Parašė amiko
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Vilniaus viešasis transportas (archyvas 2008-2012.07)
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Parašė qwe Rodyti pranešimąPilietiški visi savivaldybėj ir kituose "organuose" sėdi...www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Piko metu, kaip ir buvo tikėtasi, susidaro didelės eilės, transporto priemonės vėluoja. Kaip pavyzdį pateiksiu savo kelionę į darbą. kKaip jau minėjau, į darbą šiandien keliavau 12-15 min. min. ilgiau nei įprastai. Atgal grįžau 5 troleibusu +87 autobusu. Kadangi buvo jau nebe piko metas (apie 18.20), tai ypatingos grūsties nebuvo, troleibusas vėlavo tik gal 3-4 min. Pramogų arenoje perlipau į 87 aut. Jo vairuotojas visaip keiksnojo naująją tvarką, o visus keleivius ragino rašyti į savivaldybę skundus. Štai kokios nuotaikos vyrauja bent dalies vairuotojų tarpe. Dar mačiau vieną pravažiavusį autobusą (neįsiminiau maršruto) su daužteltu stiklu. Va taip ir patikėsi, kad jokių incidentų nebuvo.
Ne piko metu viskas normaliai veikia. Bet, manau visas šitas normalumas ir situacijos pakenčiamumas tetruks iki rugsėjo. Tik tada pamatysim, ar lipimas per priekines duris pasiteisino. Tik rudenį galima bus daryti išvadas. Mano nuomonė- rugsėjį nauja tvarka žlugs, jei klerkai nieko nekeis.Paskutinis taisė Vilnietizz; 2010.07.15, 21:46.
Comment
-
mano požiūriu (t.y. ne per piką šiandien reikalais važiavusio piliečio), tvarka daugmaž pasiteisino. Tik:
1. prie žaliojo tilto įprastai mėgstama palaikyt atidarytas ir galines duris, tad per jas maloniai įšoko nemalonaus kvapo žmogus
2. Žmonės grūdasi prie pirmų išėjimo durų, ypač troleibusuose; nors galas realiai būna pustuštis -> reikia lipdukų transporto priemonėse: "eikite į transporto priemonės galą"
3. vairuotojai, kaip ir buvo galima buvo tikėtis, yra 3 rūšių: a) ultra-principingi, t.y. tokie, kurie kitas duris atidaro tik sulaipinę keleivius, akylai stebi, kad visi bilietėlius pirktų b) normalūs - viena akim pasižiūri, netempia išėjimo durų atidarymo c) tiems, kuriems dzin nauja tvarka ar kaip reikiant keikia ją. ta proga teko pamatyt 44 vairuotojai kaip keitėsi ties žaliuoju tiltu, tai kažkaip agresyviai buvo nusiteikę, kai keleiviai irgi bandė per priekines duris eiti, kol vienas išlipinėjo iš vairuotojo kabinos iš šių paminėtų tipų, šiandien pasinaudojau daugiausiai b) tipo vairuotojų paslaugomis
pozityvus aspektas:
* šiandien autobusai ir troleibusai žymiai mažiau laiko vilkosi be priežasties. kur keleivių ir taip nedaug būdavo, tai praktiškai įlaipinimo laikas ir nepasikeitė
* kad ir kokios bobutės būtų nepatenkintos, kad "valstybė vagia iš jų" (reikėjo primint tai bobulytei, kad ji apiplėšinėja troleibusų parką..), tvarka bent jau kol kas skatina įsigyti vienkartinį bilietą, o ilgalaikėje perspektyvoje dauguma turės e-bilietą, tačiau nepapildytą, nes niekas ebilieto turinio netikrina didelė klaida, uoj didelė...
* prie tvarkos įprantama, gali ji ir prigyti gana neblogai (mano nuomone), nes tragedijos primą dieną neįvyko. bet iš principo problema didžiausia yra iš principo nevaldomi keleivių srautai, o ši problema susijusi su maršrutų dubliavimu ir iš to kylančiu nereguliariu važiavimuPaskutinis taisė Rijikas; 2010.07.15, 22:06.
Comment
-
Parašė Nikas Rodyti pranešimąTegu seni perdylos mokosi tinkamai vairuoti, o nesivilkti kaip laiduotuvių procesija. Ir tada nei nauja laipinimo tvarka netrukdys, nei kas nors kito. Dar ir grafikus galima bus keisti, tik link dažnesnių reisų ir mažesnio laiko maršrute
Parašė Wycka Rodyti pranešimąKlientai neprivalo aktyviai protestuoti, yra ir pasyvus metodas — važiuoti privačiais autobusais, mikroautobusais, taxi ar asmeniniais automobiliais. Nejaugi statistinė informacija neįrodo VT neatitikimo keleivių poreikiams?
Parašė Wycka Rodyti pranešimąDaugiau taip. Papildau. Paaiškinkite man kas nors, kodėl autobusas/troleibusas, važiuojantis Pylimo gatve į Stotį, privalo sustoti Klaipėdos/Pylimo gatvių sankryžoje degant raudonai šviesoforo šviesai? Arba dar kitaip — kodėl jam dega raudona, jeigu jis važiuodamas absoliučiai niekam netrukdo? Tai tik vienas iš VT dirbtinio stabdymo pavyzdžių.
Comment
-
Autobusų tarpe jau buvo aukų. Kai kuriems duris sulaužė, kai kuriems langus išdaužė. Tarkim 78 maršrute tai ten net ir su šia tvarka laiko yra per daug . Tačiau ten į pavakarį pradeda važiuoti nekoks kontingentas, tai tako ne kartą priminti, kad reikia ne tik parodyti taloną vairuotojui (nors to nėra prašoma - čia ne e-blietas), bet ir jį pažymėti. Dabar jau greitai visi suprato, kad pakanka parodyti ir nežymėti.
Comment
-
Parašė LBP Rodyti pranešimąPer pusantro mėnesio pripras žmonės, rugsėjį kažkokių didelių kataklizmų neturėtų būti.
Beje, jokio žadėto įlaipinimo esant dideliam keleivių kiekiui stotelėse nebus. Visuose troleibusuose per naktį išmontuoti visi komposteriai, net ir kai kuriose "Škodose" užsilikę elektroniniai. Autobusuose komposteriai dar likę. Bet tai suprantama - per praėjusią naktį autobuose buvo baigti montuoti komposteriai priekyje (dalis autobusų dar vakar jų netrurėjo) ir užklijuoti lipdukai ant durų. Vakar lipdukai buvo vos ant vieno kito autobuso, šiandien be lipdukų mačiau vieną autobusą. Taigi, komposteriai autobusuose gali būti išmontuoti artimiausiu metu.
Į naujus Volvo autobusus įlaipinama tik per 1/2 durų. Solariuose nenuimtas turniketas trukdo praeiti ir gan skaudžiai kerta per rankas ar kitą kūno vietą, jei prekyje einantis žmogus jį paleidžia. Maži vaikai tikrai gaus į galvą su juo...
Kai kuriose Škodose irgi buvo atidaroma tik viena durų pusė.
Įlaipinimas truko maždaug dvigubai trigubai ilgiau. Kelis skartus stebėjau, kaip apie 20 žmonių buvo laipinama maždaug 1,5 minutės. O ir 10 keleivių įlipa per 12-15 sekundžių, jei nėra perkančių bilietų. Įlipant per dvi duris pakakdavo 5-7 sek. Net ne piko metu įlipant 10-15 žmonių, stotelėje buvo stovima 25-30 sek.
Greičiau tikrai neišeis. Nes dar ilgiau užtrunka įlaipinimas, jei yra perkamas bilietas, jei toks perkantis įlipa pirmas, o už jo laukia eilė kitų keleivių. Jei yra žioplinėjančių, su tašėmis ar sunkiau judančių žmonių.
Šiaip tai dalis vairuotojų net nežiūrėjo į keleivius. Lipo ir su bilietais, ir be bilietų. Kiti žiūrėjo, bet irgi atsainiai. Bomžo neįleido, bet pensininkų net neprašė parodyti bilietų, kai šie naglai lipo net nesiteikdami rodyti bilieto.
Beje, vakare mačiau vieną kontrolierių mikroautobusą, tikrinantį M.K. Čiurliono stotelėje.Paskutinis taisė Al1; 2010.07.15, 22:22.
Comment
-
Įmonės „Susisiekimo paslaugos“ direktorius giria vilniečius
"Susisiekimo paslaugos" vadovas sakė galėsiąs pačią tvarką vertinti tik po pusmečio. Tuo tarpu jau pirmąją dieną atsirado prašančiųjų ją atšaukti. Su tokiu prašymu į Vilniaus miesto merą Vilių Navicką kreipėsi visuomeninio judėjimo „Taip“ pirmininkas Artūras Zuokas.
"Visuomeninės organizacijos "Taip" vardu kreipiuosi į Jus su prašymu atšaukti įsigalėjusią naująją viešojo transporto keleivių įlaipinimo tvarką Vilniaus mieste. Akivaizdu, kad ji yra skirta kontrolierių, bet ne keleivių patogumui. Jau nuo pirmosios dienos žmonės yra sutrikę, transportas vėluoja, nes naujoji įlaipinimo sistema ilgiau užtrunka, vairuotojams tenka auklėti keleivius", - rašoma kreipimesi.
Įmonės "Susisiekimo paslaugos" vadovas sakė tokių pareiškimų nevertinsiąs. "Politikų darbas yra daryti pareiškimus, o mūsų, ūkininkų, darbas yra daryti, kad žmonėms būtų patogiau", - sakė G. Bliuvas.
Tik ponas Bliuvas kažkaip keistai sureagavo į Zuoko pareiškimą. Matyt, nesurado kuom paprieštarauti gerbiajam Zuokui Visą mėnesį taip garsiai reklamavo įlipimo per priekines duris pranašumus, o kaip kovos su neišvengiamais trūkumais ir minusais- net pats nežino. Pasisakymas, kad su laiku didelės eilės ir grūstys prie transporto priemonių priekinių durų išnyks, nes žmonės pripras prie naujų taisyklių - menkas argumentas. JUK KELEIVIAI niekur nepradings.
Comment
-
Tai, kad man ir Zuoko pozicija neaiski. Atrodo pigus noras isiteikti miestieciams. Mano nuomone geriau mazesne blogybe uz didesne blogybe. t. y. Ilgiau pastoveti eileje prie autobuso ar troleibuso, bet vaziuoti nedvokianciu troleibusu, kuriame nera bomzu ir kitu neaiskiu asmenuVidinei laimei nesušvitus, išorinė laimė - tik kančių šaltinis. - Milarepa
Comment
-
Parašė Recoiler Rodyti pranešimąTai, kad man ir Zuoko pozicija neaiski. Atrodo pigus noras isiteikti miestieciams. Mano nuomone geriau mazesne blogybe uz didesne blogybe. t. y. Ilgiau pastoveti eileje prie autobuso ar troleibuso, bet vaziuoti nedvokianciu troleibusu, kuriame nera bomzu ir kitu neaiskiu asmenu
Tik dėl to el. bilieto klaustukas kaip ten bus, ar neatsiras gudručių.
Comment
-
Žmonės nesinaudoja VT ne dėl blogo kvapo (iš viso bomžų problema transporte yra per daug išpūsta), o dėl VT lėtumo, reto kursavimo. Naujoji tvarka VT dar labiau lėtina. Kursavimo dažnumas nedidės, nes tai kainuoja. Dėl šiek tiek geresnės kontrolės stebuklingai surenkamų pinigų už bilietus nepadaugės. Padidėjusios pajamos bus skirtos skolų padengimui. Klaipėdoje skolų nebuvo.
Comment
-
Parašė LBP Rodyti pranešimąPer pusantro mėnesio pripras žmonės, rugsėjį kažkokių didelių kataklizmų neturėtų būti.
Parašė Recoiler Rodyti pranešimąTai, kad man ir Zuoko pozicija neaiski. Atrodo pigus noras isiteikti miestieciams. Mano nuomone geriau mazesne blogybe uz didesne blogybe. t. y. Ilgiau pastoveti eileje prie autobuso ar troleibuso, bet vaziuoti nedvokianciu troleibusu, kuriame nera bomzu ir kitu neaiskiu asmenu
Penkiskart padidintos baudos už važiavimą zuikiu jau atgrasė dalį benamių nuo naudojimosi VT. Tik blogai, kad kontrolieriai dažniausiai nekreipia dėmesio į visokius padugnes- žino, kad iš tokių baudos neišreikalausi. Policininkai mieste irgi praeina pro juos ramiai- dėl tos pačios priežasties kaip ir kontrolieriai. O privalo juos gaudyti ir bausti. Jei ne bauda, tai viešaisiais darbais, areštine. Vis vien ir tai pamokys kultūros. Policininkų, kontrolierių abejingumas pažeidėjams- štai pagrindinė bomžų gausybės priežastis. Jei institucijos, kuriems patikėtas žmonių saugumas, veiktų patikimai ir baustų visus prasižengėlius (nepriklausomai nuo socialinės padėties), tai jokių eksperimentų su priekinėm durim nereikėtų.
Eilės nėra teigiamas dalykas. Visas normalus pasaulis su eilėmis kovoja, stengiasi jas kaip įmanoma labiau mažinti (Šengeno redvė, popierinių reikalų atlikimas internetu), o čia atvirkščiai- eilės sudaromos dirbtinai. Na kam nuo eilių gerai gali būti ?
Parašė Lettered Rodyti pranešimąSvarbiausia autobusų parkas surinks daugiau pinigų. Klaipėdoje viršijo prognozes šiuo klausimu, ir nemažai.
Tik dėl to el. bilieto klaustukas kaip ten bus, ar neatsiras gudručių.Paskutinis taisė Vilnietizz; 2010.07.16, 00:32.
Comment
-
Parašė Rijikas Rodyti pranešimąo ilgalaikėje perspektyvoje dauguma turės e-bilietą, tačiau nepapildytą, nes niekas ebilieto turinio netikrina didelė klaida, uoj didelė...
Comment
-
Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimąKaip matot, jau pačią pirmąją dieną atsirado žmonių, norinčiųjų atšaukti naująją tvarką - tas pats Zuokas. Tik šįkart jis nekalbėjo visokių nesąmonių apie grįžimą į sovietmetį, o argumentuotai išdėstė savo mintis.
Akivaizdu, kad ji yra skirta kontrolierių, bet ne keleivių patogumui. Jau nuo pirmosios dienos žmonės yra sutrikę, transportas vėluoja, nes naujoji įlaipinimo sistema ilgiau užtrunka, vairuotojams tenka auklėti keleivius
Comment
-
Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
Kaip matot, jau pačią pirmąją dieną atsirado žmonių, norinčiųjų atšaukti naująją tvarką - tas pats Zuokas. Tik šįkart jis nekalbėjo visokių nesąmonių apie grįžimą į sovietmetį, o argumentuotai išdėstė savo mintis.
Pvz aš jokių baisybių, kuriomis buvo gąsdinama, nepastebėjau. Įlipimas kai kuriose stotelėse truko ilgiau. Kai kuriuose autobusuose komposteriai pritvirtinti neteisingoj vietoj (turėtų būti tarp keleivio ir vairuotojo).
Comment
Comment