Manau, sumanymas sėkmingai žlugs. Be to, man labai įdomu, kaip lips moterys su vėžimėliais ir neįgalieji? O ir šiaip, bus smagu žiūrėti, kaip netgi sveiki bandys lipti pro "ypatingai tam pritaikytas" SKODA priekines duris
Manau, sumanymas sėkmingai žlugs. Be to, man labai įdomu, kaip lips moterys su vėžimėliais ir neįgalieji? O ir šiaip, bus smagu žiūrėti, kaip netgi sveiki bandys lipti pro "ypatingai tam pritaikytas" SKODA priekines duris
O valdininkams ir nereikia ,kad tu sekmingai liptum pro duris. Reikalingi tavo skundai,kad tai blogai organizuotas darbas ir tuomet vel bus galima kalbeti apie parku privatizavima ir ju iskelima i priemiescius is labai vertingu vilniaus miesto plotu. Jau anksciau bande nuteikti visuomene parku privatizavimui,bet tuomet nieko neisejo. Si karta pabandys kitaip: pasiremdami pasipiktinusiu zmoniu nuomone.
As tau pasakiau,kodel to nenorima. Nuo kiekbieno 2 litu bilieto tu 30 centu atiduoti firmoms ,visiskai nesusijusioms su keleiviu pervezimu. 15 centu pasiima ''lietuvos spauda'' ir 15 centu ''susisiekimo paslaugos'' Nuo 4 mlj. parduotu bilietu kas menes 7,5 proc. sudaro 300 000 LT vien tik ''susisiekimo paslaugoms''. Jos niekuomet neatsisakys sito kasnelio. Tuolabiau ,kad neivienas zmogus nesugebetu is viso paaiskinti kuom uzsiima tos susisiekimo paslaugoa isskyrus taloneliu platinima ir ratu blokavima mieste.
O aš tau Alytaus pavyzdžiu paaiškinau, kas būtų, jei bilietai kainuotų tiek pat ir pas vairuotoją, ir kioske. Didesnės bilietų kainos transporto priemonėje yra didesnės nei parduodamų kioskuose, automatuose ir daugelyje užsienio šalių miestų. Taip pat ir Vakarų Europos miestų. Priežastis ta pati - kad žmonės kuo mažiau bilietų pirktų pas vairuotojus ir jiems mažiaus trukdytų atlikti darbą. Kaip berods amiko rašė, Londone ar Dubline(???) net grąžos vairuotojas neduoda. Arba duodi lygiai, arba grąžą pasiimsi tam tikruose taškuose, pateikęs bilietą, kuriame būna išspausdinta sumokėta suma.
O aš tau Alytaus pavyzdžiu paaiškinau, kas būtų, jei bilietai kainuotų tiek pat ir pas vairuotoją, ir kioske. Didesnės bilietų kainos transporto priemonėje yra didesnės nei parduodamų kioskuose, automatuose ir daugelyje užsienio šalių miestų. Taip pat ir Vakarų Europos miestų. Priežastis ta pati - kad žmonės kuo mažiau bilietų pirktų pas vairuotojus ir jiems mažiaus trukdytų atlikti darbą. Kaip berods amiko rašė, Londone ar Dubline(???) net grąžos vairuotojas neduoda. Arba duodi lygiai, arba grąžą pasiimsi tam tikruose taškuose, pateikęs bilietą, kuriame būna išspausdinta sumokėta suma.
Man tai keista, kaip vienas ir tas pats žmogus (Praeivis) gali teigti 2 vienas kitam prieštaraujančius dalykus:
1) bilietukai pas vairuotoją brangesni, kad užsidirbtų nieko neveikiantys tarpininkai
2) įlipimas pro priekį negalimas, nes labai daug laiko bus sugaišta kol vairuotojas visiems parduos bilietukus.
p.s: o Londone, man atrodo, vairuotojai bilietukų nepardavinėja, juos reikia nuspirkti stotelėje stovinčiame automate.
O aš tau Alytaus pavyzdžiu paaiškinau, kas būtų, jei bilietai kainuotų tiek pat ir pas vairuotoją, ir kioske. Didesnės bilietų kainos transporto priemonėje yra didesnės nei parduodamų kioskuose, automatuose ir daugelyje užsienio šalių miestų. Taip pat ir Vakarų Europos miestų. Priežastis ta pati - kad žmonės kuo mažiau bilietų pirktų pas vairuotojus ir jiems mažiaus trukdytų atlikti darbą. Kaip berods amiko rašė, Londone ar Dubline(???) net grąžos vairuotojas neduoda. Arba duodi lygiai, arba grąžą pasiimsi tam tikruose taškuose, pateikęs bilietą, kuriame būna išspausdinta sumokėta suma.
Kai zmones perka autobuse-tada visa ta suma tenka parkui. Kai perki kioskuose -15 proc. atiduodi tarpininkams. Po to kas liko dar skiriama mazdaug per puse: troleibusu ir autusu parkams. O pirkdamas masinoje tu palaikytum finansiskai butent ta parka,kurio paslaugomis naudojiesi:-)) Bet tam reikia,kad kainos butu vienodos,kitaip zmonems neapsimoka sitaip palaikyti parku.
Kai zmones perka autobuse-tada visa ta suma tenka parkui. Kai perki kioskuose -15 proc. atiduodi tarpininkams. Po to kas liko dar skiriama mazdaug per puse: troleibusu ir autusu parkams. O pirkdamas masinoje tu palaikytum finansiskai butent ta parka,kurio paslaugomis naudojiesi:-)) Bet tam reikia,kad kainos butu vienodos,kitaip zmonems neapsimoka sitaip palaikyti parku.
Saugumas svarbiau už pinigus. Jei visi keleiviai pirks bilietą pas vairuotoją, tai jam vargu ar bus sąlygų kokybiškai atlikti savo pagrindinį darbą- saugiai vairuoti. Todėl ir kaina pas vairuotoją didesnė, kad keleiviai naudotųsi šia galimybe tik esant poreikiui. Be to, kainos skirtumas ne toks jau didelis- 50 ct
vaziavau siandien is Galgiu i Santariskes, labai puikus marsrutas, ir geras daznumas. bet maciau kelis pravaziuojancius sio marsruto mikroautobusus, tai keleiviu gal 1 ar 2. vaziuojant i santariskes buvome 2 keleiviai. Tragiskas uzpildymas sakyciau...
Autobusai
4 Centras – Pylimo g. – Naujoji Vilnia
14 Grigaičiai – Parko g. – Arimų g.
18 Antakalnis – Dvarčionys – Parko g.
27 Kalvarijų g. – Tuskulėnų g. – Olandų g. – Arimų g.
31 Stotis – Pavilnys – Naujoji Vilnia
44 Parko g. – Olandų g. – Žygimantų g.
67 Kalno g. - Parko g. - Mickūnai
74 Stotis – Subačiaus g. – Parko g.
---
13 Žemasis Pavilnys - Markučiai – Stotis – Dzūkų g. – Liepkalnis [ŽEMASIS PAVILNYS]
33 Pašilaičiai – Baltupiai – Rinktinės g. – Sukilėlių g. – Guriai [GURIAI]
37 Kalvarijų g. – Tuskulėnų g. – Olandų g. – Rokantiškės [UOSIŲ SODAI]
Mikroautobusai
44 Žaliasis tiltas — Naujoji Vilnia (Parko g. / Linksmoji g.)
74 Stotis — Naujoji Vilnia (Parko g. / st. “Žalgiris”)
113 Naujoji Vilnia - Dvarčionys - Antakalnio žiedas - Kareivių g. - Baltupiai - Santariškės
115 Naujoji Vilnia — Kalno g. — Rokantiškės — Žolyno g. — Žolyno g.
---
18 Guriai — Kalnėnai — Stotis — Kirtimai [GURIAI]
49 Stotis — Guriai — Pavilnys [GURIAI, PAVILNYS]
Priemiestiniai autobusai (Išvyksta iš Parko g.)
173 Naujoji Vilnia - Buivydžiai
173 Naujoji Vilnia - Mostiškės
175 Naujoji Vilnia - Adomaičiai
175 Naujoji Vilnia - Adomaičiai per Skaisterius
177 Naujoji Vilnia - Lavoriškės
177 Naujoji Vilnia - Lavoriškės per Skaisterius
179 Naujoji Vilnia - Petruliškės
179 Naujoji Vilnia - Petruliškės per Skaisterius
192 Naujoji Vilnia - Kyviškės per Karklėnus
(Išvyksta iš Gurių)
127A Vilnius - Pakenė
186 Kena - Vilnius - per Gurius
187 Vilnius - Vindžiūnai per Gurius
188 Šumskas - Vilnius
188A Vilnius - Šumskas per Gurius
191 Vilnius - Kyviškės
Traukiniai
TR Naujoji Vilnia - Kaunas
TR Naujoji Vilnia - Trakai
TR Vilnius - Dūkštas
TR Vilnius - Ignalina
TR Vilnius - Kena
TR Vilnius - Turmantas
Tarpmiestiniai autobusai
AUT Vilnius - Pastovys (Baltarusija)
AUT Vilnius - Girios (Baltarusija)
AUT Vilnius - Svyriai (Baltarusija)
vaziavau siandien is Galgiu i Santariskes, labai puikus marsrutas, ir geras daznumas. bet maciau kelis pravaziuojancius sio marsruto mikroautobusus, tai keleiviu gal 1 ar 2. vaziuojant i santariskes buvome 2 keleiviai. Tragiskas uzpildymas sakyciau...
Palauk, čia gi tik pirma maršruto gyvavimo diena. Juk dar ne visi žino apie jo egzistavimą. Gal ateityje keleivių ir padaugės..
Beje, kas liečia informavimą- čia "Almir" dirba be priekaištų. Visose stotelėse (bent jau nuo Santariškių iki Pramogų arenos) yra iškabinti lapeliai, informuojantys apie naujo maršruto atidarymą
Užvakar apėjau 1-ą troleibusų parką (kur tik įmanoma prieit). Žiūriu prie tvoros iš miško pusės nutrenktos kokios penkios Škodos iš 2-o parko (beje, tokios, kurių seniai nemačiau gatvėse). Šiandien apėjau 2-ą parką. O čia pasirodo stovi kelios Škodos iš 1-ojo parko ir net 1439, kur žiemą buvo sudaužytas, net ir tas atitemptas. Pasakykit, kas žinot, koks tokios neįprastos rokiruotės tikslas?
Gal galėtum parašyti, kurios ten 2-o parko Škodos stovi prie tvoros 1-am parke? Beje, šiandien 1-am parko kapitalinio remonto ceche stovėjo 2643...
2 parke jau mažiausiai nuo birželio 15 d. stovi 1439 ir po truputį yra ardomas. Be to, ties bendra tvora su servisu stovėjo šios 1 parko mašinos: 1456, 1477, 1558, 1554 ir 1705(!). Šiaip aš taip pat neturiu jokio supratimo kas čia darosi.
Gal galėtum parašyti, kurios ten 2-o parko Škodos stovi prie tvoros 1-am parke? Beje, šiandien 1-am parko kapitalinio remonto ceche stovėjo 2643...
2 parke jau mažiausiai nuo birželio 15 d. stovi 1439 ir po truputį yra ardomas. Be to, ties bendra tvora su servisu stovėjo šios 1 parko mašinos: 1456, 1477, 1558, 1554 ir 1705(!). Šiaip aš taip pat neturiu jokio supratimo kas čia darosi.
Mano nuomone, visa tai yra susiję su troleibusų ruošimu naujajai įlaipinimo tvarkai. Visgi 2-ajame parke jau beveik visos Škodos paruoštos, o 1-ajame- nei viena. Gal kooperuojasi ...
Mano nuomone, visa tai yra susiję su troleibusų ruošimu naujajai įlaipinimo tvarkai. Visgi 2-ajame parke jau beveik visos Škodos paruoštos, o 1-ajame- nei viena. Gal kooperuojasi ...
Tačiau tai nepaaiškina, ką 2-ame parke veikia 1705 (Soliariui reikia tik lipdukus užklijuoti) ir kodėl 1-ame parke stovi 2-o parko troleibusai.
A, tai ten ne vien juo. 22, 34, 46, 54, 56 (ne visi) yra trumpi. 10 ir 26 nebeliko ilgų pertraukiamų. 74 pertraukiami grafikai stovi N. Vilnioje, o seniau stovėdavo stotyje. Keisčiausiai atrodo 3 ir 54 maršrutų jungimas. Paleidus trumpus autobusus pertraukiamu grafiku, jungimas su 3 neteko prasmės.
Ši idėja manau tikrai padėtų Vilniaus viešajam transportui sumažinti ir taip jau milžiniškas skolas. Be to, tai gerai atsilieptų oro užterštumui mieste.
Comment