Nepamirškite 1997 m., kai Vilniuje pro priekines duris buvo bandoma įlaipinti į greituosius ir kelis miesto autobusus, o kas gavosi? Ta tvarka galiojo gal tik keletą mėnesių
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Vilniaus viešasis transportas (archyvas 2008-2012.07)
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimąKeistoka ... Nejaugi jis be numerio važinės? (kaip maršrutas Stotis-Pagiriai)
"Nowa Wilejka - Dworczany - Santariszki"?
P.S. Juokauju.---- NAUJOJI VILNIA facebook'e ----
Comment
-
Parašė Maxas Rodyti pranešimąO gal maršrutą aptarnaus Vilniaus rajono autobusų parkas?www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Parašė amiko Rodyti pranešimąTokio dalyko, kaip Vilniaus rajono autobusų parkas, nėra. Turbūt norėjai paklaust, ar šį maršrutą aptarnaus rajono vežėjas...
http://www.vilniaus-r.lt/index.php?id=15037
Parašė Maxas Rodyti pranešimąO gal maršrutą aptarnaus Vilniaus rajono autobusų parkas?
"Nowa Wilejka - Dworczany - Santariszki"?
P.S. Juokauju.
Na ir šiaip, naujas maršrutas į rajono teritoriją įvažiuos tik truputuką - Galgiuose. O šiaip tai miesto maršrutas
Tik keista, jog savivaldybė, leisdama įmonei vežioti keleivius šiuo nauju maršrutu, neskyrė jam numerio (ar tiesiog skelbime numeris nenurodytas) . Juk skirti numerį maršrutui yra privalomaPaskutinis taisė Vilnietizz; 2010.06.30, 21:50.
Comment
-
Parašė amiko Rodyti pranešimąPats tu nesąmonė - juk liks galimybė įsigyti vienkartinį iš vairuotojo. Vualia - problema išspręsta Tai jau dabar sąmonė?
Parašė c2h5oh Rodyti pranešimąSutinku, Vilniaus nereikia lyginti su daugiamilijoniniais miestais. Šiuos miestus minime tik todėl, kad vis pasigirsta teiginių apie tai, koks Vilnius išskirtinis ir kokie milžiniški jame keleivių srautai, ir kaip jame "tai neveiks".
Nusiraminkite, Vilnius eilinis pusmilijoninis miestukas, srautai irgi neišskirtiniai kaip tokiam miestui.
Parašė c2h5oh Rodyti pranešimąVilniuje yra tokių autobusų (dvidurių, kur vienos durys priekyje ir jos nenaudojamos, o antros per vidurį), kur visi keleiviai ir išlipa, ir įlipa per vienerias (tas pačias!) duris - ir nieko, lyg ir suspėja pagal grafiką. Taigi manau, kad sulaipinimo pailgėjimo problema gerokai pervertinama.
Parašė praeivis Rodyti pranešimąManau,kad mikriukas lengvai nukonkuruos autobusa. Tiems kas vazinejo be talonu,tai ivedus ilipa pro priekines duris jau nebebus skirtumo su kuo vaziuoti ,nes ir ten ir ten reikes susimoketi. O mikriukas bus greitesnis,nes ten labai ilgas marsrutas 18 ,ilgai reikia su juo vaziuoti. Taigi mikriukas vaziuos priekyje autobuso ir surinks dauguma keleiviu,nes bus greitas ir stos tik ten kur paprasys.
Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimąTik keista, jog savivaldybė, leisdama įmonei vežioti keleivius šiuo nauju maršrutu, neskyrė jam numerio (ar tiesiog skelbime numeris nenurodytas) . Juk skirti numerį maršrutui yra privaloma
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąO gal perims mikorautobusų maršruto Antakalnis - N. Vilnia numerį?
O argi mikriuko maršrutas Antakalnis - N. Vilnia yra ? Ar buvo kažkada ?
Comment
-
Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimąKad 18 mikriuko maršrutas jau yra.
O argi mikriuko maršrutas Antakalnis - N. Vilnia yra ? Ar buvo kažkada ?
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąBet jis kainuoja daugiau.Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimąVilniaus rajono autobusų parkas jau veikia, maždaug apie pusantros savaitės. Parkas jau aptarnauja kelis Nemenčinės krypties maršrutus ir jau yra įkūręs savo būstinę Nemenčinėje.
http://www.vilniaus-r.lt/index.php?id=15037www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Parašė amiko Rodyti pranešimąŽinau. Tokiu būdu slapčia ir savaime padidės vienkartinio popierinio bilieto kaina, nes tokios rūšies bilietai bus parduodami tik transporte.nuorodą
O dabar pabandyk populiariai ,be dideliu isvedziojimu paaiskinti,kodel transporte parduodamas bilietas turetu kainuoti brangiau?
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąTačiau daroma viskas, kad VT būtų nepatogesni keleiviui. Įlaipinimas pro priekines duris, pailginsiantis keleionės laiką ir yra vienas iš tokių veiksmų. Pagrindinis argumentas - mažiau zuikių (daugiau pinigų) ir bomžų. Zuikiai ir bomžai problema, bet ją galima spręsti kitais būdais. Bomžų problema iš viso perverinta. Kartais koks Nowa Wilejkos tuteišas labiau dvokia tvartu, nei bomžas. O važiuoja daugiau mažiau padoriai apsirengęs ir su bilietu.I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
Parama Siaurojo geležinkelio klubui
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąJis ir dabar kainuoja brangiau.
Is taves turetu gautis geras politikas:-)) as klausiu kodel bilietas turetu kainuoti brangiau? O jis atsako: jis ir dabar kainuoja brangiau:-)) Ir papusk tu jam:-))
Comment
-
Parašė praeivis Rodyti pranešimąO dabar pabandyk populiariai ,be dideliu isvedziojimu paaiskinti,kodel transporte parduodamas bilietas turetu kainuoti brangiau?www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Parašė praeivis Rodyti pranešimąIs taves turetu gautis geras politikas:-)) as klausiu kodel bilietas turetu kainuoti brangiau? O jis atsako: jis ir dabar kainuoja brangiau:-)) Ir papusk tu jam:-))www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Parašė c2h5oh Rodyti pranešimąTaip, Londonas, lygiai kaip Paryžius, Briuselis ir kiti milijoniniai miestai, gyvena sovietmetyjeGot sun in my face, sleeping rough on the road
Comment
-
Parašė Petrozilijus Cvakelmanas Rodyti pranešimąPamiršai, kad Londonas, Paryžius ir kiti milijoniniai miestai dar turi metro, kur niekas neprašo įlipt į traukinį per kažkurias konkrečias duris ir niekas ten per visą miestą autobusais nesikrato. Todėl argumentas dėl miesto dydžio tampa visiškai nereikšmingu ir beprasmiu.I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
Parama Siaurojo geležinkelio klubui
Comment
-
Parašė amiko Rodyti pranešimąAl1 vienas pamanė, kad tu nežinai to, dėl to paaiškina, kad ne "turėtų", bet yra ir jam keista (kaip ir man), kodėl keli tokį klausimą. Juk bilietai transporte nuo senų senovės yra brangesni, negu perkant kioske (miesto VT) ar stoties kasoje (priemiesčio, tarpmiestiniai VT).
Teisingai,jie yra brangesni,bet as klausiau kodel taip turi buti? Kodel jie turi buti brangesni ,nei prekiaujant kioskuose? As tau galiu is karto atsakyti kodel nenorima atsisakyti pardavimu kioskuose ir palikti juos tik pardavineti autobusuose. Lietuvos spauda uz kiekviena parduota taloneli gauna 7,5 proc. Tai yra nuo 2 litu parduoto talono ,jai lieka 15 centu. Bet svarbiausia ,kad dar tiek pat sau pasiima ir ''susisiekimo paslaugos'' irgi 7,5 proc arba 15 centu. Kadangi vilniaus mieste vienkartiniu bilieteliu per menesi parduodama panasiai uz 4 milj. litu ,tai gali pasiskaiciuoti kiek lieka pinigu nieko neveikiancioms susisiekimo paslaugoms. O jos yra savivaldybes imone ir todel niekuomet jie neatsisakys sitos auksines lesykleles, niekuomet nepadarys vienodos bilietu kainos,nes jie suinteresuoti kuo daugiau parduoti kioskuose ir tuo paciu patys gauti kuo daugiau pajamu savo reikmems.
Comment
-
Parašė Wycka Rodyti pranešimąGeras pastebėjimas. Gal ir į traukinius netrukus reikės lipti tik per priekines duris? Traukinio mašinistas stebėtų, ar visi įlipantieji turi bilietus, o neturintiems juos parduotų su 5Lt priemoka
Be to, dar galėtų traukiniai sustoti pagal keleivių pageidavimus
Comment
-
Parašė praeivis Rodyti pranešimąIs taves turetu gautis geras politikas:-)) as klausiu kodel bilietas turetu kainuoti brangiau? O jis atsako: jis ir dabar kainuoja brangiau:-)) Ir papusk tu jam:-))
Brangiau - kad keleiviai pikrtų bilietus kioskuose, ir mažiau trukdytų vairuotojui.
Nepatikėsi. Alytuje, kai dar jame egzistavo miesto autobusai, bilietas kainavo tiek pat ir pas vairuotoją, ir kioske. Ir ką - po kurio laiko, kioskuose bilietų buvo parduodama vis mažiau ir mažiau. Žmonės juos ėmė pirkti pas vairuotoją. O kodėl reikėjo vargti, ieškoti kioskų, kurių Alytuje nebuvo daug. Tačiau perėjus prie įlaipinimo pro priekines duris su konduktore prie jų, bilietų pardavimas kioskuose sumažėjo katastrofiškai. Absoliuti dauguma priko bilietus pas konduktorę. Tai labai sulėtino įlaipinimo procesą. Bet, užuot pakėlus bilietų kainas, kurie parduodami pas konduktorę, o kioske parduodamų bilietų kainų nedidinant, po kelių mėnesių prekyba bilietais kioskuose buvo nutraukta... Eilės ir ilgas įlaipinimas taip ir liko. Bet neilgai tai tęsėsi. Po maždaug metų atsirado visiškai chaotiški, nelegalūs ar pusiau legalūs mikoautobusai. Vežė už tą pačia kainą. Jokių bilietų, jokio ilgo įlaipinimo ir laukimo kiekvienoje stotelėje kol sulips keleiviai. Po pusmečio su viršum autobusai miesto gatvėse ėmė rodytis tik piko metu... Praktiškai miesto autobusai "numirė", nors vegetavimas dar tęsėsi iki 2002 pabaigos ar 2003 pradžios.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąJis jau dabar kainuoja brangiau. O tu klausi, kodėl turėtų. Ne ta nuosaka.
Brangiau - kad keleiviai pikrtų bilietus kioskuose, ir mažiau trukdytų vairuotojui.
Nepatikėsi. Alytuje, kai dar jame egzistavo miesto autobusai, bilietas kainavo tiek pat ir pas vairuotoją, ir kioske. Ir ką - po kurio laiko, kioskuose bilietų buvo parduodama vis mažiau ir mažiau.
As tau pasakiau,kodel to nenorima. Nuo kiekbieno 2 litu bilieto tu 30 centu atiduoti firmoms ,visiskai nesusijusioms su keleiviu pervezimu. 15 centu pasiima ''lietuvos spauda'' ir 15 centu ''susisiekimo paslaugos'' Nuo 4 mlj. parduotu bilietu kas menes 7,5 proc. sudaro 300 000 LT vien tik ''susisiekimo paslaugoms''. Jos niekuomet neatsisakys sito kasnelio. Tuolabiau ,kad neivienas zmogus nesugebetu is viso paaiskinti kuom uzsiima tos susisiekimo paslaugoa isskyrus taloneliu platinima ir ratu blokavima mieste.
Comment
Comment