Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus viešasis transportas (archyvas 2008-2012.07)

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė amiko Rodyti pranešimą
    Tačiau lenkiškas arba rusiškas tekstas maršrutų lentelėse turėtų būti naudojamas tik ten, kur dauguma rusai ar lenkai.
    Tai čia kaip - vairuotojui reiso metu keitinėti maršruto lenteles? Važiuoja per kaimą, kur dauguma lenkai - dvikalbė lentelė, įvažiavus į Vilnių, kur lenkai mažuma, pakeisti į tik lietuvišką?

    Comment


      Parašė c2h5oh Rodyti pranešimą
      Tai čia kaip - vairuotojui reiso metu keitinėti maršruto lenteles? Važiuoja per kaimą, kur dauguma lenkai - dvikalbė lentelė, įvažiavus į Vilnių, kur lenkai mažuma, pakeisti į tik lietuvišką?
      Gražiai tu čia išmąstei VT organizatoriai turi peržiūrėti, kurie maršrutai kerta gyvenvietes, kur yra dauguma lenkų ar rusų - tuose maršrutuose ir naudoti lietuviškas lenteles su nelietuviškais prierašais.
      www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

      Comment


        Nelabai suprantu vieno fakto..kodel "Toks'as", na galbut ir kai kurie kiti AP laikas nuo laiko keicia savo masinu VN ? Pastebejau jog Setros DT328,garaz.nr.28, VN ka tik pakeistas i serija FAR (buvo DRA) ir atkreipkite demesi,beveik dauguma masinu yra turejusios pries tai kitus VN..jie vis keiciami. Jei susidevi tai sakyciau galima juk uzsakyti is naujo,su ta pacia simbolika..kam juos naujais keisti??

        Comment


          Įsigaliojus naujai tvarkai, vienkartinį bilietą reikės pažymėti prie vairuotojo įrengtame komposteryje. Turintieji nuolatinius, juos galės pridėti prie elektroninio bilieto skydelio ir jei šis pyptelės, vairuotojas žinos, kad bilietas papildytas. O neturintieji talonėlio jį galės pirkti iš vairuotojo.
          Šaltinis: Savaitė su TV Nr. 27 2010 Liepos 7 d.
          Gerbkite kitų forumo narių nuomones.

          Comment


            Parašė Al1 Rodyti pranešimą
            1989 m. vien tik autobusais mieste buvo pervežta 141 mln. keleivių. Turint omenyje prastą keleivių kontrolę tais laikais, tai realiai keleivių galėjo būti pervežta kokiu trečdaliu daugiau. Troleibusai pervežė dar daugiau nei autobusai. Taigi, bendras keleivių srautas turėjo būti per 300 mln. per metus. Pernai pervežta iš viso tik 193 mln. Jei skaičiuosime, kad keleivių mažėjo tiesiškai, 1998m., jų turėjo būti apie 250 mln. Transporto priemonių skaičius maršrutuose - 1989 m. autobusų apie 300-330. Troleibusų nežinau, gal apie 230. Apie autobusus duomenys iš VAP knygos.
            2010 (sausį) troleibusais pagal "Troleibusų parko" duomenis keleivių darbo dieną pervežama apie 213 tūkst. Autobusai prieš krizę perveždavo apie 300 tukst. darbo dienomis. Naujų duomenų nėra. Taigi, bendrai per darbo dieną pervežama ne daugiau 500 tūkst. O bendrai VT (+mikroautobusai, privatūs autobusai ir neapskaityti zuikiai) naudojasi per pusė milijono keleivių.
            Teko neseniai užmatyti 1985 metų skaičius. Tais metais Vilniuje troleibusais pervežta 183,7 mln. keleivių, autobusais- 125,5 mln.
            Troleibusų parkas tais metais disponavo 270 troleibusų. Bendras 17 maršrutų ilgis sudarė 330 km.
            http://m.lrytas.lt/-1308629241130735...ms-belieka.htm

            Comment


              Parašė Buss fanas Rodyti pranešimą
              Nelabai suprantu vieno fakto..kodel "Toks'as", na galbut ir kai kurie kiti AP laikas nuo laiko keicia savo masinu VN ? Pastebejau jog Setros DT328,garaz.nr.28, VN ka tik pakeistas i serija FAR (buvo DRA) ir atkreipkite demesi,beveik dauguma masinu yra turejusios pries tai kitus VN..jie vis keiciami. Jei susidevi tai sakyciau galima juk uzsakyti is naujo,su ta pacia simbolika..kam juos naujais keisti??
              Mėto pėdas, kad policija nesusektų, jog tai užsienyje vogti autobusai
              www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

              Comment


                Parašė centras85 Rodyti pranešimą
                Šaltinis: Savaitė su TV Nr. 27 2010 Liepos 7 d.
                Eilutės bus kaip reikiant. Ar matėt kur sumontuoti komposteriai? Škodose ant pertvaros. Žymintis bilietą keleivis užstos praėjimą ir tuo metu kiti lipti negalės. O jei dar su drebančiomis rankomis, o jei bilietas ant grindų nukris...
                Kai kuriuose Volvo autobusuose komposteris sumontuotas virš e-bilieto terminalo. Vairuotojas nieko nematys, nes keleivis užstos nugara...
                Be to dar daug Škodų neperdaryta. Kaip jie suspės iki kito ketvirtadienio?

                Comment


                  Nežinau ar visi naujai montuojami komposteriai vienodi, bet kol kas po poros žymėjimų įspūdis toks, kad jie kitokie nei senieji ir kad pažymėtas talonas lieka ant "spyglių", t.y. reikia dar kurį laiką sugaišti jį iškrapštant iš komposterio. Būtų nieko tokio, jeigu nesusidarytų keleivių eilutė

                  Comment


                    Karosose komposteriai yra sumontuoti vairuotojo kabinoje. O Volvo autobusuose jie yra sumontuoti prie pat priekinių durų. O kituose, kur yra pertvaros tarp vairuotojų ir keleivių yra sumontuoti prie bilietų pirkimo stalčiaus. Beveik visuose autobusuose jie yra sumontuoti skirtingai.
                    Gerbkite kitų forumo narių nuomones.

                    Comment


                      Parašė andres Rodyti pranešimą
                      Nežinau ar visi naujai montuojami komposteriai vienodi, bet kol kas po poros žymėjimų įspūdis toks, kad jie kitokie nei senieji ir kad pažymėtas talonas lieka ant "spyglių", t.y. reikia dar kurį laiką sugaišti jį iškrapštant iš komposterio. Būtų nieko tokio, jeigu nesusidarytų keleivių eilutė
                      Kai kurie komposteriai yra kitokie, bet tokia konstrukcija Vilniuje panaudota jau prieš kelis metus. Nesėkmingai. Tai komposteriai, kuriuose nėra liežuvėlio bilieto pažymėjimui. Reikia palenkti visą komposterį, kad bilietas būtų pažymėtas.

                      Comment


                        Įsigaliojus naująjai įlipimo tvarkai pirmiausia vairuotojas sulaipins keleivius į autobusą arba į troleibusą, baigęs sulaipinimą. Tada atidarys durys keleivių išlaipinimui. Plačiau paskaitysite www.15min.lt/vilnius
                        straipsnis vadinasi Vairuotojai piktinasi naująja įlipimo tvarka (nuotraukos) 2010 06 23
                        Gerbkite kitų forumo narių nuomones.

                        Comment


                          Parašė rufas...tr
                          ...na ir tokie kadrai kaip rufas...tr palauks kol atidarys kitas duris ir tiesiog nachališkai brausis vidun. Retorinis klausimas - ką darys keleivis, kuris bėga į troleibusą, kai sulaipinimo procedūra jau baigta? Ir ypač, jei bėgama troleibuso judėjimo kryptimi (t.y. iš galo į priekį)?
                          Kvailas ar nežinantis tvarkos - brausis pro artimiausias duris, o protingas ir kultūringas, gerbiantis sistemą ir ją vykdančius asmenis - eis iki priekinių durų ir lauks, kol jas pravers vairuotojas.
                          www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                          Comment


                            Parašė amiko Rodyti pranešimą
                            Mėto pėdas, kad policija nesusektų, jog tai užsienyje vogti autobusai
                            va cia tai gerai pasakyta

                            Comment


                              Tai, kad Vilniaus vairuotojai greičiau iš panosės nuvažiuos nei atidarys priekines durys. Šiandien apie 10:30 val., 53 ties Žalgirio St. mačiau vieną Karosa kuris jau naudoja priekines durys keleivių įlaipinimui, išlaipinimui.
                              Gerbkite kitų forumo narių nuomones.

                              Comment


                                Jeigu pakeisti valstybiniai numeriai, reiškia, kad senieji buvo pamesti.
                                Viešojo transporto temų rodyklė >>

                                Comment


                                  Vilniaus troleibusai per kaitrą - karštesni už pirtį
                                  Lietuvą užgulusią karščio bangą geriausiai pajuto į Vilniaus autobusus ir troleibusus įlipę žmonės. Nors dauguma naujesnių Vilniaus troleibusų turi oro kondicionavimo sistemas, tačiau dėl neaiškių priežasčių jos neveikia. Keleiviai per kelias akimirkas pasijunta lyg pirtyje.

                                  Kodėl į per karštį Vilniaus troleibusuose keleiviai yra priversti trokšti, dusti ir net alpti, bendrovės „Vilniaus troleibusai“ generalinis direktorius Vidmantas Romualdas Striška lrytas.lt žurnalistams pirmadienį negalėjo atsakyti.

                                  Vairuotojai anksčiau yra pastebėję, kad dalis keleivių vos įlipę į troleibusą puola atidarinėti langų ir taip sugadina sąlygas orui kondicionuoti. Vairuotojai nesugeba atgrasinti visų keleivių nuo panašių sumanymų.

                                  Nemalonią staigmeną pateikė eksperimentinis troleibusas „Vytautas“ iš Baltarusijos. 4-uoju maršrutu važinėjanti transporto priemonė ne tik tvanki, bet ir ankšta, joje mažai vietų atsisėsti, vos dvejos durys.

                                  Lrytas.lt žurnalistui „Vytautą“ teko išbandyti šeštadienį. Lukiškių aikštėje sustojęs troleibusas orą iš aplinkos traukė pro atdarus langus. Kondicionavimo sistema viduje bandė silpnai kedenti orą, tačiau iš to jokios naudos nebuvo. Keli keleiviai tik liūdnai svarstė, kas būtų, jeigu į troleibusą įliptų 40 ar daugiau žmonių, kaip būna piko valandomis.

                                  Comment


                                    Parašė amiko Rodyti pranešimą
                                    Kas 20 min., tai čia labai retai, o ne dažnai... Gal nusprendė važinėt rečiau, o gal ir nebevažinės visai. Keleivių juk sumažėję dabar.
                                    Keleivių tai iš tiesų sumažėję. Bet naikinti
                                    maršrutą praėjus tik 2 dienom po paleidimo, yra keistoka. Per tokį laikotarpį nenustatysi nei maršruto pajamingumą, nei populiarumą. Tam reikia laiko.

                                    Parašė centras85 Rodyti pranešimą
                                    Įsigaliojus naująjai įlipimo tvarkai pirmiausia vairuotojas sulaipins keleivius į autobusą arba į troleibusą, baigęs sulaipinimą. Tada atidarys durys keleivių išlaipinimui. Plačiau paskaitysite www.15min.lt/vilnius
                                    straipsnis vadinasi Vairuotojai piktinasi naująja įlipimo tvarka (nuotraukos) 2010 06 23
                                    O kaip gi kitaip ? Jei atidarys visas duris (t.y. priekines įlipimui ir visas kitas išlipimui iš karto), tai betvarkė kils, ypač žinant, kad liks tik 15 kontrolerių ir palaikyti tvarka vargu ar kam pavyks. Bet keleiviams tai reikš tik dar didesnį kelionės trukmės padidėjimą, kas nebus gerai.
                                    Paskutinis taisė Vilnietizz; 2010.07.13, 00:57.
                                    Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                                    Marsrutai.lt tinklaraštis!
                                    SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                                    Comment


                                      Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
                                      Keleivių tai iš tiesų sumažėję. Bet naikinti maršrutą praėjus tik 2 dienom po paleidimo, yra keistoka. Per tokį laikotarpį nenustatysi nei maršruto pajamingumą, nei populiarumą. Tam reikia laiko,
                                      Jei bukagalviai sukūrė maršrutą, tai ir elgiasi kaip bukagalviai
                                      www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                                      Comment


                                        Tai, kaip jie sulaipins keleivius į perpildytą autobusą ar troleibusą? Sekmadienį ryte 11:10 val., 36 nuo pat Žalgirio St., buvo sausakimšas kitose stotelėse keleiviai negalėjo įlipti. Taip pat mačiau ir daugiau perpildytų kitų maršrutų autobusų ir troleibusų. Keleivius galėtų išlaipinti ten kur leidžiama sustoti ir stovėti, pvz., prie šviesoforų arba prieš stotelę.
                                        Gerbkite kitų forumo narių nuomones.

                                        Comment


                                          Šiandien mačiau du 113 maršruto mikriukus. Vienas važiavo į Santariškes, o kitas į Naująja Vilnia.
                                          Gerbkite kitų forumo narių nuomones.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X