Tegu seni perdylos mokosi tinkamai vairuoti, o nesivilkti kaip laiduotuvių procesija. Ir tada nei nauja laipinimo tvarka netrukdys, nei kas nors kito. Dar ir grafikus galima bus keisti, tik link dažnesnių reisų ir mažesnio laiko maršrute
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Vilniaus viešasis transportas (archyvas 2008-2012.07)
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Parašė Nikas Rodyti pranešimąTegu seni perdylos mokosi tinkamai vairuoti, o nesivilkti kaip laiduotuvių procesija.
Comment
-
Parašė Nikas Rodyti pranešimąMan dar kartą galvoti nereikia, aš matęs, kaip gali važiuoti miesto autobusai.www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Parašė amiko Rodyti pranešimąMettal tau bando pasakyt, kad vairuotojai privalo laikytis nustatyto tvarkaraščio ir ne vairuotojas kaltas, kad turi važiuoti lėtai. Kažkaip ne iš pirmo karto mąstai
Comment
-
Parašė Nikas Rodyti pranešimąAš teisingai mąstau. Reikalas tas, kad jie sugeba vėluoti. O ir įvedus naują tvarką, galima drąsiai kompensuoti laipinimo laiką normalių važiavimo greičiu.www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Parašė amiko Rodyti pranešimąLietuvoje individualaus transporto vairuotojai dar labai netolerantiški - lenda su savo kibirėliais po troleibuso priekiu ir pan. Visa tai lėtina VT darbą ir jis negali greit važiuot.I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
Parama Siaurojo geležinkelio klubui
Comment
-
Parašė Wycka Rodyti pranešimąBet tam ir yra A juostos Kieno problema, kad jų tūksta?Parašė Nikas Rodyti pranešimąČia ne vienas faktorius, suprantama, bet ir vairuotojų vairavimo maniera tragiška. Jeigu prie pat sankryžos esant autobusui tik mirksi žalia, o jis "kerta" per stabdžius, tai fail.www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Parašė Wycka Rodyti pranešimąBet tam ir yra A juostos Kieno problema, kad jų tūksta?
Comment
-
Parašė amiko Rodyti pranešimąVisuomenės. Per mažai reikalauja iš VT organizatorių - nerašo pageidavimų, reikalavimų ir pan. Daugelis mano, kad valdžia dirba ir mąsto patys, bet realiai jie nedirba tol, kol nesulaukia konkretaus skundo ar prašymo. Visą likusį laiką tik kuria planus, kaip pasipelnyti.
Klientai neprivalo aktyviai protestuoti, yra ir pasyvus metodas — važiuoti privačiais autobusais, mikroautobusais, taxi ar asmeniniais automobiliais. Nejaugi statistinė informacija neįrodo VT neatitikimo keleivių poreikiams?I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
Parama Siaurojo geležinkelio klubui
Comment
-
Parašė Nikas Rodyti pranešimąIr jomis važiuojama lėtai. Ir didelėmis tuščiomis gatvėmis. Miesto VT tai ne tik transportas senamiestyje. Toks jausmas, kad SP darbuotojai nežino, kad: laikas - pinigai. Niekas nenori leisti autobuse pusdienio...I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
Parama Siaurojo geležinkelio klubui
Comment
-
Parašė Wycka Rodyti pranešimąVisuomenė neprivalo dirbti už valdininkus, kurie iš tos visuomenės ir algą pasiima. Keleivis yra klientas, o klientas visada teisus (proto ribose). Man ne toks įtarimas, kad VT operatoriai tiesiogiai neįtakoja tų A juostų braižymo (gal tik pasiūlo, rekomenduoja), o jas paišo kelininkai. Neteigiu, kad taip yra, tik manau.
Klientai neprivalo aktyviai protestuoti, yra ir pasyvus metodas — važiuoti privačiais autobusais, mikroautobusais, taxi ar asmeniniais automobiliais. Nejaugi statistinė informacija neįrodo VT neatitikimo keleivių poreikiams?
VT operatoriai kreipiasi į Miesto ūkio departamentą (Kaune pvz.) ir jis apskaičiuoja, kiek tai kainuotų, tada praeina pro eismo saugumo komisijos filtrą ir tada jau kelininkai dažo pagal valdininkų nustatytus planus. Kelininkai tik vykdo, jie visiškai neturi galių ką nors keisti.
Klientų pasyvaus protesto metodika NEVEIKIA valdininkų. Kartais manau, kad valdininkams netgi naudingiau, kad VT būtų mažiau keleivių, nes tai automatiškai reiškia mažiau problemų, susijusių su klientų santykiais, bet daugiau problemų iškyla dėl finansų ir planavimo... Šis pasyvaus protesto modelis ABSOLIUČIAI nejaudina ir neveikia valdžios. Visuomenė turi tai suvokti, nors jau seniai tai aišku.Parašė Wycka Rodyti pranešimąDaugiau taip. Papildau. Paaiškinkite man kas nors, kodėl autobusas/troleibusas, važiuojantis Pylimo gatve į Stotį, privalo sustoti Klaipėdos/Pylimo gatvių sankryžoje degant raudonai šviesoforo šviesai? Arba dar kitaip — kodėl jam dega raudona, jeigu jis važiuodamas absoliučiai niekam netrukdo? Tai tik vienas iš VT dirbtinio stabdymo pavyzdžių.
LABAI BLOGAI, kad lietuviai moka tik skųstis, bet daugiau nieko nedaro, kad būtų geriau - laukia, kad už juos padarys kas nors kitas.Paskutinis taisė Ametistas; 2010.07.15, 13:51.www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Parašė Nikas Rodyti pranešimąTai kad uždavus tokį klausimą JŲ akys pasidarys didelės ir jie kaip bukapročiai paprašys pakartoti arba patys "valdininkiausi" nusiųs tave toliwww.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Parašė Nikas Rodyti pranešimąAtsakymas skambės maždaug taip: mes apsvarstysime jūsų pasiūlymą ir storas taškas
Žinoma, tai reikalauja labai daug laiko ir valios pastangų. Bet juk tai duoda naudos. Aišku, galime ir toliau sėdėti, nieko nedaryti, burbėti ir galvot tik šia diena ir tik apie save.www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Parašė Nikas Rodyti pranešimąPer tą laiką aš užsidirbsiu automobiliui
O jie, dykaduoniai, šiknos nepajudins.www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
Comment