Parašė amiko
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Vilniaus viešasis transportas (archyvas 2008-2012.07)
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Parašė c2h5oh Rodyti pranešimąTai čia kaip - vairuotojui reiso metu keitinėti maršruto lenteles? Važiuoja per kaimą, kur dauguma lenkai - dvikalbė lentelė, įvažiavus į Vilnių, kur lenkai mažuma, pakeisti į tik lietuvišką?www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Nelabai suprantu vieno fakto..kodel "Toks'as", na galbut ir kai kurie kiti AP laikas nuo laiko keicia savo masinu VN ? Pastebejau jog Setros DT328,garaz.nr.28, VN ka tik pakeistas i serija FAR (buvo DRA) ir atkreipkite demesi,beveik dauguma masinu yra turejusios pries tai kitus VN..jie vis keiciami. Jei susidevi tai sakyciau galima juk uzsakyti is naujo,su ta pacia simbolika..kam juos naujais keisti??
Comment
-
Įsigaliojus naujai tvarkai, vienkartinį bilietą reikės pažymėti prie vairuotojo įrengtame komposteryje. Turintieji nuolatinius, juos galės pridėti prie elektroninio bilieto skydelio ir jei šis pyptelės, vairuotojas žinos, kad bilietas papildytas. O neturintieji talonėlio jį galės pirkti iš vairuotojo.Gerbkite kitų forumo narių nuomones.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimą1989 m. vien tik autobusais mieste buvo pervežta 141 mln. keleivių. Turint omenyje prastą keleivių kontrolę tais laikais, tai realiai keleivių galėjo būti pervežta kokiu trečdaliu daugiau. Troleibusai pervežė dar daugiau nei autobusai. Taigi, bendras keleivių srautas turėjo būti per 300 mln. per metus. Pernai pervežta iš viso tik 193 mln. Jei skaičiuosime, kad keleivių mažėjo tiesiškai, 1998m., jų turėjo būti apie 250 mln. Transporto priemonių skaičius maršrutuose - 1989 m. autobusų apie 300-330. Troleibusų nežinau, gal apie 230. Apie autobusus duomenys iš VAP knygos.
2010 (sausį) troleibusais pagal "Troleibusų parko" duomenis keleivių darbo dieną pervežama apie 213 tūkst. Autobusai prieš krizę perveždavo apie 300 tukst. darbo dienomis. Naujų duomenų nėra. Taigi, bendrai per darbo dieną pervežama ne daugiau 500 tūkst. O bendrai VT (+mikroautobusai, privatūs autobusai ir neapskaityti zuikiai) naudojasi per pusė milijono keleivių.
Troleibusų parkas tais metais disponavo 270 troleibusų. Bendras 17 maršrutų ilgis sudarė 330 km.
Comment
-
Parašė Buss fanas Rodyti pranešimąNelabai suprantu vieno fakto..kodel "Toks'as", na galbut ir kai kurie kiti AP laikas nuo laiko keicia savo masinu VN ? Pastebejau jog Setros DT328,garaz.nr.28, VN ka tik pakeistas i serija FAR (buvo DRA) ir atkreipkite demesi,beveik dauguma masinu yra turejusios pries tai kitus VN..jie vis keiciami. Jei susidevi tai sakyciau galima juk uzsakyti is naujo,su ta pacia simbolika..kam juos naujais keisti??www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Parašė centras85 Rodyti pranešimąŠaltinis: Savaitė su TV Nr. 27 2010 Liepos 7 d.
Kai kuriuose Volvo autobusuose komposteris sumontuotas virš e-bilieto terminalo. Vairuotojas nieko nematys, nes keleivis užstos nugara...
Be to dar daug Škodų neperdaryta. Kaip jie suspės iki kito ketvirtadienio?
Comment
-
Nežinau ar visi naujai montuojami komposteriai vienodi, bet kol kas po poros žymėjimų įspūdis toks, kad jie kitokie nei senieji ir kad pažymėtas talonas lieka ant "spyglių", t.y. reikia dar kurį laiką sugaišti jį iškrapštant iš komposterio. Būtų nieko tokio, jeigu nesusidarytų keleivių eilutė
Comment
-
Karosose komposteriai yra sumontuoti vairuotojo kabinoje. O Volvo autobusuose jie yra sumontuoti prie pat priekinių durų. O kituose, kur yra pertvaros tarp vairuotojų ir keleivių yra sumontuoti prie bilietų pirkimo stalčiaus. Beveik visuose autobusuose jie yra sumontuoti skirtingai.Gerbkite kitų forumo narių nuomones.
Comment
-
Parašė andres Rodyti pranešimąNežinau ar visi naujai montuojami komposteriai vienodi, bet kol kas po poros žymėjimų įspūdis toks, kad jie kitokie nei senieji ir kad pažymėtas talonas lieka ant "spyglių", t.y. reikia dar kurį laiką sugaišti jį iškrapštant iš komposterio. Būtų nieko tokio, jeigu nesusidarytų keleivių eilutė
Comment
-
Įsigaliojus naująjai įlipimo tvarkai pirmiausia vairuotojas sulaipins keleivius į autobusą arba į troleibusą, baigęs sulaipinimą. Tada atidarys durys keleivių išlaipinimui. Plačiau paskaitysite www.15min.lt/vilnius
straipsnis vadinasi Vairuotojai piktinasi naująja įlipimo tvarka (nuotraukos) 2010 06 23Gerbkite kitų forumo narių nuomones.
Comment
-
Parašė rufas...tr...na ir tokie kadrai kaip rufas...tr palauks kol atidarys kitas duris ir tiesiog nachališkai brausis vidun. Retorinis klausimas - ką darys keleivis, kuris bėga į troleibusą, kai sulaipinimo procedūra jau baigta? Ir ypač, jei bėgama troleibuso judėjimo kryptimi (t.y. iš galo į priekį)?www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Parašė amiko Rodyti pranešimąMėto pėdas, kad policija nesusektų, jog tai užsienyje vogti autobusai
Comment
-
Vilniaus troleibusai per kaitrą - karštesni už pirtį
Lietuvą užgulusią karščio bangą geriausiai pajuto į Vilniaus autobusus ir troleibusus įlipę žmonės. Nors dauguma naujesnių Vilniaus troleibusų turi oro kondicionavimo sistemas, tačiau dėl neaiškių priežasčių jos neveikia. Keleiviai per kelias akimirkas pasijunta lyg pirtyje.
Kodėl į per karštį Vilniaus troleibusuose keleiviai yra priversti trokšti, dusti ir net alpti, bendrovės „Vilniaus troleibusai“ generalinis direktorius Vidmantas Romualdas Striška lrytas.lt žurnalistams pirmadienį negalėjo atsakyti.
Vairuotojai anksčiau yra pastebėję, kad dalis keleivių vos įlipę į troleibusą puola atidarinėti langų ir taip sugadina sąlygas orui kondicionuoti. Vairuotojai nesugeba atgrasinti visų keleivių nuo panašių sumanymų.
Nemalonią staigmeną pateikė eksperimentinis troleibusas „Vytautas“ iš Baltarusijos. 4-uoju maršrutu važinėjanti transporto priemonė ne tik tvanki, bet ir ankšta, joje mažai vietų atsisėsti, vos dvejos durys.
Lrytas.lt žurnalistui „Vytautą“ teko išbandyti šeštadienį. Lukiškių aikštėje sustojęs troleibusas orą iš aplinkos traukė pro atdarus langus. Kondicionavimo sistema viduje bandė silpnai kedenti orą, tačiau iš to jokios naudos nebuvo. Keli keleiviai tik liūdnai svarstė, kas būtų, jeigu į troleibusą įliptų 40 ar daugiau žmonių, kaip būna piko valandomis.
Comment
-
Parašė amiko Rodyti pranešimąKas 20 min., tai čia labai retai, o ne dažnai... Gal nusprendė važinėt rečiau, o gal ir nebevažinės visai. Keleivių juk sumažėję dabar.
maršrutą praėjus tik 2 dienom po paleidimo, yra keistoka. Per tokį laikotarpį nenustatysi nei maršruto pajamingumą, nei populiarumą. Tam reikia laiko.
Parašė centras85 Rodyti pranešimąĮsigaliojus naująjai įlipimo tvarkai pirmiausia vairuotojas sulaipins keleivius į autobusą arba į troleibusą, baigęs sulaipinimą. Tada atidarys durys keleivių išlaipinimui. Plačiau paskaitysite www.15min.lt/vilnius
straipsnis vadinasi Vairuotojai piktinasi naująja įlipimo tvarka (nuotraukos) 2010 06 23Paskutinis taisė Vilnietizz; 2010.07.13, 00:57.
Comment
-
Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimąKeleivių tai iš tiesų sumažėję. Bet naikinti maršrutą praėjus tik 2 dienom po paleidimo, yra keistoka. Per tokį laikotarpį nenustatysi nei maršruto pajamingumą, nei populiarumą. Tam reikia laiko,www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Tai, kaip jie sulaipins keleivius į perpildytą autobusą ar troleibusą? Sekmadienį ryte 11:10 val., 36 nuo pat Žalgirio St., buvo sausakimšas kitose stotelėse keleiviai negalėjo įlipti. Taip pat mačiau ir daugiau perpildytų kitų maršrutų autobusų ir troleibusų. Keleivius galėtų išlaipinti ten kur leidžiama sustoti ir stovėti, pvz., prie šviesoforų arba prieš stotelę.Gerbkite kitų forumo narių nuomones.
Comment
Comment