Čia tas per parą labai jau grubus vertinimas. Yra para - darbo dienos ir poilsio dienos. Kaip rašo, pernai Vilniuje autobusais ir troleibusais pervežta 193 mln. keleivių. Tai jei padaliname iš dienų skaičiaus metuose, gaunasi, kad per parą pervežta 528 tūkst. Bet jei grubiai vertinant, per darbo dieną turėtų būti pervežama virš 600 tūkst. Jei taip vertinant, tai 1999 m. Vilniuje per darbo dieną galėjo būti pervežama apie 900-1000 tūkst. keleivių. Atmetus mikrautobusus (tuo metu buvo jų bumas) ir privačius autobusus (tuo metu jų maršrutų buvo nemažai), autobusų parko autobusai ir troleibusai turėjo pervežti apie 800-900 tūkst. keleivių. Taigi, grubiai vertinant, dabar keleivų trečdaliu mažiau.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Vilniaus viešasis transportas (archyvas 2008-2012.07)
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Parašė centras85 Rodyti pranešimąMan tai nepatinka Karosa autobusų pirmosios durys, nes jų atsidaro tik viena pusė. O antros durų pusės pritvirtintos lentynos ir šluotos su semtuvėliais, ir Karosose bus labai siaura įlipti.www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Karosose viena priekinių durų pusė (arčiau veidrodėlių) yra atjungta nuo valdymo, nes užkliudavo už veidrodėlių. Bet vairuotojas nenorės prarasti lentynos, nes jį yra prisukta (privirinta prie durų, kuriuos yra nedarinėjamos, nes atjungtos nuo valdymo), nes vairuotojai ant jos pasideda savo daiktus.Gerbkite kitų forumo narių nuomones.
Comment
-
Parašė centras85 Rodyti pranešimąĮlipimas per priekines durys, o išlipimas per likusias durys dar yra šiuose miestuose: Šiauliuose, Ukmergėje.
Aš prie naujos tvarkos priprasiu.Parašė centras85 Rodyti pranešimąKarosose viena priekinių durų pusė (arčiau veidrodėlių) yra atjungta nuo valdymo, nes užkliudavo už veidrodėlių. Bet vairuotojas nenorės prarasti lentynos, nes jį yra prisukta (privirinta prie durų, kuriuos yra nedarinėjamos, nes atjungtos nuo valdymo), nes vairuotojai ant jos pasideda savo daiktus.www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąČia tas per parą labai jau grubus vertinimas. Yra para - darbo dienos ir poilsio dienos. Kaip rašo, pernai Vilniuje autobusais ir troleibusais pervežta 193 mln. keleivių. Tai jei padaliname iš dienų skaičiaus metuose, gaunasi, kad per parą pervežta 528 tūkst. Bet jei grubiai vertinant, per darbo dieną turėtų būti pervežama virš 600 tūkst. Jei taip vertinant, tai 1999 m. Vilniuje per darbo dieną galėjo būti pervežama apie 900-1000 tūkst. keleivių. Atmetus mikrautobusus (tuo metu buvo jų bumas) ir privačius autobusus (tuo metu jų maršrutų buvo nemažai), autobusų parko autobusai ir troleibusai turėjo pervežti apie 800-900 tūkst. keleivių. Taigi, grubiai vertinant, dabar keleivų trečdaliu mažiau.
Comment
-
Parašė centras85 Rodyti pranešimąĮlipimas per priekines durys, o išlipimas per likusias durys dar yra šiuose miestuose: Šiauliuose, Ukmergėje.
Aš prie naujos tvarkos priprasiu.
Comment
-
Parašė [unique]y1k3s Rodyti pranešimąŠiauliuose - ne."I killed the Bank" - Andrew Jackson
Comment
-
Parašė centras85 Rodyti pranešimąNevisi vairuotojai netvarkingi. Yra ir tvarkingų.
Šaltinių nėra, nes yra paklausta pažįstamų trumposiomis žinutėmis.
Vilniaus vairuotoju nuostata yra tokia: tvarkingai laikytis naujosios tvarkos, jokiu budu neileidineti zmoniu pro kitas duris,tik pro priekines visada ,kad susidarytu transporto eiles stotelese, kad butu veluojama ir praleidziami reisai,kad zmones rasytu skundus visur kur imanoma ,kad si tvarka butu atsaukta. Beje oficialiai tei nera priimta galutinai tokia tvarka,tai bus tik 2 menesiu eksperimentas,kuriam pasiteisinus si tvarka isliks ir toliau,o nepasiteisinus-bus atsaukta.
Comment
-
Parašė praeivis Rodyti pranešimąkad zmones rasytu skundus visur kur imanoma ,kad si tvarka butu atsaukta.
Comment
-
Parašė Mettal Rodyti pranešimąAha, o skundų jie tuos 2 mėnesius nepriiminės. Keista, kad iš tavęs to dar neišgirdau. Karosų durys priekinės yra normalios, o atjungtos buvo tik dėl to, kad vairuotojai norėjo daugiau vietos savo rakandams. Dabar bus pajungtos abi durų pusės. Šiaip durys neturi kabinti veidrodėlių.
Kas skundu nepriimines? Priims. gali rasyti parkui,gali savivaldybei ,gali seimui, visur priims:-)) Nelabai supratau ka cia tuo norejai pasakyti.
Comment
-
Parašė Kosovo Rodyti pranešimąPanevėžyje - Taip. Ir ten nieko, nors visko pasitaiko...
Parašė centras85 Rodyti pranešimąNevisi vairuotojai netvarkingi. Yra ir tvarkingų.
Šaltinių nėra, nes yra paklausta pažįstamų trumposiomis žinutėmis.
Parašė praeivis Rodyti pranešimąVilniaus vairuotoju nuostata yra tokia: tvarkingai laikytis naujosios tvarkos, jokiu budu neileidineti zmoniu pro kitas duris,tik pro priekines visada ,kad susidarytu transporto eiles stotelese, kad butu veluojama ir praleidziami reisai,kad zmones rasytu skundus visur kur imanoma ,kad si tvarka butu atsaukta. Beje oficialiai tei nera priimta galutinai tokia tvarka,tai bus tik 2 menesiu eksperimentas,kuriam pasiteisinus si tvarka isliks ir toliau,o nepasiteisinus-bus atsaukta.
Comment
-
Panevėžys mažas miestas. Gal kas žino, kokie ten keleivių srautai ir kiek autobusų dirba gatvėse?
Beje, Kijeve įvedami turniketai. Jie bus prie priekinių ir galinių durų. Atidarys juos elekotroninis bilietas. Įlipant pro priekines duris, bilietą bus galima nusipirkti ir pas vairuotoją. Išlipama bus pro vidurines (2 ir 3 jei dviguba transporto priemonė) duris. Kijeve nėra dvidurių autobusų, išskyrus midibusus Bogdan A092, kurie važinėja mažai apkraitais maršrutais arba kaip maršrutiniai taksi. Troleibusai visi su 3 durimis arba 4 (dvigubi). Tramvajai taip pat triduriai.
Kol kas tik eskperimentuojama, bet valdžia nusiteikusi ryžtingai ir iki metų galo tikimasi įrengti turniketus bei paleisti naująją įlaipinimo tvarką visame antžeminiame VT.
http://censor.net.ua/go/offer/ResourceID/162491.html
O pas mus dar net nesugebėjo įdiegti e-bilieto...
Comment
-
Parašė praeivis Rodyti pranešimąVilniaus vairuotoju nuostata yra tokia: tvarkingai laikytis naujosios tvarkos, jokiu budu neileidineti zmoniu pro kitas duris,tik pro priekines visada ,kad susidarytu transporto eiles stotelese, kad butu veluojama ir praleidziami reisai,kad zmones rasytu skundus visur kur imanoma ,kad si tvarka butu atsaukta. Beje oficialiai tei nera priimta galutinai tokia tvarka,tai bus tik 2 menesiu eksperimentas,kuriam pasiteisinus si tvarka isliks ir toliau,o nepasiteisinus-bus atsaukta.
Parašė amiko Rodyti pranešimąSusiras kur kitur dėti daiktus. Dabar atsives ir vairuotojų (ne)tvarkingumo problema - teks jiems savo daiktus slėpti nuo keleivių tiek dėl estetinio vaizdo, tiek dėl vagysčių atvejų.
Parašė centras85 Rodyti pranešimąĮlipimas per priekines durys, o išlipimas per likusias durys dar yra šiuose miestuose: Šiauliuose, Ukmergėje.
Aš prie naujos tvarkos priprasiu.
Parašė Kosovo Rodyti pranešimąPanevėžyje - Taip. Ir ten nieko, nors visko pasitaiko...
Parašė Al1 Rodyti pranešimąPanevėžys mažas miestas. Gal kas žino, kokie ten keleivių srautai ir kiek autobusų dirba gatvėse?
Beje, Kijeve įvedami turniketai. Jie bus prie priekinių ir galinių durų. Atidarys juos elekotroninis bilietas. Įlipant pro priekines duris, bilietą bus galima nusipirkti ir pas vairuotoją. Išlipama bus pro vidurines (2 ir 3 jei dviguba transporto priemonė) duris. Kijeve nėra dvidurių autobusų, išskyrus midibusus Bogdan A092, kurie važinėja mažai apkraitais maršrutais arba kaip maršrutiniai taksi. Troleibusai visi su 3 durimis arba 4 (dvigubi). Tramvajai taip pat triduriai.
Kol kas tik eskperimentuojama, bet valdžia nusiteikusi ryžtingai ir iki metų galo tikimasi įrengti turniketus bei paleisti naująją įlaipinimo tvarką visame antžeminiame VT.
http://censor.net.ua/go/offer/ResourceID/162491.html
O pas mus dar net nesugebėjo įdiegti e-bilieto...Paskutinis taisė Vilnietizz; 2010.06.27, 17:50.
Comment
-
Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimąNaivus tu Galvoji, jiems užteks valios, kad rudenį įlipimą per priekines duris atšaukti, net jeigu tvarka iš tiesų nepasiteisins visiškai ? Teisinsis, kad daug dėl naujos tvarkos padaryta, daug pinigų išleista. Juk nemažai autobusų jau perdaryta, netgi "propagandinio" pobūdžio svetainė sukurta, autobusuose per informatorius jau vyriškas balsas apie naujoves pranešinėja
Čia jau ne estetinio vaizdo bei tvakingumo klausimas Man įdomu, kur apskritai naujai perdarytose Karosose vairuotojai savo daiktus dėsis. Žiūrint iš šalies- nebent po kojomis.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąŠaip tai vietos ten yra. Už sėdynės, šalia sėdynės. Man iš viso anksčiau buvo keista, kodėl Vilniuje leido vairuotojams okupuoti visą "Karosų" priekį ir priekines duris. Kodėl "Solariuose" nenaudojamos keleivių išleidimui priekinės durys? Kodėl didžiojoje dalyje naujųjų autobusų "Volvo" taip pat priekinės durys visiškai nenaudojamos? Ikarusų laikais to nebuvo. Kaip nebuvo ir pradėjus eksploatuoti padėvėtus vakarietiškus autobusus.
Comment
-
Parašė praeivis Rodyti pranešimąKas skundu nepriimines? Priims. gali rasyti parkui,gali savivaldybei ,gali seimui, visur priims:-)) Nelabai supratau ka cia tuo norejai pasakyti.
Comment
Comment