo susigrūdimo. Tačiau ar kas nors turi duomenų, kiek tam sausakimšam (tad labai retai tikrinamam) autobuse būdavo zuikių?
O tiems, kas pranašauja "pabėgimą į mašinas", irgi siūlyčiau neskubėti: ar tikitės, kad benzino kainos nustos augti?
Kas dėl kuro kainų. Dujos stabiliai nebrangsta. Kaina svyruoja kelių centų intervale. Be to yra didelė pasiūla kontrabandinio kuro. Prekiaujama daug kur. Visose garažų bendrijose galima rasti prekiautojų. Kartais net po kelis.
Parašė Wycka Rodyti pranešimąNors ir žinodamas, kad būsiu labai nepopuliarus, Seimui reikėtų iš naujo persvarstyti lengvatų įstatymą. Bijoma kelti VT kainas, nes dar daugiau žmonių persės į automobilius (tas tiesa), tačiau sunku patikėti, kad moksleiviai, dauguma studentų, invalidai ir pensininkai kitą dieną po lengvatų sumažinimo ar net panaikinimo sėstų prie vairo. Jau esu minėjęs, kad mano požiūriu yra tikslinga palikti tas pačias lengvatas terminuotiems (mėnesiniams) VT bilietams, o vienkartiniams taikyti 25% lengvatą (idealiu atveju jas išvis panaikinti, o tą sumą pridėti prie pensijų, pašalpų, stipendijų), tačiau lengvata nebūtų taikoma kainų skirtumui perkant bilietą iš vairuotojo. Tarkime kioske lengvatinis bilietas kainuoja 1,5Lt, o perkant iš vairuotojo — 2Lt; tuo pačiu asmuo be teisės į lengvatą kioske už bilietą mokės 2Lt, o pirkdamas iš vairuotojo — 2,5Lt. Jeigu lengvatininkas manys, kad jam tai per brangu, galės pirkti terminuotą bilietą, kuriam taikoma ta pati 50% lengvata. Aišku, tai VT įmonių biudžetų milijonais nepapildys, tačiau atneš parkams tegul ir nedideles papildomas pajamas ir įlaipinimo į transporto priemonę tvarka vyks sklandžiau, nes dauguma turės terminuotus bilietus arba vienkartinius, pirktus kioske.
Panaikinus lengvatas, pensijos ir kitos išmokos nedidės. Tai daug kartų įrodytas faktas.
Kas dėl vienkartinių ar autobuse parduodamų bilietų mažesnių lengvatų lyginant su mėnesiniais, tai tokia tvarka labai neigiamai atsilieptų mažųjų rajoninių AP veiklai, kur dar yra išlikę miesto maršrutai. Ten daugiausiai keleiviai važiuoja naudodami vienkartinius bilietus arba moka autobuse. O 95 proc. keleivių lengvatininkai. Terminuotais bilietais tokiuose miestuose mažai kas naudojasi, o kai kur jų net ir nėra.
Comment
-
Naujoji tvarka tikrai nesumažins konfliktų ir vagysčių skaičių - 95 proc. atvejų potencialus kišenvagisatrodo kaip pats padoriausias keleivis. Ir už kelionę susimoka. Smirda ne tik bomžas. O ir jų pačių nėra tiek jau super daug. Jei normaliai veiktų kontrolieriai- būtų dar mažiau. Kauno pavyzdys tai jau parodė
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąPanaikinus lengvatas, pensijos ir kitos išmokos nedidės. Tai daug kartų įrodytas faktas.
Kas dėl vienkartinių ar autobuse parduodamų bilietų mažesnių lengvatų lyginant su mėnesiniais, tai tokia tvarka labai neigiamai atsilieptų mažųjų rajoninių AP veiklai, kur dar yra išlikę miesto maršrutai. Ten daugiausiai keleiviai važiuoja naudodami vienkartinius bilietus arba moka autobuse. O 95 proc. keleivių lengvatininkai. Terminuotais bilietais tokiuose miestuose mažai kas naudojasi, o kai kur jų net ir nėra.I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
Parama Siaurojo geležinkelio klubui
Comment
-
Greičiausiai dabar daug nuolatinio bilieto neturinčių keleivių perbėgs pas privatininkus- kaina tai ta pati. o greitis visai kitoks. Tiesa, baiminuosi, kad greitai privatininkai ims ir pasieks miesto kolegų pavyzdžiu- įves įlipimą pro priekines duris, atleis konduktorius ir imti pinigus paves vairuotojams.
Comment
-
Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimąGreičiausiai dabar daug nuolatinio bilieto neturinčių keleivių perbėgs pas privatininkus- kaina tai ta pati. o greitis visai kitoks. Tiesa, baiminuosi, kad greitai privatininkai ims ir pasieks miesto kolegų pavyzdžiu- įves įlipimą pro priekines duris, atleis konduktorius ir imti pinigus paves vairuotojams.I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
Parama Siaurojo geležinkelio klubui
Comment
-
Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimąGreičiausiai dabar daug nuolatinio bilieto neturinčių keleivių perbėgs pas privatininkus- kaina tai ta pati. o greitis visai kitoks. Tiesa, baiminuosi, kad greitai privatininkai ims ir pasieks miesto kolegų pavyzdžiu- įves įlipimą pro priekines duris, atleis konduktorius ir imti pinigus paves vairuotojams.
Comment
-
Parašė praeivis Rodyti pranešimąNeperbega,nes privatininkai vazineja tik paciuose pelningiausiuose marsrutuose. Visuose kituose zmones kaip vazinrejo VT , taip ir vazines toliau. Nereikia bandyti visko perdeti...I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
Parama Siaurojo geležinkelio klubui
Comment
-
Visų pirma, dalies mikroautobusų kainos didesnės. Taip kad dalį keleivių sulaikys tai. Antra, privatūs autobusai važinėja tik dviem maršrutais. Taip, jiems keleivių turėtų padaugėti. Bet būtent jų pagrindinis koziris ir yra greitis. Vairuotojai yra sutelkė visą dėmesį į gatvė, greitą važiavimą, stebi keleivius stotelėse. Jei jiems bus užkrautas konduktoriaus darbas, greičio nebeliks.
Parašė Wycka Rodyti pranešimąAš ir nesiūlau naikinti lengvatų. Siūlau jas mažinti, nes dabartinės neatitinka savivaldybių biudžeto galimybių. Suprantu, kad politikai nesirįš jų naikinti, nes pensininkai uoliausiai vaikšto į rinkimus, ir drąstiški apkarpymai be kompensacijų geruoju nesibaigs. Taigi ir mano pasiūlymas buvo pensininkams, studentams ir tėvams, turintiems nepilnamečių vaikų pajamas padidinti tiek, kad jos beveik kompensuotų sumažintas lengvatas. Tačiau jau ir dabar pagal įstatymus kiekviena savivaldybė turi teisę savo teritorijoje mokesčius dar mažinti savo sąskaita, tuo pačiu didinti lengvatas, bet tik savo biudžeto sąskaita. Labai abejoju, ar ne didmiesčių savivaldybės bus tokios turtingos ir taip darys. Pagaliau ar ne čia ir yra mūsų visų problema, kad gyvename ne pagal pajamas?
Comment
-
Parašė Wycka Rodyti pranešimąTai yra loginė klaida, vadinama „per greitas apibendrinimas“, kaip pvz.: „visi vyrai kiaulės“ arba „visos moterys vienodos“. Na pripažink, kad privatus VT važiuoja ne tik pačiuose pelningiausiuose maršrutuose Kaip pavyzdys tebūnie Salininkai. Nu tikrai ne pats populiariausias maršruto tikslas. Važiuoja du miesto autobusų maršrutai (19 ir 42) bei du privatūs mikroautobusų maršrutai (71, 82). Tas pats su Skaidiškėmis, tik maršrutų numeriai kiti
Comment
-
Parašė deep'as Rodyti pranešimąJeigu įlaipinimas per priekines duris veikia Londone,gali taip pat puikiai veikti ir Vilniuje. Beja įdomu tai, kad Londone į autobusą prasmukus nesusimokėjus arba įlipus ne per priekines duris vairuotojas išjungia variklį ir nevažiuoja tol kol zuikis neišlipa. Kartais tai užtrunka ir iki keliolikos minučių ir viskas baigiasi garsiai reiškiamais keleivių nepasitenkinimais zuikio atžvilgiu. Dėl to tokie atvejai pasitaiko gan retai.
Antra, girdėjau, kad ir Londone yra keletas maršrutų, kuriuos aptarnauja ilgieji autobusai (jie dengia didesnius rajonus, kur dar nenutiesta traukinio ar metro linijų), ir ten negalioja įlipimo per priekines duris tvarka. Tik nežinau ar tiesa tai.
Vadinasi, Londonas visgi kažką daro, kad eilių nebūtų.
Nežinau, gal Londone įlipus ne pro priekines duris vairuotojai nevažiuoja todėl, kad jiems užkrauta kažkokia atsakomybė už keleivius be bilietų, gal tiesiog jie turi gerą atlyginimą, kaip stimulą griežtai tvarkos laikytis (antras variantas labiau tikėtinas- juk tai Vakarų šalis )
Vilniuje gi nei keleiviams, nei vairuotojams už priekinių durų tvarkos pažeidimą kol kas atsakomybė nenumatyta.... ir papildomas užmokestis vairuotojui- taip pat
Vokietijoje už įlipimą ne pro tas duris yra numatyta ganm griežta atsakomybė (nes tokia lipimo Į AUTOBUSUS (tik į juos) tvarka įrašyta visos šalies, o ne tam tikro miesto įstatymuose). Ir baudos gana didelės- berods tik šiek tiek mažesnės nei už važiavimą zuikiu
Parašė Wycka Rodyti pranešimąNemanau, kad privatininkai imsis laipinimo tik pro priekines duris (kalba eina apie privačius miesto autobusus 062 ir 05, nes mikroautobusuose ir taip tėra tik vienerios durys), nes taip jie prarastų savo pagrindinį kozirį — greitį. Pats pagalvok, koks tada būtų skirtumas keleiviui kuo važiuoti — greitis tas pats, kaina ta pati. Kas laimi? Ogi savivaldybės valdomas VT, nes jis dar gali pasiūlyti terminuotus bilietus. Kaip matome jau keliolika metų, privatininkai geriau skaičiuoja
Parašė praeivis Rodyti pranešimąTai netiesa. Jie vazineja tik tuose marsrutuose ,kur yra didelis keleiviu srautas. Dar gali pasiziureti ir i valandas,kuriomis jie tik dirba. Ir i ju isvaziavimo grafikus aisku(kelios minutes pries VT transporta. Jie nedirba atokesniuose marsrutuose,kur mazas keleiviu srautas. Taip,kad nepelninguose marsrutuose niekur tie keleiviai neperbegs.Paskutinis taisė Vilnietizz; 2010.07.17, 23:44.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąAr dauguma pensininkų gyvena ne pagal pajamas?
Parašė praeivis Rodyti pranešimąTai netiesa. Jie vazineja tik tuose marsrutuose ,kur yra didelis keleiviu srautas. Dar gali pasiziureti ir i valandas,kuriomis jie tik dirba. Ir i ju isvaziavimo grafikus aisku(kelios minutes pries VT transporta. Jie nedirba atokesniuose marsrutuose,kur mazas keleiviu srautas. Taip,kad nepelninguose marsrutuose niekur tie keleiviai neperbegs.I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
Parama Siaurojo geležinkelio klubui
Comment
-
Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
Netiesa. Jei ne privatūs autobusai, tai mikriukai tikrai ne pačius pelningiausius maršrutus aptarnauja. Pažiūrėk, kiek daug jų apskritai be keleivių važinėja. Mikriukų maršrutų daug, bet pilnai prisipildo (ir tai tik piko metu) tik 2, 5, 7, gal dar 15 bei tie maršrutai, kurie dengia VT neturinčius rajonus (38, 115). Bet juk nenaikinami visi kiti mikriukų maršrutai. Aišku, pritraukti daugiau keleiviu mikroautobusų įmonėms trukdo didesnė važiavimo kaina. Bet sumažinti ją gali tik savivaldybė.
Tu paprasciausiai neziuri i ju darbo laika. Nerqa nei vieno marsruto,kuriame mikriukai vazinetu iki tokiu velyvo vakaro valandu kaip VT transportas. Pabreziu: nera nei vieno.
Comment
-
Parašė praeivis Rodyti pranešimąTu paprasciausiai neziuri i ju darbo laika. Nerqa nei vieno marsruto,kuriame mikriukai vazinetu iki tokiu velyvo vakaro valandu kaip VT transportas. Pabreziu: nera nei vieno.I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
Parama Siaurojo geležinkelio klubui
Comment
-
Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimąVisų pirma, Vilnių dėl jau minėtų priežasčių nėra teisinga lyginti su Londonu.
Antra, girdėjau, kad ir Londone yra keletas maršrutų, kuriuos aptarnauja ilgieji autobusai (jie dengia didesnius rajonus, kur dar nenutiesta traukinio ar metro linijų), ir ten negalioja įlipimo per priekines duris tvarka. Tik nežinau ar tiesa tai.
Vadinasi, Londonas visgi kažką daro, kad eilių nebūtų.
Nežinau, gal Londone įlipus ne pro priekines duris vairuotojai nevažiuoja todėl, kad jiems užkrauta kažkokia atsakomybė už keleivius be bilietų, gal tiesiog jie turi gerą atlyginimą, kaip stimulą griežtai tvarkos laikytis (antras variantas labiau tikėtinas- juk tai Vakarų šalis )
Vilniuje gi nei keleiviams, nei vairuotojams už priekinių durų tvarkos pažeidimą kol kas atsakomybė nenumatyta.... ir papildomas užmokestis vairuotojui- taip pat
Vokietijoje už įlipimą ne pro tas duris yra numatyta ganm griežta atsakomybė (nes tokia lipimo Į AUTOBUSUS (tik į juos) tvarka įrašyta visos šalies, o ne tam tikro miesto įstatymuose). Ir baudos gana didelės- berods tik šiek tiek mažesnės nei už važiavimą zuikiu
Dėl vairuotojų : Tiesiog žmonės yra kultūringi ir dirba savo darbą. Jei nusprendžiama, kad laipinti tik per priekines duris, tai taip ir daro, nes tokios taisyklės, o jo darbas jų laikytis. Elementaru. Tik va post-komunistiniame bloke labai daug elementaraus suvokimo bėdų yra ir gaji saviveikla ir chaltūrinimas, nors jei nepatinka bendros visiems taisyklės, tai gali juk susirasti kitą darbą.
Ir šiaip man keistas toks elgesys. Negi vairuotojai nesuvokia, kad taip atsainiai žiūrėdami į tokius dalykus, patys numuša savo atlyginimą ??? Bet čia bendra valstybės bėda tas chaltūrinimas be jokios sąžinės.
Norint tai sutvarkyti tereikia įvesti trumpąjį telefono numerį, po juo parašyti autobuso numerį ir pakabinti matomoj vietoj. Patys žmonės bus nepakantūs zuikiams ir nesąžiningiems vairuotojams. Kodėl dėl kažkokių lodorių reikia važinėti senais autobusai ???
Dar apie Londono ilgus autobusu. Jie eina pro ne pačius geriausius rajonus kur yra daug socialinio būsto. Jie atsirado, kai valdžioj buvo leiboristų partijos meras. Socialinis mobilumas ir tt. Dabartinis konservatorių meras jų nori atsikratyti. Ir šiaip jie turi vieną bėda siaurose gatvėse Londono - partrenkia daug dviratininkų.Paskutinis taisė tricky_kid; 2010.07.18, 00:58.
Comment
-
Parašė tricky_kid Rodyti pranešimą
Ir šiaip man keistas toks elgesys. Negi vairuotojai nesuvokia, kad taip atsainiai žiūrėdami į tokius dalykus, patys numuša savo atlyginimą ??? Bet čia bendra valstybės bėda tas chaltūrinimas be jokios sąžinės.
Comment
Comment