Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus viešasis transportas (archyvas 2008-2012.07)

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Nepamirškite 1997 m., kai Vilniuje pro priekines duris buvo bandoma įlaipinti į greituosius ir kelis miesto autobusus, o kas gavosi? Ta tvarka galiojo gal tik keletą mėnesių
    "I killed the Bank" - Andrew Jackson

    Comment


      Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
      Keistoka ... Nejaugi jis be numerio važinės? (kaip maršrutas Stotis-Pagiriai)
      O gal maršrutą aptarnaus Vilniaus rajono autobusų parkas?
      "Nowa Wilejka - Dworczany - Santariszki"?

      P.S. Juokauju.
      ---- NAUJOJI VILNIA facebook'e ----

      Comment


        Parašė Maxas Rodyti pranešimą
        O gal maršrutą aptarnaus Vilniaus rajono autobusų parkas?
        Tokio dalyko, kaip Vilniaus rajono autobusų parkas, nėra. Turbūt norėjai paklaust, ar šį maršrutą aptarnaus rajono vežėjas...
        www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

        Comment


          Parašė amiko Rodyti pranešimą
          Tokio dalyko, kaip Vilniaus rajono autobusų parkas, nėra. Turbūt norėjai paklaust, ar šį maršrutą aptarnaus rajono vežėjas...
          Vilniaus rajono autobusų parkas jau veikia, maždaug apie pusantros savaitės. Parkas jau aptarnauja kelis Nemenčinės krypties maršrutus ir jau yra įkūręs savo būstinę Nemenčinėje.

          http://www.vilniaus-r.lt/index.php?id=15037


          Parašė Maxas Rodyti pranešimą
          O gal maršrutą aptarnaus Vilniaus rajono autobusų parkas?
          "Nowa Wilejka - Dworczany - Santariszki"?

          P.S. Juokauju.


          Na ir šiaip, naujas maršrutas į rajono teritoriją įvažiuos tik truputuką - Galgiuose. O šiaip tai miesto maršrutas

          Tik keista, jog savivaldybė, leisdama įmonei vežioti keleivius šiuo nauju maršrutu, neskyrė jam numerio (ar tiesiog skelbime numeris nenurodytas) . Juk skirti numerį maršrutui yra privaloma
          Paskutinis taisė Vilnietizz; 2010.06.30, 21:50.
          Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
          Marsrutai.lt tinklaraštis!
          SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

          Comment


            Parašė amiko Rodyti pranešimą
            Pats tu nesąmonė - juk liks galimybė įsigyti vienkartinį iš vairuotojo. Vualia - problema išspręsta Tai jau dabar sąmonė?
            Bet jis kainuoja daugiau.

            Parašė c2h5oh Rodyti pranešimą
            Sutinku, Vilniaus nereikia lyginti su daugiamilijoniniais miestais. Šiuos miestus minime tik todėl, kad vis pasigirsta teiginių apie tai, koks Vilnius išskirtinis ir kokie milžiniški jame keleivių srautai, ir kaip jame "tai neveiks".

            Nusiraminkite, Vilnius eilinis pusmilijoninis miestukas, srautai irgi neišskirtiniai kaip tokiam miestui.
            Srautai galėtų būti didensi, jei VT būtų kokybiškesnis ir daugiau žmonių juo naudotųsi, užuot važiavę savo mašina. Tačiau daroma viskas, kad VT būtų nepatogesni keleiviui. Įlaipinimas pro priekines duris, pailginsiantis keleionės laiką ir yra vienas iš tokių veiksmų. Pagrindinis argumentas - mažiau zuikių (daugiau pinigų) ir bomžų. Zuikiai ir bomžai problema, bet ją galima spręsti kitais būdais. Bomžų problema iš viso perverinta. Kartais koks Nowa Wilejkos tuteišas labiau dvokia tvartu, nei bomžas. O važiuoja daugiau mažiau padoriai apsirengęs ir su bilietu.

            Parašė c2h5oh Rodyti pranešimą
            Vilniuje yra tokių autobusų (dvidurių, kur vienos durys priekyje ir jos nenaudojamos, o antros per vidurį), kur visi keleiviai ir išlipa, ir įlipa per vienerias (tas pačias!) duris - ir nieko, lyg ir suspėja pagal grafiką. Taigi manau, kad sulaipinimo pailgėjimo problema gerokai pervertinama.
            Kaki daug keleivių, atidaro abi duris. Apie tai jau buvo diskutuota.

            Parašė praeivis Rodyti pranešimą
            Manau,kad mikriukas lengvai nukonkuruos autobusa. Tiems kas vazinejo be talonu,tai ivedus ilipa pro priekines duris jau nebebus skirtumo su kuo vaziuoti ,nes ir ten ir ten reikes susimoketi. O mikriukas bus greitesnis,nes ten labai ilgas marsrutas 18 ,ilgai reikia su juo vaziuoti. Taigi mikriukas vaziuos priekyje autobuso ir surinks dauguma keleiviu,nes bus greitas ir stos tik ten kur paprasys.
            Nenukonkuruos, nes kaina bus 3 Lt.


            Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
            Tik keista, jog savivaldybė, leisdama įmonei vežioti keleivius šiuo nauju maršrutu, neskyrė jam numerio (ar tiesiog skelbime numeris nenurodytas) . Juk skirti numerį maršrutui yra privaloma
            O gal perims mikorautobusų maršruto Antakalnis - N. Vilnia numerį?

            Comment


              Parašė Al1 Rodyti pranešimą
              O gal perims mikorautobusų maršruto Antakalnis - N. Vilnia numerį?
              Kad 18 mikriuko maršrutas jau yra.
              O argi mikriuko maršrutas Antakalnis - N. Vilnia yra ? Ar buvo kažkada ?
              Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
              Marsrutai.lt tinklaraštis!
              SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

              Comment


                Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
                Kad 18 mikriuko maršrutas jau yra.
                O argi mikriuko maršrutas Antakalnis - N. Vilnia yra ? Ar buvo kažkada ?
                18 autobusą dubliuodavo. 113 numeris.

                Comment


                  Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                  Bet jis kainuoja daugiau.
                  Žinau. Tokiu būdu slapčia ir savaime padidės vienkartinio popierinio bilieto kaina, nes tokios rūšies bilietai bus parduodami tik transporte.
                  Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
                  Vilniaus rajono autobusų parkas jau veikia, maždaug apie pusantros savaitės. Parkas jau aptarnauja kelis Nemenčinės krypties maršrutus ir jau yra įkūręs savo būstinę Nemenčinėje.

                  http://www.vilniaus-r.lt/index.php?id=15037
                  Siaubas, per tuos darbus taip ir pražiopsojau šią naujieną. Gaila, kad niekas nesusiprotėjo šitą naujieną įkelti į forumą. Dėkui už nuorodą
                  www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                  Comment


                    Parašė amiko Rodyti pranešimą
                    Žinau. Tokiu būdu slapčia ir savaime padidės vienkartinio popierinio bilieto kaina, nes tokios rūšies bilietai bus parduodami tik transporte.nuorodą

                    O dabar pabandyk populiariai ,be dideliu isvedziojimu paaiskinti,kodel transporte parduodamas bilietas turetu kainuoti brangiau?

                    Comment


                      Jis ir dabar kainuoja brangiau.

                      Comment


                        Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                        Tačiau daroma viskas, kad VT būtų nepatogesni keleiviui. Įlaipinimas pro priekines duris, pailginsiantis keleionės laiką ir yra vienas iš tokių veiksmų. Pagrindinis argumentas - mažiau zuikių (daugiau pinigų) ir bomžų. Zuikiai ir bomžai problema, bet ją galima spręsti kitais būdais. Bomžų problema iš viso perverinta. Kartais koks Nowa Wilejkos tuteišas labiau dvokia tvartu, nei bomžas. O važiuoja daugiau mažiau padoriai apsirengęs ir su bilietu.
                        Na sutinku, sakau dar kartą kad sutinku, kad VT nė iš tolo neišnaudoja viso turimo potencialo, tačiau teigti „daroma viskas, kad VT būtų nepatogesni keleiviui“ sutik, čia jau per 'stipru'. Nenuneigsi, kad A juostos gatvėse braižomos tik dėl VT, yra perkama naujų transporto priemonių (troleibusai Soliaris, dujiniai autobusai, etc.), atsirado ir vis dar pavieniui atsiranda nauji VT laukimo pavilijonai, keliuose iš jų net tualetai įrengti, tvarkaraščiai skelbiami internete, net siūlomas greičiausias maršrutas ir t.t.. Kaip ir visas gyvenimas, taip ir VT negali būti vertinamas tik balta arba juoda.
                        I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
                        Parama Siaurojo geležinkelio klubui

                        Comment


                          Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                          Jis ir dabar kainuoja brangiau.

                          Is taves turetu gautis geras politikas:-)) as klausiu kodel bilietas turetu kainuoti brangiau? O jis atsako: jis ir dabar kainuoja brangiau:-)) Ir papusk tu jam:-))

                          Comment


                            Parašė praeivis Rodyti pranešimą
                            O dabar pabandyk populiariai ,be dideliu isvedziojimu paaiskinti,kodel transporte parduodamas bilietas turetu kainuoti brangiau?
                            Aš nerašiau, kad turėtų Rašau, kad dabar kainuoja brangiau. Dėl to, kad vairuotojams nebūtų užkrauta kuo mažiau papildomo darbo. Be to, vairuotojams mokamas priedas prie atlyginimo už parduotus bilietus, dėl to tie bilietai ir yra transporte brangesni. Nežinau, ar tikrai, bet manau savivaldybės pasinaudos miestiečių žioplumu ir po e. bilieto įvedimo, tvirtinant naujus įkainius, paliks esamas kainas ne tik vienkartiniams popieriniams transporte, perkant iš vairuotojo, bet ir tokias pačias kainas kartinių bilietų rūšies bilietams, kai priglaudus e. bilieto kortelę prie komposterio, bus nuskaičiuojami pinigai nuo kortelės (elektroninio vienkartinio bilieto įsigijimas).
                            www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                            Comment


                              Parašė praeivis Rodyti pranešimą
                              Is taves turetu gautis geras politikas:-)) as klausiu kodel bilietas turetu kainuoti brangiau? O jis atsako: jis ir dabar kainuoja brangiau:-)) Ir papusk tu jam:-))
                              Al1 vienas pamanė, kad tu nežinai to, dėl to paaiškina, kad ne "turėtų", bet yra ir jam keista (kaip ir man), kodėl keli tokį klausimą. Juk bilietai transporte nuo senų senovės yra brangesni, negu perkant kioske (miesto VT) ar stoties kasoje (priemiesčio, tarpmiestiniai VT).
                              www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                              Comment


                                Parašė c2h5oh Rodyti pranešimą
                                Taip, Londonas, lygiai kaip Paryžius, Briuselis ir kiti milijoniniai miestai, gyvena sovietmetyje
                                Pamiršai, kad Londonas, Paryžius ir kiti milijoniniai miestai dar turi metro, kur niekas neprašo įlipt į traukinį per kažkurias konkrečias duris ir niekas ten per visą miestą autobusais nesikrato. Todėl argumentas dėl miesto dydžio tampa visiškai nereikšmingu ir beprasmiu.
                                Got sun in my face, sleeping rough on the road

                                Comment


                                  Parašė Petrozilijus Cvakelmanas Rodyti pranešimą
                                  Pamiršai, kad Londonas, Paryžius ir kiti milijoniniai miestai dar turi metro, kur niekas neprašo įlipt į traukinį per kažkurias konkrečias duris ir niekas ten per visą miestą autobusais nesikrato. Todėl argumentas dėl miesto dydžio tampa visiškai nereikšmingu ir beprasmiu.
                                  Geras pastebėjimas. Gal ir į traukinius netrukus reikės lipti tik per priekines duris? Traukinio mašinistas stebėtų, ar visi įlipantieji turi bilietus, o neturintiems juos parduotų su 5Lt priemoka
                                  I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
                                  Parama Siaurojo geležinkelio klubui

                                  Comment


                                    Parašė amiko Rodyti pranešimą
                                    Al1 vienas pamanė, kad tu nežinai to, dėl to paaiškina, kad ne "turėtų", bet yra ir jam keista (kaip ir man), kodėl keli tokį klausimą. Juk bilietai transporte nuo senų senovės yra brangesni, negu perkant kioske (miesto VT) ar stoties kasoje (priemiesčio, tarpmiestiniai VT).

                                    Teisingai,jie yra brangesni,bet as klausiau kodel taip turi buti? Kodel jie turi buti brangesni ,nei prekiaujant kioskuose? As tau galiu is karto atsakyti kodel nenorima atsisakyti pardavimu kioskuose ir palikti juos tik pardavineti autobusuose. Lietuvos spauda uz kiekviena parduota taloneli gauna 7,5 proc. Tai yra nuo 2 litu parduoto talono ,jai lieka 15 centu. Bet svarbiausia ,kad dar tiek pat sau pasiima ir ''susisiekimo paslaugos'' irgi 7,5 proc arba 15 centu. Kadangi vilniaus mieste vienkartiniu bilieteliu per menesi parduodama panasiai uz 4 milj. litu ,tai gali pasiskaiciuoti kiek lieka pinigu nieko neveikiancioms susisiekimo paslaugoms. O jos yra savivaldybes imone ir todel niekuomet jie neatsisakys sitos auksines lesykleles, niekuomet nepadarys vienodos bilietu kainos,nes jie suinteresuoti kuo daugiau parduoti kioskuose ir tuo paciu patys gauti kuo daugiau pajamu savo reikmems.

                                    Comment


                                      Parašė Wycka Rodyti pranešimą
                                      Geras pastebėjimas. Gal ir į traukinius netrukus reikės lipti tik per priekines duris? Traukinio mašinistas stebėtų, ar visi įlipantieji turi bilietus, o neturintiems juos parduotų su 5Lt priemoka
                                      Geniali mintis
                                      Be to, dar galėtų traukiniai sustoti pagal keleivių pageidavimus

                                      Comment


                                        Parašė praeivis Rodyti pranešimą
                                        Is taves turetu gautis geras politikas:-)) as klausiu kodel bilietas turetu kainuoti brangiau? O jis atsako: jis ir dabar kainuoja brangiau:-)) Ir papusk tu jam:-))
                                        Jis jau dabar kainuoja brangiau. O tu klausi, kodėl turėtų. Ne ta nuosaka.
                                        Brangiau - kad keleiviai pikrtų bilietus kioskuose, ir mažiau trukdytų vairuotojui.
                                        Nepatikėsi. Alytuje, kai dar jame egzistavo miesto autobusai, bilietas kainavo tiek pat ir pas vairuotoją, ir kioske. Ir ką - po kurio laiko, kioskuose bilietų buvo parduodama vis mažiau ir mažiau. Žmonės juos ėmė pirkti pas vairuotoją. O kodėl reikėjo vargti, ieškoti kioskų, kurių Alytuje nebuvo daug. Tačiau perėjus prie įlaipinimo pro priekines duris su konduktore prie jų, bilietų pardavimas kioskuose sumažėjo katastrofiškai. Absoliuti dauguma priko bilietus pas konduktorę. Tai labai sulėtino įlaipinimo procesą. Bet, užuot pakėlus bilietų kainas, kurie parduodami pas konduktorę, o kioske parduodamų bilietų kainų nedidinant, po kelių mėnesių prekyba bilietais kioskuose buvo nutraukta... Eilės ir ilgas įlaipinimas taip ir liko. Bet neilgai tai tęsėsi. Po maždaug metų atsirado visiškai chaotiški, nelegalūs ar pusiau legalūs mikoautobusai. Vežė už tą pačia kainą. Jokių bilietų, jokio ilgo įlaipinimo ir laukimo kiekvienoje stotelėje kol sulips keleiviai. Po pusmečio su viršum autobusai miesto gatvėse ėmė rodytis tik piko metu... Praktiškai miesto autobusai "numirė", nors vegetavimas dar tęsėsi iki 2002 pabaigos ar 2003 pradžios.

                                        Comment


                                          Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                          Jis jau dabar kainuoja brangiau. O tu klausi, kodėl turėtų. Ne ta nuosaka.
                                          Brangiau - kad keleiviai pikrtų bilietus kioskuose, ir mažiau trukdytų vairuotojui.
                                          Nepatikėsi. Alytuje, kai dar jame egzistavo miesto autobusai, bilietas kainavo tiek pat ir pas vairuotoją, ir kioske. Ir ką - po kurio laiko, kioskuose bilietų buvo parduodama vis mažiau ir mažiau.

                                          As tau pasakiau,kodel to nenorima. Nuo kiekbieno 2 litu bilieto tu 30 centu atiduoti firmoms ,visiskai nesusijusioms su keleiviu pervezimu. 15 centu pasiima ''lietuvos spauda'' ir 15 centu ''susisiekimo paslaugos'' Nuo 4 mlj. parduotu bilietu kas menes 7,5 proc. sudaro 300 000 LT vien tik ''susisiekimo paslaugoms''. Jos niekuomet neatsisakys sito kasnelio. Tuolabiau ,kad neivienas zmogus nesugebetu is viso paaiskinti kuom uzsiima tos susisiekimo paslaugoa isskyrus taloneliu platinima ir ratu blokavima mieste.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X